Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Λαδια για τις enfield

Δημοσιεύτηκε

Royal enfield bullet:Ορυκτελαιο 20/50

Royal enfield efi:Συνθετικο 15/50

 

Καλο θα ειναι να κανουμε αλλαγη λαδιων εκτος του προγραμματισμενου με βαση manual χλμ.και ανα εξαμηνο.Οοολα πλεον τα λαδια εχουν οριο ζωης μετα την πρωτη τους λειτουργια.Μετα λοιπον το εξαμηνο χανουν την πυκνοτητα τους...με αποτελεσμα να γινονται σαν νερο.Εγω επειδη γενικα το εχω στο μυαλο μου κοιταζω να αγοραζω και φρεσκο λαδι απο βενζιναδικο.Παντα γραφουν ημερομηνια παραγωγης.Θα με πειτε ψειρα...αλλα δεν ειναι τυχαιο που πολλα enfield εκαναν το κρακ μετα απο πολυ καιρο ακινησιας μη εχοντας γινει αλλαγη λαδιων.

 

Εγω τα αλλαζω καθε 1000-1500χλμ.και ανα μια φορα το φιλτρο λαδιου.(Εδω ειμαι ψειρας).

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε

Torco V- series ST 20-50 βάζω από την αρχή της ζωής τους στις Enfield μου. 

Αλλαγή κάθε 2500 χλμ. και κάθε δεύτερη αλλαγή φίλτρου και πρόσθετο motokote.

Δεν υπολογίζω την χρονική περίοδο αλλά μόνο την χιλιομετρική, σε αυτό εμπιστεύομαι τον μπάρμπα μου πλέον συνταξιούχο μηχανικό στις Lancia που μου είχε προτείνει αυτή τη μέθοδο συχνής αλλαγής λαδιών.

16 λεπτά πριν, Αντωνης Σταθακης είπε:

.Μετα λοιπον το εξαμηνο χανουν την πυκνοτητα τους...με αποτελεσμα να γινονται σαν νερο.

 

Θέλω περισσότερες εξηγήσεις για αυτό, είναι πολύ σημαντική άποψη.

Δημοσιεύτηκε

Δηλαδή φαντάσου έναν συλλέκτη οχημάτων ή κάποιον που έχει πάθος έχοντας στην κατοχή του κάμποσα μοτόρια, τι πρέπει να κάνει, να αλλάζει κάθε έξι μήνες τα λάδια τους? ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ οικονομική, δεν μας έφτανε η υποχρεωτική ασφάλιση που αναγκάζει να παραδίνουμε πινακίδες, θα πρέπει να τα αδειάζουμε και από τα λάδια.

Πουλάω τις μοτοσικλέτες μου..:ranting:

βRE μπας και είναι κόλπο των βενζινάδων και των εταιρειών..?

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Ο καθε κινητηρας δουλευει αλλιως.Αρα αλλα καταλοιπα αφηνει στα λαδια ο ενας κι αλλα ο αλλος.Οπως επισης εχει να κανει η συμπεριφορα της οδηγησης αλλα και φυσικα αν οι μετακινησεις ειναι μεσα σε πολη ή εθνικη.Ο μονος τροπος για να ελεγχεις το λαδι σου ειναι να το πηγαινεις για αναλυση.Γινεται συνεχεια ομως??Δεν γινεται...Ομως να ξερετε πως οποιαδηποτε στιγμη βγαλεις λαδι απο κινητηρα και το πας για αναλυση,πως θα σου βγαλουν και πορισμα και για τον τροπο οδηγησης αλλα φυσικα και σε τι κατασταση ειναι ο κινητηρας.Τωρα...για το ποοσο αντεχουν τα λαδια.Θα διαβασετε πολλα και σε πολλες περιπτωσεις θα δειτε πως ειναι εμπορικο παιχνιδακι των εταιριων.Αμ δε...μπορειτε να ρωτησετε και καποιους βενζιναδες που ειδικευονται στα λαδια,οι οποιοι εχουν παρακολουθησει πολλα σεμιναρια για το θεμα.Ομως θα δειτε πως κανενα λαδι μετα την πρωτη του χρηση,ειτε ειναι ορυκτελαιο ειτε ειναι φουλ συνθετικο,δεν θα εχει την ιδια οξυτητα και πυκνοτητα κι οτι θα σας το βγαλουν ακαταλληλο.

