-
Καταμέτρηση περιεχομένου
15 -
Εγγραφή
-
Συνδεμένος
-
Βραβείο Ημέρας
6
Μάνος είναι τελευταία ο νικητής της ημέρας τον Φεβρουάριος 27
Μάνος είχε το πιο αρεστό περιεχόμενο!
ΤΕΛΕΥΤΑΊΟΙ ΕΠΙΣΚΈΠΤΕΣ
Η τελευταίοι επισκέπτες είναι απενεργοποιημένη και δεν εμφανίζεται σε άλλους χρήστες.
Μάνος's Επιτεύγματα
-
Ο/Η Μάνος ξεκίνησε να ακολουθεί τον/ην Άλλη μια ελληνική δημοσιογραφική δοκιμή για το RE Classis 350 (Reborn)... Καλή Σαρακοστή! Ακόμα μια ελληνική δημοσιογραφική δοκιμή για το RE Classis 350 (Reborn)... 1άλλων
-
Περιορισμός των γεύσεων (και των ποσοτήτων!) για τις επόμενες 40 ημέρες αλλά όχι και των ...χιλιομέτρων!
-
Ακόμα μια ελληνική δημοσιογραφική δοκιμή για το RE Classis 350 (Reborn)...
Ο/Η ένα θέμα δημοσιεύσε Μάνος σε Bullet EFI 500cc & Classic 350cc
...με πλεόνασμα αναφοράς θετικών χαρακτηριστικών! https://www.youtube.com/watch?v=JaRLG1FDi7E&ab_channel=MotoinActiontv Ξεκινά από το 12'20''... -
Καθ' οδόν για την πρωτοχρονιάτική πίτα του RE Club Hellas...
Ο/Η ένα θέμα δημοσιεύσε Μάνος σε Γενική Συζήτηση
...υπήρξε η τυχαία συνάντηση, που μαρτυρούν οι φωτογραφίες. Η RE έστρεψε διακριτικά το φανάρι της προς το μέρος της Αυτοκρατορικής Γερμανίδας αλλά εκείνη καταφανώς την αγνόησε επιδεικτικά. Εμετρήθη, εζυγίσθη και ευρέθη ελλιπής. Αν και κατ' 'όνομα Classic, δεν ήταν όσο Royal απαιτούσαν οι περιστάσεις... Πολλές ευχαριστίες για την υποδοχή σας σήμερα ως νέο μέλος του Club, ήταν ωραία η παρέα, οι παρατεταγμένες RE's (και φυσικά η πίτα!). Επέστρεψα σπίτι με περισσότερα δώρα από αυτά που μου έτυχαν στην κλήρωση! Και του χρόνου με υγεία! ΥΓ Υποθέτω βάσιμα ότι σε ένα αντίστοιχο συναπάντημα η RE της δεκαετίας '30 θα έπειθε τη Γερμανίδα του '50 να της χαρίσει ένα βλέμμα... -
3700Km με το νέο RE Classic 350...
θέμα απάντησε σε Μάνος's Μάνος στο Bullet EFI 500cc & Classic 350cc
Καλημέρα, ευχαριστώ, θα το επιδιώξω! -
Άλλη μια ελληνική δημοσιογραφική δοκιμή για το RE Classis 350 (Reborn)...
Ο/Η ένα θέμα δημοσιεύσε Μάνος σε Bullet EFI 500cc & Classic 350cc
-
3700Km με το νέο RE Classic 350...
