Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Royal Enfield V-Twin – The Musket

Δημοσιεύτηκε
Όλοι θα έχετε δει το Musket
Ο άνθρωπος(Aniket) ξεκίνησε με ένα μοτέρ που έφερε στην βαλίτσα από την Ινδία.
Αρχικά έφτιαξε ένα 700cc με μακρύτερο πλαίσιο...
6363991_orig.jpg
και μετά …..
Εεεε μετά το έκανε και 998cc και δέχεται και παραγγελίες….όπαλακια
150065_orig.jpg

3720425_orig.jpg
Τώρα αν του πω να το κάνει και με περιστράφηκες αντλίες και κυλίνδρους/κεφαλες από Efi θα είναι κακό???

Πάντως μπορείς στο κορμό του κινητήρα να τοποθετήσεις ή τα 350άρια ή τα 500άρια…όρεξη να έχεις και χρήμα.
Αν θέλει κάποιος ας τον ρωτήσει πόσο στοιχίζει το μοτέρ.
link
http://www.musketvtwin.com/home.html

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε
Κρυφό

λοιπον φιλε homoratus η εξατμιση που πουλαω και ρωτουσες πως ειναι , ειναι σαν αυτη που φοραει το κοκκινο στη φωτο επανω , και το μονοσελο που δινω ειναι ολοιδιο με αυτο που φοραει παλι η κοκκινη !!!

  • 1 year later...
Δημοσιεύτηκε

Nα ενημερώσω ότι ο κατασκευαστής του Musket V Twin έχει πλέον και ιστοσελίδα πολύ ενδιαφέρουσα..

Και έχει τεχνικές αναλύσεις και βελτιώσεις που έχει κάνει..

http://www.musketvtwin.com/tech.html

 

Μήπως να πάρουν εμπρός οι μεταφραστές μας??

Γίγα ακούς??

Δημοσιεύτηκε

μονο 13000 ντολαρς για τοποθετηση στην ενφιλντ σας !!!! :angry009:

τι λες ρε καραμητρααααα !!!!

δεν αγοραζω μια καινουργια norton commando καλλυτερα που εχει και ωραια διαφημιση ? :D  :D  :D

130.jpeg

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε

μονο 13000 ντολαρς για τοποθετηση στην ενφιλντ σας !!!! :angry009:
τι λες ρε καραμητρααααα !!!!
δεν αγοραζω μια καινουργια norton commando καλλυτερα που εχει και ωραια διαφημιση ? :D  :D  :D
130.jpeg


Καλά ντέ, με 13 κιλοδολλαρα βανεις οτι διακοσμηση γουσταρεις και σε ότι μηχανή γουστάρεις.
Δημοσιεύτηκε

Ναι μπραβο. ωραια δουλεια, ωραια ιδεα κτλ αλλα 13.000 για να παρω δυο ενφιλντ ενωμενα και να εχω πιθανα τα διπλα προβληματα δεν το κανω! θα προτιμουσα να βαλω αλλα τοσα και να παρω ενα vincent που ειναι και θρυλικο και να το κουμπωσω πανω στο σκελετο απο το fetherbed που καπου εχω και να κανω ενα υπεροπλο ονοματι norvin!!!! 

να μου ελεγε 4-5 χιλιαρικα, να το σκφτω για κανενα προτζεκτ αλλα 13 δεν παιζει

Δημοσιεύτηκε

Ναι μπραβο. ωραια δουλεια, ωραια ιδεα κτλ αλλα 13.000 για να παρω δυο ενφιλντ ενωμενα και να εχω πιθανα τα διπλα προβληματα δεν το κανω! θα προτιμουσα να βαλω αλλα τοσα και να παρω ενα vincent που ειναι και θρυλικο και να το κουμπωσω πανω στο σκελετο απο το fetherbed που καπου εχω και να κανω ενα υπεροπλο ονοματι norvin!!!! 
να μου ελεγε 4-5 χιλιαρικα, να το σκφτω για κανενα προτζεκτ αλλα 13 δεν παιζει


...σού πώ ένα μυστικό, όλα βγάζουν προβλήματα. Αλλά, πολλά απο αυτά δεν βλέπουν το φώς της δημοσιότητας.
Δημοσιεύτηκε

...σού πώ ένα μυστικό, όλα βγάζουν προβλήματα. Αλλά, πολλά απο αυτά δεν βλέπουν το φώς της δημοσιότητας.

πες το ψεμματα ?

τι ειχα τραβηξει εγω με τα χαρλευ δεν λεγεται  :D  :D  :D

ολο ρευματα με προβλημα :D  :D  :D  

  • 3 years later...
Δημοσιεύτηκε

Καλά έκανες και το ξέθαψες 

οπως έλεγα λοιπόν το παραγγέλνεις τον κινητήρα από αμερικα , ρίχνεις ένα λάδωμα στο τελωνείο και τσουπ έτοιμος για φόρεμα επάνω στον σκελετό χτυπάς και το πλαίσιο και βουαλα. Λες και θα πάρουν χαμπάρι ότι είναι 750cc και όχι 500cc

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

13.000 ντολαρς κανει ΜΟΝΟ ΤΟ ΜΟΤΕΡ.

...και το βαζεις στην Enfield σου...!!!

 

Αχχχχχχ

Δημοσιεύτηκε

12000 dollars να στο κάνει αυτός. (στην δική σου enfield) και 7000 ή 7700 να πάρεις το μοτέρ να το κάνεις μόνος σου. Αρα όχι 13000 μόνο το μοτέρ. Αλλά και πάλι είναι ακριβή απόφαση.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Εχεις απολυτο δικιο.

Πηρα την τιμη απο το ποστ του Χριστου πιο πανω. 

 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.