Δημοσιεύτηκε

μην αγχωνεστε παιδες!!!!

σωστη αλλαγη λιπαντικων στην ωρα τους και ολα καλα!!!!

ελεγχος για την σταθμη κατα διαστηματα και παλι ολα καλα!!!!

το καλοκαιρι θα ηταν συνετο να χρησιμοποιουμε sae 60 ,πιο ανθεκτικο στις θερμοκρασιες ,αλλα και παλι μην αγχωνεστε!!!!!

αραγε ΜΟΝΟ το λαδι ευθυνεται για την ζημια σε ενα κινητηρα οταν τον δουλευουμε με αμολυβδη ενω πρεπει να γινει τροπος ζωης σε ολους πως τα ενφιλντ θελουν βενζινη παλια ( σουπερ 'η προσθετο μολυβδου οποτε βαζουμε αμολυβδη )????

το ειχα ξαναπει παμπολες φορες ,το Α και το Ω ειναι να βαζουμε την σωστη βενζινη παιδες !!!!!:geia: 

Δημοσιεύτηκε

ΚαλησπέREς παίδες,

 

Εγώ είχα μπει στο ίδιο τρυπάκι αντίστοιχα για το αυτοκίνητό μου μετά από προτροπή της αντιπροσωπείας ότι "καλό είναι να αλλάζεις λάδια στα 7500 και όχι στα 15000 που αναγράφεται στο manual"

 

Μετά από συζήτηση με μαστόρι εκτός αντιπροσωπείας μου ανέφερε ότι "και το να αλλάζεις πολύ συχνά τα λάδια δεν είναι σωστό γιατί είναι σχεδιασμένα να κάνουν συγκεκριμένο κύκλο ζωής"

 

Μετά από όλα αυτά κατάλαβα ότι είναι και κολπάκι των αντιπροσωπειών για να κάνουμε πιο συχνά σέρβις

 

Αλλιώς εξηγείστε μου για ποιο λόγο οι εταιρίες να ρισκάρουν βλάβες στα οχήματά τους και κατά συνέπεια δυσφήμιση των προϊόντων τους;

 

Εγώ λοιπόν ακολουθώ το manual της εταιρίας και όχι του ελληνάρα μάστορα που κοιτάει να βγάλει από τη μύγα ξύγκι...

 

Επίσης παρατηρώ ότι το λάδι στο αυτοκίνητό μου αλλάζετε κάθε 15000 ενώ στη μηχανή ανά 6000. Θα μου πείτε ότι η μηχανή είναι πιο πολύστροφη, τα λάδια έχουν διαφορετική σύνθεση κλπ οπότε καταλαβαίνω την συχνότερη αλλαγή σε σχέση με το αυτοκίνητο από τα 15000 στα 6000, αλλά μήπως ανά 3000 είναι υπερβολή;

 

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Εκτος του οτι ειναι τελειως διαφορετικα τα  λαδια του αυτοκινητου σε σχεση με μηχανης...στις μηχανες κανουν τα λαδια πιο πολλες περιστροφες...αρα πιο συχνες αλλαγες!Μην το μπερδευεις αυτο ειναι αλλο θεμα.Στα αυτοκινητα διπλασιαζεται ο χρονος αλλαγης.Εδω ομως δεν μηλαμε για την αλλαγη λαδιων με βαση τα χλμ.αλλα με βαση τον χρονο.Ενα καλο λαδι λοιπον μοτο καλο ειναι να αλλαζετε στο 6μηνο εφοσον το λαδι λειτουργει εντος πολης.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Να διαβαστε κι αυτο το ωραιο κειμενο και θα καταλαβετε!Ποοοοσο μαλλον ισχυουν ολα αυτα που λεει σε εναν κινητηρα οπως τα enfield...

 

Screenshot_20170707-113635.png

 

Screenshot_20170707-113703.png

Δημοσιεύτηκε

Απορίες!:crazy:

 

Για τον κινητήρα:

Ορυκτέλαιο 20w50 για τις παλιές bullet.

