Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Ηλεκτρονικη Κ Πλατινες

Δημοσιεύτηκε
Για τους μοντερνιστές που ρύθμισαν μια φορά το αβάνς και απο τότε βλέπουν εφιάλτες, υπάρχει η λύση της ηλεκτρονικής

[img]http://i50.tinypic.com/51sg2x.jpg[/img]

[img width=300 height=225]http://i17.ebayimg.com/02/i/01/dd/75/b7_1_b.JPG[/img]

Κοστίζει περίπου 120ευρώ μαζί με τα μεταφορικά συν την εγκατάσταση.

Την βρίσκετε στο παρακάτω Link:

[url=http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=150394613800]http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=150394613800[/url]

Προσοχή να είναι η digital.
  • Απαντήσεις 89
  • Εμφανίσεις 26,3k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε
παιδια ασχετο δεν ξερω αν το μηνυμα μου θα διαβαστη και αν ειμαι στη σωστη ενοτητα οπως διαβασα απο τον bancaleone που λεει καντε τα μηχανακια με ηλεκτρονικη ειναι πολλη σωστο γιατη εμενα ηταν το μοναδικο προβλημα που ειχα στη μηχανη μου χαλαγε συνεχεια των ανορθοτη μολις εβαλα ηλεκτρονικη σε παλιο μαστορα στον κορυδαλλο εδω και 15 χρονια δεν εχω κανενα προβλημα στην μηχανη γενικα να φανταστειται οτι στην αντιπροσωπεια δε παταω ποτε μονο οταν περνω ντιζεσ για των συμπλεκτη το μηχανακη λειτουργει στα8ερα και αψογα για να κλεισω βαλτε ολη ηλεκτρονικη να σωθητε σταθερο ρευμα τελος
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Ναι, αλλάζει η συμπεριφορά της μοτοσικλέτας τελείως.
Δουλεύει σταθερά και απροβληματιστα.
Δημοσιεύτηκε
Ακριβώς την ίδια έχω βάλει κι εγώ. Είναι πολύ καλή λύση.

Μόνο που είμαι φιλοσοφικά αντίθετος, αλλά η ανάγκη με παρέσυρε.. :(
Δημοσιεύτηκε
καταλαβαινω τι λες αλλα οταν πληρωνης 120αρια για ανωρθοτες τα ξεχνας ολα χαχαχα αλλωστε για τα ηλεκτρικα μιλαμε γιατρευη ολο το μηχανακη για παντα "δεν πατας (ποτε) στην αντιπροσωπεια !!!
  • 2 months later...
Δημοσιεύτηκε
καλο βραδυ και απο μενα...επειδη τον τελευταιο καιρο αντιμετωπιζω καποια προβληματα με τη μηχανη μου...αν καποιος απο ολους εσας γνωριζει ορισμενα θεματα για την ηλεκτρονικη...ας μου στειλει ενα μηνυμα  με το τηλεφωνο του για να τον παρω και να μιλησουμε λιγο για το προβλημα της μηχανης μου...ευχαριστω
Δημοσιεύτηκε
αντε παιδια στειλτε μου κανα τηλεφωνο για να μιλησουμε.....να δω τι θα κανω με το θεμα της ηλεκτρονικης ....ευχαριστω
Δημοσιεύτηκε
Γιώργο δεν μπορώ να σε βοηθήσω, διότι εγω την πήρα και βάζοντάς την διαπιστώσαμε πως δεν φταίγανε οι φουκαριάρες οι πλατίνες και ο πολλαπλασιαστής Lucas. Οι ηλίθιοι οι Ινδοί δεν είχαν σφίξει τον έναν πόλο στον πολλαπλασιαστή και μου έκανε σκασίματα ρτο μοτέρ.
Δηλαδή δεν ξέρω πιο το όφελος με την ηλεκτρονική (πέραν της συντήρησης) αφού τις πλατινούλες μου δεν τις έζησα καθόλου.. :sad:
Δημοσιεύτηκε
Νοε κατι αναλογο συμβαινει και με εμενα...ενω την ξεκιναω κανονικα και ειμαι σε πορεια αμα βαλω μεγαλη ταχυτητα  με λιγα χιλιομετρα παει να σβησει ..οκ αυτο πες ειναι λογικο αν και παλια δεν μου το εκανε ..ομως ειμαι στο φαναρι στο ρελαντι και ξαφνικα σβηνει...με την πρωτη μανιβελια παιρνει και ολα οκ....επιπλεον και εκει ειναι το δυσκολο οταν σταματω καπου για καμμια ωρα και παω να την ξαναβαλω αρχιζει τα σκασιματα και παιρνει με την βοηθεια του γκαζιου δηλαδη δινω βενζινη για να της ανεβασω τις στροφες μη σβησει...και τελικα παιρνει ομως αυτο δεν συνεβαινε παλια....αλλαξα το τσεμπερι που ειναι αναμεσα στο καρμπιρατερ και τον κυλινδρο καθως και εκανα ενα καθαρισμο του καρμπιρατερ και καπως βελτιώθηκε ομως το προβλημα συνεχιζει να υπαρχει...εβαλα και μπουζι ιριδιου...τι να κανω ρε παιδια? ηλεκτρικο ειναι το προβλημα ή τραβαω απο πουθενα αέρα?
Δημοσιεύτηκε
Πριν προχωρήσεις σε εγκατάσταση ηλεκτρονικής (εκτός και είναι στο πρόγραμμά σου επειδή γουστάρεις αυτή την αναβάθμιση) απόκλεισε πρώτα τα υπόλοιπα ενδεχόμενα που ίσως σου προκαλούν δυσλειτουργία.

