Jump to content
Δημιουργία Νέου...

Σπειρωματα στις ταπες λαδιου.


noe

Recommended Posts

να και το επίμαχο σημείο για να καταλαβαινόμαστε, η μπροστινή τάπα του στρφαλοθαλάμου..

 

maxresdefault.jpg

 

και οι τρεις τάπες (για τα νεώτερα μοντέλα καρμπυρατέρ) 04-1024x766.jpg

 

oil_plug_01.jpgoil_plug_03.jpg 

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

  • Απαντήσεις 55
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

και οι τρεις τάπες (για τα νεώτερα μοντέλα καρμπυρατέρ) 04-1024x766.jpg

Οπως φαίνεται σε αυτήν την φωτογραφία πεντακάθαρα, υπάρχει πολύ υλικό γύρω απο την βίδα.

Κοίτα πόσο εξέχει το αλουμίνιο από το κεφάλι της βίδας, το οποίο είναι πολύ μεγαλύτερο από το σπείρωμα αυτό καθ' εαυτό.

Δεν υπάρχει θέμα ανησυχίας!

 

Μετά την τοποθέτηση του helicoil, νέα τάπα φυσικά, νέα ροδέλα σε κάθε αλλαγή λαδιών και ευλαβικό σφίξιμο σύμφωνα με τις οδηγίες.

Αλήθεια, πόσο σφίγγουν αυτές οι βίδες.. ξέρει κανείς;;;

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Οκ καταλάβαμε ..με προβληματισες μπαγάσα ...ναι θέλει προσοχή ..γραφτό θα κανείς την τρύπα εσυ.χα χα
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

 

Αλήθεια, πόσο σφίγγουν αυτές οι βίδες.. ξέρει κανείς;;;

 

Που ειναι ο Στεφανος ...?να απάντηση στο γίγαντα

Οσο κι αν έψαξα σε μανουάλια και σε νήματα στο Ιντερνέτι, δεν κατάφερα να βρω τιμές σύσφηξης στις τάπες του λαδιού.

Οπότε, η τιμή είναι "Οσο σε φωτίσει ο Θεός" :)

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Μην φοβαστε re...
Η τρυπα που ανοιγεις ειναι για τις παλιες βολτες.Πιο πολυ ζορι τραβαει το καρτερ απο το σφιξημο της βιδας μετα το χελικοιλ παρα την ωρα της τριβης απο το τρυπανι.
Ασε που στις πλατινες ειναι πιο λεπτοδουλεια κι εκει αντεχει..
Οσο για τα γρεζια και το γρασσο ειναι καλη ιδεα και ισως και μαγνητης.
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Μην φοβαστε re...
Η τρυπα που ανοιγεις ειναι για τις παλιες βολτες.Πιο πολυ ζορι τραβαει το καρτερ απο το σφιξημο της βιδας μετα το χελικοιλ παρα την ωρα της τριβης απο το τρυπανι.
Ασε που στις πλατινες ειναι πιο λεπτοδουλεια κι εκει αντεχει..
Οσο για τα γρεζια και το γρασσο ειναι καλη ιδεα και ισως και μαγνητης.

Ο μαγνήτης θα ήταν καλή ιδέα αν άνοιγες σε σίδερο.

Το αλουμίνιο δεν.... ;)

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Εχω κι αλλο...
Γιατι δεν βαζεις λαδι απο την τρουπα που αναπνεει ο στροφαλοθαλαμος με μια συριγγα, ωστε σιγα σιγα να τρεξουν τα λαδακια εξω μαζι με τα γρεζια.
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Μπράβο Ανδουαν. Όμως όχι με λάδι αλλά με βενζίνη να καθαρίσει καλά και μετά λάδι να φύγει η βενζινιλα. ΒRE τι εύστροφη παREΑ είστε εσείς.
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Παληκάρια, βέβαια δεν έχω εμπειρία στίς ένφιλντ αλλά άς πώ κι εγώ την ταπεινή γνώμη μου. Κατ' αρχάς, το γρασάκι πάνω στον κοχλία του τρυπανιού καλά συστήθηκε νωρίτερα και είναι η πλέον εφαρμοσμένη τακτική απο τούς πιό πολλούς γνώστες. Δεύτερον, η πυκνότητα της βενζίνης είναι ελάχιστη με αποτέλεσμα τα γρέζια να κατακάθονται λόγω βάρους, άρα πάλι θα μείνουν γρέζια μέσα, ενώ το λάδι λόγω πυκνότητας θα τα παρασύρει ευκολότερα. Τρίτον και κατά την πάντα ταπεινή γνώμη μου γιατί να μή βάλουμε κάτι σαν τάπα ή ακόμα και ένα κομματάκι πανί(όχι αυτά που αφήνουν χνούδι) μέσα στην τρύπα προυποθέτοντας ότι μπορούμε να το τραβήξουμε έξω με λαβίδα ή ένα σύρμα σε μορφή γάντζου. Φυσικά το παραπάνω προυποθέτει προσεκτικό τρύπημα με αργόστροφο τρυπανάκι και ελεγχόμενες στροφές ώστε να μην αρπάξουμε το πανάκι και τα κάνουμε μαντάρα. Τέλος, αν το τρύπημα γίνει με φορά απο κάτω πρός τα πάνω τότε η πιθανότητα να μας φύγουν γρέζια μέσα μειώνεται στο ελάχιστο.

