χρηστος Δημοσιεύτηκε Μάιος 2, 2015 Αναφορά Προώθησε Δημοσιεύτηκε Μάιος 2, 2015 Βρε Στέφανε διάβασα του χιτσκοκ τη ρύθμιση και λέει one and a half complete turns,άρα μια και μισή λέει και αυτός ,δηλαδή τρεις μισές. Παράθεση Link to comment Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
stekouros Δημοσιεύτηκε Μάιος 2, 2015 Συγγραφέας Αναφορά Προώθησε Δημοσιεύτηκε Μάιος 2, 2015 Χρηστο , βοηθησε με ,ξερω καλα αγγλικα που να παω για να το διαβασω Παράθεση Link to comment Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
χρηστος Δημοσιεύτηκε Μάιος 2, 2015 Αναφορά Προώθησε Δημοσιεύτηκε Μάιος 2, 2015 Setting the tick-over requires patient sequential adjustment of the pilot air screw and the throttle stop screw (see picture below). Turn the pilot air screw fully in and then out one and a half complete turns. Start the engine and allow it to warm-up thoroughly. When the engine will run cleanly without the enrichment of the mixture provided by the use of the cold start plunger, close the starting jet by lifting the cold starter lever to its horizontal position. στα technical notes,μπαινεις στην ρυθμιση mikcarb και το διαβαζεις εκει. Παράθεση Link to comment Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
stekouros Δημοσιεύτηκε Μάιος 2, 2015 Συγγραφέας Αναφορά Προώθησε Δημοσιεύτηκε Μάιος 2, 2015 Χρηστο σου λεει για να ρυθμισεις το μειγμα αερα ξεκινας καποιοα βηματα Εσυ διαβασες το 1 βημα και και σταματησες εκει Στα μετεπειτα βηματα σου λεει πως θα χρειαστει τουλαχιστον 2 φορες ακομα να πειραξεις τη βιδα του αερα Την ιδια αυτη σελιδα εχω παραθεσει στην αρχη σε ενα απο τα 3 αρθρα. Με κοκκινο οτι διαβασες Με κιτρινο τα βηματα ολοκληρωσης( . . . .το ζορικο σταδιο !!!) https://imagizer.imageshack.us/v2/320xq90/r/905/RTzgDK.png Παράθεση Link to comment Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
χρηστος Δημοσιεύτηκε Μάιος 2, 2015 Αναφορά Προώθησε Δημοσιεύτηκε Μάιος 2, 2015 τα αλλά δυο στάδια της επαλήθευσης ακολουθίας τα ίδια βήματα, Δηλαδή πάλι τις ίδιες στροφές ,μια ολόκληρη και μισή, Γιατί φαντάσου μια φορά και άλλες δυο ακομη απο μιάμιση βγαίνει τέσσεραμιση στροφές,δεν γίνεται αυτό,ούτε τρεις βγαίνει ολόκληρες με καμία κυβέρνηση. Γενικά το συνολο των καρμπυρατέρ όσο ξέρω ρυθμίζεται στις 3 μισές. Παράθεση Link to comment Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
χρηστος Δημοσιεύτηκε Μάιος 2, 2015 Αναφορά Προώθησε Δημοσιεύτηκε Μάιος 2, 2015 Οπα,λαθος σου τα είπα... Τα κόκκινα λένε , Δίνεις αυξηση στροφων απο το βιδακι του ρελαντί στο 20% απο το ρελαντί που επιθυμείς να εχει στο τέλος, Λασκαρεις το βίδακι του αέρα τόσο οστε να αυξηθούν κι άλλο οι στροφες έως το μέγιστο δυνατό, Σταδιακά λασκαρεις το Βιδακι ρελαντί να μειώσεις τις στροφές στο επιθυμητό, Ξανα ανεβάζεις στο μέγιστο τις στροφές λαςκαροντας το Βιδάκι του αέρα, Κατεβάζεις τις στροφές στο επιθυμητό ρελαντί λαςκαρωντας τη βίδα ρελαντί. Όλη αυτή η διαδικασία επαναλαμβάνεται δυο φορές συνήθως για ορθό αποτέλεσμα. Η ουσία ειναι πως 3 γεμάτες δεν διευκρινήσει. Παράθεση Link to comment Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
