Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Αλλαγή Δίσκων Συμπλέκτη, Enfield Bullet Και Ρυθμίσεις.

Δημοσιεύτηκε

μετα απο αρκετο πατιναρισμα πηρα την αποφαση να αλλαξω δισκους. με την βοηθεια του Νοε σε γνωσεις αλλα και υλικα (η ισχυς εν τη ενωσει) ξεκινησα την διαδικασια. πολυ απλη, ευκολη και γρηγορη!!

1. χρειαζομαστε ενα δοχειο για τα λαδια που θα αφαιρεσουμε (εγω εβαλα ενα ταψι γιατι κατα το λυσιμο θα βγει λαδι καθ ολο το μηκος). λυνουμε λοιπον τη μια βιδα και το ενα παξιμαδι οπως φαινεται και στη φωτογραφια και αφαιρουμε το λαδι που υπαρχει μεσα.
DSC05175.jpg
2. αυτο ειναι που θα αντικρισουμε αμεσως μετα. δεν αγχωνομαστε αλλα και αν αγχωθουμε αναβουμε ενα τσιγαρο,δυναμωνουμε τη μουσικη και συνεχιζουμε.
DSC05177.jpg
3. υπαρχουν αλλες 3 βιδες τις οποιες λυνουμε(καλυτερα οχι μια μια, αλλα λιγο λιγο περιστροφικα).
DSC05178.jpg
4. αφου αφαιρεσουμε και τις βιδες,ξεκιναμε και βγαζουμε εναν εναν τους δισκους. καλο θα ειναι οπως τους αφαιρουμε, ετσι και να τους τοποθετησουμε με την ιδια σειρα, αλλα και παλι υπαρχει το service manual για βοηθεια.
DSC05182.jpg
5. οπως βλεπουμε, υπαρχουν διαφορα ειδη δισκων, εχουμε 2 μεταλλικους ισιους, 2 μεταλλικους με κλιση προς το κεντρο τους, τους 3 φιμπερενιους,αλλον ενα φιμπερενιο με μικρα κομματακια και το εξωτερικο μεταλλικο (καλυμμα).
DSC05185.jpgDSC05184.jpg
6. ανοιγουμε το ολοκαινουριο κουτι με τους νεους δισκους και κανουμε και μια συγκριση ωστε να αντιληφθουμε και την αιτια του πατιναρισματος.εδω να πω πως ο ελεγχος ειναι για δικη μας γνωση, αφου οπως και να χει θα αντικατασταθουν ολα.
DSC05186.jpg
7. κατα τον ελεγχο των φιμπερενιων δισκων παρατηρουμε πως ειναι μαυροι και καρβουνιασμενοι. σε αλλη περιπτωση θα μπορουσαν να ειναι και αρκετα φαγωμενοι.
DSC05196.jpg
8. ελεγχουμε και τους μεταλλικους κατα ποσο υπαρχουν οι ποντες (να το πω??) ή τρυπες, οπως και να χει, δεν θα πρεπει να ειναι φαγωμενοι αλλα και καμμενοι (μελιτζανι χρωμα). στη δικη μου περιπτωση ηταν αρκετα καλοι.
DSC05197.jpg
9. ελεγχουμε το μεσα δισκο μηπως και υπαρχουν σπασμενα πριτσινια
DSC05183.jpg
10. ελεγχουμε τα ελατηρια κατα ποσο λειτουργουν σωστα. ενας ευκολος τροπος ειναι να τα ελενξουμε ολα μαζι στο υψος τους. αν και το κοστος αντικαταστασης ειναι χαμηλο.
DSC05194.jpg
11. εφτασε η ωρα της συναρμολογησης, οποτε τοποθετουμε τους δισκους με τη σωστη σειρα.
DSC05187.jpgDSC05188.jpg
12. καλο θα ειναι να λαδωνουμε (με ATF λαδι/βλεπε βημα 15) καθε δισκο πριν τη τοποθετηση.

