Εδω ας βαζουμε οτι μας ανησυχει μηχανολογικα για τις μηχανες μας σκεψεις για βελτιωσεις ερωτησεις και ει δυνατον απαντησεις.
Να και μερικες φωτο απο τη μηχανη για να παρετε μια ιδεα . :cool44:
Ο ανορθωτης απο Kawa "προδιδει" το 3φασικο κυκλωμα που εχει πια η Ενφιλντ, καθως και το ΑΜΑL το 30αρι που την ταϊζει. :roll:
Εδω το πισω φαναρι χρηζει ρεστο ,ειναι κιαυτο στο 5ετες... :smile:
Περισσοτερες ζουμερες πληροφοριες για τις βελτιωσεις που εχει και για τα επομενα που ερχονται στην πορεια των συζητησεων μας ! :lipsrsealed:
Εδω ας βαζουμε οτι μας ανησυχει μηχανολογικα για τις μηχανες μας σκεψεις για βελτιωσεις ερωτησεις και ει δυνατον απαντησεις.






Να και μερικες φωτο απο τη μηχανη για να παρετε μια ιδεα . :cool44:
Ο ανορθωτης απο Kawa "προδιδει" το 3φασικο κυκλωμα που εχει πια η Ενφιλντ, καθως και το ΑΜΑL το 30αρι που την ταϊζει. :roll:
Εδω το πισω φαναρι χρηζει ρεστο ,ειναι κιαυτο στο 5ετες... :smile:
Περισσοτερες ζουμερες πληροφοριες για τις βελτιωσεις που εχει και για τα επομενα που ερχονται στην πορεια των συζητησεων μας ! :lipsrsealed: