Jump to content
Δημιουργία Νέου...

Ρυθμιση Καρπυρατερ . . . .,κελαιδαμε Λεμε !!!!!!!!!!


Recommended Posts

Σας παραθετω κατοπιν πολυημερων διαδυκτιακων συσχετισεων
τα τρια και μοναδικα αρθρα της διαδικασιας ρυθμισεως μειγμα-αερος των mickarb 28,24:

https://imagizer.imageshack.us/v2/320xq90/r/540/wEvbEB.png
https://imagizer.imageshack.us/v2/320xq90/r/661/w7rCcZ.png
https://imagizer.imageshack.us/v2/320xq90/r/912/zj1AlX.png



Τα τρια αυτα αρθρα περιγραφουν βημα βημα τη διαδικασια της πεδιβοητης
ρυθμισης της βιδας -οχι του ρελαντι- αλλα της αλλης της καθοριστικης βιδας του αερα.

Διαπιστωσα ουσιαστικα πως απο μας ζητουν σε 2-3 σταδια στρεψης της βιδας να διαπιστωσουμε 2-3 φορες την ανωτατη στιγμη υψηλων στροφων του κινητηρα για να τελειοποιηθει και να ολοκληρωθει η διαδικασια ρυθμισης.

. . . . ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΜΩΣ δεν μπορει να επιτευχθει η σωστη ρυθμιση για τον απλο λογο οτι στα 3 αυτα σταδια ρυθμισης τον μοναδικο οργανο εξακριβωσης
Των στιγμων των ανωτατων στροφων ειναι. .. . . . .ΤΟ ΑΥΤΙ ΜΑΣ.

. . ΤΟ οποιο αυτι κατα προσεγγιση σε 3 κλιμακωτες στιγμες θα μας απομακρινει τελικα απο το σωστο αποτελεσμα και τελικα τα καρπυρατερ θα δουλευουν μετρια εως χαλια.

Ετσι καθησα και σκεφτηκα τι θα μπορουσε να μου δωσει , την ωρα που στρεφω τη βιδα του αερα αργα την ενδειξη εκεινης του χιλιοστου της στιγμης των υψηλοτερων στροφων του κινητηρα . . . . .και τελικα :

Ευρηκα!!!!!!!!!
VOILA !!!!!!!!!!! :

http://www.aliexpress.com/item/High-Quality-Non-Contact-Tach-Tool-Handheld-Digital-Laser-Photo-Tachometer-Tester-RPM-Motors-New-Hot/32243701429.html

Το αγορασα και πεταει.ειναι οντως 100% ακριβειας.
Το εξακριβωσα με makita drapana.

Βγαζεις το καπακι της καμπανας,στοχευεις το βολαν με το εργαλειο και το οποιο δειχνει εκεινες τις 2-3 στιγμες των ανωτατων στροφων του κινητηρα καθως γυριζεις χιλιοστα αργα τη βιδα . . . . . . .

. . τα πολοιπα βηματα απο τα 3 αρθρα


Ετσι δουλευει

https://youtu.be/86EVkt9AnEw
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

το αυτοκολλητακι το λεηζερ και νατες οι στροφες,

γεια σου ρε Στεφανε!

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

...και που πάει ρε Στεφανε ο έλγχος του μπουζι που ο χροματισμος του είναι καθορηστικης σημασίας?

 

...και δώσε βρε και του link που βρήκες τις οδηγίες...!!!

Επεξεργάσθηκε από το μέλος bbk
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Το ενα αρθρο ειναι απο το Hitchcock τα αλλα 2 απο το φορουμ αυτο στο κεφαλαιο manuals
RE Niko θα μπορουσεςς να αναφερεις τη σπουδαιοτητα καυσαναλυτου
Οπως και τους θερμαντικους αισθητηρες που τοποθετουν στους λαιμους της εξαγωγης κατα την στιγμη ρυθμισης του μειγματος (οπως κανουν στα εργοστασια μοτο)

Αυτο που αναφερειιςμε το μπουζι ειναι εγκυροτατο
Αλλα ο χωρος καυσεως εχει να και με αλλα πραγματα οπως αβανσ . . . . ασε που
Τα Enfield επειδη καινε λαδια μαυριζουν τις ακιδες πιτσ φιτιλι και δε σουν δινουν τη πολυτελεια ν αξιολογησεις ελαφρους σταχεις χρωματισμους

Δεν υπρχει μια ρυθμιση για τα mickarb standard.
Καθε ενφιελδ βγαινει μεδιαφορετικη preset ρυθμιση στη βιδα του μειγματος
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

...χρωματισμο πέρνεις και στα Enfield Στεφανε...!!!