χρηστος Δημοσιεύτηκε Μάιος 2, 2015 Αναφορά Προώθησε Δημοσιεύτηκε Μάιος 2, 2015 (επεξεργάστηκε) Συνολικά στο τέλος βαριά βγαίνουν 2 και μισή στροφές λογικά. Οπως το έλεγες στο δικό σου με 2 3/4 . Επεξεργάσθηκε Μάιος 2, 2015 από το μέλος χρηστος Παράθεση Link to comment Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
stekouros Δημοσιεύτηκε Μάιος 2, 2015 Συγγραφέας Αναφορά Προώθησε Δημοσιεύτηκε Μάιος 2, 2015 Χρηστο καθε enfield βγαινει με διαφορετικη ρυθμιση απο το εργοστασιο πχ το δικο μου ειχε εργοστασιακη ρυθμιση 2¾ ( . . .αυτο λεω και στο νοε και δε λεει να το πιστεψει!!) Για να δωσω ενα παραδειγμα να καταλαβεις : Αν παρω πχ το δικο σου και το δικο μου Enfield και τα βαλουμε 1½ και συνεχιζουμε να ξεβιδωνουμε τη βιδα του αερα θα παρατηρησουμε οτι πχ στο δικο σου κανει tick-over στις 2 στροφες και στο δικο μου στις 2½ Που σημαινει οτι ο δικο σου χωρος καυσης για να αντιδρασει το ιδιο με τοδικο μου εσυ πρεπει να εχεις 2 Στροφες και εγω 2½ Αυτο μας φωναζει το αρθρο του Hitchcock: "ΟΤΙ ΚΑΘΕ ENFIELD ΕΧΕΙ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΡΥΘΜΙΣΗ Εγω λοιπον αν πω σεμια παρεα ιστοριες για ιδανικες ρυθμισεις καρμπυρατερ . . . . . .ξερεις τι θα απαντησουν: ..….."εγω φιλαρακι εχω το καρπυρατερ στις 2 στροφες και κενταει . . .. . . . .για αυτο σου λεω ρε χρηστο . . . .ιστοριες για αγριους η υποθεση!!!! Παράθεση Link to comment Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
χρηστος Δημοσιεύτηκε Μάιος 2, 2015 Αναφορά Προώθησε Δημοσιεύτηκε Μάιος 2, 2015 Οπα,λαθος σου τα είπα... Τα κόκκινα λένε , Δίνεις αυξηση στροφων απο το βιδακι του ρελαντί στο 20% απο το ρελαντί που επιθυμείς να εχει στο τέλος, 20% παραπανω απο το ρελαντι που θες να εχεις στο τελος ,εννοω, γιαυτο λεω αυξηση, μην μπαιρδευτει κανεις. Παράθεση Link to comment Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
stekouros Δημοσιεύτηκε Μάιος 2, 2015 Συγγραφέας Αναφορά Προώθησε Δημοσιεύτηκε Μάιος 2, 2015 Η ρυθμιση του καρπυρατερ ειναι τεχνη. Εχει απιστευτη δυσκολια το χω δοκιμασει.για αυτο αλλωστε πηρα κ το εργαλειακι Απαξ κ και προλαβει και ζεσταθει το μοτερ ξεχνα ρυθμισεις!!!! Εχω πειραματιστει καποιες φορες (χωρις τοεργαλειο) Τη διεκοψα στη μεσητη διαδικασια και ανασφαλης ρυθμισα στα σιγουρα στα 2¾ (εργοστασιακη) Παράθεση Link to comment Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
stekouros Δημοσιεύτηκε Μάιος 2, 2015 Συγγραφέας Αναφορά Προώθησε Δημοσιεύτηκε Μάιος 2, 2015 Αυτο που χρειαζεται αυτο το φορουμ ειναι ενα πραγμα VIDEOS!!!!!!!! Δηλ αντι να γραφουμε με τις ωρες αραδες να μας καταγραφουμε στις επισκευες για να μας βλεπουνε αυτοι που δεν ξερουν τοσα πραγματα και να μαθαινουν. . . . .οπως ο hoohooloco . .πως τον λενε στο utube Παράθεση Link to comment Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
