Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Ηλεκτρονικη Κ Πλατινες

Δημοσιεύτηκε
Για τους μοντερνιστές που ρύθμισαν μια φορά το αβάνς και απο τότε βλέπουν εφιάλτες, υπάρχει η λύση της ηλεκτρονικής

[img]http://i50.tinypic.com/51sg2x.jpg[/img]

[img width=300 height=225]http://i17.ebayimg.com/02/i/01/dd/75/b7_1_b.JPG[/img]

Κοστίζει περίπου 120ευρώ μαζί με τα μεταφορικά συν την εγκατάσταση.

Την βρίσκετε στο παρακάτω Link:

[url=http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=150394613800]http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=150394613800[/url]

Προσοχή να είναι η digital.
  • Απαντήσεις 89
  • Εμφανίσεις 26,3k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε

Όλες οι Enfield Bullet με καρμπυρατέρ (πλήν της Electra που νομίζω πως είναι με ηλεκτρονική) έχουν μόνο πλατίνες.

Πιστεύω πως η ηλεκτρονική (και μάλιστα η digital ΜΚ4) είναι μονόδρομος για τον κινητήρα του 500 και του 350. Πέραν του ότι ξενοιάζεις από ρυθμίσεις, η καύση γίνεται πολύ πιο καθαρή με ότι αυτό συνεπάγεται για τη ζωή του κινητήρα. Έχω βάλει ηλεκτρονική (ΜΚ4) σχεδόν από την αρχή της ζωής της Enfield μου και όταν την άνοιξα για ξεκαρβούνιασμα διαπίστωσα απολύτως φυσιολογική καρβουνίλα όπως συμβαίνει και σε σύγχρονους κινητήρες. Ήδη έχω βάλει σκοπό να αναβαθμίσω και την 350άρα μου με την ίδια ηλεκτρονική. Το κόστος είναι περίπου 120-140 € και αν θες να την βάλεις και να την ρυθμίσεις μόνος σου είναι σχετικά εύκολο, θα σε βοηθήσουν πολύ οι οδηγίες του Χίτσκοκ αλλά και βιντεάκια στο youtube που δείχνουν πως χρησιμοποιείς τον δίσκο ρολόι στον ρότορα μαζί με το στροβοσκοπικό πιστόλι. Βρίσκεις με ακρίβεια το σημείο ανάφλεξης πριν το ΑΝΣ ρυθμίζεις την πλακέτα της ηλεκτρονικής και τελείωσες για πάντα ή μέχρι να σου καεί.

Το φυγοκεντρικό σύστημα των πλατίνων δεν έχει την ακρίβεια που έχει ανάγκη ο κινητήρας μας όταν ανεβάζουμε στροφές. Συν του ότι με την ηλεκτρονική έχεις σταθερό ρελαντί και με παγωμένη μηχανή στο καταχείμωνο. :cold:

 

ΖΗΤΩ η ΜΚ4... :2:

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Εγω έχω βάλει και το powerbox για να ησυχάσω με τα ηλεκτρικά...

http://www.hitchcocksmotorcycles.com/accessory-electrics-charging
Δημοσιεύτηκε

Power box πιστεύω πως έχουν ανάγκη οι Enfield προ 1998 όπου τα φώτα τους παίρνουν ρεύμα απευθείας από την μπαταρία και την ξελιγώνουν. Μία καλή λύση είναι η τοποθέτηση μπαταρίας με μεγαλύτερα αμπερώρια (π.χ. 14) όπως έχουν οι μιζάτες. Σίγουρα καταλήγεις σε αυτή τη λύση και αν έχεις σιχτiρίσει με καμένους ανορθωτές, την δουλεία του οποίου κάνει το power box.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Βάλε τη φωτογραφία μου απο κάτω :-)
3 καμμένοι ανορθωτές και άλλες τόσες αλλαγές μπαταρίας.
Μέχρι που έβαλα τη μεγάλη, η αλήθεια ειναι ότι απο τότε δεν αντιμετωπισα κάποιο πρόβλημα αλλά επειδή τελευταία άλλαξα μπαταρία λόγο της θήκης που έβαλα και ήθελα τη μικρότερη δυνατή (σε μέγεθος άρα και σε amp), το powerbox ήταν μονόδρομος.
Δημοσιεύτηκε

Εκεί που πρέπει να σταθεί κάποιος που βάζει ηλεκτρονική είναι στην καλή ποιότητα χρονισμού και σπινθήρα που θα έχει με αυτή.