...αν σου καίει λάδια θέλει ψάξιμο/λύσιμο...!!!

...οι ρυθμησεις που κάνεις σύγουρα επιρεάζοντε, και επειδης δεν έχουμε καυσαναλυτη και αισθητηρες και και κα, υπάρχουν απλα βηματα που μπορεις να ρυθμήσεις πολυ καλα αυτο το αξιόπιστο καλπιρατερ...

...και τα έχουμε αναλύσει πολάκης...

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Τα 3 επισημα αρθρα που εβαλα εχουν τιτλο :"how to adjust the air-mixture screw

η οποια ρυθμιση ειναι αυτη που μας καιει ολους.

Περα απο την παραπανω μεθοδο παιζει και καμια αλλη;

. . . το λεω γιατι . . .στην κυρα μας τη μαμη ξεγενουσε η βασιλειαδου , ξεγενουσε και ο ορεστης μακρης

Με τι θα πορευτουμε ρε νικο . . . . με ακαθοριστες ατακες εμπειριας-σκορπιες απο δω και απο κει;

"By the book " ρε νικο ετσι ειναι το σωστο.

Αυτη τουλαχιστον ειναι η αποψη μου.......
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

αχ Στεφανε αχ...!!!

 

μπαι δε μπουκ παμε και νά'ναι καλα ο Χρησταρα που μας στο έδωσε...

εδω θα το βρεις στα Ελληνικα

http://royalenfieldclub.gr/forum/index.php?/topic/7-manuals/http://royalenfieldclub.gr/forum/index.php?/topic/7-manuals/

 

Επίσης το manual του Mikuni VM του οποίου κλώνος είναι το Micarb:

http://www.mikuni.com/pdf/vmmanual.pdf

 

επίσης εδω θα βρεις στοχεία και πολλες πληροφορίες για το μπουζι

http://royalenfieldclub.gr/forum/index.php?/topic/53-%CF%84%CE%BF-%CE%BC%CF%80%CE%BF%CF%85%CE%B6%CE%AF-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B7-%CE%BB%CE%B5%CE%B9%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%B3%CE%AF%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%B1%CF%85%CF%84%CE%BF%CE%BC%CF%8C%CF%81%CF%86%CF%89%CF%83%CE%B7-%CE%BA/

 

...και αφου τα κάνεις όλα αυτα θα πας στην σελίδα 68 του ελληνικου manual που αναλύει ξεκάθαρα πια είναι τα ζιγκλερ και τί δουλεια κάνουν.

Εκει θα βρεις πια είναι η ρυθμηση του καρμπιρατερ και πως μπορει να γίνει στο σπίτι μας χωρις καυσαναλυτη ή αισθητήρες και παντα μπάι δε μπουκ(να είσαι καλα Χρηστάρα και πάλι...!!!)

 

...το βιδάκι που λες είναι του ρελαντι....ΖΙΓΚΛΕΡ ΡΕΛΑΝΤΙ

και αντιγράφω απο σελίδα 68 του Ελληνικου manual:

 

"2. ΖΙΓΚΛΕΡ ΡΕΛΑΝΤ

Αυτο τροφοδοτει τον κινητηρα μόνο στις χαμηλες στροφες, στο ρελαντι.

Αυτη η λειτοπυργία επιτυνχάνεται απο το ζιγκλερ ρελαντι και την βίδα αέρα. Η βίδα αέρα κανονίζει την αναλογία μείγμνατος αέρα-βενζίνης. Ρυθμίζοντας την βίδα μέσα στα όρια κάνεις το μείγμα πλουσιο ή φτωχο."

