Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 24, 201313 χρόνια comment_13096 Eκεί που χάζευα στο facebook υπάρχει ένας Ινδός που λέγεται Bobbee Singh,o οποίος κάνεις πολύ ωραίο customizing στις Enfield μας. Πάρα πολύ όμορφα kit για όλα τα γούστα.... Αυτό που μου έκανε μεγάλη εντύπωση είναι ένα κιτ που φόραγε πηρούνι girder... Πραγματικά πανέμορφο όλο το μπροστινό σύστημα! 'Εργο τέχνης...!!!!! Πηρούνια girder για ENFIELD παρατήρησα πουλάνε μόνο Ινδοί (royal crusaders) αλλά αμφιβόλου ποιότητας... 'Aμα θέλετε δείτε εδώ: www.ebay.co.uk/itm/260935887746?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649 H τιμή του στις 279 λίρες Αγγλίας+70 λίρες μεταφορικά=349 λίρες Αγγλίας.. Και σίγουρα θα μας σκίσει και το τελωνείο.. Πάνω δηλαδή από 500 ευρώ ... Και άμα δείτε ποιότητα μπουργάνα που λέει και ο φίλος Χρήστος!!! Στην αγορά της Ευρώπης έχει κάνει κανένας έρευνα αν πουλάνε?? Μέχρι πότε χρησιμοποιούσε η Enfield τέτοια πηρούνια?? Ξέρεις κανείς να μας πει για την συμπεριφορά αυτών των πηρουνιών?? Είναι άνετα ή σου φεύγουνε τα χέρια και όλο το σώμα από τους κραδασμούς?? Πάντως είναι πανέμορφο και σας παραθέτω τις φωτογραφίες!!! Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 24, 201313 χρόνια Συγγραφέας comment_13098 Μήπως άραγε να ερχόμουν σε επικοινωνία με τον συγκεκριμένο να μου έδινε μία τιμή για πηρούνι girder,μαζί με φανάρι,ταχύμετρο κλπ? Δηλαδή όλο το μπροστινό σύστημα?? Βαμμένο στο χρώμα που θέλουμε ή άβαφτο?? Ο τύπος φαίνεται πάρα πολύ ψαγμένος,έχει άπειρα κιτ άμα δείτε στο facebook και φαίνεται έμπειρος... Πάντως από τις 2 πάνω φωτογραφίες φαίνεται πολύ καλή δουλειά... Τώρα για ποιότητα??!!! MADE IN INDIA κύριοι λογικά! 'Αρα και πιο λογικές τιμές... Τί λέτε?? Επεξεργάσθηκε Ιούνιος 24, 201313 χρόνια από το μέλος andrew Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 24, 201313 χρόνια comment_13100 Υπάρχει ένας Γάλλος στο ebay που κατά καιρούς βάζει δημοπρασίες (buy it now) τετρακάλαμα για Triumph 3HW.. και Norton 16H Η τιμή 349€ + 88,50 € μεταφορικά και το nickname του στο ebay nox6869 Προσπαθούσα κι εγώ να βρω κάτι από Ευρώπη γιατί από Ινδία είναι σίγουρο το τελωνείο με τόσο μεγάλο και βαρύ πακέτο. Μετά σίγουρα θα χρειαστούν πατέντες - μετατροπές για την προσαρμογή του τροχού και του λαιμού. Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 24, 201313 χρόνια Συγγραφέας comment_13101 Mετά από μικρή έρευνα βρήκα αυτό το άρθρο που αναφέρεται στην ποιότητα των πηρουνιών Girder από Ινδία... http://www.jockeyjournal.com/forum/showthread.php?t=68418&showall=1 'Αμα μπορεί κάποιος να το διαβάσει και να συνοψίσει τα συμπεράσματα... Πάντως απ'ότι λένε η ποιότητα των ινδικών Girder είναι πολύ κακή.. Μάλιστα ένας έμπορος λέει, αγόρασε 25 ινδικά πηρούνια και οι 19 που τα αγοράσανε από τον έμπορο τα επιστρέψανε πίσω. Άλλα σπάσανε,άλλα ραγίσανε κλπ Και όταν απευθύνθηκε ο έμπορος στον Ινδό,ο Ινδός έκανε τον Κινέζο!! Δηλαδή ποιότητα μπουργάνα! 'Αρα μακριά από Ινδία γιατί μας βλέπω στον 'Αγιο Πέτρο!!! Βέβαια επειδή μου αρέσει να τα ψάχνω μπορεί να προσπαθήσω να έρθω σε επικοινωνία με τον Ινδό! Δεν χάνουμε τίποτα!!! Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 24, 201313 χρόνια Συγγραφέας comment_13102 Bρήκα και τον σπεσιαλίστα μηχανικό των πηρουνιών Girder.Tον Jake Robbins!! www.sumpmagazine.com/classicbikespecialists/ Για κοιτάχτε δουλειές!! http://www.jake-robbins-vintage-engineering.co.uk/gallery/ Τώρα ζηλεύω!!!!! Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 25, 201313 χρόνια comment_13103 Μέγκλα πιρούνια http://www.malarkeyengineering.co.uk/Products/girders.html Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 25, 201313 χρόνια Συγγραφέας comment_13104 Aναμένουμε και τις γνώμες των bbk και χρήστου σε αυτό το θέμα... Και βέβαια και όποιος άλλος το έχει ψάξει. Μεγάλο ερωτηματικό για μένα η απόδοση αυτού του πηρουνιού. Αξίζει ή απλά είναι όμορφο εξωτερικά?? Η αγορά της Ινδίας είναι απαγορευμένη ποιοτηκά πιστεύω για τέτοια εξαρτήματα. Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 25, 201313 χρόνια comment_13109 Λοιπον ... εκτος τα εξοδα αγορας προσθεστε μετατροπες για ρουλεμαν -αξονα λαιμου , υποδοχες φτερου, υποδοχες κοντερ , αξονα τροχου , αποστατες και αλλα .... επισης για να ειναι ταιριαστο απο ιστορικης αποψης θελετε το κιτ μετατροπης σκελετου σε hardtail (αλλα λεφτα ) ... απο συμπεριφορα ο.