Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Πρόβλημα κομπλέρ μίζας σε Enfield 500 ES

Δημοσιεύτηκε
Καλώς ήρθες Κίμωνα.. ;)

Δείξε μας καλέ το κορίτσι σου και πες μας από που μας γράφεις..?

Επίσης θα ήθελα να μας πεις περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα της μίζας κι αν είναι (σαν ομοιοπαθής δις) να κανονίσουμε να τις μετατρέψουμε μαζί σε KS (μόνο μανιβέλα). Εγώ περιμένω το ανταλλακτικό (εσωτερικό καπάκι) αλλά φαίνεται πως έχει έλλειψη. Ανθρώπους έχουμε για την μετατροπή η οποία είναι εύκολη.

Νίκος.

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε
Γεια  και  χαρά  και  από  μένα , μπήκα  και  εγώ  να  προσθέσω  την  γνώμη, μου (τώρα  που  κουρεύτηκα  νιώθω  πιο  ανάλαφρος  και  συμμετέχω  πιο  ενεργά ?), λοιπόν  αυτό  που  δείχνει  στην  Φώτο  ο  ΝΟΕ  και  το  περιγράφει  σαν  ρουλεμάν,  δεν  είναι  ρουλεμάν.(αλλά  η  αιτία  του  κακού  πίσω  από τα  ελαττωματικά  κόπλερ  της  μίζας  των  Enfield,)  είναι  ένα  σύστημα  ας  πούμε  που  «επιτρέπει» την  περιστροφή  των  γραναζιών  της  μίζας  μόνο  προς  μια  κατεύθυνση(κάτι  σαν  το  πίσω  γρανάζι  που  είχαμε  στα  ποδήλατα  μας),  το  πρόβλημα  είναι  ότι  η  όλη  κατασκευή  του  και  η  ιδέα  πίσω  από  το  σύστημα  υπολείπεται  και  στην  θεωρία  και  στην  πράξη(ποιητικά εννοώ), έτσι  λοιπόν  αντικαθιστώντας  το  απλά  στέλνει  την  βλάβη  λίγο  παραπέρα  χρονικά , (σημ.  το  ίδιο  ακριβώς  κοπλερ  έχουν(είχαν)  και  η  εφουλες , η  αντ/πεια  και  η  εταιρεία  το  αντικατέστησαν  εξ  ολόκληρου  και  όχι  μόνο  το  «ρουλεμάν», προφανώς  έχει  αλλάξει  τελείως  η  κατασκευή  αλλά  και  ο τρόπος  λειτουργίας  του  κοπλερ )
Κατά  την  γνώμη  μου  η  λύση  του  προβλήματος  είναι  η  αντικατάσταση  όλου  του  κομπλερ  με  το  νέο  εφόσον  «κουμπώνει» στις  παλιές  (που  μάλλον  μπαίνει),  αν  και  εδώ  δεν  ξέρω  πιστεύω  πως  υπάρχει  θέμα  αποσυμπίεσης  των  παλιών  Enfield (ανάποδες  που  λέμε  στην  αργκό),  στις  εφουλες  βλέπετε  υπάρχει  αυτόματος  αποσυμπιεστής(αν  και  εδώ  ανοίγουμε  νέο  κεφάλαιο  που  φεύγει  από  το  θέμα  μας).
Εν  κατακλείδι  όσοι  έχετε  παλιές  Enfield  με  μίζα  σας  συμφέρει  η  κατάργηση  τους  όσο  και  αν  ακούγετε  «σκληρό»  θέμα  συνήθειας  είναι  όλα  άλλωστε.
  • 1 year later...
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Αρκετά ενδιαφέροντα είπαμε για το κόμπλερ της μίζας στην Electra,

ας τα έχουμε λοιπόν κι εδώ μαζεμένα:

 

ES_crack.jpg

 

Τα έχω δει σπασμένα και τα τρία σε διαφορετικές περιπτώσεις, σίγουρα το ρουλεμάν είναι το πιο ακριβό ανταλλακτικό. Αλλά συνήθως όταν σπάει το 560017 την έχει ακούσει και το ρουλεμάν (560011) οπότε το πακέτο γίνεται δυσβάσταχτο και δεν υπάρχει εγγύηση ότι δεν θα το ξαναπάθεις. Εξ αρχής η έμνευση και κατασκευή είναι λάθος, δεν ταιριάζει πάνω σε αυτό το μοτέρ, είναι ξένο σώμα και προσωπικά για μένα η καμπούρα που τα φωλιάζει απαίσια.

 

Το TCI γιατί να το αλλάξεις;

 

 

Enfield και μίζα δεν πάει …θα δημιουργήσει κάποια στιγμή πολύ σοβαρό πρόβλημα …τα είπε ο Νοε από πάνννν!!!.

Στις Enfield είναι νόμος Έσπασε κόμπλερ Έλεγξε στρόφαλο μπορεί να έχει «πάρει» και τότε κλαφτα Χαράλαμπε.

Όλα αυτά γίνονται επειδης ο στρόφαλος είναι διαιρετός και όχι ένα σώμα μία ψυχή…!!!

