Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Σπειρωματα στις ταπες λαδιου.

Δημοσιεύτηκε

Δεν συμβαίνει συχνά να κλωτσήσει το σπείρωμα στο κάρτερ της τάπας αποστράγγισης λαδιού σε Bullet 350cc και 500cc. Μετά το 2002 τα σπειρώματα είναι μετρικά και συγκεκριμένα ακριβώς ίδιο με το σπείρωμα στο μπουζί Μ14 Χ 1,25.

Για την επισκευή χρειαζόμαστε το κατάλληλο κιτ επιδιόρθωσης σπειρωμάτων, θα το βρούμε στο ebay αναζητώντας Thread Repair M14 φροντίζοντας να διαλέξουμε το βήμα της σπείρας στο 1.25

20 ευρώ κοστίζει και είναι αυτό που απεικονίζεται παρακάτω:

 

M14_125.jpgαρκετά οικονομικό και καλής ποιότητας σε σχέση με το επώνυμο κιτ της V-coil που κοστίζει υπερδιπλάσια.

Τα σπειρώματα που διαθέτει το κιτ έχουν ύψος 12,4 mm. 

ΠΡΟΣΟΧΗ, ειδικά στην επιδιόρθωση σπειρώματος της τάπας του στροφαλοθαλάμου (η μπροστινή). Επάνω στο σπείρωμα βρίσκεται η δίοδος από την οποία η αντλία επιστροφής ρουφάει το λάδι στέλνοντάς το στην κεφαλή.

Η εν λόγω τρύπα ΔΕΝ πρέπει να καλυφθεί από το νέο σπείρωμα. Οι σπείρες της τάπας είναι περίπου 8,5 mm όμως οι σπείρες του κιτ είναι 12,4mm και πιθανόν να φράξουν την δίοδο. Αν δεν βρούμε τόσο κοντές σπείρες θα κοντύνουμε αυτές του κιτ.

Η διαδικασία είναι σχετικά απλή:

- αφήνουμε αρκετή ώρα ώστε να στραγγίσει ο στροφαλοθάλαμος από λάδια,

- πλαγιάζουμε τη μηχανή (αφού έχουμε αφαιρέσει το τεπόζιτο),

- φρεζάρουμε τις χαλασμένες σπείρες με το τρυπάνι του κιτ,

- ανοίγουμε σπείρες με το κολαούζο του κιτ,

- βιδώνουμε ένα κομμάτι σπείρες με την ειδική λαβή του κιτ,

- αφαιρούμε (κόβουμε) τέλος το άγγιστρο της σπείρας που μας βοήθησε να την βιδώσουμε,

- με κάποιο τρόπο ξεπλένουμε με βενζίνη άφθονη για να φύγουν τυχόν υπολείμματα γρέζια αλουμινίου.

 

Αν νομίζετε ότι δεν μπορείτε να το κάνετε μην το επιχειρείτε, δώστε 30-50€ σε συνεργείο, ώστε αν την φτιάξει στραβή (έχει συμβεί) να πιάσουν τόπο τα καντήλια.. :swear:

Ενώ έχω επισκευάσει διάφορα άλλα σπειρώματα με εύκολη πρόσβαση, τάπα λαδιού δεν έχω φτιάξει ποτέ μου.

Λέγεται ότι το επισκευασμένο σπείρωμα είναι δύσκολο να κλωτσήσει πάλι, διότι πλέον δεν σφιγγουμε σε αλουμινένιες σπείρες αλλά ατσάλινες.. ;))

 

 

 

  • Απαντήσεις 55
  • Εμφανίσεις 15k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

  • ...η πιο καλη λυση ειναι να βαλεις χειλκοιλ κιτ επισκευης σπειρωματων... ...το θεμα ειναι για να μπδι εκει κατω πρεπει να βαλεις το μηχανακι το πλαι ετσι ωστε να μη βαλεις λοξα το νεο σπειρωμα...