θέμα απάντησε σε Μάνος's Μάνος στο Bullet EFI 500cc & Classic 350cc
Αγαπητοί Φίλοι, η Φυσική έχει ένα βασικό αξίωμα, το οποίο έχει καθολική ισχύ και στα ανθρώπινα: Σε κάθε διαδικασία κάπου κερδίζεις και κάπου χάνεις. Αν σε κάτι απαριθμείς μόνο πλεονεκτήματα, ψάξε καλύτερα, υπάρχουν σίγουρα και μειονεκτήματα (και το αντίθετο), τα οποία δεν έχεις αντιληφθεί (ή δεν είσαι πρόθυμος). Φωτίσατε 2 όψεις του ίδιου νομίσματος κάτι για το οποίο σας ευχαριστώ! Να είμαστε καλά σε καμιά 10-15αριά χρόνια, που οι κινητήρες εσωτερικής καύσης θα έχουν περάσει ανεπιστρεπτί στην ιστορία/παρανομία και για τα 2τροχα, να συζητήσουμε ξανά όλοι μαζί για τον χαρακτήρα και τα σημεία υπεροχής του καρμπυρατέρ και του ψεκασμού :-) Η απάντηση πάντως των καλών μας φίλων στην Ινδία, που κατασκευάζουν τις μεν και τις δε εδώ και 122 έτη φροντίζοντας για το χαμόγελο στα χείλη των οδηγών τους (...και για τα "γαλλικά" ενίοτε) είναι αυτή: https://www.bikeit.gr/nea-montela-royal-enfield/item/32549-royal-enfield-electrik01-ekselissetai-to-ilektriko-prototypo Ας απολαύσουμε τις RE μας όσο είμαστε σε θέση και όσο είναι εφικτό! Ώρα καλή! ΥΓ Σημερινό σχόλιο αγνώστου μεσήλικα έξω από το φούρνο: "Φίλε, η μηχανή σου είναι για το σαλόνι, να τη χαζεύεις". Τον ευχαρίστησα για τον καλό του λόγο και του είπα ότι συμφωνώ. Αυτό που δεν του είπα είναι ότι το έχω και εγώ σκεφτεί από την 1η στιγμή αλλά δυστυχώς μένω στον 6ο. Το είπαμε, γεροντοέρωτες... -
Μάνος άλλαξαν την φωτογραφία στο προφίλ τους
-
3700Km με το νέο RE Classic 350...
θέμα απάντησε σε Μάνος's Μάνος στο Bullet EFI 500cc & Classic 350cc
Κίμωνα, σε καλό να μας βγουν οι ...γεροντοέρωτες. Είναι αναζωογονητικοί η αλήθεια είναι! -
3700Km με το νέο RE Classic 350...
θέμα απάντησε σε Μάνος's Μάνος στο Bullet EFI 500cc & Classic 350cc
Παναγιώτη ευχαριστώ πολύ & ανταποδίδω με ειλικρίνεια, χωρίς διάθεση για φιλοφρονήσεις: Η MOTO GUZZI 85TT, στον συνδυασμό χρωμάτων που την έχεις είναι μια μοτοσικλέτα που γεννά πολύ έντονα και όμορφα συναισθήματα μέσα μου από την 1η στιγμή που την είδα το 2019 μέχρι και σήμερα! Αν ο προϋπολογισμός μου το επέτρεπε θα την είχα αποκτήσει χωρίς 2η σκέψη! -
Ο/Η Μάνος ξεκίνησε να ακολουθεί τον/ην 3700Km με το νέο RE Classic 350...
-
3700Km με το νέο RE Classic 350...
Ο/Η ένα θέμα δημοσιεύσε Μάνος σε Bullet EFI 500cc & Classic 350cc
Ώρα καλή! Θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας την εμπειρία μου από τα πρώτα - κάμποσα - χιλιόμετρα με τη νέα μοτοσικλέτα μου. Με κίνδυνο να γίνω κουραστικός επαναλαμβάνω ότι η επιστροφή στους 2 τροχούς στα 50 μου, μετά από μια απουσία 15 χρόνων (και από ένα Honda Varadero 1000...) ήταν μάλλον απρόσμενη. Αιτία ήταν η, σχεδόν, ακαταμάχητη έλξη για την ανανεωμένη Royal Enflield Classic 350, έλξη που γιγαντώθηκε από δεκάδες δοκιμές και κριτικές, ειδικών και μη ανά τον πλανήτη, επιβεβαιώθηκε από το test ride και οδήγησε τελικώς στην αγορά. Αναμονή λίγων εβδομάδων για τον πιο ξεχωριστό χρωματισμό στα δικά μου μάτια, από τους πολλούς όμορφους που εισάγεται η μοτοσικλέτα και παραλαβή αρχές Οκτωβρίου 2022, με εξαιρετική εξυπηρέτηση από την Μότο Πέτσας (και τον κ.