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Ισα ισα που με τον αφρο...
Θα πεταχτουν οοοολα τα γρεζια εξω.!!
Γεια σου re Νικο, το φτιαξαμε παλι το θεμα.Χα χα..
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Ευχαριστούμε όλους για τις ευφάνταστες συμβουλές.. :)

Λοιπόν καταλήξαμε στη μέθοδο V-coil και μόνο διότι η μούφα σπείρωμα που χρησιμοποιούν για τα μπουζί προϋποθέτει και ανθεκτικό τοίχωμα. Η τάπα που θέλουμε να δουλέψουμε είναι ευαίσθητη και δεν θέλουμε να έχουμε κάποιο δυσάρεστο αποτέλεσμα υπό μορφή "κρακ".  :wacko:

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Σύντεκνε Αντώνη, εγώ αρχικά μίλησα σοβαρά θέλοντας να βοηθήσω χωρίς καμμιά διάθεση διακωμώδησης του θέματος. Δεν νομίζω ότι παρεκτράπην.

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Αν δεν ρισκαρεις...δεν θα κερδισεις ποτε, δεν θα παθεις ποτε, δεν θα μαθεις ποτε!! Σεβαστο παντως γιατι κι εγω ισως να εκανα το ιδιο.
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Σύντεκνε Αντώνη, εγώ αρχικά μίλησα σοβαρά θέλοντας να βοηθήσω χωρίς καμμιά διάθεση διακωμώδησης του θέματος. Δεν νομίζω ότι παρεκτράπην.

Re Νικολα εννοειται...!!
Εγω το ξεκινησα, το ξερω.Απλα πλεον σας γνωριζω και μπορω να λεω τις αρλουμπες μου.
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

deja vu.. με τον εαυτό μου..!!  :wallbash:

noe το θεμα εχει ξεφυγει ο καθενας γραφει το μακρη του και το κοντο του.Το θεμα δεν προσφερετε για διακωμωδηση.Συνεχισετο γιατι υπαρχουν και μελοι του κλαμπ που ενδιαφερομαστε σοβαρα για το θεμα που ανοιξες.

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

  • 1 year later...

Ολοι νομιζω γνωριζουμε ποσο ευκολο ειναι να κλωτσησει ενα σπειρωμα σε ενα enfield λογο κακου κραμματος.Σε ολα ομως ειναι ευκολο με κολαουζο να το φτιαξουμε...οχι ομως και στις ταπες λαδιου.Εκει η πιο λογικη λυση ειναι το μηχανουργειο.Αν ομως δεν θες να πας εκει..μια απλη λυση ειναι να βαλεις φλαντζοκολλα στα χαλασμενα σπειρωματα και να τα βιδωσεις ελαφρα,να την αφησεις μια μερα και μετα να προσθεσεις λαδι.Χμ χμμμμ...

Εμενα αυτο προσωπικα δεν με κανει να νιωθω και πολυ ασφαλεια,καθως με τις θερμοκρασιες και τους κραδασμους της συγκεκριμενης μοτοσυκλετας δεν θα γνωριζα ποτε και ισως σε καποια εκδρομη μου εφευγε η ταπα απο την θεση της κι οχι μονο θα εφευγαν τα λαδια μεσα απο τον κινητηρα με αποτελεσμα αν δεν το προλαβαινα να κολλαγε...αλλα το πιο σημαντικο...την ωρα της διαδρομης να τα παταγε και η πισο ροδα.Εεεε εκει κλαφτε με μανουλες!

Καθως εψαχνα σε διαφορες λοιπον λυσεις,επεσα πανω σε μια πατεντα που προσωπικα εμφανισιακα δεν μου αρεσε..αλλα δεν θα την απεκλεια κιολας.Ριξτε κι εσεις μια ματια,μηπως σκεφτουμε κατι καλυτερο...

 

http://www.whfolk.co.uk/REOCHUMBER/Articles/drainplugs.htm

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

...η πιο καλη λυση ειναι να βαλεις χειλκοιλ κιτ επισκευης σπειρωματων...

...το θεμα ειναι για να μπδι εκει κατω πρεπει να βαλεις το μηχανακι το πλαι ετσι ωστε να μη βαλεις λοξα το νεο σπειρωμα...

...το κανα κανα δυο μεσα στο φορυμ ειδικα σε Efi...ονοματα δεν λεμε...!!!

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Αντώνη έχω πάρει το κιτ επισκευής σπειρωματων για τις τάπες μας,  είναι παρόμοιο με το κιτ για μπουζί.   είναι τύπου helicoil 

Όμως μη κάνουμε κουβέντα με πατέντες.  30€ είναι το κόστος επισκευής μιας ταπας, λιγότερο από  25€ τόσο κοστίζει και το κιτ.

Αξίζει να θυσιασουμε την ασφαλειά μας,  αλλά και την ομορφιά της κουκλας μας...? :love:

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

×   Έχετε επικολλήσει περιεχόμενο με μορφοποίηση..   Αφαίρεση μορφοποίησης

  Το ανώτερο επιτρεπτό όριο είναι 75 φατσούλες/emotions,.

×   Ο σύνδεσμός σας έχει ενσωματωθεί αυτόματα.   Προβολή ως σύνδεσμο

×   Το προηγούμενο περιεχόμενό σας έχει αποκατασταθεί.   Εκκαθάριση επεξεργαστή

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Παρακολουθείται από   0 μέλη

    • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

×
×
  • Δημιουργία Νέου...

Write what you are looking for and press enter or click the search icon to begin your search