  • Αντώνη έχω πάρει το κιτ επισκευής σπειρωματων για τις τάπες μας,  είναι παρόμοιο με το κιτ για μπουζί.   είναι τύπου helicoil  Όμως μη κάνουμε κουβέντα με πατέντες.  30€ είναι το κόστος επισκευής

  • η λυση ειναι υπερβολικα απλη για οσους δεν θελουν οι ταπες τους να κλωτσησουν τα σπειρωματα της φωλιας !!!!!! 1. λυνουμε την ταπα ΠΑΝΤΑ με κρυο κινητηρα 2. αφου αδειασουμε το λαδι και πρεπει

ΕΙΚΟΝΕΣ

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Ψάχνοντας πληροφορίες στο youtube παρατήρησα μηχανικό αυτοκινήτου να μη χρησιμοποιεί σπείρωμα τύπου v-coil αλλά μασίφ κυλινδράκι σαν και αυτό που χρησιμοποιούν στην επισκευή σπειρώματος στα μπουζί..

 

M14_125_spark.jpg

 

γνωρίζει κάποιος αν και οι δύο τύποι επιδιόρθωσης  σπειρωμάτων ενδείκνυται για αυτή τη δουλειά;

'Η μήπως ο πιο σωστός είναι αυτός που μας δείχνει στο παρακάτω βιντεάκι..;

 

 

Δημοσιεύτηκε

στην ουσια απο οτι δειχνει ,κανανε και οι δυο ακριβως το ιδιο πραγμα 

απλα ο πρωτος ανοιξε πρωτα καθαρη τρυπα με τρυπανι και εν συνεχεια δημιουργησε το σπειρωμα που θα βιδωσει το χελικοηλ

ενω ο δευτερος δημιουργησε αυτο το σπειρωμα απευθειας με το σπεσιαλ εργαλειακη αυτο που ειναι σαν μαυρη βιδα στη φωτο 

Δημοσιεύτηκε

τωρα οσον αφορα το μασιφ κυλινδρακι ,θα μπορεις να βρεις σε τοσες σπειρες ωστε να μη σου καλυψει την τρυπα στη φωλια που περνα το λαδι ?

κοβεται για να μικρυνει το υψος του ?

ενω το χελικοηλ ειναι πιο ευκολο στο κοψιμο 

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Χρήστο σα να έχεις δίκιο, μάλλον θα πάρω και τα δύο είδη επιδιόρθωσης.

Βλέπετε μαζεύω προίκα για τη λέσχη μας.. :)

Δημοσιεύτηκε

Χρήστο σα να έχεις δίκιο, μάλλον θα πάρω και τα δύο είδη επιδιόρθωσης.

Βλέπετε μαζεύω προίκα για τη λέσχη μας.. :)

E ρε τι έχει να γίνει όταν και αν κάποτε καταφέρουμε να κάνουμε το ονειρο πραγματικότητα...

Γλέντια !!!

Δημοσιεύτηκε

Γλέντια !!!


Όντως! Καμιά enfield μέλους δεν θα δουλεύει γιατί θα δοκιμάζουμε πάνω τους όλα αυτά τα μπιχλιμπίδια!...
Δημοσιεύτηκε

Όντως! Καμιά enfield μέλους δεν θα δουλεύει γιατί θα δοκιμάζουμε πάνω τους όλα αυτά τα μπιχλιμπίδια!...

Τι είναι αυτα που λες τώρα;

Εδώ έμαθαν στην αντιπροσωπεία να τις φτιάχνουν, δεν θα μάθουμε εμείς;;;

Πλήρες συνεργείο θα έχουμε και θα ζηλεύεις μετά εσύ που θα πηγαίνεις το Χάρλευ στην αντιπροσωπεία όπου θα σου πιάνουν τον ... μώλο :)

Δημοσιεύτηκε
...ο προβληματησμος μου ειναι πως θα ρηξουμε βενζινη για ξεπλημα του στροφαλοθαλαμου οταν ειναι κουμπομενα ολα πανω...

...εγω θα προτημησα μια ηλεκτρικη σκουπα αρκετα δυνατη ωστε να τραβηξει τα γρεζια...!!!

...απο εκει και περα καλη επιτυχια, αν και ειναι σιγουρη...!!!
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

ενω το χελικοηλ ειναι πιο ευκολο στο κοψιμο 

Μετά από ψάξιμο και ερωτήσεις είναι αυτό που λες Χρήστο, το V-coil κόβεται πιο εύκολα.

Οι σπείρες για μπουζί οι μικρότερες είναι πλάτους 9,5mm οριακά πιθανόν να κάνει και να μην καλύπτει την δίοδο.