Παναγιώτη προσωπικά). Ευλαβικό στρώσιμο του κινητήρα σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή έως τα 1500Km. Έχοντας ολοκληρώσει 3700Km σε σχεδόν όλες τις συνθήκες οδήγησης (πολλά χλμ εντός πόλης αλλά και εκτός, ταξίδια 400 αλλά και 800χλμ, με 1 ή 2 άτομα, με ή χωρίς αποσκευές, σε Εθνική Οδό και σε επαρχιακούς δρόμους) έχω να καταθέσω τα εξής: Ο κινητήρας του μέχρι τα 80Km/h είναι απολαυστικός σε ήχο αλλά και απόδοση, αρκεί να κινείσαι αναζητώντας τη ...γαλήνη και όχι την ...αδρεναλίνη. Ροπάτος για τα (λίγα) κυβικά του, ανεβάζει στροφές ήρεμα και απολύτως γραμμικά, με γεμάτο ήχο και με τη συνδρομή του πολύ μαλακού συμπλέκτη κάθε νέα ταχύτητα στο κιβώτιο σου προσθέτει και φόρα. Η οδική της συμπεριφορά είναι εξαιρετική και - είτε το πιστεύει κανείς, είτε όχι - καλύτερη κατά την άποψή μου από το επίσης ερωτεύσιμο RE Interceptor 650, που είχα στην κατοχή μου για 3 εβδομάδες πριν καταφτάσει η Classic 350. Να σημειωθεί ότι είμαι μάλλον πολύ ψηλός για τα δεδομένα της μηχανής (1,95m) αλλά η αίσθηση που εγώ αποκομίζω επάνω της είναι εξαιρετική: άνετες αναρτήσεις που εμπνέουν ασφάλεια στις στροφές, πλαίσιο που επιτρέπει αρκετά μεγάλες κλίσεις αλλά είναι σταθερότατο στις ευθείες, ωραιότατη σέλα και θέση οδήγησης. Στην Εθνική Οδό θα δει κανείς ακόμα και με 2 άτομα, πλαϊνά σαμάρια, τσάντα στη σχάρα και στην πλάτη του συνεπιβάτη 110Km/h σε δρόμο χωρίς ...κλίση. Η πίεση από τον αέρα έτσι και αλλιώς κάπου εκεί βάζει το όριο της ταχύτητας για μη κουραστικό ταξίδι αλλά η αλήθεια είναι ότι λείπουν οι (αρκετοί) ίπποι που θα επέτρεπαν τις άνετες και ασφαλείς προσπεράσεις όσων 4τροχων κινούνται με παραπλήσια ταχύτητα και θέλεις να τους έχεις κάθε στιγμή σε απόσταση ασφαλείας. Οι παρατεταμένες ανηφόρες επίσης απαιτούν κατανόηση και συμβιβασμούς μιας και εύκολα η μέγιστη ταχύτητά σου μπορεί να περιοριστεί γρήγορα στα 90Km/h (πάντα με το μέγιστο φορτίο)... Η προσωπική καταγραφή (πολλών) θετικών και (λίγων) αρνητικών χαρακτηριστικών μέχρι ώρας περιλαμβάνει: Θετικά Κινητήρας που σε κερδίζει με τη ροπή, τον ήχο, τους σχεδόν ανύπαρκτους κραδασμούς και την απόδοσή του στην πόλη και το δευτερεύον οδικό δίκτυο (λέγε με επαρχιακό δρόμο) Πολύ ιδιαίτερη εμφάνιση, "αντικειμενικά" πρόκειται για όμορφη μηχανή (δεν υπάρχει περίπτωση να μην σε ρωτήσουν/κοιτάξουν καθημερινά στα φανάρια...). Κλασικά και ξεχωριστά στη σχεδίαση όργανα, προσεγμένη κατασκευή με απαστράπτον μέταλλο παντού, καλαίσθητοι χρωματικοί συνδυασμοί, χαίρεσαι να την βλέπεις πλησιάζοντας, γυρνάς πάντα το κεφάλι για άλλη μια ματιά όταν την αφήνεις παρκαρισμένη.... Πρόκειται αναμφίβολα για χρονομηχανή (πιστέψτε με, είμαι Φυσικός...), με