α. βαζουμε τον μεταλλικο με την καμπυλη που προεξεχει στο κεντρο προς τα εμας.
β. τον φιμπερενιο δισκο με τα πολλα κοματακια
γ. μεταλλικο ισιο δισκο
δ. φιμπερενιο δισκο
ε. μεταλλικο ισιο δισκο
ζ. φιμπερενιο δισκο
η.μεταλλικο δισκο με την καμπυλη προς τα μεσα(αναποδα απο τον α')
θ.φιμπερενιο δικο
ι.εξωτερικο μεταλλικο καλυμμα

13. τοποθετουμε τα ελατηρια και τις βιδες(αυτο που αφαιρεσαμε στο βημα 3) και σφιγγουμε λιγο λιγο καθε βιδα κυκλικα,μεχρι να τερματισουν οι βιδες.
DSC05195.jpg
14. ευκαιρια ειναι να ελεγξουμε αν εχει χαλαρωσει η καδενα μεταξυ στροφαλου και καμπανας. η αλυσιδα θα πρεπει να χει στο πανω μερος της(κεντρο) τζογο 6.35mm (1/4").
DSC05192.jpgDSC05177.jpg
15. τοποθετουμε ξανα το καπακι,σφιγγουμε και προσθετουμε απο την τριτη βιδα (ναι αυτη τη μεγαλη) 400-450ml ATF, δηλαδη λαδι για αυτοματα σαζμαν.

16. βαζουμε μπροστα και αφου βεβαιωθουμε οτι δεν εχουμε διαρροες λιπαντικου ρυθμιζουμε την ντιζα συμπλεκτη, καταλληλα. τωρα πες μας φωτισες!!οκ, θα ανεβασουμε αλλο θεμα σχετικα με τη ρυθμιση της ντιζας συμπλεκτη, μολις κοπει!!

This post has been promoted to an article

This post has been promoted to an article

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε
επισης θα προτεινα οταν θα φτανουμε για αντικατασταση δισκων να αγοραζουμε το βελτιωμενο σετ με τους περισσοτερους δισκους και το σετ των ενισχυμενων ελατηριων ( ειναι παμφθηνοι οι δισκοι και τα ελατηρια )και θα δουμε σημαντικη διαφορα στο ποσο μαλακα θα γινεται κατα την συμπλεξη η αλλαγη ταχυτητων!!!

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε


το βελτιωμενο κιτ για τα 500αρια ειναι αυτο που εχει 5 δισκους τριβης και 5 ολισθησεως


Το οποίο κιτ ταιριάζει κουτί στις καμπάνες με κιβώτιο τεσσάρων σχέσεων. Αυτό έκανα κι εγώ όταν διαπίστωσα πως το κέντρο της καμπάνας ήταν φαγωμένο στην πίσω μεριά εκεί που εδράζει με τον άξονα. Το αποτέλεσμα θα ήταν να τρίβεται η καμπάνα πάνω στα τέσσερα παξιμάδια που βιδώνει η τσιμούχα του άξονα στο εσωτερικό καπάκι της πρωτεύουσας μετάδοσης. Είχα πάρει τους δίσκους χωρίς να έχω ελέγξει την καμπάνα με αποτέλεσμα όταν αναζήτησα καινούργιο κέντρο καμπάνας να διαπιστώσω πως συμφέρει να αγοράσω καλύτερα ολόκληρη καμπάνα κομπλέ μαζί με δίσκους κ.λπ. μπιμπλίκια αντί 80€ με μεταφορικά.
Έτσι μου περίσσεψαν οι δίσκοι για το τεσσάρι (εγώ πλέον φοράω πεντάδισκους).
Το πρόβλημα αυτό με την καμπάνα (να φαγώνεται η έδρα της με τον άξονα) είναι πιο έντονο και συχνό στα 500άρια λόγω μεγαλύτερης ροπής και φυσικά λόγω κακής ποιότητας και εφαρμογής των υλικών (τζόγοι κ.λπ.)

