Μετά από 3 χρόνια συμβίωσης με την Enfield μου απέκτησα κάποια εμπειρία στην αγορά ανταλλακτικών από το εξωτερικό.
Θα αναφερθώ ειδικά για αγορές από την Ινδία. Οπότε ας έχουμε κατά νου τα παρακάτω:
1. Κίνδυνος να πληρώσουμε τελωνείο, για τον λόγο αυτό ζητάμε από τον πωλητή να στείλει το δέμα με απλό ταχυδρομείο και όχι κούριερ. Όμως ακόμη και με το απλό ταχυδρομείο και ειδικά σε μεγάλα - ογκώδη δέματα ή σε περίπτωση που έχουν ασφαλιστεί, υπάρχει πάλι ο κίνδυνος να πληρώσουμε δασμούς. Προσωπικά σπάω τις αγορές μου σε δέματα των 50-100 € μειώνοντας τις πιθανότητες να δασμολογηθούν τα δέματα. Όμως ποτέ δεν μπορείς να είσαι 100% σίγουρος.
2. Σε περίπτωση ελατωματικού ανταλλακτικού ζητάμε από τον πωλητή την αντικατάστασή του και 99,9 % θα αποζημιωθούμε με νέο ή επιστροφή χρημάτων, μάλιστα όσες φορές μου έτυχε δεν μου ζήτησαν να επιστρέψω το λάθος υλικό.
3. Όταν αγοράζουμε μόνοι μας από Ινδία παρατήρησα ότι μας αντιμετωπίζουν σα τριτοκοσμική χώρα και μας στέλνουν Β' διαλογής ανταλλακτικά. Το έχω εξακριβώσει πολλάκις και στον εαυτό μου και σε φίλους. Όμως έχω παρατηρήσει δεν συμβαίνει το ίδιο με τα ινδικά από την αντιπροσωπεία και τον Χίτσκοκ. Του Χίτσκοκ τα ανταλλακτικά τσεκάρονται για την ποιότητά τους, ενώ στην αντιπροσωπεία πιστεύω πως δεν στέλνουν Β' διαλογής, το έχω διαπιστώσει με ορισμένα είδη.
4. Άρα αποφεύγουμε να αγοράσουμε από τρίτους Ινδούς ανταλλακτικά για το εσωτερικό του κινητήρα, διότι μπορεί να μας κοστίσει πολύ ακριβά σε περίπτωση βλάβης.
5. Από Ινδία αγοράζουμε ΜΟΝΟ ανταλλακτικά των περιφερειακών εξαρτημάτων και πάλι με ρίσκο για την ποιότητά τους.
Λαμβάνοντας υπόψη ότι ίσως ήμουν άτυχος (εγώ και κάποιοι φίλοι) με τις αγορές μου από Ινδία, "Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΣΑΣ..!!"
comment_6878Μετά από 3 χρόνια συμβίωσης με την Enfield μου απέκτησα κάποια εμπειρία στην αγορά ανταλλακτικών από το εξωτερικό.
Θα αναφερθώ ειδικά για αγορές από την Ινδία. Οπότε ας έχουμε κατά νου τα παρακάτω:
1. Κίνδυνος να πληρώσουμε τελωνείο, για τον λόγο αυτό ζητάμε από τον πωλητή να στείλει το δέμα με απλό ταχυδρομείο και όχι κούριερ. Όμως ακόμη και με το απλό ταχυδρομείο και ειδικά σε μεγάλα - ογκώδη δέματα ή σε περίπτωση που έχουν ασφαλιστεί, υπάρχει πάλι ο κίνδυνος να πληρώσουμε δασμούς. Προσωπικά σπάω τις αγορές μου σε δέματα των 50-100 € μειώνοντας τις πιθανότητες να δασμολογηθούν τα δέματα. Όμως ποτέ δεν μπορείς να είσαι 100% σίγουρος.
2. Σε περίπτωση ελατωματικού ανταλλακτικού ζητάμε από τον πωλητή την αντικατάστασή του και 99,9 % θα αποζημιωθούμε με νέο ή επιστροφή χρημάτων, μάλιστα όσες φορές μου έτυχε δεν μου ζήτησαν να επιστρέψω το λάθος υλικό.
3. Όταν αγοράζουμε μόνοι μας από Ινδία παρατήρησα ότι μας αντιμετωπίζουν σα τριτοκοσμική χώρα και μας στέλνουν Β' διαλογής ανταλλακτικά. Το έχω εξακριβώσει πολλάκις και στον εαυτό μου και σε φίλους. Όμως έχω παρατηρήσει δεν συμβαίνει το ίδιο με τα ινδικά από την αντιπροσωπεία και τον Χίτσκοκ. Του Χίτσκοκ τα ανταλλακτικά τσεκάρονται για την ποιότητά τους, ενώ στην αντιπροσωπεία πιστεύω πως δεν στέλνουν Β' διαλογής, το έχω διαπιστώσει με ορισμένα είδη.
4. Άρα αποφεύγουμε να αγοράσουμε από τρίτους Ινδούς ανταλλακτικά για το εσωτερικό του κινητήρα, διότι μπορεί να μας κοστίσει πολύ ακριβά σε περίπτωση βλάβης.
5. Από Ινδία αγοράζουμε ΜΟΝΟ ανταλλακτικά των περιφερειακών εξαρτημάτων και πάλι με ρίσκο για την ποιότητά τους.
Λαμβάνοντας υπόψη ότι ίσως ήμουν άτυχος (εγώ και κάποιοι φίλοι) με τις αγορές μου από Ινδία, "Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΣΑΣ..!!"
;))