Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Royal Enfield Battle Green “Blacked-Out Bobber” Project

Δημοσιεύτηκε

Γεια σε όλους τους συνελφιντάδες και συνφορουμίτες, :hi:

 

:to_read_newsprint: Είπα κι εγώ με τη σειρά μου να ξεκινήσω ένα θέμα για τη μετατροπή της κούκλας μου της «Μπέτσυ». Για όσους δεν την ξέρουν είναι ένα RE Classic 500 EFI Battle Green κατασκευής 2015 σύμφωνα με τους αριθμούς πλαισίου και κινητήρα.

 

Η μετατροπή που έχω στο μυαλό μου έχει στοιχεία από διάφορα στυλ (λίγο από café racer, λίγο από trial/scrambler) αλλά το κυρίως concept θα είναι bobber και θα την κάνω “Blacked Out” :anger: δηλαδή ότι είναι ασημί ή χρώμιο θα γίνει ματ μαύρο, το οποίο θα περιλαμβάνει από ολόκληρο τον κινητήρα μέχρι και την μικρότερη βίδα... :lol7:

 

Οι αλλαγές θα περιλαμβάνουν τιμόνι, bar-end mirrors, φλας, αναβαθμίσεις κινητήρα, ζάντες και λάστιχα on-off ή off road, κοντούς έως ανύπαρκτους λασπωτήρες μπρος-πίσω, πινακίδα στο πλάι, εξάτμιση και πολλά άλλα...:eleos:

 

Ενδεικτικά σας παραθέτω τα παρακάτω link για να καταλάβετε τι μου αρέσει::love:

 

http://350cc.com/assault-newest-rajputanas-house-using-500cc-royal-enfield/

 

 

Κι επειδή όπως λέει και ένα από τα αγαπημένα μου αμερικάνικα ρητά “Opinions are like assholes, everybody has one...” (σε ελεύθερη μετάφραση «Οι γνώμες είναι σαν τις κ@λοτρυπίδες, όλοι έχουν από μια...»), οι κ@λοτρυπ... εεεεε... οι γνώμες σας ήθελα να πω... είναι ευπρόσδεκτες. :lol5::ban:

  • Απαντήσεις 84
  • Εμφανίσεις 68,2k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

  • Όπως σας υποσχέθηκα αφού ήπια το καφεδάκι στη Λέσχη ιδού οι φωτό από τις νέες αλλαγές της Μπέτσυ...   Ξεκινάμε από το μπροστινό μέρος όπου βάφτηκαν οι μπότες των καλαμιών και τα πιλοτάκια πο

  • ΚαλησπέREς και πάλι, όπως έγραψα και στο αντίστοιχο θέμα με τη διαρροή ρεζερβουάρ που είχα πήρα πίσω το μωρό μου την Τετάρτη που μας πέρασε και σας ανεβάζω μερικές φωτό για τα "δωράκια" που της τ

  • Όπως σας είχα υποσχεθεί ανεβάζω μερικές φωτό για να δουν και οι μακρινοί σύντροχοι τις αλλαγές που ανέφερα παραπάνω…   Δεν ξέρω αν θα σας αρέσει γιατί δεν είναι ολοκληρωμένο το look και τα γ

ΕΙΚΟΝΕΣ

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
21 λεπτά πριν, Ο/Η Nikoss Rocket έγραψε:

Οι λασπωτηρες είναι τα φτερά ;

Ναι Νίκο κι εγώ φτερά τα έλεγα αλλά το γύρισα σε λασπωτήρες αφού είδα ότι ο χιτσκουρίδης τα αναφέρει ως mudguards...

Δημοσιεύτηκε

ε,τοτε για να ειμαστε εντελως Εγγλεζοι θα πρεπει να τα λεμε λασπο-φρουροί !!!!!!!!! :lol2::lol2::lol2:λασπη=mud , φρουρος=guard 

εχουν πλακα οι Αγγλοι :lol2:το γελιο ειναι αν βαλουμε και ανεμοθωρακα στην μηχανη (ωραιοι και εμεις οι Ελληνες ,ανεμοθωρακα :lol2:) ,οι Εγγλεζοι το λενε windshield και οι Αμερικανοι windscreen ή αναποδα δεν θυμαμαι ,

δηλαδη ασπιδα ανεμου ή οθονη ανεμου !!!!!:lol2:

το ντεποζιτο???? fueltank ή gastank :lol2:δεξαμενη καυσιμου ή δεξαμενη αεριου :lol2:

λοιπον παιδια κατα λαθος γρατζουνισα την δεξαμενη αεριων της enfield μου !!!!!τι κρέμα=cream  (αλοιφη στα Αγγλικα)να χρησιμοποιησω που κρυβει τις γρατζουνιες?κρεμα bebelac?:lol2:

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε

...εχε χαρη που εινσι το παρτυ αλλιως Tsoung θα σε ζωγραφιζα...:mad2:

 

...θα τσακλινω απο την αγωνια μου ρε...!!!

