Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

10.000 km με την (άντε να την πούμε λίγο ακόμα "νέα"...) RE Classic 350

Δημοσιεύτηκε

Ώρα καλή!

 

Κοντεύοντας να χρονίσει, τα χιλιόμετρα της Classic 350 έφτασαν τα 10.000.

Μοιρασμένα στο κέντρο της Αθήνας και σε ταξίδια των 200km (πήγαινε...), κυρίως στην απίθανη διαδρομή μέχρι τις Σπέτσες,

νομίζω ότι μπορώ να εκφέρω πια ολοκληρωμένη (και πάντα προσωπική) άποψη σε σχέση πάντα με πρώτη μου επαφή (βλ. άρθρο εδώ για πρώτα 3.700Km).

 

Η μοτοσικλέτα είναι συνολικά εξαιρετική!

 

Ξεκινώντας από την μηχανολογική αξιοπιστία της και την ποιότητα της κατασκευής / συναρμολόγησής της ο βαθμός είναι ο υψηλότερος δυνατός!

Όλα λειτουργούν όπως την 1η μέρα, τίποτε δεν τρίζει, όλα παραμένουν το ίδιο καλογυαλισμένα και στιβαρά στη θέση τους.

Το μόνο ψεγάδι είναι ότι 4-5 φορές, σε ανύποπτες στιγμές, υπήρξε ένα στιγμιαίο κόμπιασμα / αρρυθμία του κινητήρα, υποθέτω κάποιο θέμα τροφοδοσίας ή ίσως ποιότητας βενζίνης.

Αντίστοιχη παρατήρηση έχει γίνει και από άλλους ιδιοκτήτες (πχ βλ. εδώ). Σε καμμιά περίπτωση όμως δεν ήταν κάτι συχνό ή επικίνδυνο.

Για να υπερθεματίσω σε ότι αφορά στην ποιότητα κατασκευής & συναρμολόγησης να αναφέρω ότι έχω κάνει και αρκετά εκτός δρόμου χιλιόμετρα, σε όλο και πιο δύσκολες διαδρομές κάθε φορά (ξεθαρρεύοντας δηλαδή και μαθαίνοντας τη συμπεριφορά της μοτοσικλέτας) και εκ του αποτελέσματος δηλώνω ενθουσιασμένος!

 

Είτε φαίνεται περίεργο, είτε όχι, πριν αγοράσω την RE στόχευα σε κάποια μοτοσικλέτα που θα μου επέτρεπε και εκτός δρόμου διαδρομές.

Μου άρεσε τόσο εμφανισιακά, ήταν τόσο καλές οι διεθνείς κριτικές και με εντυπωσίασε τόσο πολύ στο test ride, που την αγόρασα αποφασισμένος ότι θα έπρεπε να συμβιβαστώ σε απολύτως ασφάλτινες διαδρομές.

Έτσι νόμιζα!

Η Classic αποδείχθηκε ικανή εκτός δρόμου ακόμα και σε κροκαλοσαθρές ανηφοροκατηφόρες με τα εργοστασιακά (καθαρά δρόμου) λάστιχα.

Κάτι η αρκετά μεγάλη της απόσταση από το έδαφος, κάτι το μεγάλο εμπρός φτερό που δεν επιτρέπει να εκσφενδονιστούν προς τον κινητήρα πέτρες, κάτι η δική μου εγκράτεια (βλ. ποδαράκι κάτω συχνά - πυκνά στα πολύ δύσκολα τμήματα γιατί δεν είναι να μας πέσει), έφτασα εκτός δρόμου μακριά και πλέον έχω αποκτήσει εμπιστοσύνη στις δυνατότητές της αλλά και στη ...συνεργασία μας ως οδηγός της.

 

Σκέφτομαι λοιπόν σοβαρά στην πρώτη αλλαγή ελαστικών να τοποθετήσω κάποια από τα εξαιρετικά ελαστικά διπλής χρήσης, όπως πχ (ελεύθερα μπορεί να μειδιάσει όποιος επιθυμεί....):

  • Mitas E-07+ ENDURO TRAIL (δοκιμασμένο ήδη σε RE Classic στο εξωτερικό...)
  • Dunlop Trail Max Raid (νέο, με εξαιρετικές κριτικές....)
  • Pireli Scorpion Rally str
  • Metzeler Tourance (το επέλεξε η Triumph για τα νέα μικρά της Scrambler 400...) 

