Jump to content
Δημιουργία Νέου...

Η εμπειρίες μας με την RE Himalayan on the way, Σέρβις, βλάβες, ανταλλακτικά.


Recommended Posts

Στο δικο μου εχει σπασει λιγο το μπροστα αριστερο φλας μςτα την πτωση στα Αγραφα το καλοκαίρι,

Το δεξι ειναι μια χαρα.

 

Το σπασιμο θελει να το προσεξεις για να το δεις.

 

Δεν νομιζω οτι τα φλας σπανε απο τους κραδασμους ...

 

Αν ηταν απο τους κραδασμους (που για μονοκυλινδρο δεν εχει) το δικο μου θα ειχε σκορπίσει ...

 

Η πισω σχαρα θα ξανα κοπεί, ο κατασκευαστης δινει οριο τα 3 κιλα για φόρτωμα, την αλλάζεις με αφτερμαρκετ και δεν βαζεις top case ιδιαίτερα αν πηγαινεις σε χωματόδρομους.

 

Με αυτα που εχεις γραψει εχω την εντύπωση οτι το μηχανακι σου είχε ψιλο ταλαιπωρηθεί ...

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Panagiotis-REH
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

  • Απαντήσεις 107
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Τουλάχιστον η Αντιπροσωπεία στην Κερατέα του δίνει την εγγύηση όπως λέει και ο φίλος

 

Καλό θα ήταν αυτό να το εκμεταλλευτεί όσο είναι ακόμα μέσα στην εγγύηση ώστε να Αντικαταστήσει  τα σπασμένα πραγματάκια.

Πιστεύω επίσης ότι καλό θα ήταν να το ψάξεις για ποιο λόγο δημιουργεί αυτά τα προβλήματα (σπασίματα) , Δε νομίζω ότι όλα αυτά οφείλονται σε αστοχία υλικού, Ούτε και στους κραδασμούς 

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

16 λεπτά πριν, Ο/Η Panagiotis-REH έγραψε:

Εχω την εντύπωση οτι αυτα προϋπήρχαν της αγοράς

Εννοείς την ζημιές που βγάζει?

 

 

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

3 λεπτά πριν, Ο/Η Panagiotis-REH έγραψε:

ναι

Γιατί κι εσένα σου έχει βγάλει αυτά τα σπασίματα ? Και ρωτάω εσένα διότι έχεις κάνει πάρα πολλά χιλιόμετρα και εκδρομές άρα η εμπειρία σου έχει μία βαρύτητα  παραπάνω

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

το μόνο σπάσιμο που έχω είναι στο αριστερό φλας απο πτώση και την σχάρα που την εχω αλλάξει μετά την δεύτερη απόπειρα να την κολλήσω.

Βίδες δεν έχω χάσει ούτε μία, αλλά σε τακτά διαστήματα φτιάχνω καφέ παίρνω τα εργαλεία κάνω κατάληψη στο πεζοδρόμιο και κάνω έναν έλεγχο, ειδικά μετά απο χωμάτινες βόλτες ....

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Άρα αν εξαιρέσουμε την σχάρα ως ζημιά  κραδασμών δεν σου έχει βγάλει άλλα προβλήματα με σύγκριση τα προβλήματα που έχει βγάλει του @Γαβριήλ (Σπασμένα φλας χωρίς πέσιμο σπασμένο μπροστινό φανάρι).

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

To φανάρι το βρήκα σπασμένο βγαίνοντας από το συνεργείο. Το ρελαντί πριν το συνεργείο δεν είχε κανένα πρόβλημα.

 

Τα φλασάκια ήταν ραγισμένα από όταν το αγόρασα από τον Βαγγέλη , που μου είπε ότι του έσπασαν από κραδασμούς. Με τον καιρό το ραγισμα μετατράπηκε σε κάταγμα.

 

Ρε Παναγιώτη κάθε φορά δηλαδή εσύ σκύβεις κάτω από το πίσω φτερό για να σφίξεις τις βίδες που έχει από κάτω?

 

Η σχάρα , μετά την εργοστασιακή , είναι η ενίσχυμενη που κολληθηκε  δύο φορές μέχρι τώρα. Το βάρος που είχε όταν πήγαινα χωματόδρομο ήταν το βάρος της μπγκαζιέρας ΑΔΕΙΑΣ άντε να έβαζα και τον υπνοσακο όταν έβρεχε.

 

Όσο για τη σκληρή χρήση, το μηχανάκι το λένε Himalayan , δηλώνεται adventure bike, έχει 21"ρόδα και είναι σχεδιασμένο υποτίθεται για σύνολα τεραιν. Ας το λέγανε Παρίσι αν είναι να χαλάει το μισό μηχανάκι σε κάθε χωμάτινη βόλτα...