Είναι πολύ σημαντικό αυτό.

Κακός χρονισμός σημάνει πυράκια, υπερθέρμανση κινητήρα και ότι συνεπάγετε αυτό σε ζημίες στα μέρη του μπλοκ, κυλίνδρου και κεφαλης.

 

…φυσικά τα είπε όλα ποιο πάνω ο κουρου της Enfield….ωχ σόρι Γκουρου ήθελα να πω….πάλι πείνασα ο άτιμος…τα μανιτάρια φταίνε με έχουν ανοίξει την όρεξη… :wallbash:

 

Η μεγάλη μπαταρία δεν ξέρω αν χρησιμεύει όσο ο καλός ανορθωτής και η καλή γεννήτρια.

Άσε που γίνετε και το άλλο βάζοντας μεγαλύτερη μπαταρία δεν σημαίνει πως μπορεί η γεννήτρια να την γεμίσει και όλας…έτσι.

 

Οπότε νομίζω πως καλύτερη λύση είναι το boxακι μαζί με γεννήτρια των 120watt και γιατί όχι και παραπάνω…κάποτε υπήρχε και τέτοια αν δεν κάνω λάθος.

Δημοσιεύτηκε

Αφου ολοι λεμε γνωμες ας πω και εγω τη δικια μου γνωμη/εμπειρια . Οταν αγορασα το 500αρι μου πριν απο 3-4 χρονια ειχε προβλημα στα ηλεκτρικα απο ανορθωτη και αλτερνεϊτορ . Αντι να σπρωξω κανα δυο κατοσταρικα εκει αποφασισα να βαλω ενα τριφασικο 180 Watt που ειχα χωμενο σε κατι κουτες απο τα Triumph του αδελφου μου συν ενα Rectifier/Regulator απο Kawasaki 650 που πηρα μεταχειρισμενο απο Τσικνη (Λενορμαν) .Βαλε  μια 14αρα μπαταρια στο παιχνιδι ,καινουρια ασφαλειοθηκη και συνδεσεις , προσωπικη εργασια στα ηλεκτρικα  και μερικες ωρες αργοτερα ελυσα μια και διαπαντως το προβλημα των ηλεκτρικων. Εχω ακομη τις πλατινες της μαμας απλα γιατι δουλευουν οκ. Στην πορεια αλλαξα ενα πλατινοφορο με τον αξονα του κομπλε (30€) καινουριος και εχω ξενοιασει. Απο ηλεκτρικα βεβαια γιατι απο αλλα ... ολο και μαγειρευονται διαφορα !!

Τι θελω να πω , οταν ανεβει η κλιμακα στα ηλεκτρικα μια σκαλα , οι πλατινες θα σου δουλεψουν μια χαρα. Η διαφορα σε μια μηχανη με τριφασικο ρευμα , πλατινες ή ηλεκτρονικη ειναι αμελητεα εως ανυπαρκτη.

Δημοσιεύτηκε

Τι θελω να πω , οταν ανεβει η κλιμακα στα ηλεκτρικα μια σκαλα , οι πλατινες θα σου δουλεψουν μια χαρα. Η διαφορα σε μια μηχανη με τριφασικο ρευμα , πλατινες ή ηλεκτρονικη ειναι αμελητεα εως ανυπαρκτη.

 

Γιώργο, αμελητέα η διαφορά είναι στην αίσθηση, δεν πρόκειται δηλαδή η ηλεκτρονική να σου δώσει δύναμη για να καταλάβεις τη διαφορά. Θα το καταλάβεις σε επιμέρους σημεία που έγραψα και πιο πάνω. Λένε πως ένα μειονέκτημα που έχει η ηλεκτρονική (ΜΚ4) είναι ότι πρέπει να έχεις υγιής μπαταρία, αν μετά από ακινησία δεν σου πάιρνει μπρος η μηχανή το πρώτο που πρέπει να ελέγξεις είναι το ρεύμα της μπαταρίας.

 

Μέ τη συζήτηση πρόσεξα πως ο Χίτσκοκ δίνει ηλεκτρονική με δύο μάτια (πηνία) και δύο πολλαπλασιαστές για την περίπτωση που κάποιος καταργήσει τον αποσυμπιεστή και στη θέση του προσαρμόσει δεύτερο μπουζί (με μεταφορά του αποσυμπιεστή στο κουτί των ωστηρίων). Άκρως ενδιαφέρουσα αναβάθμιση για ακόμα πιο τέλεια καύση.