Να συμπληρώσω στο παραπάνω κείμενο του Γιώργου (τον οποίον ευχαριστούμε για τον χρόνο του) ως παρατηρήσεις - διορθώσεις:
- Τα πριτσίνια του τελευταίου δίσκου που μένει σταθερά επάνω στην καμπάνα, δεν φαίνονται αν είναι κομμένα αλλά το ελέγχουμε αν ο δίσκος είναι σταθερός. Διότι το πριτσίνια κεφαλώνουν από την πίσω μεριά της καμπάνας όπου συγκρατούν και έναν δεύτερο ίδιο δίσκο φιμπερένιο.
- Στο λάστιχο που σφραγίζει το εξωτερικό καπάκι βάζουμε μπόλικη σιλικόνη διότι είναι σίγουρο πως δεν θα σφραγίσει από μόνο του σφίγγοντας μοναχά μία κεντρική βίδα.
- Η ποσότητα λαδιού ελέγχεται από την κάτω μικρή εξάγωνη ταπούλα (με σχισμή για κατσαβίδι), την έχουμε ανοικτή όταν γεμίζουμε λάδι από την υψηλότερη τάπα την μεγάλη και όταν αρχίζει να ξεχειλίζει το λάδι από την μικρούλα σταματάμε και κλείνουμε όλες τις τάπες. Σε αυτό το σημείο και εφόσον η μοτοσικλέτα μας είναι σε ευθύγραμμο σημείο, πρέπει να έχουμε προσθέσει περίπου 420ml λαδάκι. wink.png
Δημοσιεύτηκε
[quote name='noe' timestamp='1358358963' post='10436']
Το πρόβλημα αυτό με την καμπάνα (να φαγώνεται η έδρα της με τον άξονα) είναι πιο έντονο και συχνό στα 500άρια λόγω μεγαλύτερης ροπής και φυσικά λόγω κακής ποιότητας και εφαρμογής των υλικών (τζόγοι κ.λπ.)
[/quote]

Η παραπάνω αιτιολογία προέρχεται από μάστορα.
Επειδή ψάχνομαι και δεν τα αφήνω στην τύχη τους, πιστεύω πως η βλάβη αυτή της καμπάνας δεν προέρχεται από την ροπή του κινητήρα και τους τζόγους (από ποιότητα υλικών, ναι). Είναι φυσιολογικό να εμφανίζεται πιο έντονα στα αριστεροτάχυτα με μοχλικό σύστημα διότι λόγω τζόγων και αστοχίες εύρεσης ταχύτητας δουλεύουμε περισσότερο την μανέτα του συμπλέκτη. Όλη η πίεση της αποσύμπλεξης του συστήματος εφαρμόζεται στο κέντρο της καμπάνας με τον άξονα κίνησης. Πιστεύω λοιπόν πως τα δεξιοτάχυτα μοντέλα και αυτά με 5άρι σαζμάν δεν θα έχουν τέτοιο πρόβλημα ή θα παρουσιάζεται ΠΟΛΥ αργότερα λόγω φυσιολογικής φθοράς.
ΑΥΤΑ..!! ;))
Δημοσιεύτηκε

operator_1.jpg φωτό 1

operator_2.jpg φωτό 2

operator_3.jpg φωτό 3

Μετά το πέρας της επισκευής της 350άρας και αφού όλα πήγαν κατ' ευχήν, το μόνο που έμενε να ρυθμίσω ήταν ο συμπλέκτης διότι μόνο την πρώτη και την τετάρτη έβρισκα με την πρώτη προσπάθεια (τεσσάρι σαζμάν). Το όλο πρόβλημα επιδείνωνε και το μοχλικό σύστημα που έδινε πληροφορία με τον λεβιέ στα αριστερά, ένα σωρό μοχλουδάκια έχει το σύστημα αυτό στις ενώσεις των οποίων υπήρχαν αποστάτες από τεφλόν οι οποίοι είχαν διαλύσει και τη θέση τους πήραν μεταλλικοί αποστάτες (μπρούτζινοι).
Ενώ λοιπόν είχαν μαζευτεί όλοι οι τζόγοι δεν μπορούσα να καταλάβω γιατί δεν έχω αίσθηση καθόλου όταν κουμπώνουν οι ταχύτητες.
Ο φταίχτης βρέθηκε. Υπάρχει στο δεύτερο καπάκι του σαζμάν ένας ρεγουλατώρος ο οποίος ασφαλίζει την φουρκέτα σε καθε ταχύτητα, είναι ένας πείρος με κόντρα παξιμάδι (φωτο 2) ο οποίος ήταν σχεδόν τέρμα βιδωμένος (φωτό 1) με αποτέλεσμα να σκληραίνει πολύ την αίσθηση στις αλλαγές των ταχυτήτων. Τον λασκάρισα και τον βίδωσα 2-3 στροφές κάνοντας δοκιμές πότε κουμπώνουν σωστά οι ταχύτητες. Το συγκεκριμένο ανταλλακτικό είναι το Νο25 στην φωτό 3.

