Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Βελτιώσεις , επισκευές χρόνιων παθήσεων σε Enfield Bullet 500

Δημοσιεύτηκε

Εδω  ας βαζουμε οτι μας ανησυχει μηχανολογικα για τις μηχανες μας σκεψεις για βελτιωσεις ερωτησεις και ει δυνατον απαντησεις.

Να και μερικες φωτο απο τη μηχανη για να παρετε μια ιδεα . :cool44:
DSC00240.jpg

DSC00241.jpg
Ο ανορθωτης απο Kawa "προδιδει" το 3φασικο κυκλωμα που εχει πια η Ενφιλντ, καθως και το ΑΜΑL το 30αρι που την ταϊζει. :roll:
DSC00244.jpg
Εδω το πισω φαναρι χρηζει ρεστο ,ειναι κιαυτο στο 5ετες... :smile:
DSC00245.jpg

DSC00246.jpg

DSC00247.jpg
Περισσοτερες ζουμερες πληροφοριες για τις βελτιωσεις που εχει και για τα επομενα που ερχονται στην πορεια των συζητησεων μας ! :lipsrsealed:

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε

Γιώργο σε ευχαριστούμε για τις φωτογραφίες.
Σε πρώτη εντύπωση που είναι καθαρά υποκειμενική άποψη:
- Δεν μου άρεσε ο ανορθωτής που φαίνεται και είναι αταίριαστος με τη μοτοσικλέτα. Φυσικά είναι πρακτικός (ψύξη).
- Το τελικό της εξάτμισης, πραγματικό μπουρί handmade.

Αυτό που περιμένουμε όλοι εμείς με τα 500άρια να ακούσουμε  είναι που έχεις εντοπίσει ότι πονάνε και είναι άκρως απαραίτητο να γίνουν μετατροπές. Φυσικά μιλάω για τον κινητήρα. Υπάρχουν βέβαια μικροδιαφορές στα μοντέλα προ 2002 με τα μεταγενέστερα.
Θέλουμε να μάθουμε τι έπαθες και έμαθες, να μας δώσεις συμβουλές για να προλάβουμε.
Αυτό σαν γενική ερώτηση λοιπόν, αν μπορείς απάντησε σιγά - σιγά, με δόσεις.

Θα σου ξεκινήσω όμως με μια πιο ειδική ερώτηση για αρχή:
"Ως γνωστόν τα 500άρια υποφέρουν στην ψύξη της κυλινδροκεφαλής, ειδικά η βαλβίδα εξαγωγής και ο οδηγός της φθείρονται πολύ γρήγορα. Έγω έχω ήδη 11.000 χλμ. και για να προλάβω την φθορά αποφεύγω να την κινώ σε μποτιλιάρισμα ή να την ζορίζω σε υψηλές στροφές. Και πέραν του ελέγχου (για ρινίσματα στον στροφαλοθάλαμο), της ροής της αντλίας και της συχνής αλλαγής λαδιών, δεν μπορώ να κάνω τίποτα περισσότερο. 'Εχεις κάνει κάποια ενδιαφέρουσα μετατροπή στην κυλινδοκεφαλή;"

Και ακόμη μία γενική:
Όταν με το "καλό" φτάσεις σε σημείο να κατεβάσεις κινητήρα για αλλαγή κουζινέτου, ποιες είναι οι επιβαλλόμενες μετατροπές που πρέπει να κάνεις επί της ευκαιρίας; Με δεδομένο φυσικά ότι αντέχει η τσέπη σου. Εγώ για παράδειγμα θα άλλαζα σίγουρα τα ινδικά ρουλεμάν στροφάλου με ευρωπαϊκά και ίσως το κουζινέτο της μπιέλας με ρουλεμάν.

Και μία τελευταία:
Σε τι κυλινδρισμό είσαι; Συμπίεση; Μπιέλα; Ελατήρια;

Πες τα όλα τώραααααααααααα..!!  :cm:

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
On 4/3/2012 at 9:45 PM, noe είπε:

Γιάννη σε ευχαριστούμε για τις φωτογραφίες.
Σε πρώτη εντύπωση που είναι καθαρά υποκειμενική άποψη:
- Δεν μου άρεσε ο ανορθωτής που φαίνεται και είναι αταίριαστος με τη μοτοσικλέτα. Φυσικά είναι πρακτικός (ψύξη).
- Το τελικό της εξάτμισης, πραγματικό μπουρί handmade.