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Γαβριήλ, δεν το κάνω συνέχεια αλλά κάθε 2-3 μήνες ειδικά άν έχω κάνει χωμάτινο ταξίδι, επίσης λίγο μπλέ λοκταιτ δεν έβλαψε ποτέ κανέναν.

η όλη διαδικασία να ελέγξεις όλες τις βίδες της μηχανής δεν παίρνει πάνω από ένα μισάωρο και είναι μια καλή ευκαιρία για να δείς άν έχεις κάποιο θέμα όπως επίσης και το πλύσιμο στο χέρι.

Στο χώμα το top case να το βγάζεις και γενικά άν σκοπεύεις να κινηθείς σε χώμα, αυτό δέν είναι πρόβλημα του Himalayan στα περισσότερα μηχανάκια κόβετε η πισω σχάρα, δεν θα βρείς ποτέ εντουρά η χωμάτινο με top case ....

top case βάζω μόνο αν έχω δέυτερο άτομο πίσω, οπότε δεν πάω και χώμα.

Δεν ξέρω πως θα έπρεπε να το έλεγαν, αλλά κάνει αυτό που λέει, είναι για κάθε δρόμο, δεν είναι εντουράκι, εχω 23000 χλμ και όλα αυτά σε βόλτες και ταξίδια, αρκετά απο αυτά δικάβαλος και φορτωμένος και δεν με προβλημάτισε ιδιαίτερα, ούτε μου έβγαλε όσα σου έβγαλε, η τουλάχιστον κάποια απο αυτά τα ήξερα ότι θα βγούν και τα είχα στο νού μου.

τα ρουλεμάν του τιμονιού είναι γνωστό ότι θέλουν αλλαγή με κάτι ποιο ποιοτικό και με καλό αδιάβροχο γράσο ειδικά αν το πλένεις με πιεστικό, καλή μετατροπή είναι να τρυπήσεις τον λαιμό και να βάλεις γρασαδόρο και να τρομπάρεις νέο γράσο κατα διαστήματα, επίσης όπως σε όλα τα μηχανάκια που δουλεύουν στο χώμα, νερα, λάσπες, κτλ, χρειάζονται καθάρισμα και γρασάρισμα τα ρουλεμάν του μοχλικού της πίσω ανάρτησης αλλιώς θα σε αφήσουν, δυστυχώς από όσο έχω δεί δεν παίρνει γρασαδόρο εκεί.

Αν κατέχεις το αγγλικό επισκέψου το advrider.com θα βρείς αρκετές πληροφορίες,

για την ντίζα του συμπλέκτη, εγώ έχω πάρει spare που κουβαλάω πάντα μαζί μου στα ταξίδια (μαζί με την ντίζα του γκαζιού), αν έχεις βάλει αποστάτες στο τιμόνι θα σου ξανακοπεί από ότι διαβάζω, συνήθως στο αμερικα βάζουν την ντίζα απο το 500 που είναι πιο μακριά.

Εμένα απο κραδασμούς δεν μου έχει σπάσει-κοπεί τίποτα (τουλάχιστον όχι ακόμα) αν νομίζεις ότι το himalayan έχει κραδασμούς που να πάς βόλτα το bullet.

Για το δάκρυσμα βάζουν μακρύτερες βίδες και σε ορισμένες περιπτώσεις αλλάζουν και την φλάντζα κεφαλής-καυσεως, αλλά το θέμα είναι οπτικό μόνο και όχι λειτουργικό αν και είναι σπαστικό.



Ti μηχανές είχες πρίν το himalayan;

Αν είχες Japan τότε το himalayan δεν έχει καμιά σχέση και χρειάζεται πιο συχνά φροντίδα.
Αν είχες Ευρωπαϊκά τότε είναι μια χαρά και θέλει λιγότερη φροντίδα ...

 

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Πριν από το Himalayan είχα ένα ybr 125 ,er5, fz6s και vfr800.

 

Μωρέ ούτε εγώ θεωρώ το χύμα εντουρο αλλά το βρίσκω ευαίσθητο. Το ότι η αντιπροσωπεία είναι 2 ώρα δρόμο από το σπίτι μου είναι επίσης πίκρα. Έπρεπε να το είχα σκεφτεί καλύτερα όταν το αγόρασα.

 

Τι καβούκι του Φαναρίου μανισιο κοστίζει 45€ αλλά πρέπει να το παραγγείλει. Παραλαβή άγνωστη. Παραγγείλα ένα κινέζικο και μάλλον θα πάω να πάρω κανένα μεταχειριστεί μεταχειρισμένο από er5 και να το προσαρμόσω, θα δούμε. 

