Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mετατροπή ENFIELD σε BOBBER

Δημοσιεύτηκε
Nτεποζιτο απο sportster harley μεταχειρισμενο αριστο αγορα(100 euro) - φτερο πισω το κοβουμε και το εφαρμοζουμε κολλητα με το λαστιχο (αντε αλλα 50 για τις δουλιες βαψιμο και υποδοχες) - μπαστουνακι αλλαγων ταχυτητων κατασκευη & τοποθετηση(το πολλυ 100 euro) -σελακι δερματινο σκληρο με σταμπα (150euro απο debrix) -ταινια εξατμισης (25 euro) - αν θελουμε ασπρα λαστιχα με την ειδικη βαφη (45euro) -τιμονι (οτι γουσταρουμε απο 25 euro απο debrix) - πεταμε το μπροστινο φτερο (ΔΩΡΕΑΝ  :cheesy: ) - τελικο εξατμισης (απο 50 euro)....ΣΥΝΟΛΟ:545 euro και ετοιμη η BOBBERια μας  :bs:

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε
:shake2: Φοβερό Ελληνικό δαιμόνιο!!! Χαχαχαχαχα! Έτσι όπως το περιέγραψες ακούγεται απλό. Είναι όμως??? Το αποτέλεσμα???
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Ξεχασα το βαρελακι μετατροπη στο σημειο του φιλτρου αερα (αλλα 100) και φιλτροχοανη καρμπυρατερ(35euro) αρα συνολο 680 euro  :bs: Πανευκολο και αποτελεσμα ΙΔΙΟ με αυτο του link  :bs:
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας


Και με το τιμόνι τι κάνουμε???

αν βαλεις ape-hanger θελεις πιο μακριες ντιζες αρα προσθετεις τιμη αγορας ντιζων  :bs:

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας


Ξεχασα το βαρελακι μετατροπη στο σημειο του φιλτρου αερα (αλλα 100) και φιλτροχοανη καρμπυρατερ(35euro) αρα συνολο 680 euro  :bs: Πανευκολο και αποτελεσμα ΙΔΙΟ με αυτο του link  :bs:

και σπρεη μαυρο ματ αλλα 50 και το βαφουμε μονοι μας ,συνολο 730  :bs:

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας


Και με το τιμόνι τι κάνουμε???

Αν θελεις ιδιο τιμονι με του www.wannabe-choppers.de αυτος εκοψε την καουκα κυκλικα αριστερα και δεξια και εβαλε τα τυπου racing αν κανεις zoom θα το δεις  :smile: πανευκολη μετατροπη και αυτη  :bs:

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Ετσι για να γινεται και κουβεντουλα υπαρχει μια ιστορια που αναφερει οτι η ονομασια bobber προειλθε απο ενα παληκαρι ονοματι bob που δουλευε σε ενα συνεργειο στην Αμερικη και εκοψε τα φτερα της μηχανης του και τη ξεγυμνωσε απο περριτα και γενικα εκανε το δικο του κομματι και οταν την βλεπανε στον δρομο ολοι θελανε να κανουν και τις δικες τους ετσι και πηγαιναν στο συνεργειο που δουλευε ο bob και ζητουσαν μια ιδιοκατασκευη σαν του bob  και ετσι βγηκε το ονομα bobber...αυτο καπου στη δεκαετια 40 η αρχες 50 εγινε (αν ειναι αληθεια η ιστορια δεν ξερω αλλα ειναι ωραια)....βεβαια δεν λεγονται bomber με m γιατι δεν συνδιαζονται με τους βετερανους των βομβαρδιστικων αεροπλανων του 40 οι οποιοι φτιαχνανε μετα μοτοσυκλετιστικες παρεες οπως καποιοι πιστευουν  :bs:
Δημοσιεύτηκε
δεν ξερω αν το ονομα του ηταν bob (αλλα μου ακουγεται λογικο), παντως ηταν μηχανικος του αμερικανικου στρατου στον τομεα των μοτοσυκλετων και γυρνωντας απο τον 2ο παγκοσμιο πολεμο, λεγεται πως ζηλεψε τις ευρωπαϊκες ελαφρυτερες μοτοσυκλετες και ετσι θελησε να φτιαξει και αυτος τη δικη του αφαιρωντας και κρατωντας μονο τα απολυτως απαραιτητα, δημιουργωντας ετσι την πρωτη bobber μοτοσυκλετα. παιζει να χε δει και καμια royal enfiled !!!!!  :roll:
Δημοσιεύτηκε