Η τελική αίσθηση βελτιώθηκε, τώρα πια βρίσκω με την πρώτη προσπάθεια την 2η και 3η ταχύτητα, όμως η ασάφεια συνεχίζει να υπάρχει έχοντας κατά νου πως δουλεύει το 5άρι σαζμάν ή οι κανονικές μοτοσικλέτες. Μένει να δοκιμάσω κάποιο ίδιο σαζμάν ώστε να δω τις διαφορές.. :thumbsup:

Δημοσιεύτηκε
Φίλε Νικόλα μην περιμένεις ποτέ να βρεις την αίσθηση από το 5άρι σασμάν στο μοχλικό αριστερό που έχουν αρκετά 350άρια...
Δυστηχώς το μοχλικό σύστημα δημιουργεί μεγάλη ασάφεια στην αλλαγή ταχυτήτων και οι σχέσεις των ταχυτήτων είναι μεγάλες σε απόσταση...
'Ολα τα παραπάνω που γράψατε είναι απολύτως σωστά....
Εγώ που την έχω ζήσει την μηχανή μου που έχει μοχλικό αριστερό σασμαν προτείνω τα εξής για την καλύτερη απόδοση :
1)περιοδικός έλενχος του τζόγου της αλυσίδας της καδένας και αλλαγή του λαδιού (ή ελενχος της σταθμης αυτού)
2)αλλαγή του σετ με τα δισκάκια απο 4 σε 5 το οποίο έχει το χιτσκοκ (το αναφέρει σαν βελτιωμένο) και μου το είχε συστήσει θυμάμαι και ο Θωμάς
3)αγγλική ντίζα συμπλέκτη από το χίτσκοκ
4)περιοδικό γρασσάρισμα της ντίζας
5)έλενχος στα λαμάκια και γρασσάρισμα αυτών κάτω από το σασμαν
Ακόμα και με άλλες μανέτες μπορεί να δεις διαφορά,,,

Γενικά βέβαια μην περιμένεις θαύματα.Απλά με αυτά βλέπεις μεγάλη βελτίωση αλλά σε καμία σχέση δεν συσκρίνεται με το δεξί σασμαν...Τα λαμάκια που το γυρνάνε από δεξί σε αριστερό δημιουργούν αυτήν την ασάφεια και οι σχέσεις γίνονται πολύ μακριές..
Η άλλη λύση είναι τα καταργείς όλα αυτά και με το κιτ του χιτσκοκ το κάνεις δεξί σασμαν!!!
Δημοσιεύτηκε
Ανδρέα, σκεφτόμουν πότε θα έρθεις σε βόλτα με το 350άρι σου για να δοκιμάσω τις δικές σου ταχύτητες, μετά την λεπτομερή περιγραφή σου μου λύθηκε η απορία και ευχαριστούμε για τις συμβουλές σου.. ;))
  • 1 year later...
Δημοσιεύτηκε


Φίλε Νικόλα μην περιμένεις ποτέ να βρεις την αίσθηση από το 5άρι σασμάν

 

Το μοχλικό σύστημα μαζί με τον ρεγουλατόρο που φοράει τα 4άρι σαζμάν πιστεύω πως είναι πολύ καλύτερο από αυτόν στο 5άρι (τελευταίες Bullet μετά το 2003 και οι Electra).

Ο λόγος ότι η κατασκευή του μοχλικού στο πεντάρι σαζμάν είναι πιο εύθραυστη, δεν αντέχει την καταπόνηση, ραγίζει και σπάει.

Αντέχει περίπου 15-20 χιλιάδες χιλιόμετρα ή τρία χρόνια κατά προσέγγιση ανάλογα την χρήση και τον αριθμό χιλιομέτρων που κάνουμε, περισσότερο βέβαια με την χρήση. Εμένα για παράδειγμα έσπασε στα 16500 χιλιόμετρα.