Δημοσιεύτηκε

έρχεσαι λίγο λίγο στα λόγια μου….

http://www.way2speed.com/2011/10/royal-enfield-cast-iron-twin-spark.html#axzz2lMk6izdh

 

head1.jpg

 

 

δεν θυμάμαι αν το ξανά ανέβασα…!!!

 

Noe σε βλέπω σε λίγο καιρό με BMW…!!! :emotions33: :smoking: :headbanger: :violin: :2:

Επεξεργάσθηκε από το μέλος bbk

  • 3 years later...
Δημοσιεύτηκε
On 21/11/2013 at 8:55 AM, bbk είπε:

Εκεί που πρέπει να σταθεί κάποιος που βάζει ηλεκτρονική είναι στην καλή ποιότητα χρονισμού και σπινθήρα που θα έχει με αυτή.

Είναι πολύ σημαντικό αυτό.

Κακός χρονισμός σημάνει πυράκια, υπερθέρμανση κινητήρα και ότι συνεπάγετε αυτό σε ζημίες στα μέρη του μπλοκ, κυλίνδρου και κεφαλης.

 

 

o bbk το ειχε αναφερει !!!! 

το κακο ομως με την ενφιλντ ειναι πως το γραναζι χρονισμου εχει μεγαλο back-lash με αποτελεσμα να μην επιτυγχανεται το απολυτο ανω νεκρο σημειο ακομη και με ηλεκτρονικη ,τουλαχιστον αυτο λεει στο βιντεο .....φαινεται απο το 2:34 και μετα .

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε

το καλλυτερο ομως το λεει στο 4:11 ... the bullet engine is a low rev engine after all .... δηλαδη ,η μπουλετ ετσι κι αλλιως ειναι μια μηχανη χαμηλων στροφων λειτουργιας αρα μην αγχωνεσε κρατα τις πλατινες ειναι σαν να σου λεει !!!!

 

Δημοσιεύτηκε

Χρηστο εν μερη εχεις δικιο...

ΑΛΛΑ!

Εγω αυτο που καταλαβαινω ειναι πως με το να εχει αυτο το back lash στο γραναζι χρονισμου που λες κι εσυ...

Η ηλεκτρονικη που σπινθηριζει δυο φορες κι οχι μια οπως οι πλατινες κανουμε διπλη ζημια στον στροφαλο.

Δηλαδη με την ηλεκτρονικη το ΜΟΝΟ που γλυτωνουμε ειναι καθε τοσο να τσεκαρουμε το ΑΝΣ.

Αν ειναι οπως τα λεει και λες ποτε μα ποτε δεν εχουμε σωστο ΑΝΣ στην εκρηξη με αποτελεσμα φθορας των ρουλεμαν στροφαλου...αρα με τις πλατινες γλυτωνουμε τα μισα χλμ. ζωης του κινητηρα.Δηλαδη με ηλεκτρονικη θα ανοιγουμε καρτερ καθε 25.000χλμ.Χα χα χα!

Δημοσιεύτηκε

παιδια το ξαναλεω ομως , 

αυτο το βιντεο το εχει ανεβασει ο τυπος για να μας δειξει ενα υπεροχο κολπακι με το οποιο επιτυγχανεις την επιβραδυνση στον χρονισμο της βαλβιδας  εισαγωγης ΜΟΝΟ με το να φερεις το γραναζι του εκκεντροφορου εισαγωγης ενα δοντι πισω ,αυτο λεει βοηθαει στο πιο ομαλο δουλεμα του κινητηρα !!!!

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε

μια απλη πατεντα που κραταει ΜΟΝΟ 3 δευτερολεπτα ( απο το 48 εως το 51 δευτερολεπτο του βιντεο ) για να την κανεις ,σου βελτιωνει ΟΛΟ το δουλεμα του κινητηρα !!!!!

Δημοσιεύτηκε
Just now, χρηστος είπε:

παιδια το ξαναλεω ομως , 

αυτο το βιντεο το εχει ανεβασει ο τυπος για να μας δειξει ενα υπεροχο κολπακι με το οποιο επιτυγχανεις της επιβραδυνση στον χρονισμο της βαλβιδας  εισαγωγης ΜΟΝΟ με το να φερεις το γραναζι του εκκεντροφορου εισαγωγης ενα δοντι πισω ,αυτο λεει βοηθαει στο δουλεμα του κινητηρα !!!!

