Όλες οι Δραστηριότητες
Αυτόματη ενημέρωση τις ροής αυτής
- Σήμερα
-
Πίσω αμορτισέρ Hunter
Ναι εννοείται. Αλλά δε γίνεται να κοπανάει μια μοτοσυκλέτα έτσι. Προφανώς και έχω την απαίτηση να μην συμβαίνει αυτό. Και το αυτοκίνητό μου δεν είναι τζιπ, αλλά δεν χτυπάει στις λακούβες!
-
Πίσω αμορτισέρ Hunter
Όλα είναι θέμα διαδρομής του αμορτισέρ.. Δεν μπορεί με 8-10cm διαδρομή με ότι ανάρτηση, να έχει αίσθηση adventure..με 20cm διαδρομή.. Είναι νόμος φυσικής.. Δεν μπορεί το hunter ποτέ να έχει την αίσθηση του Himalayan.. Το μόνο που βοηθάει για τις μικρές ανωμαλίες και μόνο, είναι αμορτισέρ με προοδευτικά ελατήρια..
- Χθες
-
Πίσω αμορτισέρ Hunter
Λοιπόν να σας πω τη γνώμη μου για τα Hagon που τελικά έβαλα, τη σειρά road. Βελτιώθηκε πολύ όσο αφορά το χτύπημα που ερχόταν από τον πίσω τροχό. Από τις μικρές ανωμαλίες περνάει πολύ γλυκά ενώ είναι πολύ πιο σταθερή χωρίς να μεταφέρει άσκοπες ταλαντώσεις που έκανε πριν. Προφανώς και λόγω του προοδευτικού ελατηρίου. Σκέφτηκα να πειραματιστώ με 34 πόντους ανάρτηση αντί για 32 που έχει και θα κέρδιζα +1 πόντο διαδρομή στους 8 που έχει, αλλά θα άλλαζε η γεωμετρία και δεν πήρα το ρίσκο. Ισως και να άξιζε όμως. Γιατί τελικά πολλα χτυπήματα δεν έχει όπως πριν, όμως δεν εξαλείφθηκαν. Δηλαδή στην εθνική, στην Ελευσίνα προς Ασπρόπυργο πάλι έπεσα σε λακούβα και χτύπησε. (όσοι είναι από Αθήνα ξέρουν) Το ίδιο και στις τρεις γέφυρες με τις εγκάρσιες τομές. Βέβαια είναι και οι δρόμοι μας...
- Πρωτύτερα
-
Michalis E εντάχθηκε στην κοινότητα
- Κουτί Μπαταρίας (Custom) για Royal Enfield Bullet 500cc (1997) € 45
- Φλας Royal Enfield Bullet (Beehive - Vintage Style) 2008 – Hitchcock Motorcycles - Μεταλλικό. 35
- Φλας Ζευγάρι Royal Enfield Bullet 500 ME BAΣΕΙΣ - TRAFFICATOR ASSY, BEEHIVE STYLE, CHROME 65 €
- Κάλυμμα Διανομέα (Distributor Cover) Royal Enfield Bullet – Chrome Plastic 25 €
- Σιαγώνες Φρένων Πισω Ταμπούρου για Royal Enfield Bullet / Classic 25€
-
Μενέλαος Παπαλεξόπουλος εντάχθηκε στην κοινότητα
-
Εξουσιοδοτημένα Service RE Αθήνα
Συνήθως όλοι οι μάστορες έχουν καπελοτα, ορίτζιναλ δεν νομίζω να σου πω την αλήθεια εμένα ο δικός μου έχει να σετ σε κουτί με διάφορα μεγέθη από τι έχω δει Αν το βάλεις στο search θα σου βγάλει ακόμη και στον skroutz
-
Αναρτήσεις
Αλαξα τις πίσω αναρτήσεις του hunder κ έβαλα το classic reborn .. είμαι πολύ ευχαριστημένος Πουλάω του hunter όποιος ενδιαφέρεται 80 ευρώ Έχουν κάνει 1200 χιλιόμετρα Κάποιοι λένε ότι αυτοί που έχουν meteor τους κάνει
-
-
Εξουσιοδοτημένα Service RE Αθήνα
Έχει κανείς να προτείνει μαγαζί απ' όπου προμηθευόμαστε καπελότα βαλβίδων; Συγκεκριμένα θέλω για το Himalayan 450 (8.9mm διάμετρος). Αν δεν βρίσκουμε original, τουλάχιστον παίζουν πολλά aftermarket σε αυτή τη διάμετρο. Ευχαριστώ
-
Πίσω αμορτισέρ Hunter
Και το τελευταίο bullet φοράει τα ίδια..