κ απλα οταν φρεναρεις αντι να καθεται προς τα κατω σηκωνεται προς τα πανω λογω ελατηριων -εχει χαβαλε ( ετσι ηταν τουλαχιστον το springer που εβαλα στο harley που ειχα ) Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 25, 201312 χρόνια comment_13118 Για να απαντησω και στην ερωτηση του φιλου andrew τα enfield φορουσαν girder ως και το 1946 οπου και παραλληλα την ιδια χρονια εμφανιστηκε και το τηλεσκοπικο (και τα δυο μπροστινα παντα σε rigid σκελετο ).απο το 46 και μετα εμφανιζεται και ο σκελετος με τα αμορτισερ. Επεξεργάσθηκε Ιούνιος 25, 201312 χρόνια από το μέλος χρηστος Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 26, 201312 χρόνια Συγγραφέας comment_13123 'Αρα δεν προχωράω σε συζητήσεις με τον Ινδό... Απ'ότι φαίνεται δύσκολο ενχείρημα με αμφίβολα αποτελέσματα.... Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 1, 201312 χρόνια comment_14540 μπορουμε να φτιαξουμε κ μονοι μας.....δεν ειναι πυρηνικη φυσικη....ενα απλο μπροστινο ειναι αρχαιας τεχνολογιας......... http://www.youtube.com/watch?v=xQZ8TIeZnws Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 2, 201312 χρόνια comment_14544 οποιος ενδιαφερεται υπαρχει springer (και οχι girder) απο ariel στα 550 ευρω. σε αριστη κατασταση κ οχι Ινδικης ποιοτητας Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 3, 201312 χρόνια comment_14554 http://www.royalenfieldzone.com/vintage_parts.asp απο Ινδια φυσικα με ολα τα ρισκα..... Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 3, 201312 χρόνια comment_14559 παιδια μην ξεχναμε οτι το girder για να μπει δεν ειναι ΜΟΝΟ το πηρα το βαλα .... προσθεστε τα εξοδα για αλλο φαναρι αλλη βαση για φτερο αλλη βαση για κοντερ και αμπερομετρο ...ισως αλλο αξονα για τον τροχο .... βαψιματα μονταρισματα εργατικα .... 1000 ευρω στο νερο με την αγορα καλαμιου και αυτα που ειπα ....και για να ταιριαζει κιολας ιστορικα πρεπει να εχει hardtail πλαισιο και οχι το δικο μας με τα αμορτισερ πισω ...τα μοντελα με girder ειχανε hardtail ( rigid ) σκελετο ... Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 4, 201312 χρόνια comment_14571 Λοιπόν, ένα τέτοιο project έχει ξεκινήσει ο lspiros στο moto.gr με αναλυτική παρουσίαση. Δείτε το project το οποίο είναι σε εξέλιξη: http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=138066 Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 4, 201312 χρόνια comment_14573 Πως θα γίνει να τον κλείσουμε μεταγραφή στην ομάδα μας..; :think: Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 4, 201312 χρόνια comment_14577 Οποίος ειναι γραμμένος στο Moto.gr ας του κάνει πρόσκληση στην παρέα μας Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Μάιος 5, 20206 χρόνια comment_63125 @Κωνσταντίνος Royalist ρίξε μια μάτια εδώ , εγω τώρα ψάχνομαι για springer από Αγγλία (το έχω Προχωρήσει το θέμα) . Πρέπει να ξέρεις ότι όλα τα springer που έχω βρει είναι για hd και πρέπει να δουλέψεις πατέντα για τις «θήκες» ρουλεμάν Αναφορά
Eκεί που χάζευα στο facebook υπάρχει ένας Ινδός που λέγεται Bobbee Singh,o οποίος κάνεις πολύ ωραίο customizing στις Enfield μας.
Πάρα πολύ όμορφα kit για όλα τα γούστα....
Αυτό που μου έκανε μεγάλη εντύπωση είναι ένα κιτ που φόραγε πηρούνι girder...
Πραγματικά πανέμορφο όλο το μπροστινό σύστημα!
'Εργο τέχνης...!!!!!
Πηρούνια girder για ENFIELD παρατήρησα πουλάνε μόνο Ινδοί (royal crusaders) αλλά αμφιβόλου ποιότητας...
'Aμα θέλετε δείτε εδώ: www.ebay.co.uk/itm/260935887746?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649
H τιμή του στις 279 λίρες Αγγλίας+70 λίρες μεταφορικά=349 λίρες Αγγλίας..
Και σίγουρα θα μας σκίσει και το τελωνείο..
Πάνω δηλαδή από 500 ευρώ ...
Και άμα δείτε ποιότητα μπουργάνα που λέει και ο φίλος Χρήστος!!!
Στην αγορά της Ευρώπης έχει κάνει κανένας έρευνα αν πουλάνε??
Μέχρι πότε χρησιμοποιούσε η Enfield τέτοια πηρούνια??
Ξέρεις κανείς να μας πει για την συμπεριφορά αυτών των πηρουνιών??
Είναι άνετα ή σου φεύγουνε τα χέρια και όλο το σώμα από τους κραδασμούς??
Πάντως είναι πανέμορφο και σας παραθέτω τις φωτογραφίες!!!