Η εμφάνιση όλων αυτών σίγουρα θα ξενίζει πάνω στην Classic (έως και θα την ασχημαίνει, αν αυτό είναι ποτέ δυνατόν...) αλλά από την άλλη η συμπεριφορά τους στην άσφαλτο θα είναι μετά βεβαιότητας καλύτερη από τα εργοστασιακά και στην εξερεύνηση εκτός δρόμου θα ενισχύσουν την ασφάλεια.

Παρεμπιπτόντως, θα εκτιμούσα κάποια άποψη ή εμπειρία επ' αυτού, με δεδομένο ότι δεν παράγονται όλα τα παραπάνω ελαστικά στις εργοστασιακές διαστάσεις που επέλεξε η RE για την Classic, άρα θα πρέπει κανείς να αλλάξει διαστάσεις, με ότι αυτό συνεπάγεται. 

 

Επιστρέφοντας στα σχόλια των 10.000Km, η κατανάλωση καυσίμου είναι εδώ και πολύ καιρό σταθερή στα 3,2 lt/100km δίνοντας ακόμα ένα σοβαρό λόγο να χαμογελά κανείς για τη συμβίωση μαζί της.

Στην πόλη είναι εξαιρετικά ευέλικτη, στην εθνική οδό η μέγιστη ταχύτητά της ταυτίζεται κατόπιν σοφής επιλογής της RE με την βέλτιστη υψηλή ταχύτητα που μπορείς να κινείσαι με μια εντελώς γυμνή μοτοσικλέτα για πολλή ώρα χωρίς να σε κουράζει η αντίσταση του αέρα, δηλαδή 110 (στο ίσιωμα....) με 120 (στην κατηφόρα...) km/h.

 

Στα αρνητικά να ξεχωρίσω ότι το πίσω φρένο έχει χάσει αρκετά σε αποτελεσματικότητα (όχι ότι είχε και μεγάλη ποτέ...), θα αλλάξω σίγουρα τακάκια επιλέγοντας επώνυμα και ποιοτικά στο επερχόμενο service. Μου έχουν μπει ιδέες και για μεταλλικά σωληνάκια φρένων μπρος - πίσω αλλά θα το κρατήσω ως ιδέα χωρίς να περάσω στην εφαρμογή προς το παρόν... 

 

Θεωρώ σημαντικό να αναφέρω ότι οι ταξιδιωτικές σέλες οδηγού-συνεπιβάτη της RE για την Classic είναι ακόμα καλύτερες (ειδικά στο ταξίδι και σίγουρα στην εμφάνιση/κατασκευή) από τις ήδη πολύ καλές της πρώτης τοποθέτησης.

 

Ολοκληρώνοντας να τονίσω ότι πρόκειται για μια μοτοσικλέτα με πολύ ισχυρή, πολύπλευρη και ωραία προσωπικότητα, που προσφέρει απολαυστικές μετακινήσεις ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ που θα καθίσεις στη σέλα της, είτε για λίγα λεπτά, είτε για αρκετές ώρες.  

Αρκεί να μην θέλεις να είσαι πάντα πιο μπροστά από όλους τους άλλους.

 

Ευχαριστώ όσους διέθεσαν το χρόνο να αναγνώσουν τα παραπάνω!

Μάνος

 

image.jpeg

RE Classic 350_.jpeg

RE Classic 350___.jpg

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε

Πολύ ωραία ανάλυση Μάνο!

Σε ευχαριστούμε που τη μοιράζεσαι στο φόρουμ.

"Οσον αφορά την απόδοση του πίσω φρένου δεν μήπως θέλει εξαέρωση το σύστημα.Είναι σύνηθες πρόβλημα και έχει παρατηρηθεί κ σε άλλους κατόχους.

Πρόσεχε με την επερχόμενη αλλαγή ελαστικών με πιο χοντρό τακούνι μήπως έχεις θέμα με το μπροστινό φτερό και "βρίσκει". 

Για σταθερή πορεία ταξιδιού που την ορίζεις? Στα 90χλμ/ωρα?

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Ευχαριστώ με τη σειρά μου πολύ για τις σκέψεις σου Ανδρέα!

 

Όσες φορές το τμήμα Ελευσίνα-Κόρινθος της διαδρομής προς Σπέτσες το έκανα από τη νέα Εθνική λόγω χρονικού περιορισμού και όχι από τη μαγική διαδρομή της παλιάς,

η ταχύτητα ήταν σταθερά 105-110 Km/h.

Η RE είχε να δώσει μέχρι τα 115, έχω δει και 120 σε κατωφέρεια αλλά δεν ήθελα να δουλεύει ο κινητήρας στο απόλυτο τελικό όριό του για πολύ.

Τα 105-110 τα διατηρεί απροβλημάτιστα για την ίδια και τον οδηγό της.

