- Απαντήσεις 84
- Εμφανίσεις 68,2k
- Δημοσιεύτηκε
- Τελευταία Απάντηση
Μέλη που απάντησαν περισσότερο
-
tsoug 22 posts
-
Αντωνης Σταθακης 14 posts
-
bbk 13 posts
-
noe 12 posts
ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΗΜΕΡΕΣ
Most Popular Posts
-
Όπως σας υποσχέθηκα αφού ήπια το καφεδάκι στη Λέσχη ιδού οι φωτό από τις νέες αλλαγές της Μπέτσυ... Ξεκινάμε από το μπροστινό μέρος όπου βάφτηκαν οι μπότες των καλαμιών και τα πιλοτάκια πο
-
ΚαλησπέREς και πάλι, όπως έγραψα και στο αντίστοιχο θέμα με τη διαρροή ρεζερβουάρ που είχα πήρα πίσω το μωρό μου την Τετάρτη που μας πέρασε και σας ανεβάζω μερικές φωτό για τα "δωράκια" που της τ
-
Όπως σας είχα υποσχεθεί ανεβάζω μερικές φωτό για να δουν και οι μακρινοί σύντροχοι τις αλλαγές που ανέφερα παραπάνω… Δεν ξέρω αν θα σας αρέσει γιατί δεν είναι ολοκληρωμένο το look και τα γ
Featured Replies
Παρακολουθείται από 0
- Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.
Γεια σε όλους τους συνελφιντάδες και συνφορουμίτες,
Η μετατροπή που έχω στο μυαλό μου έχει στοιχεία από διάφορα στυλ (λίγο από café racer, λίγο από trial/scrambler) αλλά το κυρίως concept θα είναι bobber και θα την κάνω “Blacked Out”
δηλαδή ότι είναι ασημί ή χρώμιο θα γίνει ματ μαύρο, το οποίο θα περιλαμβάνει από ολόκληρο τον κινητήρα μέχρι και την μικρότερη βίδα... 
Οι αλλαγές θα περιλαμβάνουν τιμόνι, bar-end mirrors, φλας, αναβαθμίσεις κινητήρα, ζάντες και λάστιχα on-off ή off road, κοντούς έως ανύπαρκτους λασπωτήρες μπρος-πίσω, πινακίδα στο πλάι, εξάτμιση και πολλά άλλα...
Ενδεικτικά σας παραθέτω τα παρακάτω link για να καταλάβετε τι μου αρέσει:
http://350cc.com/assault-newest-rajputanas-house-using-500cc-royal-enfield/
Κι επειδή όπως λέει και ένα από τα αγαπημένα μου αμερικάνικα ρητά “Opinions are like assholes, everybody has one...” (σε ελεύθερη μετάφραση «Οι γνώμες είναι σαν τις κ@λοτρυπίδες, όλοι έχουν από μια...»), οι κ@λοτρυπ... εεεεε... οι γνώμες σας ήθελα να πω... είναι ευπρόσδεκτες.