Οι μετατροπές μου αρέσουν πάρα πολύ τα bobber όχι, κυρίως σαν θέση οδήγησης.
Παρόλα αυτά υπάρχουν μερικά στοιχεία που μπορεί να πάρει κανείς από αυτές τις μετατροπές και να τις προσαρμόσει στα δικά του γούστα.
Αυτό το μπροστινό ας πούμε είναι όλα τα λεφτά.
Αν και το τεμον λίγο μου τα χαλάει…
http://www.flickr.com/photos/cottonfields/2505156410/

επίσης αυτό είναι πολύ καλό για τα γούστα μου πάντα.

bobber+top.jpg

και αυτό το αλήτικο
bobber86.jpg
και αυτο
Royal_Enfield_Machismo_Bobber_Modified_0

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=4VfaQsSm8qI&feature=player_embedded[/youtube]
Γιατί μακραίνουν το πίσω πιρούνι?

Δημοσιεύτηκε

Επίτηδες το κάνετε όλοι με τα bobberόνια;!
Έτσι μου'ρχεται να πάω να πάρω τον τροχό και να αρχίσω να πετσοκόβω... Κουκλιά... :drink
Ειδικά αυτό:


Νίκο μου άναψες φωτιές...
Δημοσιεύτηκε


Οι μετατροπές μου αρέσουν πάρα πολύ τα bobber όχι, κυρίως σαν θέση οδήγησης.



εγω εχω φερει τα ποδοστηρια (απο χαρλεϊ) τερμα πισω, οποτε δεν ειμαι σα να καθομαι σε τουρκικη και να μη θελω να ακουμπησω :tongue:

elifain, ελα στο γκαραζ μου... εχεις αργησει ηδη
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Σας παραθετω φωτο απο το bobber που ειχα για μια 5ετια (ηθελα να κανω και αλλα αλλα δεν προλαβα γιατι το πουλησα και πηρα ενα softail custom οπου το εδωσα και αυτο και γυρισα στην πρωτη αγαπη την royal enfield )
DSC00019.jpg
Το ντεποζιτο το ζωγραφισα μονος μου και το μονωσα με ταινια και το πηγα σε βαφεα και οι εξατμισεις κουρμπαριστικαν σε συγκεκριμενη κλιση ,προστεθηκε εξτρα σωληνα ,χρωμιωθηκε και ειδικο στηριγμα και αγορα τελικων απο Λαζαρατο ,και το πισω φτερο κοπηκε απο εμενα ,πισω φαναρι sparco, φιλτρο αερα ,λαστιχα ,εργαλειοθηκη δερματινη , μπροστινο springer original  :bs:

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας


Σας παραθετω φωτο απο το bobber που ειχα για μια 5ετια
DSC00019.jpg

Kαι μαζι με τον μεγαλο μου γιο (τοτε ηταν 1 ετους) και η μηχανη χωρις μπροστινο φτερο αλλα δισελο για να ανεβει και η κυρα  :smile:


DSC03723.jpg
Δημοσιεύτηκε
μπραβο ρε χρηστε..ωραια τα εργαλεια σου...χαιρομαι πολυ οταν βλεπω ανθρωπους με μερακι...
υ.γ.1 αχ αυτο το springer....
υ.γ.2 αααχχχχ!!!
  • 3 εβδομάδες πριν...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.