χρηστος Δημοσιεύτηκε Μάιος 2, 2015 Αναφορά Προώθησε Δημοσιεύτηκε Μάιος 2, 2015 https://www.youtube.com/watch?v=do3d727O8zQ&app=desktop Οχι και τόσο καλό βίντεο αλλά δίνει μια ιδέα, Το καρμπ ειναι μικουνι. Παράθεση Link to comment Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
stekouros Δημοσιεύτηκε Μάιος 2, 2015 Συγγραφέας Αναφορά Προώθησε Δημοσιεύτηκε Μάιος 2, 2015 Στα service manual που μελετω κατ κανονα διαβαζω αυτο: . . . .initial pilot air screw 2-2½ from fully turn in (transalp,crypton,fazer,kle) Aυτο σημαινει πως αν δουλευετε πριν τις 2 στροφες . . μαλλον δουλευετε αδικαιολογητα πλουσια . . . Παράθεση Link to comment Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
noe Δημοσιεύτηκε Μάιος 2, 2015 Αναφορά Προώθησε Δημοσιεύτηκε Μάιος 2, 2015 Έλα μου ντε, το μπουζί μου έχει χρώμα σταχτί και ο αέρας είναι στην μιάμιση στροφή, αν το πάω στις δυόμιση στροφές θα φτωχύνει κι άλλο το μείγμα, άρα θα πρέπει..... ώχου πάλι θα με κάνετε να κατέβω στο μηχανάκι μου... :swear: Χρηστάρα ρίξε καλό διάβασμα και ετοιμάσου για ένα ακόμα επεισόδιο. Στο τέλος θα γίνεις διάσημος γιουτιούμπας ενφιλντάς.. :headbanger: Παράθεση Link to comment Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
χρηστος Δημοσιεύτηκε Μάιος 2, 2015 Αναφορά Προώθησε Δημοσιεύτηκε Μάιος 2, 2015 Εχω ένα καρμπ περίσσευμα για πειράματα! Ποιος ειναι μέσα? Παράθεση Link to comment Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
noe Δημοσιεύτηκε Μάιος 2, 2015 Αναφορά Προώθησε Δημοσιεύτηκε Μάιος 2, 2015 Εχω ένα καρμπ περίσσευμα για πειράματα! Ποιος ειναι μέσα? Ωραίααααααα...[url=http://freesmileyface.net][/url] Τώρα ποιανού του περισσεύει και μια Enfield για πειραματόζωο; Έλα για να βλέπω προσφορές, μην κρυβόσαστε όλοι.. :unhappy: Παράθεση Link to comment Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
stekouros Δημοσιεύτηκε Μάιος 2, 2015 Συγγραφέας Αναφορά Προώθησε Δημοσιεύτηκε Μάιος 2, 2015 Νοε πρεπει να ακολουθησεις βηματα Hitchcock . . . .οχι ετσι τυφλα Αν στις 1½ εισαι και εχεις καλο μπουζι μη πειραματιζεσαι Παράθεση Link to comment Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
χρηστος Δημοσιεύτηκε Μάιος 2, 2015 Αναφορά Προώθησε Δημοσιεύτηκε Μάιος 2, 2015 Η ουσία ειναι μια! Όλοι πάνω κατω σωστά τα λέμε , Απο την στιγμή όμως που ο χιτσκοκ δείνει αυτό τον τροπο , Πρεπει να ακούσουμε τον χιτσκοκ, Την μετάφραση την έκανα ,μένει η δοκιμή! Παράθεση Link to comment Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
χρηστος Δημοσιεύτηκε Μάιος 2, 2015 Αναφορά Προώθησε Δημοσιεύτηκε Μάιος 2, 2015 Την δικιά μου την διαθέτω για τεστ! Νοε ετοίμασε τα βίντεο και πες μου ποτέ να συναντηθούμε! Παράθεση Link to comment Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
stekouros Δημοσιεύτηκε Μάιος 2, 2015 Συγγραφέας Αναφορά Προώθησε Δημοσιεύτηκε Μάιος 2, 2015 Εγω να φανταστειτε με 2¾ μανισια εβαλα για πλακα 1½ για δυο λεπτα και τομπουζι βγηκε καλιακουδα Παράθεση Link to comment Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