 

παρακάτω στο μανουάλι θα βρήτε όλη την διαδικάσία και τι κάνει το κάθε τη....

 

ελπίζω να μη λεω αερολογίες και να είσαι ικανοποιημενος για το δε μπουκ...

παρόλα αυτα αν κάνεις αναζήτηση στο forum εχουν γραφει αυτα....

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Λοιπον !!!!!!
Κυριοι !!!!!!!
Απο οτι βλεπω .. . . . . σημερα πρωτομαγια !!!
Πρωσπαθειτε να με τρελανετεεεεεε !!!!!!!!!!

Μεχρι το βραδυ . . . . ..επαναλαμβανω . .. . μεχρι το βραδυ
Θα ακουω αυτο για να ηρεμησω!!!!!!!
ΕΜΠΡΟΣ ΠΑΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ :

https://youtu.be/8U8IeH6CcmU
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Τα βιβλια που μου στελνεις . . .. . αν τα ειχες διαβασει . . . . .θα ειχες
διαπιστωσει οτι τα 3 θεμελιωδη αρθρα που γραφω παραπανω τα εχω παρει απο
ΤΑ ΙΔΙΑ ΑΥΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΥΠΟΔΕΙΧΝΕΙΣ . . . . .

Καλα λεω οτι σημερα πατε να με τρελανετε. . . . .

Δε μπορω αλλο θοδωρακη για σημερα. Φτανει!!!!

Παω για βολτα . . μπρου-μπρου !!!!!!!
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Στεφανε, προφανώς και δεν μπορούσα να καταλάβω από αποσπασματικές φωτογραφίες από πού τις ανέσυρες, παρότι σου ζήτησα link αλλά δεν τα έβαλες. :think:

Ούτε φυσικά την έκταση των όσων περιγράφεις  γενικά και αόριστα για τον αέρα …

…παρότι  κάνεις στο τέλος παραπομπή στο άρθρο τρία στο αρχικό post, που αν δεν κάνω λάθος μάλιστα είναι μισή φωτογραφία… :dry:

Η απάντησή μου έχει να κάνει για το ξεκαθάρισμα και την διευκρίνηση των όσων λες, πως η καθοριστική βίδα που περιγράφεις, έχει να κάνει με ένα μονο μέρος της ρύθμισης του καρμπιρατέρ.

Όπως είπα προηγούμενα είναι αποκλειστικά και μόνο για την ρύθμιση του αερα στο ρελαντί, και όχι γενικά και αόριστα του αέρα όπως ελλιπώς περιγράφεις.

Στεφανε να με συμπαθάς αλλά νομίζω πως είσαι σε σύγχυση …ελπίζω δε να κάνω λάθος… :rolleyes:

Περί μαμών τώρα και Βασιλειάδου (εξαιρετική ηθοποιός παρεμπιπτόντως, όπως και ο Ορέστης Μακρής)… :wub: .

Οι σύνδεσμοι που έβαλα έχουν να κάνουν με την κατανόηση των όσων λες, ολοκληρωμένα με ολοκληρωμένες πληροφορίες και maual μπαι δε μπουκ, όπως ζήτησες… :rolleyes:

Το χρώμα του μπουζί είναι καθοριστικής σημασίας και μας δείχνει αν έχει ρυθμιστεί καλά το καρμπιρατέρ και κατ’επέκταση η μηχανή… :think:

Αν το χρώμα είναι μη επιθυμητό πάμε στην ανάλογη διαδικασία φτωχαίνοντας ή κάνοντας πιο πλούσιο το μείγμα πειράζοντας  το κύριο ζιγκλερ(main jet) και την βελόνα.

Όλα αυτά χρειάζονται παρατηρητικότητα, χρόνο και το manual ανά χείρας. :closed-topic:

Επίσης να επισημάνω πως η θεωρεία πάει με την πράξη και όχι η κάθε μία μόνη της…

 

Σίγουρα ένα καυσαναλυτης είναι χρήσιμος, αλλά δεν νομίζω πως πολλοί είναι διαθετημένοι να δώσουν 2000€… :lipsrsealed: :mad2:

…και πίστεψέ με δεν είναι πυρηνική φυσική ούτε χρειάζεται να τρομοκρατείς  τους Enfieldάδες που δεν έχουν τον εξοπλισμό της NASA για να ρυθμίσουν το μηχανάκι τους… :mad2:

 

…πέραν τούτου, τελικά την λαδίλα που έχεις στο μπουζί της Enfield σου είσαι σίγουρος πως είναι λαδίλα και δεν είναι πλούσιο το μείγμα σου?