Αυτό που περιμένουμε όλοι εμείς με τα 500άρια να ακούσουμε  είναι που έχεις εντοπίσει ότι πονάνε και είναι άκρως απαραίτητο να γίνουν μετατροπές. Φυσικά μιλάω για τον κινητήρα. Υπάρχουν βέβαια μικροδιαφορές στα μοντέλα προ 2002 με τα μεταγενέστερα.
Θέλουμε να μάθουμε τι έπαθες και έμαθες, να μας δώσεις συμβουλές για να προλάβουμε.
Αυτό σαν γενική ερώτηση λοιπόν, αν μπορείς απάντησε σιγά - σιγά, με δόσεις.

Θα σου ξεκινήσω όμως με μια πιο ειδική ερώτηση για αρχή:
"Ως γνωστόν τα 500άρια υποφέρουν στην ψύξη της κυλινδροκεφαλής, ειδικά η βαλβίδα εξαγωγής και ο οδηγός της φθείρονται πολύ γρήγορα. Έγω έχω ήδη 11.000 χλμ. και για να προλάβω την φθορά αποφεύγω να την κινώ σε μποτιλιάρισμα ή να την ζορίζω σε υψηλές στροφές. Και πέραν του ελέγχου (για ρινίσματα στον στροφαλοθάλαμο), της ροής της αντλίας και της συχνής αλλαγής λαδιών, δεν μπορώ να κάνω τίποτα περισσότερο. 'Εχεις κάνει κάποια ενδιαφέρουσα μετατροπή στην κυλινδοκεφαλή;"

Και ακόμη μία γενική:
Όταν με το "καλό" φτάσεις σε σημείο να κατεβάσεις κινητήρα για αλλαγή κουζινέτου, ποιες είναι οι επιβαλλόμενες μετατροπές που πρέπει να κάνεις επί της ευκαιρίας; Με δεδομένο φυσικά ότι αντέχει η τσέπη σου. Εγώ για παράδειγμα θα άλλαζα σίγουρα τα ινδικά ρουλεμάν στροφάλου με ευρωπαϊκά και ίσως το κουζινέτο της μπιέλας με ρουλεμάν.

Και μία τελευταία:
Σε τι κυλινδρισμό είσαι; Συμπίεση; Μπιέλα; Ελατήρια;

Πες τα όλα τώραααααααααααα..!!  :cm:




Κατ αρχας με λενε Γιωργο ,
Το "μπουρι" εχει και ρυθμιζομενο κλαπε να μην ξυπναει τους γειτονες στις 5 το πρωι που φευγω για δουλεια. :laugh:
οσο για τον ανορθωτη απλα ειναι διαφορετικος απο αυτον που φοραει απο την μανατου + οτι ειναι μια μοναδα και οχι 2 που φοραγε. Τα ρευματα παντως ειναι απιστευτα (30Α+) με 180 Watt 3φασικο αλτερνειτορ απο triumph εποχης .
Στο μοτερ εχει γινει η απαραιτητη ενισχυση με ευρωπαικα ρουλεμαν (3) τον αριθμο και κουζινετο μπιελας με 3πλη σειρα ρολλερς ολο ατσαλινο καθως και ανοιγμα της ροης λαδιου στο καρτερ με επιστεγασμα ενα σετ αντλιας λαδιου +30% .Το ψυγειο που ειναι η λυση για το καλοκαιρι σε ΑΝΟΙΧΤΟΥΣ ομως δρομους επεται. Για την κινηση εδω μεσα υπαρχει αλλος δρομος που εχει ηδη παρθει και η βελτιωση ειναι στην κεφαλη .
Το πιστονι ειναι Χαρλευ ελαφρωμενο , με την αντιστοχη διανοιξη στον πυρρο του +1mm . Για να γινει ομως αυτο και να ερθει η κομπρεσιον του πιστονιου εκει που επρεπε , παρθηκε ο κυλινδρος οριζοντια καποια mm  και απο τις δυο πλευρες καθως και το πιστονι ξυριστηκε επιμελως κατα τι. Συμπιεση ειναι τωρα 125 psi στα 550 περιπου κ.ε. χωρις φυσικα πυρακια.Διατηρηθηκαν οι πλατινες και ο πολλαπλασιαστης (αυτος μπορει να φυγει καποια στιγμη αλλα ψαχνω εναν συγκεκριμενο τυπο να βαλω) καθως ειμαι λατρης της απλοτητος . Το καρμπυρατερ AMAL μκ1 , 30mm εχει βολευτει στην θεση του ανεπαρκους πια 28αριου Μικαρμπ.
Η κεφαλη ... εχει υποστει καποιες αλλαγες αλλα αυτα αλλη ωρα τα λεμε  :roll:
Φυσικα στο αμπραγιαζ φοραει 5δισκο για να αντεξει την παραπανω δυναμη.
Η ολη φιλοσοφια της μηχανης δεν επικεντρωνεται στην ταχυτητα αλλα στην ροπη και στην ευχρηστια της καθημερινης βολτας. Οταν εχεις περισσια ροπη η ταχυτητα ερχεται σχετικα ευκολα.
Αυτα για τωρα , καλο βραδυ  :coffee:

Δημοσιεύτηκε
Κατ αρχας με λενε Γιωργο ,
........
Η ολη φιλοσοφια της μηχανης δεν επικεντρωνεται στην ταχυτητα αλλα στην ροπη και στην ευχρηστια της καθημερινης βολτας. Οταν εχεις περισσια ροπη η ταχυτητα ερχεται σχετικα ευκολα.
Αυτα για τωρα , καλο βραδυ  :coffee:


Ο Γιάννης από Καστοριά φταίει.. :w00t: σορυ..!!

Η δικιά μου φιλοσοφία επεκτείνεται ΚΑΙ στο πως θα αποφύγουμε μία κι έξω να δείνουμε ένα σκασμό λεφτά στο συνεργείο. Διότι για μια αλλαγή κουζινέτου θες μόνο για εργατικά 500€. Εεεεε αφού είναι να κατεβάσεις κινητήρα είναι σκόπιμο να προβείς και στις υπόλοιπες βελτιώσεις.
Εσύ λόγο του υπερκυβισμού επιβάλονταν να βάλεις ενισχυμένο ρουλεμάν μπιέλας (αντί για κουζινέτο).
Όταν με το καλό ξυπνήσεις και έχεις όρεξη, μάζεψε διευθύνσεις, τιμές και δώσε μας πληροφορίες (ειδικά για την πονεμένη ιστορία της κεφαλής).
Καλό βράδυ "Γιώργο".. :dj:

Δημοσιεύτηκε
Οπαλάκιαααα :w00t:
Αυτά είναι γούστα!!!! :shake2:
Ανοίγω την σκεπτόμενη μηχανή και τι να δω?
Μπράβο και πάλι μπράβο. :laugh:
Τώρα να ανοίξω και εγώ το τσαντάκι με τις ερωτήσεις?
Αν μπορείς κάνε μία ποιο αναλυτική προσέγγιση του πράγματος.
Αν ξέρεις βάλε και διαστάσεις, σε ποια σημεία κόψατε ράψατε και ότι άλλο θεωρείς αναγκαίο.
Ααααα το μπουρί εμένα μου άρεσε, για δείξε και το κλαπέτο.
Ελαααααα να μαθαίνουμε. :drink
Δημοσιεύτηκε

Γιώργο άμα θες άνοιξε ένα θέμα εδω για την μηχανή σου και πες μας τη έχεις κάνεις ώστε να συνεχιστεί η κουβέντα (σαν και φαίνεται ότι θα είναι μεγάλη) και οι απορίες στο συγκεκριμένο θέμα 

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Α ρε παιδια και ναταν τοσο ευκολα τα πραγματα...Κατι που για μενα ειναι αυτονοητο για καποιον που δεν εχει ασχοληθει και παει να αλλαξει λαδια και σιαγονες στην Ενφιλντ φανταστητε πως θα φαινεται. Σας ειπα και παραπανω οτι τις αλλαγες τις εκανα μονος μου οποτε και τις πατεντες στην κεφαλη και στο μοτερ και στα ηλεκτρικα. Τι τιμες και συνεργεια να σας πω αφου η δουλεια εγινε in house !! κατω στην πυλωτη.Εδρες βαλβιδες οδηγοι απο Κατερπιλλαρ και φορτηγα, κατεβασμενα κατα παραγγελια με σχεδια δικα μου και του αδερφου μου.Δοκιμες και λαθη αβερτα. Η τρεχαλα στα μηχανουργεια απο δω και απο κει πως περιγραφεται ; Με τον καθενα να σου λεει το μακρυ του και το κοντο του και να σου το παιζει αυθεντια ενω εσυ στο μυαλο σου το εχεις ηδη "χτισει" ;
Παραδειγμα.
Παιρνεις μια κεφαλη 500αριου. Ξηλωνεις απο πανω οτι ξηλωνεται , ακομη και τις εδρες. και ξεκινας με ενα λευκο χαρτι. Τι θες να κανεις ;
Να το κανω να αναπνεει καλυτερα και να μην ζεσταινεται στην κινηση . ΟΚ . Πετα τις βαλβιδες ,οδηγους ,ελατηρια βαλβιδων και εδρες της μανας του κανε ροικη στην εισαγωγη και στρωσου να δεις τι μπορουν να χωρεσουν μεσα εκει αρκει να μην βρισκουν μεταξυ τους  :w00t:Αυτο δεν μου το εκανε κανενας , μετρησα ξαναμετρησα κατασκευασα τοποθετησα ταβγαλα τα πεταξα και τα ξαναφτιαξα.Αμα κανεις πολυ μεγαλη την εισαγωγη χανεις απο υποπιεση και δεν αναπνεει σωστα οποτε οτι και να κανεις ειναι λαθος συν οτι μολις μαμησες την κεφαλη. Ο κανονας ειναι βαλβιδα εισαγωγης με βαλβιδα εξαγωγης 1:0.8 +/- 10% .Αυτο οταν τρεχεις στοκ εκκεντροφορους. Αν ομως βαλεις απο GoldStar ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ; Τι καρμπυρατερ να βαλεις τοτε ; Με τι σεταρισμα ;
Στην πορεια πρεπει να κανεις και συμβιβασμους αν κατι δεν βγαινει πρεπει να ξερεις να κανεις πισω και να προχωρησεις με αυτο που ειναι βατο.

Δημοσιεύτηκε
Γιώργο αυτός είναι ο δικός σου χώρος να μας περιγράψεις τις χαρές και τους πόνους σου με την Enfield σου.
Εμείς με τη σειρά μας μένει να θαυμάσουμε την υπομονή και επιμονή σου και φυσικά να μάθουμε.
Ξεκίνα από όπου θες και όλοι μαζί θα βρούμε την άκρη.. :bs:
Δημοσιεύτηκε

Όπαλάκια… :laugh:
Μας έφτιαξες. :w00t:
Καλά αν δεν πάρουμε πτυχίο μηχανολογίας εμένα να με τρυπήσετε την μύτη. :embarrassed:
Να αρχίσω τα ερωτήματα τώρα ή να τα τυλίξω και να σου τα στείλω με πακέτο?
Πλάκα κάνω. :undecided: :bs:
Ερώτηση
Για ποιο φάσμα στροφών του κινητήρα έκανες την ροικη βελτίωση?
Θυμάσαι την διάμετρο των βαλβίδων?
Η αναλογία εισαγωγής εξαγωγής που γράφεις 1:0,8 +/-10% .
Τα 120psi συμπίεσης σε τι αναλογία μεταφράζονται 6,2:1 ή 7,2:1 ή ότι άλλο?
Μπιέλα και στρόφαλο άφησες τα ίδια?
Τι ποσοστό βελτίωσης είχες?
Έκανες δυναμομέτρηση για να δεις καμπύλη και απόδοση σε σχέση με τις στροφές του μοτέρ?
Συ είπας…
Αν ομως βαλεις απο GoldStar ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ; Τι καρμπυρατερ να βαλεις τοτε ; Με τι σεταρισμα ;
Έλα ντε τι γίνετε?
Για δώσε τα φώτα σου…
Προς το παρόν δεν έχω άλλες ερωτήσεις…..νομίζω :cool44: :roll: :embarrassed:

