Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Πηρούνι Εμπρός Τετρακάλαμο Τύπου Girder

Δημοσιεύτηκε

Eκεί που χάζευα στο facebook υπάρχει ένας Ινδός που λέγεται Bobbee Singh,o οποίος κάνεις πολύ ωραίο customizing στις Enfield μας.

Πάρα πολύ όμορφα kit για όλα τα γούστα....

Αυτό που μου έκανε μεγάλη εντύπωση είναι ένα κιτ που φόραγε πηρούνι girder...

Πραγματικά πανέμορφο όλο το μπροστινό σύστημα!

'Εργο τέχνης...!!!!!

Πηρούνια girder για ENFIELD παρατήρησα πουλάνε μόνο Ινδοί (royal crusaders) αλλά αμφιβόλου ποιότητας...

'Aμα θέλετε δείτε εδώ: www.ebay.co.uk/itm/260935887746?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649

H τιμή του στις 279 λίρες Αγγλίας+70 λίρες μεταφορικά=349 λίρες Αγγλίας..

Και σίγουρα θα μας σκίσει και το τελωνείο..

Πάνω δηλαδή από  500 ευρώ ...

Και άμα δείτε ποιότητα μπουργάνα που λέει και ο φίλος Χρήστος!!!

Στην αγορά της Ευρώπης έχει κάνει κανένας έρευνα αν πουλάνε??

Μέχρι πότε χρησιμοποιούσε η Enfield τέτοια πηρούνια??

Ξέρεις κανείς να μας πει για την συμπεριφορά αυτών των πηρουνιών??

Είναι άνετα ή σου φεύγουνε τα χέρια και όλο το σώμα από τους κραδασμούς??

Πάντως είναι πανέμορφο και σας παραθέτω τις φωτογραφίες!!!

 

rfwr.jpg

 

 

 

4i1m.jpg

 

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Μήπως άραγε να ερχόμουν σε επικοινωνία με τον συγκεκριμένο να μου έδινε μία τιμή για πηρούνι girder,μαζί με φανάρι,ταχύμετρο κλπ?

Δηλαδή όλο το μπροστινό σύστημα??

Βαμμένο στο χρώμα που θέλουμε ή άβαφτο??

Ο τύπος φαίνεται πάρα πολύ ψαγμένος,έχει άπειρα κιτ άμα δείτε στο facebook και φαίνεται έμπειρος...

Πάντως από τις 2 πάνω φωτογραφίες φαίνεται πολύ καλή δουλειά...

Τώρα για ποιότητα??!!!

MADE IN INDIA κύριοι λογικά!

'Αρα και πιο λογικές τιμές...

Τί λέτε??

 

ckjh.jpg

 

Επεξεργάσθηκε από το μέλος andrew

Δημοσιεύτηκε

Υπάρχει ένας Γάλλος στο ebay που κατά καιρούς βάζει δημοπρασίες (buy it now)  τετρακάλαμα για Triumph 3HW..

 

Triumph_01.jpg  Triumph_02.jpg 

 

Triumph_03.jpg

 

  Triumph_04.jpg  Triumph_05.jpg

 

και Norton 16H

 

Norton_01.jpg  Norton_02.jpg

 

  Norton_03.jpg  Norton_04.jpg  Norton_05.jpg

 

Η τιμή 349€ + 88,50 € μεταφορικά και το nickname του στο ebay nox6869

Προσπαθούσα κι εγώ να βρω κάτι από Ευρώπη γιατί από Ινδία είναι σίγουρο το τελωνείο με τόσο μεγάλο και βαρύ  πακέτο.

Μετά σίγουρα θα χρειαστούν πατέντες - μετατροπές για την προσαρμογή του τροχού και του λαιμού.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Mετά από μικρή έρευνα βρήκα αυτό το άρθρο που αναφέρεται στην ποιότητα των πηρουνιών Girder από Ινδία...

http://www.jockeyjournal.com/forum/showthread.php?t=68418&showall=1

'Αμα μπορεί κάποιος να το διαβάσει και να συνοψίσει τα συμπεράσματα...

Πάντως απ'ότι λένε η ποιότητα των ινδικών Girder είναι πολύ κακή..

Μάλιστα ένας έμπορος λέει, αγόρασε 25 ινδικά πηρούνια και οι 19 που τα αγοράσανε από τον έμπορο τα επιστρέψανε πίσω.