…μήπως η λαδίλα αυτή (αν είναι λαδίλα…???)σχετίζετε δε και με τις δύο φόρες που έκαψε φλάντζα η Enfield σου?

…μήπως το αβανς δε είναι καλά ρυθμισμένο με αποτέλεσμα να έχεις πιράκια και υπερθέρμανση?

…τους οδηγούς του τσέκαρες…?

…ρε συ Στέφανε μην το κόλλησες και δεν το κατάλαβες…?

 

Αν έχεις κάποιο manual ή οποιοδήποτε αχρείο pdf που θεωρείς πως είναι χρήσιμο για όλους μας, μπορείς, από το να ανεβάσεις με print screen το κομμάτι της φωτογραφίας να μιλήσεις με του Νικολάδες για το πώς θα μπει ολόκληρο στο forum, έχουν την λύση και δεν έχουν μιτσουμπίση...!!! :shooty:

Επίσης καλά έκανες και πήγες βόλτα, σίγουρα μία βόλτα κάνει καλό, πολύ δε περισσότερο με την αγαπημένη σου μοτοσυκλέτα… :headbanger:

Και εγώ δεν θα μπορούσα να ακούω όλη την ημέρα ένα καλλιτέχνη … συμφωνούμε…!!! :geia:

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Ιιιιιιιιιιιιιιιντριγκα!!!!
Η ουσία ειναι μια ,
Οτι ασχολιόμαστε με ωραία μηχανολογικά θέματα που έστω και λίγο κάτι παραπάνω θα μαθαίνουμε και η γνώση παντα ειναι καλή ,και παντα όλοι κερδίζουμε μέσα απο τέτοιες δημιουργικές διαφωνίες,
Τέτοια μου αρέσουνε,παρά να μιλάμε για το αν θα μας θεωρούν κλασικούς οι κλασικοί ή αν η ενφιλντ μας ειναι του 2000 και να μην ήταν του 50 ή αν στου κασιδι το κεφάλι θα την καβατζοσουμε εμείς οι άλλοι και αλλά τέτοια εύθυμα!!!
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Νικο εχεις αδικο.
Γιατι την ωρα δεν το καταλαβαινεις.
Ευρευνησε το και θα το διαπιστωσεις.


...Στεφανε βαλε κατω τις γνωσεις σου και τα αγγλικα σου και προσπαθησε να με εξηγησεις, θα ειναι χρησιμο για ολους μας...
...βοηθαει να ξεπερασουμε τον εγωισμο της παντωγνωσιας και να δουμε καταματα τα πραγματα...
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Λαδίλα στο μπουζί?
Και δεν μπορεις να το σιγούρεψε ις οτι ειναι λαδίλα?
Αν εχει λαδακι στο μπουζί ,επόμενη κίνηση ειναι η μέτρηση συμπίεσης,
Αν έχεις χάσει σε συμπίεση ,περνάει λαδακι απο τα ελατήρια του πιστονιού που σου λαδώνει το μπουζί.
Αυτά!
Δεν ψάχνεις τίποτα άλλο. Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Το οτι αναφερομαι αποσπααματικα για πολυ ειδικα πραγματα
Νικο εχεις δικιο.και ζητβ συγγνωμη.αλλα και απο την αλλη για να εξηγησω τις αποψεις μου θα χρειαζομαι
Κατεβατα ολοκληρα.
. . . . . .μαλλον για μηχανολογικα ζητηματα το να ανεβαζαμε βιντεο θα ηταν το πιο παραγωγικο κχρησιμο.