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Ετσι εξηγειται ο καταιγισμος ερωτησεων !!
Οπως και ναχει η συμπιεση ειναι στο  8.4 και ρουλεμανατο το  κομβιο. Απο ροικη οποιος σου πει οτι κανει εδω στην Ελλαδα απλα μην τον πιστεψεις. Εγω απλα πηρα τις γωνιες καθαρισα τα σημεια χυτευσης και τελος λειανα τις οδους του καυσιμου (εισ. και εξ.) Δυναμομετρηση δεν εχω κανει (Εδω δεν εχω κανει για το GSXR που εχω)
Οσο για εκκεντροφορια Γκολντσταρ το τι χρειαζεται θα σου πω αμα/οταν τα βαλω ;)
Τωρα αυτο που παρατηρησα και με επειγει ειναι που χαλασε το ενα απο τα δυο σπειρωματα στο καπακι των πλατινων και μετα απο λιγο μου ξερυθμιζει το αβανς  :angry Θα το επισκευασω με λιγη "παστα" που εχω απο τη δουλεια.
Δημοσιεύτηκε
KYBOSUSA
Τωρα αυτο που παρατηρησα και με επειγει ειναι που χαλασε το ενα απο τα δυο σπειρωματα στο καπακι των πλατινων και μετα απο λιγο μου ξερυθμιζει το αβανς  :angry Θα το επισκευασω με λιγη "παστα" που εχω απο τη δουλεια.



ΟΧΙ, υπάρχει ένα σύστημα επισκευής σπειρωμάτων..
μέσα σε 10 λεπτά θα το έχεις επισκευάσει και θα είναι πιο ισχυρό από το παλιό, διότι οι νέες σπείρες είναι πλέον ατσάλινες.
Να φανταστείς ήταν τόσος ο ενθουσιασμός μου όταν επισκεύασα το δικό (ακριβώς τό ίδιο έπαθα κι εγώ) που ήθελα να κάνω το ίδιο και στο δεύτερο σπείρωμα που δεν είχε ζημιά.
Το κόστος του σετ είναι γύρω στα 20-25 ευρώ και περιλαμβάνει κολαούζο, τρυπάνι, σπείρες και το εργαλείο που βιδώνεις την σπείρα.
Φυσικά κάνει μόνο για το συγκεκριμένο διαμέτρημα σπείρας, αλλά αξίζει τα λεφτά του.

Δημοσιεύτηκε
Σήμερα έφαγα το δεύτερο καλαθάκι από τα φρεσκότατα μανιτάρια του Electrobullet και μπαίνω σε νέο μπαράζ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ…. :cheesy:

Είδες βελτίωση στο μοτέρ και σε ποιο επίπεδο σε ροπή/τράβηγμα ή ότι άλλο?
Κατανάλωση λαδιού?
Κατανάλωση βενζίνης?
Το πιστόνι από χαρχάλευ που έβαλες από ποιο μοντέλο είναι?
Το έβαλες με την ανοχή που ορίζει ο κατασκευαστής Enfield ή το έκανες διαφορετικό?

Κάτσε να φάω και το τρίτο καλαθάκι και θα δεις ερωτήσεις!!!! :roll: :embarrassed:
:drink
:swoon2:
Δημοσιεύτηκε
Όπα από τη επήρεια και μόνο ξέχασα μερικά πραγματάκια …. :embarrassed:
Ρουλεμάν μπιέλας έβαλες?
Κράτησες την ίδια μπιέλα?
Πόσα χιλιόμετρα έκανες με την μετατροπή αυτή?
:drink
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Χαιομαι που γνωριζετε τα χελικοιλ εχω μπολικα και εγω συμπεριλαμβανομενων και ιντσων αλλα δυστυχως εκει που ειναι το συγκεκριμενο δεν μπαινει τρυπανι (ειναι το κατω) οποτε μονο η παστα παιζει. Καμμια ανησυχια παντως ειναι αρκουντως δοκιμασμενη , ειναι της Loctite η Form-a-Thread , 3 συστατικων ,οσο για ρουλεμαν τι εννοεις μονο κατω εβαλα, οχι πανω, δεν χρειαζεται. Ειμαι τωρα αισιως με την μετατροπη στα 6500 χλμ.
986916.jpg

Δημοσιεύτηκε
KYBOSUSA
..αλλα δυστυχως εκει που ειναι το συγκεκριμενο δεν μπαινει τρυπανι (ειναι το κατω)..



