Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Θρυλικό Bullet 350Cc Ξεκαρβούνιασμα/ Αλλαγή Φλαντζών

Δημοσιεύτηκε

''Ανδρεα μη μασας όλα θα πάνε καλα...άλλωστε υπάρχει πλέον μεγάλη τεχνογνωσία περι του θέματος...!!!

...πάνε έκει που θα σε κάνει κλικ και θα σου δώσει την μέγιστη εμπιστοσύνη...

...όμως μη ξεχνας πως θα πρέπει να αφιερώσης και λίγο χρόνο να είσαι απο παν και να έχεις και την επητήρηση της εργασίας...''

 

Aυτό το μήνυμα του BBKη με προέτρεψε να ανοίξω νέο θέμα...

Με το καλό αρχές Απρίλη θα ξεκινήσουν οι εργασίες...

Πρώτο βήμα αγορά φλατζών από το Χίτσκοκ...

Οι εργασίες που θα γίνουν είναι ξεκαρβούνιασμα και αλλαγή φλατζών πάνω-κάτω...

Άμα χρειαστεί αφού μετρηθούν ίσως αλλαχτούν και ελατήρια πιστονιού...

Ώστε μετά το Πάσχα να ξεκινήσουν οι εργασίες... :thumbsup:

Επεξεργάσθηκε από το μέλος andrew

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Παράσαμε ένα όμορφο διήμερο οι δύο μας με καθαρισμούς και γυαλίσματα!

Η μέτρια ποιότητα των μετάλλων αλλά και χρωμίωσης απαιτούν 2 φορές το χρόνο περιποίηση με αλοιφές για να υπάρχει αυτό το αποτέλεσμα μετά από 19 χρόνια στους δρόμους!

Να αναφέρω για όσους δεν γνωρίζουν είναι το Bullet 350cc μοντέλο 2001 με εργοστασιακή πατέντα που το δεξί σασμάν με ένα μοχλικό σύστημα 'έφερνε' το λεβιέ στην αριστερή πλευρά .Αυτή η πατέντα έγινε από το 2000 μέχρι το 2003 περίπου λόγω ζήτησης τότε για αριστερό σασμάν.

Οι μοτοσυκλέτες αυτές ήταν για εξαγωγή σε Αμερική και Καναδά οι περισσότερες.

61.000 χλμ on the clock που λένε και οι Βρετανοί με ένα ξεκαρβούνιασμα,στα 20 έτη!Αποτελεί ένα από τα πιο αξιόπιστα μοντέλα της εταιρίας μέχρι τώρα.Αυτά από ένα εν ενεργεία κάτοχο 15 συναπτών ετών Royal Enfield..

Να αναφέρω ότι υπάρχει  περιπτώση φίλου με 350άρι που το πούλησε στα  90.000χλμ  χωρίς κανένα πρόβλημα με ένα ξεκαρβούνιασμα στα 40.000χλμ & ένα 80.000χλμ.

123_Easy-Resize.com.jpg

145_Easy-Resize.com.jpg

Δημοσιεύτηκε

Και εγώ το 2012 στα 15.000 το πήγα για ένα απλό ξεκαρβιουνιασμα στην αντιπροσωπεία μου άλλαξαν ελατήρια χωρίς λόγο και με έσκισαν κανονικά να καίει λάδια κλπ μην τα αναφέρω τα ξέρετε .  Bullet 500 του 2008 αγορασμενη καινούργια .Στο ξεκαρβιουνιασμα δεν χρειαζόταν αλλαγή ελλατηριων αλλά τα άλλαξαν και τα χρέωσαν και 40 ευρώ.Εμπας περίπτωση συνεχίζω να οδηγώ την Ενφιλντ μου παρόλες τις αντιξοότητες και ένα πράγμα θα πω μην πέσεις στα χέρια μάπα μηχανικου την εβαψες.Οσο για το θρυλικό 350 του Ανδρέα όσο νιώθει ότι έχει δύναμη η μηχανή να μην κάνει τίποτα , άλλωστε του μυστικό στα Ενφιλντ είναι η γλυκειά οδήγηση και όποτε φτάσεις στον προορισμό.Τα 350 είναι γεγονός ότι είναι πιο αξιόπιστα από τα 500.Κλεινοντσς ενφιλνταδες Ενφιλντ και ξερό ψωμί!!

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
45 λεπτά πριν, Ο/Η kimon delios έγραψε:

Και εγώ το 2012 στα 15.000 το πήγα για ένα απλό ξεκαρβιουνιασμα στην αντιπροσωπεία μου άλλαξαν ελατήρια χωρίς λόγο και με έσκισαν κανονικά να καίει λάδια κλπ μην τα αναφέρω τα ξέρετε .  Bullet 500 του 2008 αγορασμενη καινούργια .Στο ξεκαρβιουνιασμα δεν χρειαζόταν αλλαγή ελλατηριων αλλά τα άλλαξαν και τα χρέωσαν και 40 ευρώ.Εμπας περίπτωση συνεχίζω να οδηγώ την Ενφιλντ μου παρόλες τις αντιξοότητες και ένα πράγμα θα πω μην πέσεις στα χέρια μάπα μηχανικου την εβαψες.Οσο για το θρυλικό 350 του Ανδρέα όσο νιώθει ότι έχει δύναμη η μηχανή να μην κάνει τίποτα , άλλωστε του μυστικό στα Ενφιλντ είναι η γλυκειά οδήγηση και όποτε φτάσεις στον προορισμό.Τα 350 είναι γεγονός ότι είναι πιο αξιόπιστα από τα 500.Κλεινοντσς ενφιλνταδες Ενφιλντ και ξερό ψωμί!!

 

Έμπλεξες Κίμωνα με μία αλεπού και ένα ανίδεο...Τα έχουμε ξαναπεί!

  • 2 εβδομάδες πριν...
Δημοσιεύτηκε
23 ώρες πριν, Ο/Η andrew έγραψε:

Μικρή βόλτα με πρόφαση το σούπερ μάρκετ!

 

Και που είναι η σακούλα του σούπερ μάρκετ???

 

@noe κόψ' του μια των 150 ευρώ :motorcycle18:

  • 3 years later...
Δημοσιεύτηκε

Πέρσυ τον Οκτώβρη, όντας νέος κάτοχος και μη γνωρίζοντας σε τι κατάσταση την είχε ο προηγούμενος(μέσα μου ήξερα βέβαια) έκανα κι εγώ ξεκαρβουνιασμα και αλλαγή φλαντζών. Στα 23.000 χλμ.

Όπως θα δείτε στην φώτο είχε αρκετή δουλίτσα ο μηχανικός.

Ευτυχώς όλα καλά, δεν χρειάστηκαν ελατήρια και η μοτοσικλέτα πραγματικά αναγεννήθηκε από τότε...

 

IMG_20230810_151231.jpg

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.