Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 25, 201511 χρόνια comment_22758 ''Ανδρεα μη μασας όλα θα πάνε καλα...άλλωστε υπάρχει πλέον μεγάλη τεχνογνωσία περι του θέματος...!!! ...πάνε έκει που θα σε κάνει κλικ και θα σου δώσει την μέγιστη εμπιστοσύνη... ...όμως μη ξεχνας πως θα πρέπει να αφιερώσης και λίγο χρόνο να είσαι απο παν και να έχεις και την επητήρηση της εργασίας...'' Aυτό το μήνυμα του BBKη με προέτρεψε να ανοίξω νέο θέμα... Με το καλό αρχές Απρίλη θα ξεκινήσουν οι εργασίες... Πρώτο βήμα αγορά φλατζών από το Χίτσκοκ... Οι εργασίες που θα γίνουν είναι ξεκαρβούνιασμα και αλλαγή φλατζών πάνω-κάτω... Άμα χρειαστεί αφού μετρηθούν ίσως αλλαχτούν και ελατήρια πιστονιού... Ώστε μετά το Πάσχα να ξεκινήσουν οι εργασίες... :thumbsup: Επεξεργάσθηκε Μάρτιος 25, 201511 χρόνια από το μέλος andrew Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 25, 201511 χρόνια Συγγραφέας comment_22759 Aφιερωμένο σε όλους Ενφιλντάδες πάσης Ελλάδος...!!!! Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 25, 201511 χρόνια comment_22771 Το περασμένο καλοκαίρι ο Γρηγόρης μου άλλαξε φλάντζα κεφαλής καθάρισε και το πιστόνι, χωρίς περαιτέρω προβλήματα. Βέβαια του Κίμωνα που του άλλαξαν ελατήρια πιστονιού είχε προβλήματα. Οι επιλογές είναι περιορισμένες. ¨Η αντιπροσωπεία ή σε κάποιο άλλο συνεργείο που εκεί βέβαια αναλαμβάνεις και κάποιο κίνδυνο αστοχίας. Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 25, 201511 χρόνια comment_22774 .....ν αγοράζεις ενα σωστό σετ ελατηρια για την διάμετρο εμβολου που χρησιμοποιείς κ επ ουδενι τα ινδικα τα οποία είναι εντελώς ψεύτικα. Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 25, 201511 χρόνια comment_22775 ...να δεις οπωσδηποτε το αξονα της αντλιας λαδιου και σιγουρα να ετοιμαστεις για αλλαγη μετα απο τοσα χιλιομετρα... ...ελατηρια να βαλεις απο αλλη μαρκα, καλυτερης ποιοτητας αν και αυτο παιζει για το 350αρι... ...αν δεις οποιαδηποτε διαφορα στο κομβιο μη διαστασεις να κατεβεις πιο κατω, καλο θα κανει κακο δεν θα κανεις... ...μη σε πιασει να αποδηξεις την αξιοποιστια των Enfield... ...μετα απο 60.000km δεν ειναι κακο να κατεβες ποιο κατω... ...αυτα... ...ααααααααα να παρεις και κουφετα για τις μπομπονιερες...θα εχουμε και βαφτησια...!!! Επεξεργάσθηκε Μάρτιος 25, 201511 χρόνια από το μέλος bbk Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 25, 201511 χρόνια comment_22779 ...να δεις οπωσδηποτε το αξονα Καλού κακού να δεις έναν ψυχολόγο και μετά έναν αστρολόγο (μιας και σε συμβουλεύει ο μπιμπίκης).. :vava: μη διαστασεις να κατεβεις πιο κατω, καλο θα κανει κακο δεν θα κανεις... Βρε το παιδί ετοιμάζεται να παντρεφτεί, θα κάνει κακό στην τσέπη του.. :secret: ...ααααααααα να παρεις και κουφετα για τις μπομπονιερες...θα εχουμε και βαφτησια...!!! Γεια σου βRE μπίμπικα ΝΟΝΕ, :mf_popeanim: το ονοματάκι δεν θα μας το μαρτυρήσεις..; Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 25, 201511 χρόνια comment_22789 Καλού κακού να δεις έναν ψυχολόγο και μετά έναν αστρολόγο (μιας και σε συμβουλεύει ο μπιμπίκης).. :vava: Βρε το παιδί ετοιμάζεται να παντρεφτεί, θα κάνει κακό στην τσέπη του.. :secret: Γεια σου βRE μπίμπικα ΝΟΝΕ, :mf_popeanim: το ονοματάκι δεν θα μας το μαρτυρήσεις..; ...