Τωρα οσο για το προκειμενο ισχυει αυτο που λες . . οτι η βιδα του αερα ρυθμιζει τον αερα στο ρελαντι
Αλλα ο καθοριστικος ρολος ειναι να ρυθμισει το μειγμα-αερα στις υψηλες υποπιεσεις ( . . . της επιταχυνσεως και του οπερ γκαζιου)

. . . . . ξερω πως ειμαι τρομολαγνος
Αλλα ο καθεις εχει τα χουγια του .

Εχει δικιο ο χρηστος η διαφωνια ειναι απαραιτητη για φιλικα φορουμ!!!!!!
. . . . . . Κυριε μπιμπικη !!!!!!
. . . . . .Τα σεβη μου!!!!!!!

Ειστε διαδυκτιακος φιλος μου κι εχω να σας εκμυστηρευτω κατι:

. . . . . ΟΠΑΛΑΚΙΑ !!!!!!!! ........ΟΠΑΛΑΚΙΑ. !!!!!!!!
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Λαδίλα στο μπουζί?

 

Χρήστο το έχουμε ξαναπεί, αλλά οι επανάληψη κάνει καλό.

Το που βρίσκεται η λαδίλα στο μπουζί μας εκμυστηρεύεται που έχουμε τη ζημιά.

Αν είναι λαδωμένες μόνο οι σπείρες στο μπουζί τότε πιθανόν το λάδι διαφεύγει στον θάλαμο καύσης από τους οδηγούς βαλβίδων. Αν είναι λαδωμένη η ακίδα  τότε πιθανόν υπάρχει πρόβλημα στα ελατήρια.

 

Με το καρμπιρατέρ σπάνια ασχολούμαι διότι δεν ξερυθμίζονται εύκολα, κοιάω μόνο το μπουζί.

Για παράδειγμα δεν γνώριζα ότι η βίδα του αέρα αφορά μόνο το ρελαντί και τις χαμηλές στροφές. Έτσι γεννάται η απορία μου, σε πλήρη λειτουργία του καρμπιρατέρ με σηκωμένο το ζιγκλέρ η μίξη του αέρα πως ρυθμίζεται; Μόνο από το φίλτρο του αέρα;

 

Πάντως Στέφανε δίνω ένα δίκιο στον bbk γιατί μπαίνεις φουριόζος (από ενδιαφέρον και λαχτάρα) και αν δεν περιγράψεις εμπεριστατωμένα, αυτός που δεν γνωρίσει ή θα πελαγώσει ή θα τρομοκρατηθεί ή θα αδιαφορήσει.

 

Το υπέρμετρο ενδιαφέρον σου σε οδηγεί να γίνεις ο γκατζετάκιας της μηχανολογίας. Δηλαδή εδώ σε αυτό το θέμα το βρίσκω υπερβολικό να πάρεις ειδικό αναγνώστη στροφών (φθηνός είναι εεε; μου αρέσει κι εμένα)  για να βρεις πότε ακριβώς αυξάνονται οι στροφές και να ρυθμίσεις την βίδα του αέρα ρελαντί (αν κατάλαβα καλά).

 

Επίσης το preset αυτής της βίδας από τους Ινδούς στο εργοστάσιο  το θεωρώ απίθανο και ενδιαφέρον αν πράγματι γίνεται. Το έχεις διασταυρώσει;

 

Όλα τα παραπάνω τα γράφω φιλικά και δεν θέλω να παρεξηγηθώ. Προσωπικά με ενδιαφέρει να συνεχίσεις να γράφεις και να μοιράζεσαι τις γνώσεις σου και να αλληλοβοηθιόμαστε με εποικοδομητικές διαφωνίες.

 

Για παράδειγμα, αν δεν γίνονταν αυτή η κουβέντα θα έμενα με την εντύπωση πως η βίδα του αέρα αφορά γενικά τη λειτουργία του καρμπιρατέρ και όχι μόνο του ρελαντί. Το μάθημά μου;   "είναι λάθος να έχουμε το μάνουαλ και να ΜΗΝ το διαβάζω.

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Νικο για ολα οσα μολις διαβασα στο κειμενο σου εχεις 100%,δικιο.

Μακαρι να μπορουσαμε να ανεβαζαμε σε βιντεο και στην πραξη
Οσα λεκτικα ειπωνονται. . .