1) φίλτρο βενζίνης. Είναι καθαρό; (αυτό το τσουτσούνι μέσα στο τεπόζιτο).
2) Συμπίεση έχεις σωστή; Αν όχι, λειτουργεί σωστά ο αποσυμπιεστής σου; ή μήπως έχεις καιρό να κάνεις ξεηκαρβούνιασμα;
3) Οι πλατίνες σου έχουν σωστό διάκενο; είναι καθαρό το άνοιγμά τους χωρίς να έχουν κεφαλώσει;
4) τα κολλάρα του καρμπυρατέρ είναι όλα στεγανά; (εκτός από αυτό που άλλαξες)
5) Το τσοκ ανεβοκατεβαίνει ελεύθερα; Έλεγξε όλον τον μηχανισμό διότι με τα χρόνια μπορεί το αξονάκι του να κολλάει.

Αν έχεις ρυθμίσει σωστά το καρμπυρατέρ με βενζίνη και αέρα δεν βρίσκω άλλο λόγο για αυτές τις αρυθμίες.
Δημοσιεύτηκε
φιλε ggeos κοντα 2 μηνες η μηχανη μου δεν κραταγε ρελαντι,εσβηνε στα φαναρια αν δεν υποβοηθουσα με γκαζιες,ρυθμιζα βαλβιδες και παλι τα ιδια,οι βαλβιδες ακουγονταν πολυ,μου λεγανε στην αντιπροσωπια να σηκωσουμε κεφαλη κυλινδρου να δουμε τις βαλβιδες και εγω αδιαφορησα,οταν πλεον ακουσα την μηχανη να δουλευει πιο θωρηβωδες αποφασισα να την παω για σερβις.λογω σαββατου ομως και αρκετου αγχους την πηγα σε ενα μαστορα(οχι αντιπροσωπια)και ανοιγοντας μπροστα μου τον κυλινδρο ειδαμε τη βαλβιδα εξαγωγης οβαλ και ραγισμενη και εδρα εξαγωγης φαγωμενη(μου ειπε ομαστορας οτι εγινε  λογω χρησης αμολυβδης απο το 2003 μεχρι σημερα) και επισης ο χρονισμος αναφλεξης ειχε φυγει και ηταν λαθος.εγινε ρεκτιφιε κεφαλης,νεες βαλβιδες,οδηγοι,εδρες,ελατηρια εμβολου συνολικα 460 ευρω(αουτς).ελπιζω να μην εχεις το ιδιο προβλημα.
Δημοσιεύτηκε
Όταν φαγωθουν τα καπελότα των βαλβίδων έπισης δεν κρατάει ρελαντι......τί σου είναι οι Enfield...εεεεεεε