 

 

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Ξέχασα να σας πω ότι πλέον κυκλοφορώ και παράνομος... Αν δεν με δείτε στο πάρτι μπορεί να με έχουνε μπαγλαρώσει οι :motorcycle18:

 

Έβαλα πινακίδα κυκλοφορίας με διαστάσεις 11X18 που κανονικά είναι για 50cc...

 

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Όπως σας είχα υποσχεθεί ανεβάζω μερικές φωτό για να δουν και οι μακρινοί σύντροχοι τις αλλαγές που ανέφερα παραπάνω…

 

Δεν ξέρω αν θα σας αρέσει γιατί δεν είναι ολοκληρωμένο το look και τα γούστα του καθενός διαφέρουν, αλλά προσωπικά σκέφτομαι να στήσω ράντσο στο γκαράζ να κοιμάμαι αγκαλίτσα με τη Μπέτσυ… :love: 

 

20180520_151302.jpg.88af3a3bdde551fa50c8e7fb05e68dc8.jpg

 

20180520_151318.jpg.f2d9338b0cf4da45eabd0df25a656e17.jpg

 

20180520_151342.jpg.674b7aeffc1f648d94da9276f76ffb86.jpg

Δημοσιεύτηκε

Τα λάστιχα δείχνουν ωραία , το πίσω φανάρι χαλί, για τα γούστα μου θα ήθελα την εξάτμιση ποιο κοντή, τα καθρεφτάκια δείχνουν ωραία 

Δημοσιεύτηκε

...μου αρέσει...!!!

ναι

...μου αρέσει...!!!

 

για το πισω φως δεν σχολιάζω γιατι ειπες πως περιμένεις άλλο αν καταλαβα...οποτε ναι θέλει μικρότερο...

...μου άρεσε επίσης που δεν το γέμησες νεκροκεφαλες και και και αλλα συμβολα...

 

και αφου θες να κοιμάσε μαζί της τότε ειναι μια παρα πολυ επιτυχημένη αλλαγη...

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
25 λεπτά πριν, Ο/Η Nikoss Rocket έγραψε:

το πίσω φανάρι χαλί

Το φανάρι Νίκο συμφωνώ απολύτως, είναι μάπα αλλά πήρα το φθηνότερο που βρήκα (από Honda C50) μέχρι να μου έρθει το led θα παραγγείλω...

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
3 λεπτά πριν, Ο/Η bbk έγραψε:

...μου άρεσε επίσης που δεν το γέμησες νεκροκεφαλες και και και αλλα συμβολα…

Μάντης είσαι;;;

 

… δυστυχώς θα σε απογοητεύσω στο μέλλον γιατί έχω σκοπό να της κάνω και "τατουάζ" που περιλαμβάνει μια νεκροκεφαλή... :halloweensmiley_21:

Δημοσιεύτηκε

Tsoug αγριεψε για τα καλα το εργαλειο φιλε ωραιο αλλα δυο κοντα εστω φτερακια μπρος πισω ισως τα χρειαστεις μιας και αν περασεις απο λιγο βρεγμενο δρομο θα λερωθεις καλα..

Δημοσιεύτηκε

Χα, χα, σιγά μην το προστατέψουν δυο κολοβά φτερά, μόνο για ομορφιά θα είναι.

Εδώ για να μη λερωνόμαστε βάζουμε εξτρά λασπωτήρες.

Την 20/5/2018 at 9:50 ΜΜ, Ο/Η tsoug έγραψε:

 

 

20180520_151342.jpg.674b7aeffc1f648d94da9276f76ffb86.jpg

 

χμ, τώρα που ξεβρακώθηκε μοιάζει λίγο μπασμένη και καταλαβαίνω γιατί ορισμένοι ψάχνονται να μακρύνουν το ψαλίδι. 

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
2 ώρες πριν, Ο/Η noe έγραψε:

χμ, τώρα που ξεβρακώθηκε μοιάζει λίγο μπασμένη και καταλαβαίνω γιατί ορισμένοι ψάχνονται να μακρύνουν το ψαλίδι.

Φίλε Νίκο τελικά οι μηχανές είναι σαν τις γυναίκες... :sofos:

 

"μίνι μπορούν να φορέσουν όλες, αλλά οι όμορφες είναι αυτές που έχουν μακριά πόδια..." :lol2:

Δημοσιεύτηκε

Τελειο!!

Φτιαξε του και αλλο σελακι ωστε να μην bobberιζει αλλα να scramblerιζει και θα ειναι πανεμορφο με δυο μικρα μικρα φτερακια.Ψιτ...βαλε και φουσκες στα καλαμια!

