Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Πρόβλημα κομπλέρ μίζας σε Enfield 500 ES

Δημοσιεύτηκε
Καλώς ήρθες Κίμωνα.. ;)

Δείξε μας καλέ το κορίτσι σου και πες μας από που μας γράφεις..?

Επίσης θα ήθελα να μας πεις περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα της μίζας κι αν είναι (σαν ομοιοπαθής δις) να κανονίσουμε να τις μετατρέψουμε μαζί σε KS (μόνο μανιβέλα). Εγώ περιμένω το ανταλλακτικό (εσωτερικό καπάκι) αλλά φαίνεται πως έχει έλλειψη. Ανθρώπους έχουμε για την μετατροπή η οποία είναι εύκολη.

Νίκος.

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε
ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΕΝΩ.ΤΩΡΑ ΤΟΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΙΖΑ ΤΟ ΕΧΕΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ 2 Φ0ΡΕΣ .ΣΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΦΤΙΑΧΤΗΚΕ ΑΛΛΑ ΤΟ ΚΟΜΠΛΕΡ ΠΑΛΙ ΤΑ ΙΔΙΑ.ΓΥΡΝΑΕΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΜΠΡΟΣ.ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΑΒΒΑΙΔΗ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΔΕΝ ΕΛΗΣΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.ΥΠΟΨΗΝ ΤΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΚΥΡΙΩΣ ΤΟ5ΡΙ ΣΑΣΜΑΝ ΟΧΙ ΤΟ 4ΡΙ.ΤΩΡΑ ΠΛΗΡΩΣΑΜΕ 500 ΕΥΡΩ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΚΙ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΠΛΟ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΩ ΜΗΠΩΣ ΚΑΠΟΙΑ  ΣΤΙΓΜΗ ΒΡΕΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΔΩΣΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΛΥΣΗ.ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟ ΤΗΝ ΜΑΝΙΒΕΛΑ ΚΑΙ ΕΧΩ ΞΕΧΑΣΕΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΜΙΖΑ.ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΕΝΑ ΑΣΧΗΜΟ ΝΕΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΝΑΣ ΦΙΛΟΣ ΜΕ ΕΝΦΙΛΝΤ ΤΟΥ 2003 ΑΠΟ ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ Ο ΚΩΣΤΑΣ ΧΤΥΠΗΘΗΚΕ ΣΤΗΝ Λ.ΛΑΥΡΙΟΥ ΠΡΙΝ ΑΠΟ 10 ΜΕΡΕΣ ΑΠΟ ΑΣΥΝΗΔΗΤΟ ΟΔΗΓΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΕΠΙΤΟΠΟΥ ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΡΕΥΜΑ.ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΒΓΑΛΣΗΜΟ ΣΠΛΗΝΑΣ ΣΠΑΣΜΕΝΑ ΠΛΕΥΡΑ.ΕΥΤΥΧΩΣ ΦΟΡΟΥΣΕ ΚΡΑΝΟΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΒΓΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΡΥΘΡΟ.ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΕ ΟΚΩΣΤΑΣ 50 ΜΕ 60ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ.ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΕΧΕΤΑΙ ΤΟΥΣ ΜΑΛΑΚΕΣ ΚΑΙ ΦΟΡΑΤΕ ΠΑΝΤΑ ΚΡΑΝΟΣ. ΣΥΝΤΟΜΑ ΣΑΣ ΔΕΙΞΩ ΦΟΤΟ.ΤΟ ΚΟΥΚΛΙ.
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
[quote author=kimon delios link=topic=66.msg249#msg249 date=1287517158]
ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΚΙ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΠΛΟ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΩ ΜΗΠΩΣ ΚΑΠΟΙΑ  ΣΤΙΓΜΗ ΒΡΕΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΔΩΣΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΛΥΣΗ.
[/quote]

