Thomas. Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 16, 2019 Αναφορά Προώθησε Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 16, 2019 (επεξεργάστηκε) Έπειτα απο αρκετή αναμονή (σχεδόν ενός έτους) έκανα σήμερα το test ride της καινούργιας Royal Enfield Interceptor 650 στην αντιπροσωπεία της Φλωρεντίας. Οι εντυπώσεις μου απο την δοκιμή είναι κάτι παραπάνω απο θετικές... Είναι με διαφορά οτι καλύτερο έχω οδηγήσει απο R.E.! Η ποιότητα κατασκευής της μοτοσυκλέτας είναι πολύ καλύτερη απο κάθε προηγούμενο μοντέλο της εταιρείας. Πολύ καλές αναρτήσεις και άψογα φρένα (δίσκος μπροστά: 320mm ABS, δίσκος πίσω: 240mm ABS) και εξαιρετικό κιβώτιο ταχυτήτων! Θέση οδήγησης πολύ καλή (αν και θα προτιμούσα λίγο πιο ψηλά το τιμόνι) και ''σπαρτιάτικο'' κοντερ-στροφόμετρο αναλογικά! Το μοτέρ των 47hp νομίζω πως είναι το σημείο αναφοράς στο συγκεκριμένο μηχανάκι (μένει να δούμε και πόσο αξιόπιστο θα βγεί) με την μεγαλύτερη εντύπωση να μου προκαλεί το γεγονός της απουσίας κραδασμών... Στην Ιταλία το συγκεκριμένο μοντέλο έχει τιμή 6.200€ (+300€ τέλη ταξινόμησης) με 3 χρόνια εγγύηση +οδική ασφάλεια! Να πώ οτι δεν την καψουρεύτικα...; θα πώ ψέματα! ? Επεξεργάσθηκε Φεβρουάριος 16, 2019 από το μέλος Thomas. 9 1 Παράθεση Link to comment Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
elifain Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 18, 2019 Αναφορά Προώθησε Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 18, 2019 Τα 2-3 τεστ που έχω διαβάσει λένε το ίδιο: τέλεια οδηγική συμπεριφορά και value for money. Άρα μένει να δούμε τι θα δείξει ο χρόνος για τον κινητήρα και την συνολική ποιότητα κατασκευής. 1 Παράθεση Link to comment Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
Γιώργης Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 3, 2019 Αναφορά Προώθησε Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 3, 2019 Αν και δεν είναι άμεσα συγκρίσιμα αλλά όταν βρεις χρόνο κάνε μια αντιπαραβολή με το classic Θωμά Παράθεση Link to comment Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
Thomas. Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 5, 2019 Συγγραφέας Αναφορά Προώθησε Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 5, 2019 @Γιώργης Γεια σου Γιώργη, ποιά classic εννοείς, την classic efi 500 ή την παλιά bullet με καρμπυρατέρ; Παράθεση Link to comment Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
bbk Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 5, 2019 Αναφορά Προώθησε Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 5, 2019 ...και με τις δυο αν εχεις εικονα... Αν οχι με οποια εχεις. Παράθεση Link to comment Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
noe Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 5, 2019 Αναφορά Προώθησε Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 5, 2019 Αν θυμάμαι καλά ο Θωμάς έχει καρμπιρατέρ...? 1 Παράθεση Link to comment Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
Γιώργης Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 6, 2019 Αναφορά Προώθησε Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 6, 2019 Την ψεκαστή 500άρα είχα στο μυαλό μου Παράθεση Link to comment Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
Thomas. Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 6, 2019 Συγγραφέας Αναφορά Προώθησε Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 6, 2019 Καλημέρα παίδες! Η δικιά μου είναι το τελευταίο μοντέλο με καρμπυρατερ χωρίς μίζα (καλά θυμάται ο αγαπητός Νοε). Τώρα όσον αφορά την αντιπαραβολή που ζήτησε ο Γιώργης, να πω για την ιστορία ότι τα μοντέλα R.enfield που έχω οδηγήσει έως τώρα είναι: Bullet 350 mod. 98, bullet 500 dlx 5 speed mod. 07, classic Efi 500 mod. 2010, continental gt 535, Himalayan 410, Efi 500 euro 4, interceptor 650. Για τα μοντέλα λοιπόν πριν το 2009-10 προφανώς δεν τίθεται κανένα θέμα σύγκρισης... οι διαφορές στην φιλοσοφία της κατασκευής πρώτα απ'όλα είναι εντελώς διαφορετική! Με την Εfi 500 ομως που είναι επίσης καινούργιο μηχανάκι μπορώ να πω με σιγουριά ότι η νέα Ιnterceptor 650 είναι κατά πολύ ανώτερη κατασκευή σε όλους τους τομείς: φρένα, αναρτήσεις, φινίρισμα, πλαίσιο, οδικη συμπεριφορά, κιβωτιο ταχυτητων, απουσία κραδασμων κλπ. Για να μην παρεξηγηθώ το Εfi 500 πιστευω πως είναι ένα τίμιο μηχανάκι! Απλά με την νέα Interceptor οι Ινδοί έκαναν άλματα προόδου (και από τις πρώτες εντυπώσεις από ιδιοκτήτες στην Ινδία που έχω διαβάσει το επιβεβαιώνουν αυτό). Εν κατακλείδι θα έλεγα ότι η Interceptor 650 είναι με διαφορά η καλύτερη Εnfield που κατασκεύασαν οι Ινδοί έως τώρα, με ξεκαθαρη στροφή στην αλλαγή φιλοσοφίας τους... Vintage look αλλά σε μοντέρνα έκδοση κατασκευής. 4 1 Παράθεση Link to comment Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