κακουλη εεεεε κακουλη...!!! ...το ονομα ειναι σε επεξεργασια και σε συνεννοηση με τον Ανδρεα... ...θα το μαθετε οταν ερθει η ωρα...κακουλη...!!! Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 5, 201511 χρόνια Συγγραφέας comment_23431 Oι προεργασίες προχωράνε.... Αν πάνε όλα καλά Τρίτη του Πάσχα 14/4 ξεκινάμε...!!!! :bike: :bike: :bike: Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 20, 201511 χρόνια Συγγραφέας comment_23752 Aγαπητοί φίλοι Ενφιλντάδες από το Σάββατο παρέλαβα τη μοτοσυκλέτα μου! Η μηχανή μπήκε την Τρίτη το πρωί στο συνεργείο και ανοίχτηκε μπροστά στα μάτια μου,πράγμα που το θεωρώ πολύ σημαντικό... Βγήκε και ο κύλινδρος ώστε να τσεκαριστεί η μπιέλα.... Όσον αφορά τη μπιέλα ήταν κομπλέ από τζόγους γεγονός πολύ ευχάριστο... Κύλινδρος και πιστόνι μετρήθηκαν και ήταν κομπλέ βέβαια εγώ προτίμησα να αλλάξω και ελατήρια πιστονιού... Να αναφέρω μετά εκπλήξεως ότι ανακαλύφθηκε ότι φορούσα πιστόνι +20 πράγμα που δεν το ήξερα και δεν το περίμενα... Η μηχανή αγοράστηκε το 2005 με 10,500χλμ και η πρώτη άδεια ήταν 7/2002... Ίσως η μηχανή κατά τη διάρκεια του πρώτου στρωσίματος κόλλησε με αποτέλεσμα να γίνει ρεκτιφιέ από τον πρώτο ιδιοκτήτη... Το τι έγινε πριν έρθει στα χέρια μου το γνωρίζει ο Θεός,η μοτοσυκλέτα και ο προηγούμενος ιδιοκτήτης... Ότι και να έγινε δόξα το Θεώ η μηχανή τα τελευταία 10 χρόνια ήταν υπόδειγμα απόδοσης και συμπεριφοράς.. Βρέθηκε ένα πρόβλημα στη βαλβίδα εξαγωγής....Γιάυτό το λόγο αντικαταστάθηκαν οι βαλβίδες... Επίσης αντικαταστάθηκαν οι φλάτζες βάσης & κεφαλής με καινούριες καλύτερου υλικού μιας και οι εργοστασιακές είναι χαρτί με αποτέλεσμα να μην υπάρχει η απόλυτη στεγανοποίηση ειδικά μετά τα 10,000χλμ+ ....Φαινόμενο γνωστό στα Enfield... Οι πιανόλες ελέγχηκαν και ήταν σε ικανοποιητική κατάσταση... Ίσως βέβαια αγοράσω από Χίτσκοκ καινούριες ενισχυμένες που έχει... Να αναφέρω περιληπτικά τις εργασίες που έγιναν: -Ξεκαρβούνιασμα -Αλλαγή ελατηρίων πιστονιού -Releaf κυλίνδρου -Αντικατάσταση οδηγών βαλβίδων -Μετρήθηκε η ανοχή κυλίνδρου/πιστονιού -Φρεζάρισμα εδρών -Πάνω σε πλάκα εφαρμογής με σμυριδαλοιφή πλανίστηκε η κεφαλή -Αλλαγή φλατζών κεφαλής & βάσης με καινούριες καλύτερου υλικού Συγχωρέστε με αν υπάρχει κάποια λανθασμένη διατύπωση άνωθεν αλλά οι γνώσεις μου δεν είναι μηχανικού... Η μηχανή από την πρώτη στιγμή δείχνει σωστά στοιχεία και πλέον είναι στη διάρκεια του στρωσίματος... Το στρώσιμο θα είναι σίγουρα για 500+χλμ.... Η δουλειά που έγινε θεωρώ ότι έγινε με πολύ μεράκι και γνώση.. Σε 2 μέρες η μηχανή είχε επισκευαστεί... Οι τιμές οικονομικές και απολύτως λογικές... Όποιος ενδιαφέρεται να μάθει για το μάστορα και την τιμολόγηση ας μου στείλει προσωπικό μήνυμα...Για προσωπικού λόγους δεν θα ήθελα να αναφέρω λεπτομέρειες για το μάστορα και ελπίζω αυτό να γίνει σεβαστό... Ελπίζω το αποτέλεσμα να δικαιώσει τη επιλογή του συγκεκριμένου μάστορα...Όλα καλά! Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 20, 201511 χρόνια Συγγραφέας comment_23753 Υπάρχουν για την ιστορία και κάποιες φωτογραφίες με το άνοιγμα του κινητήρα που προσεχώς θα τις ποστάρω.... Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 21, 201511 χρόνια comment_23756 ...