......Χρηστο που είσαι όλα καλα?
Δημοσιεύτηκε
Παιδια ευχαριστω και θα τα ελενξω σιγα σιγα ολα ....να ξερετε οτι με αυτο το προβλημα η μηχανη μου κανει και εκανε ταξιδι....το θεμα ητανε αν την εσβηνα και μετα απο μιση ωρα και παω να την βαλω να δουλεψει τοτε πεθαινω στις μανιβελιες ...μόλις παρει ολα οκ...ο Θμας μου ειπε να δω λιγο το ρευμα της μπαταριας...θα κανω λιστα λοιπον και σιγα σιγα θα την βρω την ακρη....ξεκαρβουνιασμα εκανα πριν απο δυο χρονια χωρις να εχω γραψει πολλα χιλιομετρα..και απο τοτε εχω κανει γυρω στα 1500 μιλια...το συνολο των μιλιων μου ειναι 6000...και στις 4000 την μετετρεψα σε 535...οποτε κατι παιζει με το ρευμα ή  με τα τσεμπερια του καρμπιρατερ..γιατι αλλαξα μονο το ενα και το προβλημα μειωθηκε αισθητα....σας ευχαριστω και ειμαι ανοιχτος στις προτασεις σας
Δημοσιεύτηκε
Εγώ λέω να ελέγξεις και τον αέρα στα λάστιχα.. :coffee:

Καλά πλάκα κάνω, η μοτοσικλετιστική αλληλεγγύη μας προς τον φίλτατο  ggeos, μου θύμισε ένα σκετσάκι από το αγαπημένο μου κόμικς.
[center]
[color=red][size=14pt][font=comic sans ms][b]JOE BAR team[/b][/font][/size][/color]

[url=http://www.dpgr.gr/usergalleries/albums/userpics/11415/Joe_problem_up.jpg][img]http://www.dpgr.gr/usergalleries/albums/userpics/11415/thumb_Joe_problem_up.jpg[/img][/url][/center]
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Συμπτώματα όπως αδυναμία να κρατήσει ρελαντί, μπουκωματα και κομπιάσματα, άρνηση να πάρει μπρός με τη πρώτη αμέσως μετα απο βόλτα είχα εγώ, μέχρι που άλλαξα τις πλατίνες με την ηλεκτρονική.
Το αβανς ήταν πολύ δύσκολο να ρυθμιστεί σωστά αλλά αν το ρυθμιζες δύσκολα χαλάγε.
Το θέμα είναι ότι τα προβλήματα αυτά είχαν ήδη μειωθεί όταν άλλαξα τη μπαταρία με τη μεγάλη του Electra και αντικατεστησα τον ανορθωτή
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
[quote author=kimon delios link=topic=33.msg1613#msg1613 date=1296064164]
BRANCALEONE ποια ηλεκτρονικη εβαλες
[/quote]

Την digital που έχω στην αρχή του θέματος.

[url=http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=150394613800]http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=150394613800[/url]
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Στην αντιπροσωπεία την περασανε, αν και είναι κάτι απλό για έναν ηλεκτρολογο αυτοκινήτων - μοτοσικλετών.
Ρωτά πρώτα να είσαι σίγουρος ότι κάποιος μπορεί να την κάνει την αλλαγή και μετα την παραγγέλνεις...
  • 2 years later...
Δημοσιεύτηκε

Ρε παιδια διαφωτιστε με, οποιος ξερει, ποιας χρονολογιας enfield εχουν πλατινες κ απο ποτε κ μετα ηλεκτρονικη, κ σε περιπτωση πλατινες πως κ με το ποσο το μετατρεπεις σε ηλεκτρονικη? :think:

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Η ηλεκτρονική έχει γύρω στα 100€
http://www.hitchcocksmotorcycles.com/accessory-electrics-ignition

Έχει μέσα στο πακέτο οδηγίες, τη βάζεις σε οποιοδήποτε ηλεκτρολογίο αυτοκινήτων ή φυσικά στην αντιπροσωπεία.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.