bbk Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 6, 2019 Αναφορά Προώθησε Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 6, 2019 ...κοιτα να δεις που θα αρχήσω να βγάζω σε πούλημα ότι έχω για να παρω την 650άραααααααα...!!! 1 1 Παράθεση Link to comment Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
Nikoss Rocket Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 8, 2019 Αναφορά Προώθησε Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 8, 2019 Άλλο ένα τεστ ride σε ελληνικούς δρόμους από Bikeit 1 Παράθεση Link to comment Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
elifain Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 8, 2019 Αναφορά Προώθησε Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 8, 2019 Πιο πολλά λέει για την παλιά εθνική παρά για τη μοτοσυκλέτα...? 2 Παράθεση Link to comment Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
bbk Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 9, 2019 Αναφορά Προώθησε Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 9, 2019 και εμενα μου έδωσε μια διάθεση οταν κατεβω στην Αθηνα να κανω οπωσδήποτε αυτα τα χιλιόμετρα για να χαλαρώσω... ...ότι να ναι... Παράθεση Link to comment Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
noe Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 9, 2019 Αναφορά Προώθησε Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 9, 2019 Έ-Λ-α RE τRE-Λ-έ Αθήνα να σε χα-Λ-αρώσουμε..!! Παράθεση Link to comment Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
noe Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 29, 2019 Αναφορά Προώθησε Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 29, 2019 Βασίλης Χαρίτος στο andro.gr γράφει για την Interceptor. Και ο Κώστας Πετρόπουλος στην ίδια σελίδα λίγα λόγια για την Continental GT 650 επίσης με όμορφη ιστορική αναδρομή στην πορεία της Royal Enfield..!! 3 Παράθεση Link to comment Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
Panagiotis-REH Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 29, 2019 Αναφορά Προώθησε Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 29, 2019 Να γράψω και εγώ την αποψή μου μιας και το είχα στα χέρια μου από την Τρίτη το απόγευμα μέχρι εχθές. Ξεκινάω με το τί δεν μου άρεσε, Οι εξατμίσεις στις οποίες ο Ινδός έβγαλε το πινέλο και τις έβαψε σε όλες τις ενώσεις. Η σέλα κουράζει (σου μουδιάζει τα μαλακά μόρια ? ) Οι γωνίες στα γόνατα είναι αρκετά κλειστές οπότε σε ταξίδια κουράζει, ειδικά αν έχεις μάθει διαφορετικά (bullet, efi, κτλ) Ο προβολέας την νύχτα δεν επαρκεί. Το τιμόνι του δεν κόβει αρκετά (για πιο ανετη κίνηση ανάμεσα στα σταματημένα αυτοκίνητα) Τα όργανα είναι σχετικά χαμηλά τοποθετημένα Τι μου άρεσε, Η εμφάνιση Ο ήχος του μοτέρ Ο ήχος απο τις εξατμίσεις στις χαμηλομεσαίες , ειδικά σε συνδυασμό με το μοτέρ, έπιασα τον εαυτό μου να το ανοίγω συχνά για να ακούω τον ήχο. (με άλλες που δεν θα είναι βαμμένες με πινέλο και κάνουν ελαφρός μεγαλύτερη φασαρία θα ήταν τέλειο) Γκάζι και ροπή σε όλο το φάσμα των στροφών του γραμμικό χωρίς ξεσπάσματα. (αναλογικά με τα κυβικά του) Οι αναρτήσεις και το στήσιμο του μου άρεσε σφιχτό όσο έπρεπε για να μην κουράζει σε ανωμαλίες Τα φρένα του εξαιρετικά για το είδος της μηχανής και την δύναμη της (το πίσω μπορεί να μπλοκάρει στιγμιαία παρά την ύπαρξη abs) Δεν έχει κραδασμούς αν το συγκρίνεις με τις efi είναι σαν να οδηγάς ηλεκτρικό. Τελική άγνωστη σε μένα, αλλά κράταγε τα 150 δικάβαλο άνετα ( δεν το είχα καταλάβει νόμιζα ότι πήγαινα με 130) αυτό με τα όργανα που έλεγα πριν. Το κιβώτιο είναι πάρα πολύ καλό, οι πρώτες σχέσεις είναι κοντές και η πέμπτη και έκτη μακριές, Ο τρόπος που σε βάζει να το οδηγάς είναι να ανοίγεις με πρώτη, δευτέρα για να ακούς και τον ήχο και μετά να πηγαίνεις χαλαρά. Το μοτέρ του είναι αρκετά ελαστικό χωρίς να σκορτσάρει οπότε μπορεις να βολτάρεις χαλαρά όποτε το θελήσεις Στις μέρες που το είχα το χάρηκα και έψαχνα αφορμή να το καβαλήσω και να βολτάρω. Παναγιώτης 2 2 1 Παράθεση Link to comment Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
Nikoss Rocket Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 29, 2019 Αναφορά Προώθησε Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 29, 2019 2 ώρες πριν, Ο/Η Panagiotis-REH έγραψε: Να γράψω και εγώ την αποψή μου μιας και το είχα στα χέρια μου από την Τρίτη το απόγευμα μέχρι εχθές. Θες να μας πεις και τον τρόπο που το απέκτησες για κάθε ενδιαφερόμενο ; Παράθεση Link to comment Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
Panagiotis-REH Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 29, 2019 Αναφορά Προώθησε Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 29, 2019 Άφησα το δικό μου για σέρβις και μου το έδωσαν να το δοκιμάσω μέχρι να παραλάβω το δικό μου, βέβαια τους το είχα ζητήσει από την έκθεση, και μου είχαν πει ότι αν είναι διαθέσιμο θα μου το έδιναν ? 1 Παράθεση Link to comment Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.