ευγε Ανδρεα... ...καλα χιλιομετρα....!!! Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 21, 201511 χρόνια comment_23764 Άντεεεεε πότε θα πάμε εκδρομή να την στρώσεις.. :mad: Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 21, 201511 χρόνια Συγγραφέας comment_23766 Άντεεεεε πότε θα πάμε εκδρομή να την στρώσεις.. :mad: Nικόλα από την Κυριακή θα είμαι Ιταλία για διακοπές της μίας εβδομάδας... Ενδεχομένως να μπορώ Κυριακή 10 Μαίου αν ψήνεστε για κοντινή εκδρομή και με λίγες στάσεις παραπάνω....!! :bike: :bike: :bike: Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 21, 201511 χρόνια comment_23767 καλοριζικη και καλες βολτες !!! και μην σε νοιαζει ,αν οποιοςδηποτε μαστορας σου κανει ματσολια εδω ειμαστε να τον στολισουμε με τα γραφομενα μας δεοντως !!! αν παλι σου κανει δουλεια περεκετι παλι εδω ειμαστε να τον διαφημισουμε και σε αλλους για την καλη του δουλεια :thumbsup: Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 21, 201511 χρόνια comment_23768 Χαιρετιζω τους συνελφινταδες και να πω οτι οτι ο ιδιος μαστορας μου εκανε σερβις την ημερα που παρελαβε ο Ανδρεας την δικια του.Μου αφαιρεσε το παβ οποτε σταματησαν οριστικα τα σκασιματα.Μου καθαρισε το καρμπυρατερ και ρυθμισε την βελονα αν το λεω σωστα επειδη ειναι ολα ελευθερα και η ενφιλντ πηγαινει καλυτερα απο ποτε φτου φτου!!! Εχει γνωση των Ενφιλντ και οχι μονο πιστευω η συνεργασια μαζι να συνεχιστη και οι τιμες λογικες. Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 21, 201511 χρόνια comment_23769 ...και το ονομα αυτου...??? ...ελα πειτε το δεν θα παω την BMW εκει...!!! Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 21, 201511 χρόνια comment_23770 Καλοταξιδη και καλες βολτες.Ελπιζω να σου πανε ολα τελεια.Καλο ομως θα ηταν να εριχνες και μια ματια στο καπακι χρονισμου,αξονα και αντλιες.Ειπες οτι βρεθηκε κι ενα προβλημα στην μια βαλβιδα.Δηλαδη...? Επεξεργάσθηκε Απρίλιος 21, 201511 χρόνια από το μέλος Αντωνης Σταθακης Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 21, 201511 χρόνια Συγγραφέας comment_23788 Καλοταξιδη και καλες βολτες.Ελπιζω να σου πανε ολα τελεια.Καλο ομως θα ηταν να εριχνες και μια ματια στο καπακι χρονισμου,αξονα και αντλιες.Ειπες οτι βρεθηκε κι ενα προβλημα στην μια βαλβιδα.Δηλαδη...? Αντωνη σε ευχαριστω για το ενδιαφερον!Αξονα εχω αλλαξει για προληπτικους λογους... Το θεμα με τη βαλβιδα εξαγωγης ισως ο Νοε βοηθησει γιατι ηταν παρον στο λυσιμο.Εγω ειμαι ακομα στο βασικο σταδιο τεχνικων γνωσεων! Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 21, 201511 χρόνια comment_23789 Ο μυστικός μάστορας! Τον ξέρουμε ή είναι νέος στο χώρο; Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 21, 201511 χρόνια comment_23792 Ο μυστικός μάστορας! Τον ξέρουμε ή είναι νέος στο χώρο; Ουγκ! Εγώ μυστικός μάστορας: Εσύ Μαύρο Χάρλι... Ουγκ! :D Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Μάιος 9, 201511 χρόνια comment_24876 Υπάρχουν για την ιστορία και κάποιες φωτογραφίες με το άνοιγμα του κινητήρα που προσεχώς θα τις ποστάρω.... Εμείς εδώ θα είμαστε και θα περιμένουμε..!! :geia: Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 1, 201511 χρόνια Συγγραφέας comment_26072 Η μηχανή συνεχίζει να στρώνεται