Ωπ..!! σε έπιασα αδιάβαστο και σε μένα το κάτω κλώτσησε, όταν λοιπόν είδα πως δεν φτάνει το τρυπάνι ή υπάρχει περίπτωση να τραυματίσω το καπάκι της πρωτεύουσας συχτήρισα. Όμως είδα πως είναι οριακά και με ένα μεγαλύτερο τρυπάνι και μια μεταλλική λεπτή ασπίδα για να μη γδάρω το καπάκι, έκανα τη δουλειά μου.
Το σετ περιλαμβάνει τρυπάνι 5,2 χιλ., εγώ χρησιμοποίησα 5 χιλ. με μήκος 13 πόντους. Φοβήθηκα δε ότι αυτή η διαφορά θα με δυσκολέψει μετά όταν θα σκάβει το κολαούζο, όμως τελικά δεν είχα πρόβλημα αφού το αλουμίνιο είναι μαλακό. Και με το καινούργιο σπείρωμα το καργάρω χωρίς φόβο.
Εκεί που θα βρεις δυσκολία είναι στο κολαούζο, γιατί δεν έχεις χώρο να το πιάσεις. Ευτυχώς είχα στα εργαλεία μου ένα ειδικό εργαλείο, μια σιδερένια λάμα πάχους 3-4 χιλ. (ιδιοκατασκευή) με διάφορες τετράγωνες τρύπες για διαφορετικά πάχυ κολαούζων. Αν θες θα ανεβάσω φωτογραφία.

Έτσι φίλε Γιώργο έγινε η δουλειά.. :bs:

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Σημερα εγιναν μερικες ρυθμισεις στην μηχανη η πιο ουσιωδης απο ολες ηταν η συσφιξη της κεφαλης σε εργοστασιακες ροπες μαζι με την απαραιτητη ρυθμιση βαλβιδων που καλο ειναι να γινεται σε τακτα χρονικα διαστηματα (σε μενα λιγο συχνοτερα λογω μοτερ) . Η ολη διαδικασια πηρε περι την 1 ωρα και συνετεινε στην εξημερωση του ρελαντι και των σχετικων αρρυθμιων που τωρα τελευταια εμφανιστηκαν . Πηρε και αρκετη συσφιξη εδω που τα λεμε γιατι ειχε αρχισει και πεταγε και κατι τζουφιες απο τη φλατζα συμπιεσης  :w00t:
  • 1 year later...
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Ενας χρονος περασε απο την ολοκληρωση της "πατεντας" και μετα απο συνολικα 15000χλμ τα αποτελεσματα ειναι θα ελεγα θετικα εκτος απο τις μαμακιες του υπογραφοντος :grimace: . Επειδη οπως ειχα πει ειχα προβλημα με τα βιδακια στο αβανς σε μια μεγαλη βολτα που πηγα (μεχρι το Βολο και πισω) δεν αντεξαν οι παπαριες που επετρεψα να γινουν και μετα απο συχνα ξερυθμισματα του αβανς και συνεπακολουθες αρρυθμιες και ΥΠΕΡΘΕΡΜΑΝΣΕΙΣ :bad_smile: το πιστονι εβγαλε μερικες βαθιες γραμμωσεις στο πισω μερος με αποτελεσμα να χρηζει αντικαταστασης αν και η μηχανη δεν παρουσιαζε προβλημα -λαδια απο εξατμιση, θορυβοι κτλ-.Το καλο της υποθεσης ειναι οτι ειχα και δευτερο καθως και ελατηρια γιατι ερχονται σε ζευγος και μια και ο κυλινδρος ηταν αθικτος προχωρησα σε αντικατασταση τους (πιστονι+ελατηρια) .Αλλαξα και ολο το πλατινοφορο -μεχρι τα γραναζια χρονισμου με καινουριο απο την Ενφιλντ- για να εχω το κεφαλι μου ησυχο , εβαλα νεου τυπου με τον γρασσαδορο. Τωρα το μηχανακι στρωνει .
Επισης αλλαξα και τα ελατηρια βαλβιδων που ειχαν στην κυριολεξια "πατσιαστει", οπως και τα κοκορια γιατι το εξαγωγης ειχε παρει δρομο, (μπορει και αποκει να ειχα προβλημα στις ψηλες στροφες λογω αδρανειας) καθως επισης και τα καλαμια με τους ρυθμιστες -αυτα απλα προληπτικα-. Τωρα μεχρι στιγμης ολα βαινουν καλως.

