μετα απο αρκετο πατιναρισμα πηρα την αποφαση να αλλαξω δισκους. με την βοηθεια του Νοε σε γνωσεις αλλα και υλικα (η ισχυς εν τη ενωσει) ξεκινησα την διαδικασια. πολυ απλη, ευκολη και γρηγορη!!
1. χρειαζομαστε ενα δοχειο για τα λαδια που θα αφαιρεσουμε (εγω εβαλα ενα ταψι γιατι κατα το λυσιμο θα βγει λαδι καθ ολο το μηκος). λυνουμε λοιπον τη μια βιδα και το ενα παξιμαδι οπως φαινεται και στη φωτογραφια και αφαιρουμε το λαδι που υπαρχει μεσα.
2. αυτο ειναι που θα αντικρισουμε αμεσως μετα. δεν αγχωνομαστε αλλα και αν αγχωθουμε αναβουμε ενα τσιγαρο,δυναμωνουμε τη μουσικη και συνεχιζουμε.
3. υπαρχουν αλλες 3 βιδες τις οποιες λυνουμε(καλυτερα οχι μια μια, αλλα λιγο λιγο περιστροφικα).
4. αφου αφαιρεσουμε και τις βιδες,ξεκιναμε και βγαζουμε εναν εναν τους δισκους. καλο θα ειναι οπως τους αφαιρουμε, ετσι και να τους τοποθετησουμε με την ιδια σειρα, αλλα και παλι υπαρχει το service manual για βοηθεια.
5. οπως βλεπουμε, υπαρχουν διαφορα ειδη δισκων, εχουμε 2 μεταλλικους ισιους, 2 μεταλλικους με κλιση προς το κεντρο τους, τους 3 φιμπερενιους,αλλον ενα φιμπερενιο με μικρα κομματακια και το εξωτερικο μεταλλικο (καλυμμα).
6. ανοιγουμε το ολοκαινουριο κουτι με τους νεους δισκους και κανουμε και μια συγκριση ωστε να αντιληφθουμε και την αιτια του πατιναρισματος.εδω να πω πως ο ελεγχος ειναι για δικη μας γνωση, αφου οπως και να χει θα αντικατασταθουν ολα.
7. κατα τον ελεγχο των φιμπερενιων δισκων παρατηρουμε πως ειναι μαυροι και καρβουνιασμενοι. σε αλλη περιπτωση θα μπορουσαν να ειναι και αρκετα φαγωμενοι.
8. ελεγχουμε και τους μεταλλικους κατα ποσο υπαρχουν οι ποντες (να το πω??) ή τρυπες, οπως και να χει, δεν θα πρεπει να ειναι φαγωμενοι αλλα και καμμενοι (μελιτζανι χρωμα). στη δικη μου περιπτωση ηταν αρκετα καλοι.
9. ελεγχουμε το μεσα δισκο μηπως και υπαρχουν σπασμενα πριτσινια
10. ελεγχουμε τα ελατηρια κατα ποσο λειτουργουν σωστα. ενας ευκολος τροπος ειναι να τα ελενξουμε ολα μαζι στο υψος τους. αν και το κοστος αντικαταστασης ειναι χαμηλο.
11. εφτασε η ωρα της συναρμολογησης, οποτε τοποθετουμε τους δισκους με τη σωστη σειρα.
12. καλο θα ειναι να λαδωνουμε (με ATF λαδι/βλεπε βημα 15) καθε δισκο πριν τη τοποθετηση.
α. βαζουμε τον μεταλλικο με την καμπυλη που προεξεχει στο κεντρο προς τα εμας.
β. τον φιμπερενιο δισκο με τα πολλα κοματακια
γ. μεταλλικο ισιο δισκο
δ. φιμπερενιο δισκο
ε. μεταλλικο ισιο δισκο
ζ. φιμπερενιο δισκο
η.μεταλλικο δισκο με την καμπυλη προς τα μεσα(αναποδα απο τον α')
θ.φιμπερενιο δικο
ι.εξωτερικο μεταλλικο καλυμμα
13. τοποθετουμε τα ελατηρια και τις βιδες(αυτο που αφαιρεσαμε στο βημα 3) και σφιγγουμε λιγο λιγο καθε βιδα κυκλικα,μεχρι να τερματισουν οι βιδες.
14. ευκαιρια ειναι να ελεγξουμε αν εχει χαλαρωσει η καδενα μεταξυ στροφαλου και καμπανας. η αλυσιδα θα πρεπει να χει στο πανω μερος της(κεντρο) τζογο 6.35mm (1/4").
15. τοποθετουμε ξανα το καπακι,σφιγγουμε και προσθετουμε απο την τριτη βιδα (ναι αυτη τη μεγαλη) 400-450ml ATF, δηλαδη λαδι για αυτοματα σαζμαν.
16. βαζουμε μπροστα και αφου βεβαιωθουμε οτι δεν εχουμε διαρροες λιπαντικου ρυθμιζουμε την ντιζα συμπλεκτη, καταλληλα. τωρα πες μας φωτισες!!οκ, θα ανεβασουμε αλλο θεμα σχετικα με τη ρυθμιση της ντιζας συμπλεκτη, μολις κοπει!!