με δυστηχώς πολύς αργούς ρυθμούς λόγω της μη καθημερινής χρήσης... Υπολογίζω τέλος της άλλης εβδομάδας να συμπληρωθούν τα 500χλμ του βασικού στρωσίματος... Στην μοτοσυκλέτα σε συννενόηση πάντα με τον μάστορα θα γίνουν οι εξής ενέργειες: 1)Θα αλλαχθούν οι πιανόλες χωρίς να είναι πλήρως απαραίτητο... Αγοράστηκαν αυτές του Χίτσκοκ ... ''These use a premium grade light alloy for the bearing blocks, with the added advantage of being doweled for perfect alignment and machined for "O" rings to ensure maximum oil supply. The rocker arms are a slim design that reduces the reciprocating mass. This in turn reduces wear on the cam gear and tappets. IMPORTANT NOTE: The rockers we sell are not the standard Samrat items but have been specially supplied to higher tolerances exclusively for Hitchcocks. Additionally each set is checked and finished in the UK to meet our stringent quality control. If purchasing these from your local dealer, you need to find out whether they have been obtained through Hitchcocks to ensure that they been subject to our quality checks and are not the standard Samrat items'' Τιμή τσουχτερή μαζί με το ΦΠΑ στα 55 ευρώ ΧΩΡΙΣ να υπολογίζω τα μεταφορικά... 2)Έλεγχος σφιξιμάτων κεφαλής (αν το λέω σωστά...) Στο πλαίσιο βελτίωσης των ηλεκτρικών της μοτοσυκλέτας αγοράστηκε ο μπλέ πολλαπλασιαστής της BOSCH που φοράνε οι παλιοί σκαραβαίοι. Η τιμή του αρκετά ενδιαφέρουσα στα 30 ευρώ με δωρεάν μεταφορικά.(Να ναι καλά ο Χρήστος που μας πρότεινε το site http://www.onparts.gr/ ) Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 1, 201511 χρόνια comment_26077 Στο πλαίσιο βελτίωσης των ηλεκτρικών της μοτοσυκλέτας αγοράστηκε ο μπλέ πολλαπλασιαστής της BOSCH που φοράνε οι παλιοί σκαραβαίοι. Ο οποίος έχει άριστο σπινθήρα και συνεργάζεται ακόμα καλύτερα με ηλεκτρονική ανάφλεξη Boyer MK4.. ;)) Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 1, 201511 χρόνια Συγγραφέας comment_26079 Ο οποίος έχει άριστο σπινθήρα και συνεργάζεται ακόμα καλύτερα με ηλεκτρονική ανάφλεξη Boyer MK4.. ;)) Nικόλα μέχρι αυτή τη στιγμή εμπιστεύομαι πλήρως τις πλατίνες... Σίγουρα η ηλεκτρονική έχει τα πλεονεκτήματά της.. Η συγκεκριμένη ηλεκτρονική κοιτούσα τώρα στο Χίτσκοκ έχει 130ευρώ χωρίς μεταφορικά,δηλαδή σύνολο σίγουρα στα 150ευρώ Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 2, 201511 χρόνια Συγγραφέας comment_26100 H ισοτιμία λίρας-ευρώ έχει πάει και ταβάνι.... 1 ευρώ=0,72 GBP... Axxx που είναι οι παλιές καλές εποχές.... Αναφορά
''Ανδρεα μη μασας όλα θα πάνε καλα...άλλωστε υπάρχει πλέον μεγάλη τεχνογνωσία περι του θέματος...!!!
...πάνε έκει που θα σε κάνει κλικ και θα σου δώσει την μέγιστη εμπιστοσύνη...
...όμως μη ξεχνας πως θα πρέπει να αφιερώσης και λίγο χρόνο να είσαι απο παν και να έχεις και την επητήρηση της εργασίας...''
Aυτό το μήνυμα του BBKη με προέτρεψε να ανοίξω νέο θέμα...
Με το καλό αρχές Απρίλη θα ξεκινήσουν οι εργασίες...
Πρώτο βήμα αγορά φλατζών από το Χίτσκοκ...
Οι εργασίες που θα γίνουν είναι ξεκαρβούνιασμα και αλλαγή φλατζών πάνω-κάτω...
Άμα χρειαστεί αφού μετρηθούν ίσως αλλαχτούν και ελατήρια πιστονιού...
Ώστε μετά το Πάσχα να ξεκινήσουν οι εργασίες... :thumbsup:
Επεξεργάσθηκε από το μέλος andrew