Μόνο στην Efi κατάφεραν και την τοποθέτησα χωρίς κάποιο πρόβλημα εκτός των μοναδων μοντέλων που είχαν επίσης πρόβλημα με σπασίματα …για στρεβλώσεις στροφάλου δεν είχε γίνει κουβέντα στα Efi.

Αλλά ποιος θα έδινε χρήμα για να τσεκάρει στρόφαλο …κατέβασμα κινητήρα λύσιμο δέσιμο και τα σχετικά???

 

Οπότε βγάλε το σύστημα του κόμπλερ/μίζα όσο είναι καιρός και μάθε να την βάζεις μπροστά με την μανιβέλα…!!!

Αααα και καλώς ήρθες στην παρέα και τον κόσμο της Enfield!!!

Αυτά…

 

 

Όποιος βρει τι είναι το πάνω δεξιά κερδίζει... :mad:

 

 

nrj5.jpg

 

 

Η υπόθεση μίζα έλαβε τέλος...

 

Όταν του το είπα μου απάντησε πως αφού μου χάλασε στα 13-14 χιλ χλμ άντε να μου ξαναχαλάσει σε άλλα τόσα. Μιας και ζήτημα είναι να κάνω 3 χιλ χλμ το χρόνο αυτό θα ξανασυμβεί σε 4-5 χρόνια. Του απάντησα πως μπορεί να ξανασυμβεί την πρώτη φορά που θα πατήσω τη μίζα. Μου ανταπάντησε πως θα δυσκολευτώ να τη βάλω μπροστά με τη μανιβέλα και ότι για να παίρνει πιο εύκολα μπροστά θα χρειαστεί καλύτερο καρμπυρατέρ μιας και αυτό είναι μάπα. Ερώτηση: Μπορώ να βάλω όποια μάρκα καρμπυρατέρ θέλω (θέλει) ή πρέπει υποχρεωτικά να μπει το μαμά?

 

Τέλοσπάντων τι να του πω να αφαιρέσει από την εικόνα που ανάρτησε ο noe πιο πάνω? Εάν δεν βάλω την τάπα που έχει ο Hitchcock (δεν έχω όρεξη να δώσω 30 λίρες έξοδα αποστολής) θα υπάρχει πρόβλημα?

 

 

 

 

Φίλε μου το κόμπλερ έχει γίνει κομμάτια, κάτι σαν παϊδάκια κοτόπουλο στη σχάρα. Το έπαθα και εγώ δύο φορές. Την πρώτη αγόρασα μόνο το κόμπλερ από το ebay αλλά αποδείχτηκε μάπα, ενώ τη δεύτερη αγόρασα όλη τη μίζα από την αντιπροσωπεία. Δυστυχώς δεν συμπαθώ την μανιβέλα και αυτό μου κόστισε και ίσως μου κοστίσει και στο μέλλον. 

Για το καρμπιρατέρ έχω βάλει amal λόγω βελτίωσης, αλλά πρέπει να βρεθεί κάποιος που το ξέρει καλά. Εγώ τον τελευταίο καιρό βρήκα κάποιον που μπόρεσε να το ρυθμίσει σωστά. Δυστυχώς το mikuni υποπιέσεως που ήθελα να βάλω είναι μεγάλο και δεν χωρά κάτω από το ρεζερβουάρ. Ίσως στο μέλλον να καταλήξω σε mikuni μηχανικό.

Δεν βλέπω τον λόγο να μην μπορείς να βάλεις amal ή όποιο άλλο θέλεις, αρκεί να έχει τις κατάλληλες διαστάσεις. Ο Hitchcock στις βελτιώσεις έχει και για Electra κιτ, οπότε μπορείς να πάρεις μία ιδέα εάν προτείνει άλλο καρμπιρατέρ.

 

 

Λοιπόν ας πούμε και το κόλπο με το οποίο υποστηρίζεται ότι δεν σπάει το κόμπλερ.

Πριν πατήσουμε το μπουτόν της μίζας έχουμε έχουμε ήδη πατημένο τον αποσυμπιεστή.

Το μοτέρ κάνει δυο τρεις στροφές χωρίς πίεση, άρα και χωρίς φόβο ανάποδης,

τότε αφήνουμε τον αποσυμπιεστή και το μοτέρ ζωντανεύει απλά και γλυκά.

Με τον ίδιο τρόπο σβήνουμε το μοτέρ, δηλαδή πατώντας τον αποσυμπιεστή.

Γιατί ΝΑΙ υπάρχει πιθανότητα για ανάποδη ακόμη και στο σβήσιμο.

 

Όλα τα παραπάνω ενώ τα ήξερα δεν τα εφάρμοζα, καθόσον μου άρεσε η μανιβέλα.

Έλα ντε όμως που με μανιβέλα και πιθανόν ασυγχρόνιστη ανάφλεξη

είναι ακόμα πιο πιθανή η ανάποδη πιστονιά, άρα και το κρακ.

