Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Ηλεκτρονικη Κ Πλατινες

Δημοσιεύτηκε
Για τους μοντερνιστές που ρύθμισαν μια φορά το αβάνς και απο τότε βλέπουν εφιάλτες, υπάρχει η λύση της ηλεκτρονικής

[img]http://i50.tinypic.com/51sg2x.jpg[/img]

[img width=300 height=225]http://i17.ebayimg.com/02/i/01/dd/75/b7_1_b.JPG[/img]

Κοστίζει περίπου 120ευρώ μαζί με τα μεταφορικά συν την εγκατάσταση.

Την βρίσκετε στο παρακάτω Link:

[url=http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=150394613800]http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=150394613800[/url]

Προσοχή να είναι η digital.
  • Απαντήσεις 89
  • Εμφανίσεις 26,3k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε
58 λεπτά πριν, noe είπε:

Με τις ανάποδες δεν χάνεις τίποτα δεν πάει πουθενά το σπλιτς - σπλάτς ούτε μεταβάλλεται για να γίνει   σ π λ ι τ ς  ----- σ π λ α τ ς, πάντα ίδιο παραμένει. Όμως εσύ έχεις ρυθμίσει στο σπλιτς και όχι στο σπλάτς της ανάποδης. Με πιάνεις..?

Bre αν δεν ηταν καλα ρυθμισμενο θα επερνε και με το χερι μπροστα...?

Δημοσιεύτηκε

Χο, χο, χο, αν είναι να σε κουλαντρίζω πιο συχνά.

Αλλά δεν μιλάω για την Κούλα σου πως δεν είναι ρυθμισμένη,

αλλά για τον άλλον τον αλλοδαπό που δεν καταλαβαίνουμε τι λέει.

Αντώνη εγώ σκιάζομαι να κάνω αυτό που εσύ έκανες.

Όποιος φάει ανάποδη από Enfield με εννοεί..:wink:

Δημοσιεύτηκε

Παιδια αναποδη τρως μοονο αν δεν ειναι ολα σωστα ρυθμισμενα...Ακομα και το ρελαντι!Και φυσικα να εχεις σπασει σωστα ακομα και την συμπιεση.

Απο εκει και περα θελει απλα μια γλυκια μηχανικη πιεση και παιρνει με την πρωτη...

Με το ποδι αν βαρας στο γαμο του Καραγκιοζι,οι πιθανοτητες ειναι πολλες να σου την κανει.

Χωρις να θελω να το παιξω μαγκας,στο δικο μου ακομα δεν μου εχει παιξει αναποδη.Ποτε βεβαια δεν ειναι αργα...

Δημοσιεύτηκε
13 ώρες πριν, Αντωνης Σταθακης είπε:

Κοιτα τιιι με βαζει να κανω νυχτιατικα..!!

 

 

 

Εσύ κι αυτός είστε οι ήρωές μου!... (εγώ ακόμα δυσκολεύομαι και με το πόδι!:mad2:)

 

 

 

  • 7 years later...
Δημοσιεύτηκε

καλησπερα σε ολους. 

 

Παιδια με το θεμα της ηλεκτρονικης τι παιζει? αν μπορει καποιος ας με διαφωτισει. bullet 500 του 2000.

Δημοσιεύτηκε
6 ώρες πριν, Ο/Η Nick11 έγραψε:

καλησπερα σε ολους. 

 

Παιδια με το θεμα της ηλεκτρονικης τι παιζει? αν μπορει καποιος ας με διαφωτισει. bullet 500 του 2000.

Σίγουρα δουλεύει ποιο καλά από τις πλατίνες . Μέχρι εκεί είναι όμως η γνώση μου. Η Electra που είχα παλιά είχε ηλεκτρονική έτσι δεν έχω ασχοληθεί με αυτό το άθλημα .

Δημοσιεύτηκε
22 ώρες πριν, Ο/Η Nick11 έγραψε:

καλησπερα σε ολους. 

 

Παιδια με το θεμα της ηλεκτρονικης τι παιζει? αν μπορει καποιος ας με διαφωτισει. bullet 500 του 2000.

Η Enfield φοράγανε πλατίνες κανονικά.

Να υποθέσω αυτή που αγόραρες είχε γίνει μετατροπή σε ηλεκτρονική.Σωστά?

Δημοσιεύτηκε
Την 27/4/2024 at 1:02 ΜΜ, Ο/Η andrew έγραψε:

Η Enfield φοράγανε πλατίνες κανονικά.

Να υποθέσω αυτή που αγόραρες είχε γίνει μετατροπή σε ηλεκτρονική.Σωστά?

Το μηχανακι μου το χαρησε ο πεθερος μου. ειναι μοτελο του 2000 και εχει 600χλμ. ειχε να παρει μποστα πανω απο 15 χρονια. το ειχε κουκουλωμενο και ειναι σε εξαιρετικη κατασταση. το εβαλα μπροστα και δουλευει μια χαρα. μπηκα στη διαδικασια να του κανω ενα customize για να το κυκλοφορω. αυτο που ρωταω ειναι αν το μηχανακι ειναι οκ με τις πλατινες και αν θα δουλευει απροβληματιστα η αν αφου τωρα το εχω στο συνεργειο πρεπει να μπω στη διαδικασια να το κανω μετατροπη σε ηλεκτρονικη?

Δημοσιεύτηκε
21 λεπτά πριν, Ο/Η Nick11 έγραψε:

Το μηχανακι μου το χαρησε ο πεθερος μου. ειναι μοτελο του 2000 και εχει 600χλμ. ειχε να παρει μποστα πανω απο 15 χρονια. το ειχε κουκουλωμενο και ειναι σε εξαιρετικη κατασταση. το εβαλα μπροστα και δουλευει μια χαρα. μπηκα στη διαδικασια να του κανω ενα customize για να το κυκλοφορω. αυτο που ρωταω ειναι αν το μηχανακι ειναι οκ με τις πλατινες και αν θα δουλευει απροβληματιστα η αν αφου τωρα το εχω στο συνεργειο πρεπει να μπω στη διαδικασια να το κανω μετατροπη σε ηλεκτρονικη?

Μην πειράξεις τίποτα!

Εχω πλατίνες από το 2005 μέχρι σήμερα είναι μια χαρά!

Δημοσιεύτηκε
7 ώρες πριν, Ο/Η Nick11 έγραψε:

Το μηχανακι μου το χαρησε ο πεθερος μου. ειναι μοτελο του 2000 και εχει 600χλμ. ειχε να παρει μποστα πανω απο 15 χρονια. το ειχε κουκουλωμενο και ειναι σε εξαιρετικη κατασταση. το εβαλα μπροστα και δουλευει μια χαρα. μπηκα στη διαδικασια να του κανω ενα customize για να το κυκλοφορω. αυτο που ρωταω ειναι αν το μηχανακι ειναι οκ με τις πλατινες και αν θα δουλευει απροβληματιστα η αν αφου τωρα το εχω στο συνεργειο πρεπει να μπω στη διαδικασια να το κανω μετατροπη σε ηλεκτρονικη?

Ότι δουλεύει δεν το πειράζουμε :hellored:

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.