bbk Δημοσιεύτηκε Μάιος 2, 2015 Αναφορά Προώθησε Δημοσιεύτηκε Μάιος 2, 2015 Στεφανε σε πια θεση ειναι η βελονα του καρμπιρατερ...; ...μπορει καποιος να μεταφρασει ολο το κειμενο του χιτσκουριδη και να το ανεβασει εδω μιας και δεν καταλαβαινουμε γρι απο αγγλικα.... ...και οταν λεω μεταφραση ενωω μεταφραση και οχι ελευθερη αποδοση... Παράθεση Link to comment Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
noe Δημοσιεύτηκε Μάιος 2, 2015 Αναφορά Προώθησε Δημοσιεύτηκε Μάιος 2, 2015 Το μπουζί ελέγχεται σε πορεία και καλύτερα μετά από εκδρομή σβήνοντας τον κινητήρα με αποσυμπιεστή. Στο ρελαντί και σε κίνηση εντός πόλης με τίποτα δεν θα πάρουμε ασφαλή συμπεράσματα. Όμως κανονίστηκε συνάντηση με Χρήστο για εκπαιδευτικούς λόγους, μου εξήγησε πως γίνεται και φαντάζει εύκολο, μόνο που δεν έχουμε στροφόμετρο να υπολογίσουμε το 20% + Δεν πειράζει, είμαι μαθηματικός τύπος και μετράω γλήγολα εγώ, θα το υπολογίσω.. ;)) Στέφανε σε ευχαριστούμε για το τσίγκλιμα.. :bow: Παράθεση Link to comment Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
χρηστος Δημοσιεύτηκε Μάιος 2, 2015 Αναφορά Προώθησε Δημοσιεύτηκε Μάιος 2, 2015 (επεξεργάστηκε) Ρύθμιση καρμπ, σε πλήρη μετάφραση απο χιτσκοκ, Σε κρύα μηχανή σφίγγεις τέρμα μέσα το βίδακι του αέρα και μετα το λασκαρεις μια και μισή βόλτα, Εκκινεις την μηχανή και την αφήνεις να ζεςταθει και μετα απο λίγο όταν το πλουςιο μίγμα, που δημιουργήθηκε λόγω του τραβηγμένου τςοκ ,καθαριςει ,τραβάς το τςοκ στην οριζόντια θέση και συνεχίζει να δουλεύει η μηχανή , Όσο λειτουργεί η μηχανή πλέον ξεκινάς αυξανοντας στροφες σφιγγοντας το βιδακι του ρελαντί στο 20% περιςςοτερο απο το ρελαντί που επιθυμείς να εχει στο τέλος, Λασκαρεις το βίδακι του αέρα τόσο οστε να αυξηθούν κι άλλο οι στροφες έως το μέγιστο δυνατό, Σταδιακά λασκαρεις το Βιδακι ρελαντί να μειώσεις τις στροφές στο επιθυμητό, Ξανα ανεβάζεις στο μέγιστο τις στροφές λαςκαροντας το Βιδάκι του αέρα, Κατεβάζεις τις στροφές στο επιθυμητό ρελαντί λαςκαρωντας τη βίδα ρελαντί. Όλη αυτή η διαδικασία επαναλαμβάνεται δυο φορές συνήθως για ορθό αποτέλεσμα. . Επεξεργάσθηκε Μάιος 2, 2015 από το μέλος χρηστος Παράθεση Link to comment Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
χρηστος Δημοσιεύτηκε Μάιος 2, 2015 Αναφορά Προώθησε Δημοσιεύτηκε Μάιος 2, 2015 (επεξεργάστηκε) Επισήμανση απο χιτσκοκ! Η βίδα του ρελαντί να ξεβιδωνεται με αργές κινήσεις Το Βιδάκι του αέρα να ξεβιδωνεται με γρήγορες κινήσεις. Επεξεργάσθηκε Μάιος 2, 2015 από το μέλος χρηστος Παράθεση Link to comment Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
stekouros Δημοσιεύτηκε Μάιος 2, 2015 Συγγραφέας Αναφορά Προώθησε Δημοσιεύτηκε Μάιος 2, 2015 Χρηστο τα ειπες αναποδα: Κατα την ωρα της ρυθμισης: Η μεγαλη βιδα (το ρελαντι) τη στρεφουμε με το χερι γρηγορα Και επικεντρωνομαστε στη μικρη βιδα(αερας) στρεφουμε το κατσαβιδι αργα πολυ. . . . βιντεο ρε χρηστο . . ολοι αυτο χρειαζομαστε .. . . .. Ρε συ , δε βαζετε ρεφενε να παρουμε με μισθωση κανα καμεραμαν να κανουμε τη δουλεια περεκετι !!!!!!!!!!!!!!!!!! Παράθεση Link to comment Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.