 

 



500 μέτρα πριν φτάσω σπίτι "κρακ" και πάπαλα ο συμπλέκτης.. :mad2:

Δεν φώναξα οδική, δεν κοίταξα να αλλάξω την ντίζα, κοντά ήμουν,

όμως δεν υπολόγισα σωστά τα τελευταία 200 μέτρα ανηφόρας.

Έκαψα μεμιάς όλες τις περιττές θερμίδες και έπεσα ξερός στο κρεβάτι.

 

Κατά τις οκτώμισυ το βράδυ σηκώθηκα να αλλάξω την ντίζα,

όμως η ντίζα δεν κόπηκε, έσπασε το μοχλικό.

Ας είναι καλά ο Θωμάς, που τότε στην αντιπροσωπεία,

όταν αγόρασα καινούργια τη μηχανή με συμβούλεψε,

"πάρε ένα μοχλικό, είναι ψεύτικα, τα σπάει συχνά"

μιλάμε για το 5άρι σαζμάν, έσπασε μετά από 16500 χλμ.

 

Το πρόβλημα λοιπόν στο 5άρι σαζμάν είναι πως για να αλλαχτεί το μοχλικό πρέπει να βγει το καπάκι του σαζμάν και μαζί οι βαλβολίνες. Στον δρόμο αυτή η δουλειά δεν είναι εύκολη (όχι και αδύνατη), πρέπει να έχεις αλενάκια, κλειδιά 18,14,13,12,10 και ίσιο κατσαβίδι. Και εφόσον ανοίγοντας το καπάκι δεν σου κοπεί η φλάντζα.

Προληπτικά λοιπόν αυτός ο ρεγουλατόρος (μοχλικό) είναι φρόνιμο να αλλάζεται κάθε 15.000 χλμ. ή τρία χρόνια (έμαθα πως περίπου τόση είναι η ζωή του).

Για την αλλαγή του θα χρειαστούμε ανταλλακτικά τα εξής:

 

clutch_1.jpg

 

1. φλάντζα καπακιού

21. μοχλικό

13. χάλκινη ροδέλα

6. φλάντζα στο πορτάκι 5speed (όχι απαραίτητα δεν χαλάει).

Επίσης την χάλκινη ροδέλα στην τάπα αποστράγγισης της βαλβολίνης και αν είναι φθαρμένη η τσιμούχα του άξονα της μανιβέλας είναι ευκαιρία να αλλαχτεί κι αυτή.

 

Μοχλικά για το 5άρι σαζμάν υπάρχουν δύο τύπων. Ένα είναι αυτό που δίνει ο Χίτσκοκ (Νο 21) με συμπαγές μοχλό (γάντζο ντίζας) και ο άλλος που δίνουν οι Ινδοί στο ebay με σπαστό γάντζο σαν και τον παρακάτω:

 

P1060160_small.jpg  P1060161_small.jpg

 

Στην περίπτωση λοιπόν επιλογής μοχλικού πλεονεκτεί του Χίτσκοκ (ινδικός κι αυτός), μιας και από Ινδία βρίσκουμε μόνο με σπαστό γάντζο ο οποίος είναι πολύ λεπτός και σπάει συχνότερα στο σημείο όπου θηλυκώνει το κεφάλι της ντίζας. Το μοχλικό του Χίτσκοκ δεν σπάει στον γάντζο αλλά εδώ:

 

P1060165_small.jpg  P1060162_small.jpg

 

P1060163_small.jpg  P1060164_small.jpg

 

Έτσι λοιπόν έχοντας προνοήσει να έχω ανταλλακτικό το αντικατέστησα με νέο μοχλικό από Χίτσκοκ.

Ξέροντας ότι θα ξανασπάσει και ελπίζοντας όχι σε κάποιο ταξίδι, θα αναζητήσω τρόπο αυτό το σπασμένο να το κολλήσω, πιθανόν με αργκόν και με ενίσχυση ώστε να μην ξανασπάσει.

Δεν ξέρω αν θα το πετύχω γιατί είναι λεπτοδουλειά. Αν πετύχει όμως δύσκολα θα ξανασπάσει.