ζηλευτό τρόπο σε γυρίζει πολλές δεκαετίες πίσω. Πολύ χαμηλή κατανάλωση καυσίμου (ξεκίνησε από 2,8lt/100Km στην περίοδο του στρωσίματος όταν η μέγιστη ταχύτητα ήταν 70-80Km/h και τώρα κυμαίνεται από 3,3 έως 3,6Km/h στις ποικίλες συνθήκες που περίγραψα παραπάνω και που περιλάμβαναν και πολύ τέρμα γκάζι!) Απίστευτη ευελιξία μέσα στην πόλη!!! Περνάει απ' όπου περνούν και τα παπιά, χωρίς ίχνος υπερβολής.... Άνετη και απολαυστική για οδηγό και συνεπιβάτη λόγω σέλας, αναρτήσεων, πλαισίου, κινητήρα, θέσης ποδιών-χεριών στις ήρεμες βόλτες μέχρι 80-90Km/h. Τιμή σκούτερ Τα 2 λαμπάκια εκατέρωθεν του κεντρικού προβολέα, εκτός από το να προσθέτουν σε χαρακτήρα κάνουν και εξαιρετική δουλειά κατά τη στάθμευση το βράδυ! Αυξημένη απόσταση από το έδαφος Επαρκής απόδοση προβολέα τη νύχτα Φθηνή συντήρηση Αρνητικά Ελαστικά που δεν εμπνέουν καμία εμπιστοσύνη στον βρεγμένο δρόμο. Σε επαρχιακή διαδρομή με στροφές, που η εναλλαγή σκιάς και φωτός σήμαινε βρεγμένη και στεγνή άσφαλτο αντίστοιχα, σου (μου) δημιουργούσε ανασφάλεια τι θα γίνει σε έκτακτο και δυνατό φρενάρισμα. Παρόλο που το εγκυρότατο περιοδικό ΜΟΤΟ είχε άκρως αρνητική κριτική στη δοκιμή του για τη συμπεριφορά των ελαστικών και στη στεγνή άσφαλτο, εκτός από τη βρεγμένη, η δική μου (ταπεινότατη....) άποψη δεν είναι καθόλου αρνητική (για το στεγνό οδόστρωμα πάντα), γι' αυτό και δεν τα έχω αλλάξει, παρόλο που το σκεφτόμουν εξ αρχής μιας και αυτή ήταν η σύσταση του συντάκτη της εν λόγω δοκιμής. Να σημειωθεί ότι η δοκιμή του ΜΟΤΟ δεν είχε κανένα άλλο αρνητικό, τουναντίον, όπως και όλες οι αντίστοιχες παγκοσμίως, όπως ανάφερα και στην αρχή. Δεν θα έλεγε κανείς όχι σε μερικούς ίππους παραπάνω (αλλά σε αυτά χρήματα που κοστίζει η μοτοσικλέτα και με αυτή την κατανάλωση καυσίμου μάλλον δεν είναι ρεαλιστικό το ζητούμενο....) Το αριστερό χειριστήριο του τιμονιού, προς χάρη της κλασικής εμφάνισης ΔΕΝ σου επιτρέπει να κάνεις ταυτόχρονα σινιάλο με τα φώτα και να πατάς και την κόρνα, κάτι πολύ επικίνδυνο κατά την άποψή μου!!! Σε μια έκτακτη και δύσκολη συνθήκη που θα προκύψει τη νύχτα πρέπει ενστικτωδώς και ταχύτατα να επιλέξεις αν είναι αποτελεσματικότερο να κορνάρεις ή να παίξεις τα φώτα γιατί ΔΕΝ μπορείς να κάνεις και τα δύο! Λόγω της θέσης και των 2 διακοπτών στο μπροστινό μέρος του αριστερού χειριστηρίου ενεργοποιούνται μόνο από τον αντίχειρα. Το αποτέλεσμα, αν επιλέξεις να κάνεις σινιάλο με τα φώτα, είναι δυστυχώς μερικές φορές να ενεργοποιείς ...το φλας που είναι ενδιάμεσα, με ότι αυτό συνεπάγεται από πλευράς ασφάλειας.... Είναι απορίας άξιο πώς το επιτρέπει αυτό η RE, μιας και αυτή η σχεδίαση ακολουθείται και στη νέα Super Meteor 650, η οποία μόλις παρουσιάστηκε. Μου λείπει πολύ η κλασική "σκανδάλη" για το σινιάλο στο πίσω μέρος του χειριστηρίου, που ενεργοποιείται από τον δείκτη! Στις ταχύτητες πάνω από 40-50Km/h "θολώνει" το είδωλο στους καθρέπτες, με αποτέλεσμα