 

Τα ρουλεμάν ( που από τον Ιούλιο που το συζητήσαμε δεν τα έχει παραγγείλει ή παραλάβει) μου τα αλλάζουν τώρα, στην εγγύηση, με skf που αγόρασα και έφερα εγώ.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΤΟΥΣ wheel of time ΠΟΥ ΈΓΡΑΨΑΝ ΤΟ reference number ΤΟΥ ΡΟΥΛΕΜΆΝ ( SKF 30205 J2)  ΚΑΙ ΤΟ ΒΡΉΚΑ ΧΩΡΊΣ ΠΟΛΎ ΚΟΠΟ ( 25€ το ζεύγος).

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

  • 2 months later...

Μιας και δεν πάμε πουθενά το τελευταίο διάστημα ...

λίγη στοργή και προδέρμ δεν βλάπτει ...

 

Αλλαγή λαδιών στο πιρούνι, πολύ εύκολη διαδικασία ...

Αφαιρείς τιμόνι, ξεβιδώνεις τάπες, ξεβιδώνεις βίδες αποστράγγισης και όταν αδειάσει το αντίστροφο ...

Παίρνει 455ml 10αρακι στο κάθε καλάμι ...

Η διαφορά είναι αισθητή ...

 

Πρώτη αλλαγή μετά 2 χρόνια και 23500 χλμ ...

 

20201231-104057.jpg

 

Με την ευκαιρία ανοίχτηκε και μια τρύπα στο λαιμό για να μπει γρασαδοράκι και εν συνεχεία γεμίζεις τον λαιμό με γράσο μέχρι να βγει και από πάνω και από κάτω ...

Εν συνεχεία μια φορά στο τόσο πρεσάρεις λίγο γράσο και έτσι έχεις πάντα φρέσκο γρασακι στα ρουλεμάν του λαιμού, επίσης λόγο του ότι είναι γεμάτο δεν αφήνει τα νερά να μπουν και να σου χαλάσουν τα ρουλεμάν ...

 

Η τρύπα σφραγίσθηκε με μια βίδα προσωρινά μέχρι να αγοράσω γρασαδοράκι, γρασαδόρο και αδιάβροχο γράσο ...

 

20201231-114433-HDR.jpg

 

20201231-114442-HDR.jpg

 

 

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Δεν ξέρω κατά ποσό καλό είναι αυτό που έκανες με τον λαιμό και τον γρασαδορο. Πρόσεξε μην ξεχειλίζει από κάτω και με την ζέστη του καλοκαιριού στάζει επάνω στο μπροστινό 

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Είναι κλασική "μετατροπή" στο Αμέρικα και όχι μόνο για το himalayan, υπάρχει θέμα ειδικά με το κάτω ρουλεμάν παίρνει εύκολα νερά ...

Επίσης ο μηχανικός (ιταλόφιλος) που το έκανε και μου το πρότεινε τό έχει κάνει σε όλα τα δικά του εδώ και δεκαετίες ...

Δεν έχεις θέμα με την θερμοκρασία αν βάλεις καλό γράσο και όχι βούτυρο ...

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

  • 3 εβδομάδες πριν...
Την 2/1/2021 at 8:37 ΜΜ, Ο/Η Panagiotis-REH έγραψε:

Μιας και δεν πάμε πουθενά το τελευταίο διάστημα ...

λίγη στοργή και προδέρμ δεν βλάπτει ...

 

Αλλαγή λαδιών στο πιρούνι, πολύ εύκολη διαδικασία ...

Αφαιρείς τιμόνι, ξεβιδώνεις τάπες, ξεβιδώνεις βίδες αποστράγγισης και όταν αδειάσει το αντίστροφο ...

Παίρνει 455ml 10αρακι στο κάθε καλάμι ...

Η διαφορά είναι αισθητή ...

 

Πρώτη αλλαγή μετά 2 χρόνια και 23500 χλμ ...

 

20201231-104057.jpg

 

Με την ευκαιρία ανοίχτηκε και μια τρύπα στο λαιμό για να μπει γρασαδοράκι και εν συνεχεία γεμίζεις τον λαιμό με γράσο μέχρι να βγει και από πάνω και από κάτω ...

Εν συνεχεία μια φορά στο τόσο πρεσάρεις λίγο γράσο και έτσι έχεις πάντα φρέσκο γρασακι στα ρουλεμάν του λαιμού, επίσης λόγο του ότι είναι γεμάτο δεν αφήνει τα νερά να μπουν και να σου χαλάσουν τα ρουλεμάν ...

