Όλοι θα έχετε δει το Musket
Ο άνθρωπος(Aniket) ξεκίνησε με ένα μοτέρ που έφερε στην βαλίτσα από την Ινδία.
Αρχικά έφτιαξε ένα 700cc με μακρύτερο πλαίσιο...
και μετά …..
Εεεε μετά το έκανε και 998cc και δέχεται και παραγγελίες….όπαλακια
Τώρα αν του πω να το κάνει και με περιστράφηκες αντλίες και κυλίνδρους/κεφαλες από Efi θα είναι κακό???
Πάντως μπορείς στο κορμό του κινητήρα να τοποθετήσεις ή τα 350άρια ή τα 500άρια…όρεξη να έχεις και χρήμα.
Αν θέλει κάποιος ας τον ρωτήσει πόσο στοιχίζει το μοτέρ.
link http://www.musketvtwin.com/home.html
Ο άνθρωπος(Aniket) ξεκίνησε με ένα μοτέρ που έφερε στην βαλίτσα από την Ινδία.
Αρχικά έφτιαξε ένα 700cc με μακρύτερο πλαίσιο...
και μετά …..
Εεεε μετά το έκανε και 998cc και δέχεται και παραγγελίες….όπαλακια
Τώρα αν του πω να το κάνει και με περιστράφηκες αντλίες και κυλίνδρους/κεφαλες από Efi θα είναι κακό???
Πάντως μπορείς στο κορμό του κινητήρα να τοποθετήσεις ή τα 350άρια ή τα 500άρια…όρεξη να έχεις και χρήμα.
Αν θέλει κάποιος ας τον ρωτήσει πόσο στοιχίζει το μοτέρ.
link
http://www.musketvtwin.com/home.html