  • 3 years later...
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Ένεκα της απογοήτευσης του Στέλιου, ο Χιτσκουρίδης του απάντησε με συμβουλές και παρηγόρια:

Παράθεση
Hi Stelios, 
   I think that, rather than blaming the sprag bearing for failing four times – you need to investigate why the bearing has failed, there is no inherent weakness in the bearing itself, it is just put under excessive pressure by poor setting up – or worn corresponding gears and this needs to be investigating before investing more money.
 
     When the sprag bearing fails it is going to damage the machined hard surface on the 2 gears in which it runs and we always advise to replace the 3 as a set. This can be one of the causes for premature failure.
 
   When you replace this gear set in the clutch cover case – there is a specific free play which must be set by fitting different number of shims and or  different thickness gaskets to set this up – if this is not carried out – premature failure can happen also.
 
    If the bike has a habit of backfiring on startup – or kicking back – then this also need to be fixed otherwise further failures will occur.
 
We are working on a replacement for the sprag clutch using a cush drive effect, but this will not be available until early next year.
         Regards,
          Wayne.

Τρεις συμβουλές μας δίνει αν κατάλαβα καλά (αλλιώς ας διορθώσει κάποιος):

1) Όταν σπάει ένα από τα τρία μέρη είναι καλύτερα να αντικαθίστανται και τα τρία.

ES_crack.jpg

 

2) Κατά την συναρμολόγηση πρέπει να έχουν κάποιο τζόγο που ρυθμίζεται με ροδέλες. Νομίζω είναι οι 10 και 14 στο παραπάνω σχέδιο.

3) Προανάφλεξη, δηλαδή λάθος χρονισμός, που έχει ως αποτέλεσμα ανάποδες πιστονιές. Για μένα αυτό είναι το πιο σημαντικό, όχι μόνο για το κόμπλερ.

Στο τέλος της απάντησης ο Χιτσκουρίδης μας υπόσχεται την κατασκευή μέσα στο 2017 ενός ποιοτικού κόμπλερ. Δεν χαίρομαι, η τιμή θα τσούζει..:blink:

Δημοσιεύτηκε

Πιστεύω ότι ήρθε η ώρα να μάθει να την βάζει εμπρός με μανιβέλα , δεν είναι δύσκολο (και εγώ στην αρχή σκούρα τα βρήκα και φώναζα των Noe) εδώ ολόκληρο XR600 μπαίνει εμπρός με μανιβέλα που η συμπίεση είναι στον θεό.

Στελιο έναν καφέ στην παραλία του Κιάτου παρέα με την μηχανή σου και σίγουρα θα φύγεις βάζοντας εμπρός με την μανιβέλα. Στο εγγυώμαι :bike:

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Στέλιο έχεις δίκιο, σύμφωνα με τα part list του Χίτσκοκ οι ροδέλες χρειάζονται στις Electra.

Γιατί όχι και στις δικές μας..; Μπράβο βRE, για την παρατηρητικότητά σου..:thumbsup:

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
31 λεπτά πριν, Nikoss Rocket είπε:

Στελιο έναν καφέ στην παραλία του Κιάτου παρέα με την μηχανή σου και σίγουρα θα φύγεις βάζοντας εμπρός με την μανιβέλα. Στο εγγυώμαι :bike:

Τον καταλαβαίνω τον Στέλιο, ειδικά αν έχεις στα πόδια σου λάμες και καρφιά, δεν διακινδυνεύεις την κλωτσιά της μανιβέλας. 

Έχω φάει τόσο άσχημη κλωτσιά από την μανιβέλα ενώ καθόμουν στη σέλα που πλέον αν μου σβήσει κατεβαίνω κάτω για να την βάλω μπρος.

Δημοσιεύτηκε
40 λεπτά πριν, noe είπε:

Στέλιο έχεις δίκιο, σύμφωνα με τα part list του Χίτσκοκ οι ροδέλες χρειάζονται στις Electra.

Γιατί όχι και στις δικές μας..; Μπράβο βRE, για την παρατηρητικότητά σου..:thumbsup:

 

Δεν νομίζω ότι αναφέρεται στις συγκεκριμμένες ροδέλες, γιατί στην απαντήση του κάνει λόγο και για φλάντζες. Έχει γίνει ήδη ερώτημα για το σημείο αυτό και θεωρώ πως θα μου απαντήσει. Επλίζω να δίνει περισσότερες λεπτομέρειες και οδηγίες.

Δευτέρα ή Τρίτη λύνεται η καλή μου και ο Γιώργος θα ψάξει ένα προς ένα τα σημεία που υπέδειξε ο Hitchcock.

Όσον αφορά τη βελτίωση που ετοιμάζει νομίζω ότι θα την αγοράσω, ανεξαρτήτως τιμής, αφού τα συνεχή σπασίματα του κόμπλερ σε μεσομακρορόθεσμο ορίζοντα θα μου κοστίσουν περισσότερα. Και αναφέρομαι μόνο στο χρηματικό κόστος, χωρίς να υπολογίζω ταλαπωρία και άγχος.

 

 

 

 

Επεξεργάσθηκε από το μέλος SSAV

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.