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Δημοσιεύτηκε

Η πινακιδουλα θα μου αρεσε πιο μικρη κι οχι στην κατω μερια του αμορτισερ αλλα στην πανω...κολοφαναρο μικρο...μιας και περιμενουμε οπως μας ειχες πει να το αλλαξεις.

Δημοσιεύτηκε

Εεε και τα πισο φλασακια για να μην πεταμε σαν αυτακια ξωτικου..μπορεις να τα μεταφερεις ενα κλικ μπροστα στις βιδες των ελατηριων της σελας.

Δημοσιεύτηκε
3 ώρες πριν, Ο/Η Αντωνης Σταθακης έγραψε:

Τελειο!!

Φτιαξε του και αλλο σελακι ωστε να μην bobberιζει αλλα να scramblerιζει και θα ειναι πανεμορφο με δυο μικρα μικρα φτερακια.Ψιτ...βαλε και φουσκες στα καλαμια!

Αφού bobber το θέλει ο άνθρωπος! 

Αν και αυτό είναι πανέμορφο και πανεύκολο να γίνει:

IMG_9984.JPG.3037d82929bb89860dcd31fa302bdb4f.JPG

Δημοσιεύτηκε

Ναι ειναι αληθεια, Σπυρο ειναι πανεμορφο αυτο που εβαλες...

...σκραμπελακι δεν ειναι?

 

Τσουνγκ ετσι να το κανεις...:kilian:

  • 5 months later...
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Τη βδομάδα που μας πέρασε η Μπέτσυ έκανε το σερβισάκι της των 12.000χλμ και ανανεώθηκε και επί της ευκαιρίας της έκανα και κάποια βαψιματάκια… :easter_bunny043:

 

Δεν σας βάζω φωτογραφίες προς το παρόν για να σας κρατήσω σε αγωνία... :lol4:

 

Σε πρώτη φάση θα πάω για καφέ στη λέσχη το Σάββατο και θα τη δουν όσοι είναι εκεί, μετά θα σας βάλω και φωτό...

 

Η μόνη εκκρεμότητα που μου έχει μείνει από το φετινό προγραμματισμό είναι η τοποθέτηση των φτερών, αλλά επειδή θέλω να γίνει σωστή δουλειά το ψειρίζω λίγο παραπάνω...

 

To be continued...

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
28 λεπτά πριν, Ο/Η Βύρωνας έγραψε:

Ημουν εκει και την ειδα!! Πολυ καλα το πας!!

 

Δεν πιστεύω να τράβηξες καμιά φωτό και να μου κάνεις σπόϊλερ... :unhappy:

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Όπως σας υποσχέθηκα αφού ήπια το καφεδάκι στη Λέσχη ιδού οι φωτό από τις νέες αλλαγές της Μπέτσυ...

 

Ξεκινάμε από το μπροστινό μέρος όπου βάφτηκαν οι μπότες των καλαμιών και τα πιλοτάκια που τα είχα ξεχάσει όταν έβαψα πέρυσι το φανάρι...

20181124_122931.jpg.cab8af13a64e9c2925e7dbdf9a317ed3.jpg

 

Πάμε τώρα στο ζουμί όπου βάφτηκαν με ηλεκτροστατική τα καπάκια ενώ έμεινε άβαφτο το σήμα της RE και οι βίδες...

20181124_122856.jpg.059f0f3ca64d7779ef8161e2f31d032b.jpg

 

Επίσης βάφτηκαν τα ψευτοκάπακα, η μανιβέλα, το ποδόφρενο και όπως βλέπετε ο μ@κ@κ@ς ξέχασα να βάψω το λεβιέ ταχυτήτων και το σταντ... (Του χρόνου πάλι)

20181124_122952.jpg.404e45fbda318843de96b98753780927.jpg

 

Ο λαιμός της εξάτμισης είχε βαφτεί πέρυσι με σπρέι θερμοκρασίας αλλά είχε ξεφτίσει στις κούρμπες από τις υψηλές θερμοκρασίες και είπα να κάνω μια τελευταία απόπειρα να το βάψω με κεραμεική βαφή. Την κυκλοφορώ τέσσερις μέρες τώρα και δείχνει ΟΚ, θα δούμε... Αν δεν αντέξει ούτε αυτή θα την τυλίξω με ταινία...

 

Τα μόνα αρνητικά σημεία είναι ότι ζήτησα από τον βαφέα να αφήσει άβαφτο και το φτερό στο σήμα της RE και μου είπε ότι δεν μπορούσε, καθώς επίσης η ηλεκτροστατική βαφή βγήκε λίγο πιο γυαλιστερή (satin black) από ότι περίμενα...

 

Οι ηλεκτροστατικές βαφές μου βγήκαν συνολικά 160 ευρώ (περίπου 15-20 ευρω το κομμάτι) ενώ η κεραμεική πήγε 100 ευρώ...

 

Πάρτε και μια συνολική...

20181124_122822.jpg.6f01b3bc551efd92322c80280f425ac0.jpg

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.