Ακριβώς το ίδιο μοντέλο έχουμε. Επειδή εμένα την δεύτερη φορά το έπαθε μέσα στον ίδιο χρόνο (της εγγύησης) παρήγγειλα από τον Σαββαίδη το εσωτερικό καπάκι ώστε να έχω απόλυτη λύση στο πρόβλημά μου, διότι με χαλάει να βλέπω πάνω της μια άχρηστη μίζα. Συμφώνησα δε να πληρώσω μόνο το ανταλλακτικό (περίπου 100€) και η εργασία να γίνει δωρεάν, ενώ θα έπρεπε να γίνει εξολοκλήρου δωρεάν αφού το εργοστάσιο δεν μπορεί να δώσει λύση. Ή να φτιάχνω κάθε τρεις και λίγο τη μίζα και να ανανεώνω επ' άπειρον την εγγύηση της για αυτό μόνο το ανταλλακτικό. Εεεε δεν γίνεται, μόνο στη σκέψη πως θα πηγαινοέρχομαι κάθε φορά στο συνεργείο για τη μίζα, ακόμη και τζάμπα να μου τη φτιάχνουν.  Εννοείται πως τα παλιά ανταλλακτικά (καπάκι, μίζα, γρανάζια) θα τα κρατήσω. (Η μοτοσυκλέτα γίνεται πολύ πιο όμορφη χωρίς το κομάτι της μίζας).
Βέβαια η καθυστέρηση είναι τόσο μεγάλη της εύρεσης του καπακιού σε σημείο να νομίζω πως με δουλεύουν στην αντιπροσωπεία. Η υπομονή μου κοντεύει να φτάσει στο όριό της.

Περαστικά στο φίλο Κώστα από όλους μας να δώσεις.. ;)
Δημοσιεύτηκε
Κίμωνα κάλος ήρθες
Για αρχή σου εύχομαι κάθε υγειά για εσένα και την οικογένεια σου .
Κάλες βόλτες να έχεις και πάντα όρθιος .
Και κάτι τελευταίο μην γράφεις με κεφάλαια στην "γλώσσα¨του διαδικτύου πάει να πει ότι φωνάζεις :)
Δημοσιεύτηκε
κοιταξες στο χιτσκοκ .εχει το καπακι περιπου 130 ευρω για Ελλαδα.Για την εργασια μακαρι να στην κανουν δωρεαν.Συντομα θα βαλω φωτο της πενταμορφης αλλα οπως ισως καταλαβες ειμαι φρεσκος στους υπολογιστες.Φιλικα Κιμωνας.
Δημοσιεύτηκε
[quote author=kimon delios link=topic=66.msg259#msg259 date=1287651280]
κοιταξες στο χιτσκοκ .εχει το καπακι περιπου 130 ευρω για Ελλαδα.Για την εργασια μακαρι να στην κανουν δωρεαν.Συντομα θα βαλω φωτο της πενταμορφης αλλα οπως ισως καταλαβες ειμαι φρεσκος στους υπολογιστες.Φιλικα Κιμωνας.
[/quote]

κάθε αρχή και δύσκολη ;)
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
[quote author=kimon delios link=topic=66.msg259#msg259 date=1287651280]
κοιταξες στο χιτσκοκ .εχει το καπακι περιπου 130 ευρω για Ελλαδα.
[/quote]

Σήμερα έλαβα mail από τον Χίτσκοκ:
[i]"Hi
The chaincase has been on order for some months now, we hope to get them soon, but have been let down by our supplier, so I can’t give a delivery date.
I have made a note and will let you know once we have them in stock again, I hope this helps"[/i]