μετα απο αρκετο πατιναρισμα πηρα την αποφαση να αλλαξω δισκους. με την βοηθεια του Νοε σε γνωσεις αλλα και υλικα (η ισχυς εν τη ενωσει) ξεκινησα την διαδικασια. πολυ απλη, ευκολη και γρηγορη!!
















1. χρειαζομαστε ενα δοχειο για τα λαδια που θα αφαιρεσουμε (εγω εβαλα ενα ταψι γιατι κατα το λυσιμο θα βγει λαδι καθ ολο το μηκος). λυνουμε λοιπον τη μια βιδα και το ενα παξιμαδι οπως φαινεται και στη φωτογραφια και αφαιρουμε το λαδι που υπαρχει μεσα.
2. αυτο ειναι που θα αντικρισουμε αμεσως μετα. δεν αγχωνομαστε αλλα και αν αγχωθουμε αναβουμε ενα τσιγαρο,δυναμωνουμε τη μουσικη και συνεχιζουμε.
3. υπαρχουν αλλες 3 βιδες τις οποιες λυνουμε(καλυτερα οχι μια μια, αλλα λιγο λιγο περιστροφικα).
4. αφου αφαιρεσουμε και τις βιδες,ξεκιναμε και βγαζουμε εναν εναν τους δισκους. καλο θα ειναι οπως τους αφαιρουμε, ετσι και να τους τοποθετησουμε με την ιδια σειρα, αλλα και παλι υπαρχει το service manual για βοηθεια.
5. οπως βλεπουμε, υπαρχουν διαφορα ειδη δισκων, εχουμε 2 μεταλλικους ισιους, 2 μεταλλικους με κλιση προς το κεντρο τους, τους 3 φιμπερενιους,αλλον ενα φιμπερενιο με μικρα κομματακια και το εξωτερικο μεταλλικο (καλυμμα).
6. ανοιγουμε το ολοκαινουριο κουτι με τους νεους δισκους και κανουμε και μια συγκριση ωστε να αντιληφθουμε και την αιτια του πατιναρισματος.εδω να πω πως ο ελεγχος ειναι για δικη μας γνωση, αφου οπως και να χει θα αντικατασταθουν ολα.
7. κατα τον ελεγχο των φιμπερενιων δισκων παρατηρουμε πως ειναι μαυροι και καρβουνιασμενοι. σε αλλη περιπτωση θα μπορουσαν να ειναι και αρκετα φαγωμενοι.
8. ελεγχουμε και τους μεταλλικους κατα ποσο υπαρχουν οι ποντες (να το πω??) ή τρυπες, οπως και να χει, δεν θα πρεπει να ειναι φαγωμενοι αλλα και καμμενοι (μελιτζανι χρωμα). στη δικη μου περιπτωση ηταν αρκετα καλοι.
9. ελεγχουμε το μεσα δισκο μηπως και υπαρχουν σπασμενα πριτσινια
10. ελεγχουμε τα ελατηρια κατα ποσο λειτουργουν σωστα. ενας ευκολος τροπος ειναι να τα ελενξουμε ολα μαζι στο υψος τους. αν και το κοστος αντικαταστασης ειναι χαμηλο.
11. εφτασε η ωρα της συναρμολογησης, οποτε τοποθετουμε τους δισκους με τη σωστη σειρα.
12. καλο θα ειναι να λαδωνουμε (με ATF λαδι/βλεπε βημα 15) καθε δισκο πριν τη τοποθετηση.
α. βαζουμε τον μεταλλικο με την καμπυλη που προεξεχει στο κεντρο προς τα εμας.
β. τον φιμπερενιο δισκο με τα πολλα κοματακια
γ. μεταλλικο ισιο δισκο
δ. φιμπερενιο δισκο
ε. μεταλλικο ισιο δισκο
ζ. φιμπερενιο δισκο
η.μεταλλικο δισκο με την καμπυλη προς τα μεσα(αναποδα απο τον α')
θ.φιμπερενιο δικο
ι.εξωτερικο μεταλλικο καλυμμα
13. τοποθετουμε τα ελατηρια και τις βιδες(αυτο που αφαιρεσαμε στο βημα 3) και σφιγγουμε λιγο λιγο καθε βιδα κυκλικα,μεχρι να τερματισουν οι βιδες.
14. ευκαιρια ειναι να ελεγξουμε αν εχει χαλαρωσει η καδενα μεταξυ στροφαλου και καμπανας. η αλυσιδα θα πρεπει να χει στο πανω μερος της(κεντρο) τζογο 6.35mm (1/4").
15. τοποθετουμε ξανα το καπακι,σφιγγουμε και προσθετουμε απο την τριτη βιδα (ναι αυτη τη μεγαλη) 400-450ml ATF, δηλαδη λαδι για αυτοματα σαζμαν.
16. βαζουμε μπροστα και αφου βεβαιωθουμε οτι δεν εχουμε διαρροες λιπαντικου ρυθμιζουμε την ντιζα συμπλεκτη, καταλληλα. τωρα πες μας φωτισες!!οκ, θα ανεβασουμε αλλο θεμα σχετικα με τη ρυθμιση της ντιζας συμπλεκτη, μολις κοπει!!
This post has been promoted to an article
This post has been promoted to an article