Δημοσιεύτηκε

Αμάν βρε Νίκο με τις περίεργες βλάβες σου, τι φωτιά μου άναψες πάλι. Δηλαδή για τη δική μου που φορά το 5άρι σασμάν του Hitchcock με τις ταχύτητες δεξιά, θα πρέπει να παραγγείλω μοχλικό? Και άντε να βρεις τον κωδικό.

Δημοσιεύτηκε

Νομίζω πως δεξί κι αριστερό το ίδιο φοράνε, δεν αλλάζει κάτι.

Μη στεναχωριέσαι  όμως, αστο και όποτε σπάσει, ας είναι καλά η οδική βοήθεια.. ;))

Δημοσιεύτηκε

Nικόλα σε παρακολουθώ να γράφεις όλες αυτές τις εμπειρίες σου πάνω στις Enfiled και σε χαίρομαι!!!!

Μακάρι να μπορούσα να συμμετέχω και εγώ περισσότερο!!!!!

Δημοσιεύτηκε

Τελικα μυριζει ανοιξη,εκδρομες με ενφιλντ η επανεμφανηση του ΑΝΔΡΕΑ,......

Πριν από ένα χρόνο είχε μυρίσει 'Ανοιξη τέτοια μέρα!!!!

Μακάρι να αρχίζει να ''μυρίζει''σύντομα να μπορέσω και εγώ να συμμετέχω στην παλιοπαρέα!!!!

Και να μοιραζόμαστε μαζί τις εμπειρίες μας!

Παιδιά σας πεθύμησα!!!!!!

Δημοσιεύτηκε
Εγώ ρε παλικάρια είχα κάνει 28.500km και δεν το άλλαξα πότε, ούτε ποτέ μου έσπασε.
Δύο φορές έμεινα από ντίζα και αυτό με συχνότητα περίπου δυόμιση χρόνια.
….κάποιος κάνει ναιου νιαου στο λεκανοπέδιο αττικής και τον έχετε χάσει….!!!!
Δημοσιεύτηκε

Εγώ ρε παλικάρια είχα κάνει 28.500km και δεν το άλλαξα πότε, ούτε ποτέ μου έσπασε.

 

Φυσικό και λογικό βρε φιλαράκι ήταν να μη σου σπάσει το εργαλείο,

αφού συνέχεια την πήγαινες τσίτα τα γκάζια με καρφωτές ταχύτητες,

σαν τον valentino rossi. Τα 105 χλμ. για την Enfield είναι τα κόκκινά της.

 

Πάντως επί του θέματος κι εγώ πιστεύω πως αυτό το μαραφέτι δεν μπορείς να ξέρεις πότε θα σπάσει,

δηλαδή δεν μου φάνηκε καταπονημένο το σπασμένο μοχλικό.

Μου δίνει την αίσθηση ότι μπορεί να σπάσει όποτε νά 'ναι, είτε μετά από 30, είτε 30000 χλμ.

Η πιο καλή λύση είναι το σπασμένο να κολληθεί και να ενισχυθεί.....

 

P1060166_small.jpg

 

Τώρα πια είμαι σίγουρος πως δεν θα ξανασπάσει στο ίδιο σημείο.. :emotions33:

Δημοσιεύτηκε

άρα επί τις ουσίας και για προληπτικούς λόγους όπως είναι επάνω φορεμένο καλό είναι κάποιος να πάει να του κάνει μια ενίσχυση 

Δημοσιεύτηκε

Νίκο δεν είναι απλό, το μοχλικό είναι βιδωμένο από την μέσα μεριά του καπακιού.

Δηλαδή πρέπει να το πάρεις στο χέρι και να το ενισχύσεις.

Εγώ αν το ήξερα πριν μου σπάσει θα είχα έτοιμο ενισχυμένο το δεύτερο ανταλλακτικό.

Ίσως όταν έρθει η ώρα να αλλάξω βαλβολίνες και δεν βαριέμαι να κάνω την σκάτζα,

ο μόνος λόγος (και σοβαρός) να μην μου τύχει αυτό σε μεγάλο ταξίδι.