Ερώτηση: Στο manual της electra γράφει 15w40. Τι είναι προτιμότερο να βάζω;

 

Για το κιβώτιο:

Βαλβολίνη. Τί και πώς τη ζητάω;

 

Για την πρωτεύουσα:

Το manual λέει πως κι εδώ βάζεις 15w40, αλλά ξέρω πως είναι προτιμότερο το atf. Πώς το ζητάω;

 

On 5/7/2017 at 11:48 AM, χρηστος είπε:

αραγε ΜΟΝΟ το λαδι ευθυνεται για την ζημια σε ενα κινητηρα οταν τον δουλευουμε με αμολυβδη ενω πρεπει να γινει τροπος ζωης σε ολους πως τα ενφιλντ θελουν βενζινη παλια ( σουπερ 'η προσθετο μολυβδου οποτε βαζουμε αμολυβδη )????

το ειχα ξαναπει παμπολες φορες ,το Α και το Ω ειναι να βαζουμε την σωστη βενζινη παιδες !!!!!:geia: 

 

Να προσθέσω εδώ πως για τα electra δεν ισχύει αυτό. Στο manual λέει Unleaded Petrol.:to_read_newsprint:

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Στα electra αφου σου λεει 15-40..βαλε αυτο.

 

Βαλβολινη 90αρα.(για το σαζμαν)

 

Και στην πρωτευουσα ειναι καλυτερο το ATF για να μην πατιναρουν οι δισκοι.Αυτο ζητα το ετσι σε ενα βενζιναδικο..σημαινει Automatic Transmission Fluid.

 

 

Δημοσιεύτηκε
35 λεπτά πριν, Αντωνης Σταθακης είπε:

Στα electra αφου σου λεει 15-40..βαλε αυτο.

 

Την τελευταία φορά είχα βάλει 20w50. Για να βάλω 15w40 τώρα, χρειάζεται να κάνω κάτι άλλο ή απλά τα αδειάζω από την κεντρική τάπα; Φυσικά αλλάζω και φίλτρο λαδιού.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Τιποτε αλλο...απλα καλο ειναι να μην αλλαζεις την συνθεση και ακομα καλυτερα να παιρνεις παντα τα ιδια λαδια(μαρκα).

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Καλο ειναι να ρωτησεις και την αντιπροσωπεια τι λαδι βαζουν στις electra γιατι στην Ελλαδα λογο καιρικων συνθηκων μπορει να ειναι καλυτερο το 20-50.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Η αληθεια ειναι πως δεν μπορεις να εχεις κι εμπιστοσυνη εκει..λογο του οτι αυτοι μπορει να βαζουν το ιδιο λαδι παντου για να μην εχουν δεκα λογιον.

Εσυ εχεις δοκιμασει απ'οτι καταλαβαινω και τα δυο,οποτε αν νομιζεις πως δουλευει καλυτερα με καποιο απο αυτα,βαζε αυτα...απλα καλο ειναι παντα τα ιδια.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Για να μην σου πω πως εγω αν ειχα electra θα της εβαζα ημισυνθετικα για καλυτερη ψυξη.

Εχεις αλουμινενιο κυλινδρο,μην το ξεχνας...θα δουλευει καλυτερα.

Ασε που νομιζω οτι το 20-50 για τα δικα σας οτι ειναι πολυ πυκνο.

Γνωμη μου 15w40 ημισυνθετικο ή φουλ συνθετικο αν σου περισσευουν!!

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Δημοσιεύτηκε

Και γενικά αν αλλαζεις τυπο λαδιων, απλα αδειαζεις και βαζεις τα καινουρια; Ισως κανεις μετα πιο γρηγορα την επομενη αλλαγη;...

Επεξεργάσθηκε από το μέλος elifain

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Πολυ οχι λιγο..

Αλλα αφου εχεις σκοπο,να αλλαξεις και φιλτρο λαδιου...ανοιξε το καπακι του φιλτρου,βγαλε και το φιλτρο εξω κι ασ'το ολο το βραδι ετσι ανοιχτο σταλα σταλα και θα αδειασει ολη η μπανανα(ετσι δεν χρειαζεται να την βγαλεις).Ασε και τις ταπες ανοιχτες απο κατω στο καρτερ και μεχρι αυριο δεν θα υπαρχει τιποτα μεσα...Αν ειχε σε εσας κεντρικο παξιμαδι στην μπανανα θα το αδειαζες ευκολα απο εκει.!!