Υπομονή και θα την φτιάξω... ;)
  • 2 εβδομάδες πριν...
Δημοσιεύτηκε
παιδιά καλησπέρα!κ ο κολλητός μου που έχει enfield bullet 500ES έπαθε το ίδιο κ κλασσικά άλλαξε το καπάκι κ την χρησιμοποιεί μανιβελάτη...κοιτάξτε στο ebay για το ανταλλακτικό..ενδεχομένως το enfieldcounty να το έχει:
http://stores.ebay.co.uk/ENFIELDcounty?_rdc=1
  • 4 months later...
Δημοσιεύτηκε
Το προβλημα με το κομπλερ της μιζας το εχουμε ξανασυζητησει ειδικα με τον ΝΟΕ. Παρουσιαστηκε και στη καινουργια αλλα λυθηκε γιατι η ΙΝΔΟΙ εστειλαν ανταλακτηκο ενισχυμενο το οποιο αλλαζει δωρεαν προς τιμην της χωρις δυσκολια η αντιπρωσοπια.Βεβαια το προβλημα απο της ΕΦΙ το εχουν ορισμενες οχι ολες και λυνετε .Τωρα σε μας που εχουμε τις προηγουμενες δεν κανει το κομπλερ της ΕΦΙ. η αντιπροσωπεια εχει κανει ερωτησει αν υπαρχει κομπλερ μιζας  και για τις παλιες ενυσχημενο προς τους ινδους αλλα δεν εχου απαντησει ακομα.ΝΟΕ μηπως ξερεις κατι.μηπως πρεπει να πιεσουμε με παραπονα email προς τους ινδους. μιζα εχουμε και μιζα δεν εχουμε.και την πληρωσαμε και 500 ευρω
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
[quote author=kimon delios link=topic=87.msg2047#msg2047 date=1300441092]
ΝΟΕ μηπως ξερεις κατι.μηπως πρεπει να πιεσουμε με παραπονα email προς τους ινδους. μιζα εχουμε και μιζα δεν εχουμε.και την πληρωσαμε και 500 ευρω
[/quote]

Εγώ πριν καμιά δεκαριά μέρες αξιώθηκα και την πέταξα από πάνω της, έκανα την μετατροπή σε απλή KS. Το σετ το φυλάω στην αποθήκη  κομπλέ (μίζα, καπάκι, γρανάζια καινούργια ένεκα εγγύησης) ώστε αν μου τη βαρέσει εμένα ή του επόμενου ιδιοκτήτη να την μετατρέψει πάλι σε μιζάτη.

Άρα η μίζα μου στοίχησε 500 € συν ακόμη 150 € το νέο καπάκι. Τι να το κάνεις, ήθελα μόνο μανιβελάτη εξ αρχής καινούργια, αλλά υπήρχε μόνο "μία" μιζάτη. Τον κατάπια κι αυτόν τον κόμπο και είπα χαλάλι για την ομορφιά της.

Λεπτομέρειες και συμβουλές θα γράψω μελλοντικά, γιατί κάποιες φωτογραφίες βόσκουν σε κινητό φίλου.
  • 5 months later...
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Λοιπόν, επανέρχομαι με μία συμβουλή:

[b]ΑΦΑΙΡΕΣΗ[/b] του κόμπλερ της μίζας όσο είναι καιρός.

Η παραπάνω ενέργεια είναι η πλέον διαδεδομένη βελτιωτική επέμβαση σε μια Enfield (μιλάμε πάντα για τα προ EFI μοντέλα) στα ξένα φόρουμ.

Πρώτος λόγος ότι το κόστος για αλλάγή του κόμπλερ είναι ασύμφορο.
Δεύτερος λόγος [b]και πιο σοβαρός[/b] ότι σε περίπτωση ανάποδης στροφής του στροφάλου, ακόμη και να μη σπάσει το κόμπλερ της μίζας, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να στρέψουν τα μάγουλα του στροφάλου από την τεράστια αντίσταση που δέχεται στιγμιαία.

