Nτεποζιτο απο sportster harley μεταχειρισμενο αριστο αγορα(100 euro) - φτερο πισω το κοβουμε και το εφαρμοζουμε κολλητα με το λαστιχο (αντε αλλα 50 για τις δουλιες βαψιμο και υποδοχες) - μπαστουνακι αλλαγων ταχυτητων κατασκευη & τοποθετηση(το πολλυ 100 euro) -σελακι δερματινο σκληρο με σταμπα (150euro απο debrix) -ταινια εξατμισης (25 euro) - αν θελουμε ασπρα λαστιχα με την ειδικη βαφη (45euro) -τιμονι (οτι γουσταρουμε απο 25 euro απο debrix) - πεταμε το μπροστινο φτερο (ΔΩΡΕΑΝ :cheesy: ) - τελικο εξατμισης (απο 50 euro)....ΣΥΝΟΛΟ:545 euro και ετοιμη η BOBBERια μας :bs:
Featured Replies
Παρακολουθείται από 0
- Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.