Πρέπει να μετρηθεί ακριβώς η απόσταση, αλλά δεν είμαι σε ηλικία να ξαπλώσω κάτω από το κάρτερ της Enfield..[url=http://yoursmiles.org/t-no.php]t2624.gif[/url]

Δημοσιεύτηκε

...ο προβληματησμος μου ειναι πως θα ρηξουμε βενζινη για ξεπλημα του στροφαλοθαλαμου οταν ειναι κουμπομενα ολα πανω...

...εγω θα προτημησα μια ηλεκτρικη σκουπα αρκετα δυνατη ωστε να τραβηξει τα γρεζια...!!!

...απο εκει και περα καλη επιτυχια, αν και ειναι σιγουρη...!!!

Μπόλικο γρασάκι πριν την διαδικασία του κοψίματος των σπειρών θα κρατήσει τα γρέζια στο σημείο αυτό.

Μετά προσεκτικό σκούπισμα του γράσου θα πάρει μαζί και τα γρέζια.

 

Η σκούπα δεν νομίζω ότι θα κάνει δουλειά, μια και τα γρέζια θα κολλάνε πάνω στο λάδι που θα υπάρχει μέσα στο κάρτερ και δεν τα ξεκολλάει το ρούφηγμα της σκούπας.

Δημοσιεύτηκε

...χιμμμμ ναι είναι  μία ορθή προσέγγιση και αυτή..

...οπότε βουρ και θα δείξει η νεκροψία...!!!

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Μπόλικο γρασάκι πριν την διαδικασία του κοψίματος των σπειρών θα κρατήσει τα γρέζια στο σημείο αυτό.

Μπορεί να μη σ' αρέσει αλλά εγώ θα σε λαϊκιάσω.. :thumbsup:

Δημοσιεύτηκε

Μπορεί να μη σ' αρέσει αλλά εγώ θα σε λαϊκιάσω.. :thumbsup:

Εχεις γίνει πολύ.... λαϊκιστής τελευταία και λαϊκίζεις επικίνδυνα :)

Δημοσιεύτηκε

Νίκο, ξεκίνησες το θέμα αυτό επειδή υπάρχει κάποιο κλωτσημένο σπείρωμα σε μοτοσικλέτα ήδη ή απλά για ενίσχυση γνώσεων;;;;;

Το ρωτάω αυτό επειδή ο ΒΒΚ προτρέπει 'βουρ' αλλά δεν ξέρω .. έχουμε πειραμοτοσικλέτα;;;;; (όπως λέμε πειραματόζωο)!

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Gigas

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

 έχουμε πειραμοτοσικλέτα;;;;; 

Από αυτή τη φράση μπορεί να ανοίξει μεγάλη κουβέντα. Επιγραμματικά όσοι ασχολούνται μόνοι τους με τη μοτοσικλέτα τους για χι ψι λόγους (η μεγάλη κουβέντα που έλεγα) πειραματίζονται.

Ναι πιθανόν να αντιμετωπίσουμε σε Bullet φίλου κλοτσημένο σπείρωμα. Το κιτ επισκευής ήδη παραγγέλθηκε.. ;))

Δημοσιεύτηκε

Από αυτή τη φράση μπορεί να ανοίξει μεγάλη κουβέντα. Επιγραμματικά όσοι ασχολούνται μόνοι τους με τη μοτοσικλέτα τους για χι ψι λόγους (η μεγάλη κουβέντα που έλεγα) πειραματίζονται.

Ναι πιθανόν να αντιμετωπίσουμε σε Bullet φίλου κλοτσημένο σπείρωμα. Το κιτ επισκευής ήδη παραγγέλθηκε.. ;))

Δεν το συζητάμε...

Πολύ καλώς έκανες και το παρήγγειλες, είτε χρειαστεί είτε όχι στην Bullet του φιλου.

Ακόμη και αν δεν χρειαστεί όμως στην συγκεκριμένη περίπτωση, των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν έχουν φάει!!!! :)

Την προηγούμενη φορά που χρειάστηκε να περάσω δύο helicoil στην δαγκάνα του φρένου, πλήρωσα σε μηχανουργεί 15 ευρώ για την ....εκδούλευση!

Με 20 θα μπορούσα να είχα πάρει όλο το σετ και να μου μείνουν και τα εργαλεία!

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Gigas

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Θυμάμαι ήταν στο δημοτικό που με βάζαν τερματοφύλακα, έκτοτε έχω ανασφάλειες στη ζωή μου.