[center][img]http://www.hitchcocksmotorcycles.com/http://assets.hitchcocksmotorcycles.com/pictures/category4625/large/144688-YY1Y5770.jpg[/img][/center]

Τα παξιμάδια που κρατάνε την μπιέλα στον στρόφαλο είναι η αιτία (μετά το κόμπλερ). Αν λοιπόν στρέψουν στο παραμικρό τα δύο μάγουλα του στροφάλου, τότε θα χάσουν την ευθυγράμμιση οι δύο άξονες όπου εδράζουν στον στροφαλοθάλαμο. Το αποτέλεσμα θα είναι ανομοιόμορφη πίεση στα ρουλεμάν του στροφάλου, η καταστροφή τους με διασκορπισμό ρινισμάτων ατσαλιού μέσα στο στροφαλοθάλαμο, ο στρόφαλος θα γυρνάει ολοένα και πιο παράκεντρα καταστρέφοντας το άσπρο μέταλλο της μπιέλας, τα ελατήρια το πιστόνι και τον κύλινδρο αφού κατα την κίνησή τους ασκούνται μονόπλευρα διαφορετικές δυνάμεις.

Καταλαβαίνετε λοιπόν ότι μπροστά στο κόστος αλλαγής ενός κόμπλερ μίζας, είναι ακόμη πιο ασύμφορή η επισκευή εξολοκλήρου του κινητήρα (κόστος περίπου 1000-1500 € ανάλογα τα ανταλλακτικά που επιλέξει ο καθένας).

Συνοψίζοντας, ακόμα και να μη σπάσει το κόμπλερ σε μια ανάποδη πιστονιά, δεν μπορούμε να ξέρουμε αν έχει χάσει την ευθυγράμμισή του ο στρόφαλός.
Θα το καταλάβουμε όταν θα αρχίσει να ακούγεται το έκκεντρο γδάρσιμό του όταν ανεβάζουμε στροφές από το ρελαντί (κάτι σαν γουτ - γουτ - γουτ - γουτ).
[b]Η μίζα είναι ότι χειρότερο πάνω σε μια Enfield και δεν επιδέχεται γιατρειά, μοναδική λύση το ξερίζωμά της.[/b]
Επίσης τα ρουλεμάν στροφάλου ινδικής προέλευσης είναι χείριστης ποιότητας και καλό είναι κάθε φορά που αλλάζουμε λάδια να ελέγχουμε το φίλτρο λαδιό για ρινίσματα σιδήρου (το ξεπλένουμε σε μπολάκι με βενζίνη) που μαρτυρούν τη φθορά τους.

Αυτά τα ολίγα και με τις υγείες μας.. :drink
Δημοσιεύτηκε
Νικο εχουμε τα χαρατσια,μας εκανες την καρδια περιβολι και συ  με την μιζα,που δυστηχως νομιζω οτι εχεις δικιο αλλα δεν υπαρχει μια για την ωρα για να την καταργησουμε.
Δημοσιεύτηκε
Ευτυχως δεν τρακαραμε,μεταφορικα ΝΟΕ πιστευω το εννοεις.Αποφασισα να ακουσω την συμβουλη σου και την αλλη εβδομαδα να αφαιρεσω ολα τα περιτα εξαρτηματα της μιζας.Αργοτερα καιρου και χρηματων επιτρεποντος θα φερω  το κιτ απο χιτσκοκ που  εχεις βαλει στο δικο σου Νικο.Και μας πηρε και 500 ευρω ο Σαββαιδης για το μιζατο ,αυτο δεν χωνευετε με τιποτα...
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
[quote author=kimon delios link=topic=87.msg5019#msg5019 date=1316531702]
Αποφασισα να ακουσω την συμβουλη σου και την αλλη εβδομαδα να αφαιρεσω ολα τα περιτα εξαρτηματα της μιζας.Αργοτερα καιρου και χρηματων επιτρεποντος θα φερω  το κιτ απο χιτσκοκ που  εχεις βαλει στο δικο σου Νικο.Και μας πηρε και 500 ευρω ο Σαββαιδης για το μιζατο ,αυτο δεν χωνευετε με τιποτα...
[/quote]