το βράδυ να είναι δύσκολο να υπολογίσεις τις αποστάσεις των οχημάτων που έρχονται πίσω σου. Παρόλο που ο κινητήρας δεν παράγει σε καμιά περίπτωση ενοχλητικούς κραδασμούς, ούτε όταν είσαι σταματημένος στο φανάρι, κάτι-κάπου συντονίζεται με τους καθρέπτες από κάποια ταχύτητα και πάνω. Θα παραγγείλω στο εγγύς μέλλον από τη Hitchcock τις ελαστικές βάσεις για τους καθρέπτες, που υποτίθεται ότι λύνουν το πρόβλημα, αν και αμφιβάλλω... Κοντολογίς, είμαι ΑΠΟΛΥΤΩΣ ευχαριστημένος από την Royal Enfield Classic 350 (τη λένε και Reborn για να την ξεχωρίζουν από την προηγούμενη γενιά...). Πρόσθεσε πολλούς και ωραίους βαθμούς ελευθερίας στη ζωή μου με την ωραία & στιβαρή της παρουσία, καταφέρνει να φαίνεται μεγαλύτερη από το μπόι της, ούσα ταυτόχρονα πληθωρική και ευγενής (if you know what I mean...). Θερμές ευχαριστίες στην RE αλλά και σε όσους είχαν την υπομονή να αναγνώσουν τα παραπάνω! Μάνος ΥΓ Οι φωτό είναι από τα ταξίδια (στα παιδιά μου όταν πάμε εκδρομή τους το λέω αγγλιστί: roadtrip... μου αρέσει για κάποιο λόγο πολύ): Αθήνα - Σπέτσες - Αθήνα (περίπου 370Km), από τις ομορφότερες διαδρομές στην Ελλάδα, από τη παλιά εθνική φυσικά... (λατρεύω το τμήμα Ελευσίνα-Κόρινθος) Αθήνα - Σπέτσες - Κόρινθος - Πάτρα - Γαλαξίδι - Λειβαδιά - Θήβα - Αθήνα (περίπου 800km) Ηράκλειο - Ρέθυμνο - Ηράκλειο (περίπου 250Km στον ιδιαίτερο και μοναδικό τόπο μου...) -
Μάνος καλώς ήρθες στο Royal Enfield Club Hellas
θέμα απάντησε σε Μάνος's Nikoss Rocket στο Ας Γνωριστούμε
Καλώς σας βρήκα! -
Μάνος καλώς ήρθες στο Royal Enfield Club Hellas
θέμα απάντησε σε Μάνος's Nikoss Rocket στο Ας Γνωριστούμε
Ευχαριστώ! Είναι για να τη δαγκώσεις τη λαμαρίνα (του), μεταφορικά & κυριολεκτικά! -
Μάνος καλώς ήρθες στο Royal Enfield Club Hellas
θέμα απάντησε σε Μάνος's Nikoss Rocket στο Ας Γνωριστούμε
Ευχαριστίες! -
Μάνος καλώς ήρθες στο Royal Enfield Club Hellas
θέμα απάντησε σε Μάνος's Nikoss Rocket στο Ας Γνωριστούμε
Ευχαριστίες! -
Μάνος καλώς ήρθες στο Royal Enfield Club Hellas
θέμα απάντησε σε Μάνος's Nikoss Rocket στο Ας Γνωριστούμε
-
Μάνος καλώς ήρθες στο Royal Enfield Club Hellas
θέμα απάντησε σε Μάνος's Nikoss Rocket στο Ας Γνωριστούμε
Γειά και χαρά σε όλους! Η επιστροφή μου μετά από μια 15ετία στους 2 τροχούς έγινε σίγουρα με απαράμιλλο στυλ, με ένα είδος μοτοσικλέτας που δεν περίμενα ποτέ ότι θα οδηγούσα! Έχοντας περάσει την 1η μου δίτροχη περίοδο διανύοντας 150 χιλ. χλμ αποκλειστικά σε μικρές και μεγάλες ταξιδιωτικές on-(ο Θεός να τις κάνει)-off, οτιδήποτε χωρίς ανεμοθώρακα με ξένιζε έως και τρόμαζε. Είμαι πλέον ευτυχής κάτοχος μιας μοτοσικλέτας με σπουδαία προσωπικότητα, που είναι ταυτόχρονα από τις ομορφότερες που κυκλοφορούν! Αυτά για αρχή, πολύ χαίρομαι που ανακάλυψα τις λεπτομέρειες μιας τόσο ιστορικής εταιρείας, που διανύει μια περίοδο εμπνευσμένης αναγέννησης, προσφέροντας σύγχρονες μοτοσικλέτες-χρονομηχανές. Μάνος RE Classic 350, Reborn