Μια από αυτές είναι και το αν έχω σφίξει καλά την όποια βίδα (κι ας έχω δυναμόκλειδο).

Σφίγγω και ξανασφίγγω μέχρι που στο τέλος εθίζομαι να βρω τα όρια της βίδας ή του σπειρώματος.

Ας είναι καλά τα κολαούζα και οι βιδολόγοι, έχω μαζέψει κάποια βασικά σετ.

Όποιος έχει πρόβλημα μου στέλνει ΠΜ.. :)

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Όποιος έχει πρόβλημα μου στέλνει ΠΜ.. :)

Όχι για να του δανείσω το σετ, αλλά για να ψυχανεμιστούμε παREα.. :crazy:

Δημοσιεύτηκε

Ας είναι καλά τα κολαούζα

Φϊλε μου, χωριό που φαίνεται, κολαούζο δεν θέλει :)

Ασχετο είναι αλλά και συγκινητικό μαζί  :D

Δημοσιεύτηκε
Στέλιο μάλλον η δικιά μου βιδα κλωτσησε. .χα χα. τελευταία φορα που άλλαξα λαδια ενσταθηκα ότι η μπροστινή τάπα δεν είναι και στα καλύτερα της. .και μάλλον θα πειραματιστώ αν και κοντά μου βρίσκεται μηχανουργείο που το επισκευάζει. .
Νομίζω ότι είναι εύκολο. .για να δοκιμάσουμε. .
Δημοσιεύτηκε

Στέλιο μάλλον η δικιά μου βιδα κλωτσησε. .χα χα. τελευταία φορα που άλλαξα λαδια ενσταθηκα ότι η μπροστινή τάπα δεν είναι και στα καλύτερα της. .και μάλλον θα πειραματιστώ αν και κοντά μου βρίσκεται μηχανουργείο που το επισκευάζει. .
Νομίζω ότι είναι εύκολο. .για να δοκιμάσουμε. .

Ετσι όπως άρχισα να διαβάζω, ανησύχησα που κλώτσησε η .. δικιά σου βίδα!!!!
Ευτυχώς τελικά κατάλαβα ότι ήταν από το μηχανάκι σου :)

Αυτή φτιάχνεται....

Η δικιά σου δύσκολα :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:

 

Για το μηχανούργείο, μάλλον το σπίτι του Νοε εννοείς, ε;;; B)

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Gigas

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

και μάλλον θα πειραματιστώ αν και κοντά μου βρίσκεται μηχανουργείο που το επισκευάζει. .
Νομίζω ότι είναι εύκολο. .για να δοκιμάσουμε. .

Θανάση, εμένα αυτό που με φοβίζει είναι ότι η συγκεκριμένη τρύπα στο κάρτερ είναι τελείως άκρη και έχει σε μεγάλη περίμετρο λεπτό τοίχωμα. Αυτή η τάπα με φοβίζει όχι μόνο μη κλοτσήσει το σπείρωμα, αλλά μη τυχόν κάνει ρωγμή το κάρτερ.

Δημοσιεύτηκε
Δεν νομίζω υπερβολικό μου ακούγεται με τρυπάνι μια τρύπα κανείς σε αλουμίνιο ??
Ετσι νομίζω ..
Δημοσιεύτηκε

Δεν θυμάμαι πού ακριβώς είναι η μπροστινή τάπα και πόσο κοντά είναι στην άκρη κλπ...

Ομως, η διαδικασία δεν δημιουργεί τάσεις και ζόρια που να δικαιολογήσουν ρωγμές και σπασίματα, Νίκο.

Τρυπάει το τρυπάνι, κοβει το σπείρωμα το εργαλείο και βιδώνεται το εμφύτευμα.

Δεν νομίζω να κινδυνεύει περισσότερο...

Ασε που εκει που ειναι το σπείρωμα που χάλασε, το αλουμίνιο είναι πιό.... ψωμομένο για να μπορούν να υπάρξουν οι βόλτες..

Δεν έχει σημασία αν ειναι κοντά ή μακριά απο την άκρη του καρτερ....

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

να και το επίμαχο σημείο για να καταλαβαινόμαστε, η μπροστινή τάπα του στρφαλοθαλάμου..

 

maxresdefault.jpg

 

και οι τρεις τάπες (για τα νεώτερα μοντέλα καρμπυρατέρ) 04-1024x766.jpg

 

oil_plug_01.jpgoil_plug_03.jpg 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.