Θα προσπαθησω να γινομαι πιο σαφης
Αλλα κακα τα ψεματα: ενα βιντεο =100 λεξεις
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Οταν αγορασα το Enfield το κοντερ ειχε 4000 χλμ.
Ρωτησα λοιπον το ιδιοκτητη αν ο μαστορας του του πειραξε το καρμπυρατερ,
κια μου απαντησε πως στο μηχανακι αλλαξε 2 φορες μονο λαδια,αυτο και τιποτα αλλο,

Οποτε εγω καιγομουν να μαθω την εργοστασιακη ρυθμιση του μειγματος-αερα του καρμπυρατερ. . . . ..

Και ηταν: 2¾.

. . . . . .και συνεχιζω:

Ειμαι βεβαιος πως αυτο το καρμπυρατερ εαν ειχε σουλατσαρει σε κανα 2-3 ελληνικα συνεργεια
η βιδα του μειγματος στο μηχανακι μου θα ηταν :1½ , αιντε το πολυ 2 εξω στροφες απο τερμα μεσα βιδωμενη
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Εδω υπαρχει ενα μπερδεμα:

:α)στο γνησιο manual της Enfield αναφερει οτι μεχρι 1½ ειναι καλα.

β) στο Hitchcock που παραπεμπει στο γνησιο manual της mickarb (reblica-mikuni)
λεει πως μεχρι το ανωτερο 3 στροφες ειναι φυσιολογικο( , . . εξου και το δικο μου εργοστασιακο 2¾ στροφες)

. . . . εν γενει μηχανολογικα ειναι προτιμοτερο να δουλευει ενα καρμπυρατερ ελαφρως πιο πλουσια απο το αντιθετο του

Απλως εγω πιστευω πως τα Enfield που περασαν απο ελλ. Συνεργεια δουλευουν αρκετα πιο πλουσια απο οτι θα πρεπε.
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Ναι γιατι το φτωχο μειγμα υπερθερμαινει την κεφαλι. Εκτος της καυσης η βενζινα στο βαθμο που της αναλογει ψυχει.

Στεφανε μηπως γνωριζεις ποτε το μειγμα φτωχαινει? Οταν βιδωνουμε την βιδα αερα η οταν ξεβιδωνουμε?

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Εδω υπαρχει ενα μπερδεμα:

:α)στο γνησιο manual της Enfield αναφερει οτι μεχρι 1½ ειναι καλα.

β) στο Hitchcock που παραπεμπει στο γνησιο manual της mickarb (reblica-mikuni)
λεει πως μεχρι το ανωτερο 3 στροφες ειναι φυσιολογικο( , . . εξου και το δικο μου εργοστασιακο 2¾ στροφες)
 

 

 

μηπως η μιαμιση του ενος ειναι ιδιο ακριβως με τις τρεις του αλλου αν ο αλλος λεει three halves  στην ουσια εννοει μιαμιση στροφη και αυτος....

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Χρηστο 3 ολοκληρες λεει.
Και μαλιστα αναφερει οτι πανω απο 3 στροφες κινδυνευεις να χασεις
Και τη βιδα γιατι το ελατηριακι ξελασκαρει τοσο και η βιδα στο πασο γινεται μπουργανα.


Υ.Γ . . . . . .. "μπουργανα" . . .. . πολυ μου αρεσει αυτη η λεξη !!
Την λεω στους φιλους εδω θεσσνικη και ξινιζουν τ αυτια τους
Mπουργαναααα. . . . .(ακομα και ηχητικα παραπεμπει σε. .,. Ξεχειλωμα)
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

×   Έχετε επικολλήσει περιεχόμενο με μορφοποίηση..   Αφαίρεση μορφοποίησης

  Το ανώτερο επιτρεπτό όριο είναι 75 φατσούλες/emotions,.

×   Ο σύνδεσμός σας έχει ενσωματωθεί αυτόματα.   Προβολή ως σύνδεσμο

×   Το προηγούμενο περιεχόμενό σας έχει αποκατασταθεί.   Εκκαθάριση επεξεργαστή

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Παρακολουθείται από   0 μέλη

    • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.
×
×
  • Δημιουργία Νέου...

Write what you are looking for and press enter or click the search icon to begin your search