ΟΜΩΣ μετα που θα κλεισεις ταπες μαζι με το καρτερ που θα γεμισεις λαδι βαλε και περιπου 200ml λαδι στην μπανανα απο το καπακι των ωστηριων.Πριν την βαλεις μπροστα παιξε και καμμια 20αρια μανιβελιες με αποσυμπιεστη,βαλε την μπροστα..κανε μια μικρη βολτουλα και προσθεσε στο καρτερ σου οσο χρειαζεται..λογικα θα θελει περιπου 100-200ml συμπληρωμα,λογο του οτι κυκλοφορησε παντου.

 

Να ξερετε πως κανονικα και το φιλτρο λαδιου αλλαζεται μονο με την μπανανα στο χερι,ωστε οταν βαζεις καινουριο να γεμιζεις με λαδι το δοχειο του εχονντας το ορθιο.Μια απλη λυση ωστε να προσθεσεις λιγο ειναι πρωτον να βουτηξεις το φιλτρο στο καινουριο λαδι ωστε να πιει και δευτερον να εχεις σχετικα λιγο σουζα την μηχανη ωστε να μπορεις να βαλεις λιγο εξτρα λαδι μεσα.Μακαρι να μπορουσαμε να την γυρναγαμε 90 μοιρες σουζα.Χα χα χα..

 

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Δημοσιεύτηκε

Εγώ όταν την πήρα από ανακατασκευή ξέρω ότι είχε βάλει ο μηχανικός 20-50 λάδι τις castrol.

Και εγώ είμαι έτοιμος τέλος του μήνα να κάνω μια γενική αλλαγή λαδιών.

Σπυρο το φίλτρο από που το πήρες και ποσό ?

Δημοσιεύτηκε
3 ώρες πριν, elifain είπε:

Ωραία! Επόμενη αλλαγή λαδιών στους The Endields όταν αγοράσω ό,τι χρειάζεται!

Ψιτ, βιντεάκι θέλω καρέ καρέ για να ξέρω τι θα κάνω και εγώ από εδω πλευρά 

Δημοσιεύτηκε
4 ώρες πριν, Nikoss Rocket είπε:

Σπυρο το φίλτρο από που το πήρες και ποσό ?

 

Δεν έχω πάρει ακόμα, αλλά έλεγα να το πάρω από την αντιπροσωπεία.

 

Εγώ θα βάλω ό,τι λέει το manual αυτή τη φορά και βλέπουμε. Θα πάω για full synthetic 15w40.

Διάβασα κάποια άρθρα για τη διαφορά συνθετικών, ημισυνθετικών και ορυκτελαίων. Εκεί που καταλήγουν όλοι είναι πως αυτό που μετράει είναι να βάζεις αυτό που λέει ο κατασκευαστής. Δηλαδή, 20w50, 10w40 κτλ. Το είδος του λαδιού αφορα μόνο την ποιότητα του. Δηλαδή, ορυκτέλαια<ημισυνθετικά<συνθετικά<φουλ συνθετικά. 

 

Παράδειγμα: Σε έναν κινητήρα που παίρνει 10w40, μπορείς να βάλεις όποιο τύπο θες, αρκεί να έιναι 10w40. Απλά, ένα full synthetic θα είναι πολύ καλύτερο για τον κινητήρα λόγω των προσθετικών που έχει, από ένα ορυκτέλαιο. 

 

Και αυτό που λένε πολλοί ότι δεν αξίζει τo full synthetic στις enfield πχ. γιατί είναι αργόστροφες και παλιάς τεχνολογίας, απ' ότι κατάλαβα δεν ισχύει.

  • 1 year later...
Δημοσιεύτηκε

Το είδα στο ίντερνετ,  το ποσό αλήθεια είναι δεν ξεβρω 

https://www.streetthugssalonica.org/post/salos_sthn_agora_apo_ladia_maimoy?fbclid=IwAR3SCCb28Tyezw-Gp3SvONFCf4yEqQXE7QNOfssYFZpEbzpXJg5qWcs0UmY

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.