Κίμωνα δεν χρειάζεται να βγάλεις όλα τα περιττά εξαρτήματα της μίζας, παρά μόνο το σπασμένο κόμπλερ. Θεωρώ ότι αυτό πρέπει να έχει γίνει όταν σου έσπασε και πήγες στην αντιπροσωπεία.
Αν δεν το έχεις κάνει δοκίμασε να πατήσεις μίζα και αναλόγως τι ακούς πράτεις. Αν ακούς ένα απαλό σφύριγμα μόνο από την μίζα δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα και το αφήνεις το κορίτσι σου ως έχει. Αν όμως κάνει τακα-τακα από το σπασμένο κόμπλερ που υπάρχει ακόμη μέσα της, πρέπει να το αφαιρέσεις (μια ώρα δουλειά).
Το να αγοράσεις το κιτ από Χιτσκοκ είναι μόνο για αισθητικούς λόγους.
Αυτές είναι οι συμβουλές μου και ζυγίζεις αναλόγως.. :bs:
Δημοσιεύτηκε
Ευχαριστω για τις συμβουλες,και επειδη ειμαι ανθρωπος της αισθητικης πλευρας των πραγματων,το δικο σου ειναι ωραιο χωρις την μιζα,καποια στιγμη θα το κανω και εγω,αλλωστε οι δικες μας ενφιλντ εχουν την ιδια ημερομηνια γεννησις 2007,που γεννηθηκε και η μικρη μου κορη.
Δημοσιεύτηκε
Σημερα πηγα στην αντιπρωσοπεια οπου ο Γρηγορης μου αφαιρεσε το κομπλερ της μιζας,επισης μου εβαλε τρομπες λαδιου κιτ ενισχυμενο απο χιτσκοκ,επισησ μου αλλαξε το παξιμαδι κινησης τρομπας λαδιου,εβαλα καινουρια λαδια καμπανας ATF DEXTRON .Ρυθμισε τις βαλβιδες,καθως επισης ρυθμυσε και το καρμπυρατερ.Ετσι μετα απο 3 χρονια απαλλαχτηκα απο την αχρηστη μιζα για ναχω το κεφαλιμου ησυχο.,και ακουσα την συμβουλη του συντροφου Νοε.Η ιστορια αυτη κρατησε 4 ωρες και το κοστος 175 ευρω  μαζι εργασια ανταλλακτικα,για οσους γνωριζουν πιστευω οτι ειναι λογικη τιμη αφου μονο το κιτ απο χιτσκοκ για να ερθει Ελλαδα αγγιζει τα 120 ευρω περιπου.
Δημοσιεύτηκε
Κίμωνα να σε ρωτήξω κάτι της?
Εσύ έβγαλες το γρανάζομα του κόμπλερ και κράτησες το παλιό καπάκι ή έβαλες το κιτάκι από το Χιτσκουρίδη για αισθητικούς λόγους?
Το τελικό ποσό που πλήρωσες ήταν για όλη την εργασία και για όλα τα ανταλλακτικά?
Ρωτάω επειδή το σετ αντλιών από τον Χιτσκουρίδη κάνει αν το παραγγείλουμε από αυτόν χωρίς τα μεταφορικά πάνω από 80€ από μόνο του, αν συνυπολογίσω και το λάδι ATF μαζί με το καπάκι του κόμπλερ και την εργασία τα 170€ μου φαίνονται πολύ λίγα.
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
[quote author=bbk link=topic=87.msg5145#msg5145 date=1317445115]
Ρωτάω επειδή το σετ αντλιών από τον Χιτσκουρίδη κάνει αν το παραγγείλουμε από αυτόν χωρίς τα μεταφορικά πάνω από 80€ από μόνο του, αν συνυπολογίσω και το λάδι ATF μαζί με το καπάκι του κόμπλερ και την εργασία τα 170€ μου φαίνονται πολύ λίγα.
[/quote]

