Καλο θα ειναι να κανουμε αλλαγη λαδιων εκτος του προγραμματισμενου με βαση manual χλμ.και ανα εξαμηνο.Οοολα πλεον τα λαδια εχουν οριο ζωης μετα την πρωτη τους λειτουργια.Μετα λοιπον το εξαμηνο χανουν την πυκνοτητα τους...με αποτελεσμα να γινονται σαν νερο.Εγω επειδη γενικα το εχω στο μυαλο μου κοιταζω να αγοραζω και φρεσκο λαδι απο βενζιναδικο.Παντα γραφουν ημερομηνια παραγωγης.Θα με πειτε ψειρα...αλλα δεν ειναι τυχαιο που πολλα enfield εκαναν το κρακ μετα απο πολυ καιρο ακινησιας μη εχοντας γινει αλλαγη λαδιων.
Εγω τα αλλαζω καθε 1000-1500χλμ.και ανα μια φορα το φιλτρο λαδιου.(Εδω ειμαι ψειρας).
Royal enfield bullet:Ορυκτελαιο 20/50
Royal enfield efi:Συνθετικο 15/50
Καλο θα ειναι να κανουμε αλλαγη λαδιων εκτος του προγραμματισμενου με βαση manual χλμ.και ανα εξαμηνο.Οοολα πλεον τα λαδια εχουν οριο ζωης μετα την πρωτη τους λειτουργια.Μετα λοιπον το εξαμηνο χανουν την πυκνοτητα τους...με αποτελεσμα να γινονται σαν νερο.Εγω επειδη γενικα το εχω στο μυαλο μου κοιταζω να αγοραζω και φρεσκο λαδι απο βενζιναδικο.Παντα γραφουν ημερομηνια παραγωγης.Θα με πειτε ψειρα...αλλα δεν ειναι τυχαιο που πολλα enfield εκαναν το κρακ μετα απο πολυ καιρο ακινησιας μη εχοντας γινει αλλαγη λαδιων.
Εγω τα αλλαζω καθε 1000-1500χλμ.και ανα μια φορα το φιλτρο λαδιου.(Εδω ειμαι ψειρας).
Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης