Δείξε μας καλέ το κορίτσι σου και πες μας από που μας γράφεις..?
Επίσης θα ήθελα να μας πεις περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα της μίζας κι αν είναι (σαν ομοιοπαθής δις) να κανονίσουμε να τις μετατρέψουμε μαζί σε KS (μόνο μανιβέλα). Εγώ περιμένω το ανταλλακτικό (εσωτερικό καπάκι) αλλά φαίνεται πως έχει έλλειψη. Ανθρώπους έχουμε για την μετατροπή η οποία είναι εύκολη.
Δείξε μας καλέ το κορίτσι σου και πες μας από που μας γράφεις..?
Επίσης θα ήθελα να μας πεις περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα της μίζας κι αν είναι (σαν ομοιοπαθής δις) να κανονίσουμε να τις μετατρέψουμε μαζί σε KS (μόνο μανιβέλα). Εγώ περιμένω το ανταλλακτικό (εσωτερικό καπάκι) αλλά φαίνεται πως έχει έλλειψη. Ανθρώπους έχουμε για την μετατροπή η οποία είναι εύκολη.
Νίκος.