Αηδίες, το λάδι ATF βρήκες για να φουσκώσεις το σύνολο, πόσο κοστίζει 420 γραμμάρια λαδάκι;
Θα έχεις ακούσει Νικόλα για την εσωτερική υποτίμηση με την κρίση, αν δεν είναι αυτό τότε..................... :secret:
Πιθανόν ο Κίμωνας αναφέρεται μόνο στο κιτ μετατροπής της μίζας.
Δημοσιεύτηκε
Παιδια να το ξαναπω για ναμην υπαρχει μπερδεμα,δεν εβαλα το κιτ μετατροπης της μιζας που εχει βαλει ο ΝΟΕ και εσυ Νικο.,μου αφαιρεσε το κομπλερ της μιζας ,και η μιζα υπαρχει μονο για εμφανιση.και προσθεσε το λαδι που αναφερω.Επισης μου αλλαξε τις τρομπες λαδιου απο τον χιτσκουριδη.Τωρα ολα αυτα μαζι με τα ανταλλακτικα και τις ρυθμισεις που αναφερω με την εργασια μαζι 175 ευρω.Ξερω οτι απο χιτσκοκ οι τρομπες λαδιου εχουν 60 λιρες υπολογιστετα για Ελλαδα 110 με 120 ευρω να ερθουν.Υπ οψιν οταν πηγα ειχα σκοπο να καταργησω μονο το κομπλερ της μιζας ,αλλα οταν ειδα τις τρομπες λαδιου απο χιτσκοκ που ειχε φερει ,ειπα δεν παει στο διαολο τοΔΝΤ και η ΤΡΟΙΚΑ αλλαξετα αφου με τους μαλακες που εχουμε μπλεξει αρχιζω να νιωθω σαν Ινδος.
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
[quote author=kimon delios link=topic=87.msg5180#msg5180 date=1317566194]
..και η μιζα υπαρχει μονο για εμφανιση.
[/quote]
Όχι, όχι, δεν είναι μόνο για εμφάνιση, τώρα η μίζα λειτουργεί απλώς σαν τάπα στην καμπούρα που έχει μείνει άχρηστη και είναι ότι πιο αντιαισθητικό πάνω στην Enfield ES. Αναγκαστικά μένει η μίζα διότι αν την βγάλεις θα υπάρχει μια τρύπα ΝΑΑΑΑΑΑΑ..
Καλά έκανες και το διευκρίνισες, γιατί το μυαλό μας πήγε αλλού και εγώ είπα μέσα μου "βρε λες, να πιάσαν τόπο οι τόσες μουρμούρες;"
Όμως αφού άλλαξες αντλίες έχε υπόψιν ότι πιθανόν να καις λάδια τώρα, διότι από μαμά φοράμε μάπα ελατήριο λαδιού στο πιστόνι..
:roll:

Τις αντλίες υψηλής πίεσης δεν έβαλες;

[edit] τα μηνύματα της συζήτησης που δεν αφορούσαν την μίζα αλλά την αντλία λαδιού
και τα λάδια γενικότερα μεταφέρθηκαν στην σχετική συζήτηση [url=http://www.royalenfieldclub.gr/index.php?topic=190.msg5201;topicseen#new][b]εδώ:[/b][/url] [/edit]
  • 4 εβδομάδες πριν...
Δημοσιεύτηκε
Καλημέρα,
μπήκα και εγώ στο άτυπο club των παθόντων του κόμπλερ της μίζας και θα ήθελα να ευχαριστήσω το φίλο Νίκο (Noe) για τη βοήθεια που μου προσέφερε ψάχνοντας στο διαδίκτυο για ρουλεμάν. Αυτή η έρευνα του με γλίτωσε από μεγάλα έξοδα (η αντιπροσωπεία πουλά κομπλέ το σύστημα 190 ευρώ, ενώ ο Hitchcock το πουλά 170 GBP +ΦΠΑ+μεταφορικά με αποτέλεσμα το κόστος να ξεπερνά τα 240 ευρώ). Με την έρευνα του Νίκου το αγόρασα από το ebay 67 GBP περίπου 88 ευρώ. Έχω κρατήσει το ρουλεμάν και θα προσπαθήσω το συντομότερο δυνατόν να κάνω μια έρευνα μήπως βρω εδώ και αποφύγουμε το ψάξιμο στο διαδύκτιο.
Ευχαριστώ και πάλι Νίκο για τη βοήθειά σου.
Σημείωση : Ο Hitchcock στο email ιπου μου έστειλε αναφορικά με το κόστος του ανταλακτικού, μου ανέφερε ότι αυτό είναι συνηθισμένο πρόβλημα και ο κυριότερος λόγος που παρουσιάζεται είναι ο χρονισμός της ανάφλεξης είναι πολύ υψηλός και επίσης εαν υπάρχει ηλεκτρονική θα πρέπει η μπαταρία να είναι πλήρως φορτισμένη (ζητώ συγνώμη εαν η ορολογία δεν είναι η σωστή).
Δημοσιεύτηκε
Στέλιο το κοστολόγιο αυτό από πού προκύπτει.
Είναι για το κόμπλερ ή για την μετατροπή χωρίς κόμπλερ?
Και από το ebay τι ακριβώς παρήγγειλες?
Σώρρι αλλά μπερδεύτηκα.
Δημοσιεύτηκε
Το κόστος της αντιπροσωπείας είναι ξεκάθαρο και αφορά ρουλεμάν και γρανάζια.
Από Αγγλία αναλύεται ως εξής :
Ρουλεμαν & γρανάζια                GBP 170
ΦΠΑ 19%      (170*19%)          GBP  32
Μεταφορικά (εκτίμηση)            GBP  30 (λόγω βάρους)
ΣΥΝΟΛΟ                                    GBP  232