Δημοσιεύτηκε
Νικο εχω 18.200χιλ.φωτιες που μας αναψες,οτι θα σπαει το μοχλικο ουτε καν μου περνουσε απ το μυαλο.
  • 1 year later...
Δημοσιεύτηκε

Παραθετω καιρια σημεια:
" Τα χρησιμοποιημενα δισκακια και ελατηρια του συμπλεκτη υποκεινται εις μηχανολογικο ελεγχο με εργαλεια χαμηλου κοστους αγορας 5 € επ ονοματι feeler gauge (φιλερ) και παχυμετρο(LIDL) για να αποφασιστει ο τερματισμος η' εκ νεου ξανα χρησιμοποιηση τους.
Ο ελεγχος ακολουθως :

A) https://imagizer.imageshack.us/v2/320xq90/r/912/mhUPB0.png
https://imagizer.imageshack.us/v2/320xq90/r/538/lEqANQ.png


B) https://imagizer.imageshack.us/v2/320xq90/r/673/186pC6.png
https://imagizer.imageshack.us/v2/320xq90/r/673/isRsVb.png



Γ) https://imagizer.imageshack.us/v2/320xq90/r/538/I2vbJY.png
https://imagizer.imageshack.us/v2/320xq90/r/540/YKyxkL.png



Δ). https://imagizer.imageshack.us/v2/320xq90/r/905/fDVJBr.png
https://imagizer.imageshack.us/v2/320xq90/r/661/8nssTN.png


Ως και διαπιστωθηκε επροκειτο για 4 διαφορετικους ελεγχους.
Επειδη ομως οι απεικονισεις της Enfield ειναι σκουρες κ δυσδιακριτες
παρεθεσα διαφορετικη απεικονιση του ιδιου παντα ελεγχου για καλυτερη κατανοηση του αντικειμενου.....


" Η ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ ΤΟΥ ΚΡΥΣΤΑΛΟΥ
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΤΟΥ
ΑΛΛΑ Η ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ ΤΟΥ . . . . "

  • 2 years later...
Δημοσιεύτηκε
On 8/5/2015 at 11:39 PM, stekouros είπε:

Ο ελεγχος ακολουθως :

Γμτ μου οι φωτογραφίες δεν φαίνονται,

που είσαι βρε Στέφανε να μας δώσεις τα φώτα σου..? 

Δημοσιεύτηκε

Χα, βρήκα τις απαντήσεις, μόνο που δεν καταλαβαίνω σε τι μονάδα μέτρησης μετράει το πάχος των δίσκων..:think:

 

 

friction plates1.jpg

friction plates2.jpg

Δημοσιεύτηκε
1 ώρα πριν, noe είπε:

Χα, βρήκα τις απαντήσεις, μόνο που δεν καταλαβαίνω σε τι μονάδα μέτρησης μετράει το πάχος των δίσκων..:think:

 

 

friction plates1.jpg

χιλιοστα θα ειναι ,τεσσερισιμιση γραμμουλες του χαρακα :lol2:παρε το παχυμετρο και θα το δεις βρε αθεοφοβε αν συμβαδιζει με το 4.7 , 4.8 που δινει ο χιτσκουριδης :default_cheers:

εαν ο δισκος τριβης ειναι πλεον το παχος του στις 4 γραμμουλες του χαρακα:lol2:θελει αλλαγη :geia:

 

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

  • 8 months later...
Δημοσιεύτηκε

Συνφορουμιτες καλησπερα.Εδω και λιγες μερες πατιναρει η καλη μου οχι πολυ κυριως 3η 4η αλλα προγραμματιζω αλλαγη δισκων και λεω να την κανω μονος. Λογω περιορισμενων οικονομικων εχω βρει το εξης 5αρι σετ που λεει οτι ταιριαζει και στο 4αταχυτο δικο μου.Γνωμες;

Και οσον αφορα τη σειρα τοποθετησης θα βγαλω ακρη ; μιας και οτι βιντεο εχω βρει ειναι για 4αρι σετ το οποιο εχει μικρη διαφορα οικονομικα με το 5αρι...