 

Η τρύπα σφραγίσθηκε με μια βίδα προσωρινά μέχρι να αγοράσω γρασαδοράκι, γρασαδόρο και αδιάβροχο γράσο ...

 

20201231-114433-HDR.jpg

 

20201231-114442-HDR.jpg

 

 

 

Κατάφερα και πήγα και αγόρασα και γρασαδόρο αλλά και γρασαδοράκι ...

η βίδα βγήκε απο την τρύπα που είχαμε κάνει πριν μερικές εβδομάδες
 

20201231-114433-HDR.jpg



και στην θέση της μπήκε γρασαδοράκι



πρέσαρα και ότι γράσο είχα (που μου είχε φέρει ο Αποστόλης) μέχρι που άρχισε να βγαίνει απο πάνω στη αρχή το παλιό γράσο και μετά βγήκε το νεο κατακόκκινο ...
Δυστυχώς δεν είχα αρκετό για να συνεχίσω μέχρι να βγεί και απο κάτω, οπότε θα υπάρξει και δεύτερη απόπειρα  ....

 

20210123-115755-HDR.jpg



πρίν μερικές μέρες μπήκε και η επέκταση βάσης για τον πλαινό ορθοστάτη, έχει μετρήσει είδη μια τούμπα το Himalayan στα Άγραφα γιατί βυθίστηκε στο χώμα το πλαινό ...
 

20210123-115800.jpg



 

 

 

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Panagiotis-REH
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

  • 1 month later...

Καλησπέρα Γαβριήλ,λύθηκαν τα προβληματα η προεκυψαν και άλλα;

Ένα μονοκύλινδρο σαν αυτό είναι ιδανικό για ένα νησί που μένω αλλά με προβληματίζει ίσως η έλλειψη αντιπροσωπείας

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

  • 3 months later...

20% δεν είναι και λίγο ...

 

https://www.youtube.com/watch?v=GHoqvbAnvEo

 

https://www.tecbikeparts.com/product/tec-performance-camshaft-royal-enfield-himalayan-410cc/

 

Πάλι σε έξοδα θα μπούμε ....

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

  • 2 months later...

Μάθημα αλλαγής εκκεντροφόρου απο φίλο ...

 

καθώς και ρύθμισης των βαλβίδων στο himalayan ...

 

δεν έχει φώτο και όχι δεν είχε πάθει τίποτα απλά ήθελε να δυναμώσει .... 

 

https://www.tecbikeparts.com/product/tec-performance-camshaft-royal-enfield-himalayan-410cc/

 

ασταμάτητο έχει γίνει ....

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Να πώ ότι η διαφορά είναι αισθητή και ότι είναι ίσως η μόνη μετατροπή που θα πρέπει να κάνουν οι ιδιοκτήτες των ψηλών βουνών στον κινητήρα τους.

 

Το κιτ υπερκυβισμού του Hitchcock δεν είναι κακό αλλά κοστίζει αρκετά και προσθέτει πολυπλοκότητα με τον παράλληλο εγκέφαλο που χρειάζεται ...

 

Σε αντίθεση με τον εκκεντροφόρο είτε του TEC είτε του Hitchcock που το κόστος είναι μικρό και η απόδοση ικανοποιητική χωρίς να χρειάζεται άλλες μετατροπές ...

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Μια χαρά τοτες...!!!

Επίσης μια ερώτηση.

Δείνει σε ιπποδύναμη ή σε ροπή?

Εσένα τι αισθηση σου έδωσε με το λίγο που την οδηγήσες?

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

44 λεπτά πριν, Ο/Η bbk έγραψε:

Μια χαρά τοτες...!!!

Επίσης μια ερώτηση.

Δείνει σε ιπποδύναμη ή σε ροπή?

Εσένα τι αισθηση σου έδωσε με το λίγο που την οδηγήσες?

Πώς αντιλαμβάνεσαι την ιπποδύναμη και πώς την ροπή ;  :think:

 

αν έκανες τον κόπο να ανοίξεις το λινκ έχει και το σχετικό διάγραμμα απο δυναμομέτρηση :lol2:

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

×   Έχετε επικολλήσει περιεχόμενο με μορφοποίηση..   Αφαίρεση μορφοποίησης

  Το ανώτερο επιτρεπτό όριο είναι 75 φατσούλες/emotions,.

×   Ο σύνδεσμός σας έχει ενσωματωθεί αυτόματα.   Προβολή ως σύνδεσμο

×   Το προηγούμενο περιεχόμενό σας έχει αποκατασταθεί.   Εκκαθάριση επεξεργαστή

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Παρακολουθείται από   0 μέλη

    • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

×
×
  • Δημιουργία Νέου...

Write what you are looking for and press enter or click the search icon to begin your search