ΥΓ . Αυτο με τα Σαμρατ κοκορια που καθε τοσο τα παιζουν ειναι ενα θεμα. Πιο ηλιθια σκεψη να τρεχουν ολα σε αμφιβολου ποιοτητας αλουμινιο , τι να πω !
Δημοσιεύτηκε


ΥΓ . Αυτο με τα Σαμρατ κοκορια που καθε τοσο τα παιζουν ειναι ενα θεμα. Πιο ηλιθια σκεψη να τρεχουν ολα σε αμφιβολου ποιοτητας αλουμινιο , τι να πω !


Κι εγώ της ίδιας γνώμης είμαι και τα αγόρασα από Χιτσκοκ και καλά ποιοτικώς ελεγμένα.
Μετά από λίγα χιλιόμετρα που τα άνοιξα διαπίστωσα ότι είχαν κάνει το χάϊδεμα με το κουζινέτο.
Θα το σκεφτώ πολύ αν την επόμενη φορά αγοράσω SAMRAT ή τα απλά σιδερένια.

Γιώργο στη θέση σου με την αλλαγή του πλατινοφόρου θα έβαζα και ηλεκτρονική,
η 500άρα έχει ανάγκη το σταθερό αβάνς περισσότερο από άλλες μοτοσικλέτες,
για την αποφυγή υπερθέρμανσης της κεφαλής.
  • 2 months later...
Δημοσιεύτηκε

Γιώργο στη θέση σου με την αλλαγή του πλατινοφόρου θα έβαζα και ηλεκτρονική,
η 500άρα έχει ανάγκη το σταθερό αβάνς περισσότερο από άλλες μοτοσικλέτες,
για την αποφυγή υπερθέρμανσης της κεφαλής.

 

Ψάχνωντας μπιμπλίκια στο ηλεκτρονικό κατάστημα του royalenfieldzone

βρήκα στα αξεσουάρ αυτήν εδώ τη κεφαλή:

 

2684.jpg

 

και σκέφτομαι πως ίσως μια δευτερη εξαγωγή λύνει το πρόβλημα της υπερθέρμανσης.. :think:

Δημοσιεύτηκε
ΓΙΩΡΓΟ την κουβεντα αυτη ειχαμαι με τον ββκι Π.Α.( πριν αποστασιας),,,,,, και`γω επιμενω πως θα βοηθουσε πολυ... ειδικα στην περιοχη σας ,λογω υψηλων θερμοκρασιων,,,, rousmak,,,περιμενουμε την γνωμη σου !!!!
Δημοσιεύτηκε

Το ψυγείο λαδιού συζητήθηκε πάρα πολύ με πολλούς και στα εξωτερικά.

...θα σας προτείνω κάτι πολύ απλό.

Κάντε μία βόλτα την μηχανή σας...καλή βόλτα με πάνω από 20km απόσταση και μετά δοκιμάστε να πιάσετε το λάδι από τον δείκτη λαδιού.

Θα δείτε πως είναι αρκετά ζεστό αλλά όχι καυτό…!!!

Επίσης δείτε και το θέμα με την δοκιμή που έκανε ο Noe που τοποθέτησε θερμόμετρο λαδιού στην 500άρα του.

Δεν είδε υψηλές θερμοκρασίες.

Το ψυγείο λαδιού δεν θα κάνει τίποτα.

Επεξεργάσθηκε από το μέλος bbk

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.