Εδω ισως χρειαστω καμμια βοηθεια μετα κερασμενων μπυρων φυσικα..:lol10:

m.ebay.com/itm/NEW-ROYAL-ENFIELD-5-SPEED-CLUTCH-SERVICE-REPAIR-KIT-CAD/253611608249?hash=item3b0c6e08b9:g:NVUAAOSw65FXqDme

Και το τεσσαρι..

/itm/NEW-ROYAL-ENFIELD-COMPLETE-4-SPEED-CLUTCH-REPARING-AVERHAULING-KIT-CAD/362310500145?hash=item545b637f31:g:dMYAAOSwEjFXfLdn

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Νικος

Δημοσιεύτηκε

Νίκο είναι πολύ εύκολη δουλειά κι αν την κάνεις με παREα ισούται με διασκέδαση.

Πριν ξεκινήσεις να το κάνεις είσαι σίγουρος πως δεν θέλει ρύθμιση η βίδα με το κόντρα παξιμάδι?

Αν όμως αποφασίσεις να το κάνεις έχεις μπούσουλα για το δέσιμο το σκίτσο από το part list

142145-03page56(1).jpg

 

Πρώτα να ρωτήσεις αν υπάρχει το σετ στην αντιπροσωπεία και το κόστος, γιατί αν είναι μικρή η διαφορά δεν αξίζει να περιμένεις ένα μήνα και να ρισκάρεις τελωνείο.

Αφού λοιπόν ανοίξεις την πρωτεύουσα θα χρειαστείς επιπλέον περίπου 400ml ATF και ίσως το μεγάλο λάστιχο του καπακιού και σιλικόνη.

Επί της ευκαιρίας θα κάνεις τους ελέγχους σε αλυσίδα (τζόγο)  και γεννήτρια (διάκενα), τη γλίστρα τεντωτήρα, τα ρουλεμάν της καμπάνας (Νο17) όταν  βγάλεις τους δίσκους και τα πριτσίνια μήπως έχουν σπάσει (Νο20) και την τσιμούχα του άξονα στο εσωτερικό καπάκι της πρωτεύουσας μετάδοσης.

Μπορείς την καμπάνα να μην την βγάλεις καθόλου αν όλα είναι εντάξει. Αν όμως χρειάζεται να βγει χρειάζεται εξωλκέα (έχουμε) και φυσικά επιπλέον ανταλλακτικά, σε αυτή την περίπτωση ίσως συμφέρει η αγορά κομπλέ καμπάνας με 5 δίσκους.

'Όταν θα έχεις τα ανταλλακτικά ρίξε σύρμα για βοήθεια παREα, είναι εύκολη δουλειά..:wink:

 

Δημοσιεύτηκε

Νικολα ευχαριστω εκ των προτερων.

Γνωριζοντας τον Γρηγορη στο παρτυ και κανοντας σχετικη κουβεντα το αντιστοιχο σετ στην αντιπροσωπεια παει γυρω στα 95ε.

Σκεφτομουν να το αγορασω απο δω και να την παω στον Γρηγορη και για τους υπολοιπους ελεγχους που ανεφερες.

Ομως δυστυχως ζοριζομαι λιγο οικονομικα αυτον τον καιρο και βλεποντας σχετικα ευκολη την διαδικασια ειπα να παω στην πιο οικονομικη λυση του να τους αλλαξω εγω.Μην σου πω οτι σκεφτομαι και το μαμα σετ με τα 30ε.Τωρα οι υπολοιποι ελεγχοι πλην ρυθμιση καδενας και αλλαγη atf δεν τους ειχα κατα νου αλλα θα ειμουν ευγνωμων αν ειχα μια βοηθεια και το καναμε συνολικα καποιο σαββατο πρωι ισως στη λεσχη.

Οσον αφορα τη ρυθμιση της ντιζας και μετα οδηγιων γρηγορη το πειραξα λιγο χωρις ομως σημαντικη αλλαγη..ιδωμεν..παω ομως προς τη λυση του 5αριου και οποτε ερθει.Εχοντας ψωνισει ξανα απο το ιδιο μαγαζι δεν ειχα καποιο θεμα με τελωνεια κλπ μικροτερης ομως αξιας πραγματα και ελαφρυτερα αν παιζει καποιο ρολο..

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.