Ισοτιμία EURO/GBO    0,87

[b]ΣΥΝΟΛΟ ΣΕ ΕΥΡΩ (232/0,87)      267[/b]

Από το ebay αγόρασα μόνο το ρουλεμάν αξίας GBP 57 + μεταφορικά GBP 12 ΣΥΝΟΛΟ ΣΕ GBP 69 & ΙΣΟΤΙΜΟ ΣΕ ΕΥΡΩ (69/0,87) 79
Δημοσιεύτηκε
Η εμπειρια μου για το κομπλερ ειναι μια το πετας και ησυχαζεις.Ειναι οτι πιο αχρηστο υπαρχει πανω σε μια ενφιλντ αφου το προβλημα ειναι κατασκευαστηκα αλητο.Οταν εχω χρηματα [αρε βενιζελο] θα βαλω το κιτ που εβαλε και οσυντροφος ΝΙΚΟς[ΝΟΕ] που καταργη την καμπουρα της μιζας
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας


Στέλιο το κοστολόγιο αυτό από πού προκύπτει.
Είναι για το κόμπλερ ή για την μετατροπή χωρίς κόμπλερ?
Και από το ebay τι ακριβώς παρήγγειλες?
Σώρρι αλλά μπερδεύτηκα.



Γιατί νομίζεις Νικόλα πετάξαμε την μίζα από πάνω της; Όχι μόνο για την ομορφιά, κάθε τρεις και λίγο θές μια 300άρα (με εργατικά) για αυτή τη ζημιά, μακριά λοιπόν. Αυτά έλεγα και του Στέλιου, να την πετάξει και να μη την ξαναφτιάξει, τι να του κάνω όμως που δεν μπορεί την μανιβέλα;

Ουσιαστικά του χάλασε το χωνευτό ρουλεμάν μέσα στο κόμπλερ της μίζας, δηλαδή αυτό:

IMG_0228.jpg  IMG_0226.jpg

Είναι το δεξί γρανάζι στη φωτογραφία όπου μέσα του φωλιάζει το ρουλεμάν, βλέπετε τι ζόρι τράβηξε  το ρουλεμάν, όμως δεν σπάει πάντα αυτό, υπάρχει περίπτωση να κουρευτούν δόντια ή το χειρότερο (το επαναλαμβάνω) να σου στρέψουν τα μάγουλα του στροφάλου.. :embarrassed:

Δημοσιεύτηκε
Να ρωτησω τον Στελιο ο κινητηρας που του σβηνει εν κινηση τι εγινε,εχει σχεσει το κομπλερ της μιζας με αυτο τι σου ειπε ο μηχανικο σου

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.