-
Πίσω αμορτισέρ Hunter
Είναι του classic reborn.. Απ' ότι λένε σε διεθνή forum είναι ακόμα πιο soft από τα καινούργια του hunter.. Πάντως με αυτά το hunter έγινε ανθρώπινο και συνεργάζονται σωστά και με τα μπροστινά..!
-
Πίσω αμορτισέρ Hunter
Τώρα η ερώτηση είναι: του classic ή τα καινούργια προοδευτικά του hunter; Τι διαφορές να έχουν άραγε εκτός από την εμφάνιση;
-
Πίσω αμορτισέρ Hunter
Τα πέρασα και η εντυπώσεις μου είναι εξαιρετικές..!!! Το hunter απέκτησε πολύ ανώτερη ποιότητα κύλισης,η ανάρτηση έπαψε να είναι ξερή χωρίς να επιβαρύνει την μέση και χωρίς να έχει αλλάξει η συμπεριφορά της στο δρόμο..!!! Επίσης όσο στρώνουν γίνονται ακόμα πιο προοδευτικά....! Τι να πω άλλο,δεν ξέρω γιατί δεν έχουν μπει εργοστασιακά...! Χωρίς κόστος το hunter απέκτησε ποιοτική ανάρτηση!!!
-
Πίσω αμορτισέρ Hunter
Είναι σχεδόν ίδιο.. 2 χιλιοστά πιο κοντες είναι αυτές που πήρα .. αλλά μπήκαν πολύ εύκολα... Αξίζει φίλε ιδίως εκεί που οδηγάς αν έχει λακκούβες σαμαράκια κλπ
-
Πίσω αμορτισέρ Hunter
Μπορείς να μου πεις αν είναι το ίδιο μήκος (τρύπα - τρύπα); και αν έχουν την ίδια διαδρομή περίπου; (μήκος διαδρομής άξονα αμορτισέρ, από την μπουκάλα που μπαίνει μέσα μέχρι την άλλη άκρη που έχει το λαστιχένιο στοπ). Ευχαριστώ
-
Πίσω αμορτισέρ Hunter
Μόλις το έκανα... Μου φαίνεται ( λίγα χιλιόμετρα έχω κάνει) ότι ίσως έπρεπε από την αρχή να το είχα κάνει... Πολύ καλές..
-
Nick85 εντάχθηκε στην κοινότητα
-
Αλλαγή λαδιών σε πιρούνια
Ναι για προφορτιση, όχι δεν νομίζω ότι το σετ της hyperpro δίνει αποστάτες , απλός τα ελατήρια είναι ποιο σκληρά
-
Πίσω αμορτισέρ Hunter
Διάβασα ότι είναι λίγο πιο ψηλά (3-4 πόντους) αλλά ταιριάζει ακριβώς χωρίς τίποτα άλλο να κάνεις ( μιλάμε για του classic reborn ) τις περιμένω όπου να ναι κ θα σου πω
-
Αλλαγή λαδιών σε πιρούνια
Φαντάζομαι για προφόρτιση έβαλες ροδέλες. Αναρωτιέμαι αν έχουν αντοχή οι πλαστικοί αποστάτες. Πάντως και μόνο η αλλαγή λαδιών κάνει αρκετή διαφορά χωρίς να χρειάζεται απαραίτητα και αλλαγή ελατηρίων. Άραγε το κιτ της hyperpro έχει μεταλικούς αποστάτες;
-
Αλλαγή λαδιών σε πιρούνια
Όντως είναι πλαστική , εγώ είχα βάλει ροδέλες από ντεφλον και της είχα φτιάξει
-
Fuel-X Lite and Pro - Εντυπώσεις & παρατηρήσεις.Αξίζει?
Το τηλέφωνο μου είναι 6937545263
-
Fuel-X Lite and Pro - Εντυπώσεις & παρατηρήσεις.Αξίζει?
Φίλε εγώ το θέλω
-
Fuel-X Lite and Pro - Εντυπώσεις & παρατηρήσεις.Αξίζει?
Θα ήθελα κ εγώ .. από πού το πήρες κ πόσο κοστίζει ρε φίλε