Ναι αλλα εμας μας ενδιαφερει πιο πολυ το αλλο θεμα...εμενα δηλαδη.

Αυτο που λεει με τον χρονισμο σου λεει απλα πηγαινοντας πισο ενα δοντι το γραναζι εχεις αποτελεσμα η βαλβιδα εισαγωγεις να αργει περισσοτερο να ανοιξει αρα ισως και καλητερη καυση.Δηλαδη την ωρα της εκρηξης ισως ετσι κληνει ακριβως η βαλβιδα της εισαγωγεις...

Χρηστο αυτο παιζει να μας το λεει ωστε να καλυψουμε το μποσικο back lash του πρωτου γραναζιου.

Δημοσιεύτηκε

βασικα δεν αναφερει κατι τετοιο ,ετσι κι αλλιως δεν αλλαζει το back-lash απλα αλλαζοντας ενα δοντι ....

το back-lash εχει να κανει με την αποσταση που βρισκεται το ενα γραναζι σε σχεση με αυτο που συνεργαζεται ,και πιο συγκεκριμενα το κενο αναμεσα στα δοντια του ενος με το δοντι που περιεχεται απο το αλλο γραναζι   

Δημοσιεύτηκε

ισως ενας αποστατης ( ροδελα) εσωτερικα του γραναζιου χρονισμου , το εφερνε πιο εξω με αποτελεσμα τα δοντια του να εφαρμοσουν καλλυτερα στα δοντια του συνεργαζομενου γραναζιου και το back-lash θα μειωνοταν , δεν ξερω ομως αν θα δουλευε πολλυ σφικτα μηπως δημιουργουσε αλλο θεμα ...μηπως το μεγαλο back-lash χρειαζεται εκει .....

απλα χανεις οπως ειπαμε καποια απο τα οφελη που σου δινει μια ηλεκτρονικη .... 

Δημοσιεύτηκε
2 λεπτά πριν, χρηστος είπε:

βασικα δεν αναφερει κατι τετοιο ,ετσι κι αλλιως δεν αλλαζει το back-lash απλα αλλαζοντας ενα δοντι ....

το back-lash εχει να κανει με την αποσταση που βρισκεται το ενα γραναζι σε σχεση με αυτο που συνεργαζεται ,και πιο συγκεκριμενα το κενο αναμεσα στα δοντια του ενος με το δοντι που περιεχεται απο το αλλο γραναζι   

Σωστα...αρα τι γινεται οπως το λεει?

Πως ισως την ωρα της εκρηξης επιτυγχανουμε ακριβως το κλεισημο της βαλβιδας εισαγωγεις με αποτελεσμα καλητερης καυσης...

Δημοσιεύτηκε
21 λεπτά πριν, Αντωνης Σταθακης είπε:

Χρηστο εν μερη εχεις δικιο...

ΑΛΛΑ!

Εγω αυτο που καταλαβαινω ειναι πως με το να εχει αυτο το back lash στο γραναζι χρονισμου που λες κι εσυ...

Η ηλεκτρονικη που σπινθηριζει δυο φορες κι οχι μια οπως οι πλατινες κανουμε διπλη ζημια στον στροφαλο.

Δηλαδη με την ηλεκτρονικη το ΜΟΝΟ που γλυτωνουμε ειναι καθε τοσο να τσεκαρουμε το ΑΝΣ.

Αν ειναι οπως τα λεει και λες ποτε μα ποτε δεν εχουμε σωστο ΑΝΣ στην εκρηξη με αποτελεσμα φθορας των ρουλεμαν στροφαλου...αρα με τις πλατινες γλυτωνουμε τα μισα χλμ. ζωης του κινητηρα.Δηλαδη με ηλεκτρονικη θα ανοιγουμε καρτερ καθε 25.000χλμ.Χα χα χα!

Βre μηπως γι'αυτο την παιζουν πιο γρηγορα στον στροφαλο οι electra?

Δημοσιεύτηκε
27 λεπτά πριν, Αντωνης Σταθακης είπε:

Βre μηπως γι'αυτο την παιζουν πιο γρηγορα στον στροφαλο οι electra?

 

ναι ...αναψε φωτιες τωρα εσυ !!!!!! :lol2:

 

Δημοσιεύτηκε

πωλειται ενφιλντ swing ΜΕ ΠΛΑΤΙΝΕΣ  μονο 9500 ευρω :lol2:αθανατο μηχανακι:lol2:

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.