Άλλα σπάσανε,άλλα ραγίσανε κλπ

Και όταν απευθύνθηκε  ο έμπορος στον Ινδό,ο Ινδός έκανε τον Κινέζο!!

Δηλαδή ποιότητα μπουργάνα!

'Αρα μακριά από Ινδία γιατί μας βλέπω στον 'Αγιο Πέτρο!!!

Βέβαια επειδή μου αρέσει να τα ψάχνω μπορεί να προσπαθήσω να έρθω σε επικοινωνία με τον Ινδό!

Δεν χάνουμε τίποτα!!!

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Bρήκα και τον σπεσιαλίστα μηχανικό των πηρουνιών Girder.Tον Jake Robbins!!

www.sumpmagazine.com/classicbikespecialists/

 

Για κοιτάχτε δουλειές!!

http://www.jake-robbins-vintage-engineering.co.uk/gallery/

Τώρα ζηλεύω!!!!!

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Aναμένουμε και τις γνώμες των bbk και χρήστου σε αυτό το θέμα...

Και βέβαια και όποιος άλλος το έχει ψάξει.

Μεγάλο ερωτηματικό για μένα η απόδοση αυτού του πηρουνιού.

Αξίζει ή απλά είναι όμορφο εξωτερικά??

Η αγορά της Ινδίας είναι απαγορευμένη ποιοτηκά πιστεύω για τέτοια εξαρτήματα.

Δημοσιεύτηκε

Λοιπον ... εκτος τα εξοδα αγορας προσθεστε μετατροπες για ρουλεμαν -αξονα λαιμου , υποδοχες φτερου, υποδοχες κοντερ , αξονα τροχου , αποστατες και αλλα .... επισης για να ειναι ταιριαστο απο ιστορικης αποψης θελετε το κιτ μετατροπης σκελετου σε hardtail (αλλα λεφτα ) ... απο συμπεριφορα ο.κ απλα οταν φρεναρεις αντι να καθεται προς τα κατω σηκωνεται προς τα πανω λογω ελατηριων -εχει χαβαλε ( ετσι ηταν τουλαχιστον το springer που εβαλα στο harley που ειχα )

Δημοσιεύτηκε
Για να απαντησω και στην ερωτηση του φιλου andrew τα enfield φορουσαν girder ως και το 1946 οπου και παραλληλα την ιδια χρονια εμφανιστηκε και το τηλεσκοπικο (και τα δυο μπροστινα παντα σε rigid σκελετο ).απο το 46 και μετα εμφανιζεται και ο σκελετος με τα αμορτισερ.

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

'Αρα δεν προχωράω σε συζητήσεις με τον Ινδό...

Απ'ότι φαίνεται δύσκολο ενχείρημα με αμφίβολα αποτελέσματα....

  • 4 months later...
Δημοσιεύτηκε
μπορουμε να φτιαξουμε κ μονοι μας.....δεν ειναι πυρηνικη φυσικη....ενα απλο μπροστινο ειναι αρχαιας τεχνολογιας.........

http://www.youtube.com/watch?v=xQZ8TIeZnws
Δημοσιεύτηκε
παιδια μην ξεχναμε οτι το girder για να μπει δεν ειναι ΜΟΝΟ το πηρα το βαλα .... προσθεστε τα εξοδα για αλλο φαναρι αλλη βαση για φτερο αλλη βαση για κοντερ και αμπερομετρο ...ισως αλλο αξονα για τον τροχο .... βαψιματα μονταρισματα εργατικα .... 1000 ευρω στο νερο με την αγορα καλαμιου και αυτα που ειπα ....και για να ταιριαζει κιολας ιστορικα πρεπει να εχει hardtail πλαισιο και οχι το δικο μας με τα αμορτισερ πισω ...τα μοντελα με girder ειχανε hardtail ( rigid ) σκελετο ...
Δημοσιεύτηκε

Λοιπόν, ένα τέτοιο project έχει ξεκινήσει ο lspiros στο moto.gr με αναλυτική παρουσίαση.

 

Δείτε το project το οποίο είναι σε εξέλιξη: http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=138066

  • 6 years later...
Δημοσιεύτηκε

@Κωνσταντίνος Royalist ρίξε μια μάτια εδώ , εγω τώρα ψάχνομαι για springer από Αγγλία (το έχω Προχωρήσει το θέμα) . Πρέπει να ξέρεις ότι όλα τα springer που έχω βρει είναι για hd και πρέπει να δουλέψεις πατέντα για τις «θήκες» ρουλεμάν 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.