 

Και μια προσωπική, απρόσμενη, παρατήρηση: Οδηγούσα πάντα μηχανές με μεγάλο ή πολύ μεγάλο ανεμοθώρακα, έχω 1.95m ύψος.

Δεν θα το πίστευα ποτέ αν δεν το βίωνα ότι η οδήγηση μιας εντελώς γυμνής μοτοσικλέτας μπορεί να είναι πιο ξεκούραστη και ήσυχη σε αυτές τις ταχύτητες, πέριξ των 100Km/h σε σχέση με αυτό που ήξερα.

Θυμάμαι τους πολύ έντονους και κουραστικούς στροβιλισμούς της Transalp στο ύψος του κεφαλιού με ταχύτητες μετά τα 80, στη θηριώδη νέα Africa Adv 1100 να πρέπει να σκύψω πίσω από τον ανεμοθώρακα για να μην με ταλαιπωρεί η ροή του ανέμου στο κεφάλι (βλέποντας το δρόμο μέσα από τη ζελατίνα, κάτι που αντιπαθώ σφόδρα, με τελικό αποτέλεσμα - παρόλη τη δυνατότητα ρύθμισης του ύψους της - τη μείωση της ταχύτητας στα 120km, όσο χρειάζεται για να βλέπω από πάνω...).

Οδήγησα για ένα σύντομο ταξίδι στην Κρήτη τη νέα Hugsvarna Norden με εκπληκτικό κινητήρα και εντυπωσιακή οδική συμπεριφορά για ένα δίωρο σε επαρχιακούς δρόμους και την καταχάρηκα. Έπαθα όμως σοκ, όταν βγήκα - ευτυχώς στο τέλος του ταξιδιού - στην εθνική και πέρασα τα 90Km/h: κάποιος είχε βάλει το κράνος μου (με το κεφάλι μου μέσα...) στο πλυντήριο! Δοκίμασα 2-3 φορές να περάσω τα 100 (ο κινητήρας του ανεβάζει στροφές με τη σκέψη....) αλλά ήταν πολύ ενοχλητικό!

Αντίστοιχη ήταν η πολύχρονη εμπειρία μου και με τη Varadero, θυμάμαι λίγες διαδρομές, κάτι καλοκαιρινά σούρουπα με πλήρη άπνοια που να έχω τελείως ξεκούραστη οδήγηση σε υψηλές ταχύτητες σε ανοικτούς δρόμους. Δεν έχω οδηγήσει BMW, οπότε κρατώ μια ...πισινή αλλά μέχρι ώρας κατέληξα να προτιμώ ανεπιφύλακτα την οδήγηση σε "λογικές" ταχύτητες της RE χωρίς καμία προστασία (αλλά με τον κατάλληλο πάντα ρουχισμό για μοτοσικλέτα, ώστε τίποτα πάνω μου να μην είναι έρμαιο του αέρα).

Είσαι έτσι - στον μέγιστο βαθμό - σε επαφή με το περιβάλλον, έναν από τους βασικότερους λόγους άλλωστε που είναι τόσο θελκτική η οδήγηση μιας μοτοσικλέτας.

 

Έχω σκεφτεί πολλές φορές, ότι αν είχα την επιλογή και 2ης μηχανής, πχ μια μεγάλη On-Off, δεν είμαι καθόλου σίγουρος ότι θα την προτιμούσα ασυζητητί για ταξίδι, ειδικά για τη διαδρομή Αθήνα - Σπέτσες.

Περί ορέξεως βέβαια...       

 

 

 

 

Δημοσιεύτηκε

Αυτό που σου επισήμανε ο Ανδρέας για το ελαστικό και φτερό να το προσέξεις (μην έχεις θέμα με το μπροστινό φτερό)

η περιγραφή σου ήταν πολύ ωραία 

από εκεί και,πέρα εμφανισιακά μου άρεσαν πολύ κατά σειρά :

Pireli Scorpion Rally str

Metzeler Tourance

  
 

 

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Nikoss Rocket

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
51 λεπτά πριν, Ο/Η Nikoss Rocket έγραψε:

Αυτό που σου επισήμανε ο Ανδρέας για το ελαστικό και φτερό να το προσέξεις (μην έχεις θέμα με το μπροστινό φτερό)

η περιγραφή σου ήταν πολύ ωραία 

από εκεί και,πέρα εμφανισιακά μου άρεσαν πολύ κατά σειρά :

Pireli Scorpion Rally str

Metzeler Tourance

  
 

 

 

Νίκο σ' ευχαριστώ!

Η Hitchock προτείνει και Continental Escape, που βγαίνει και στις διαστάσεις της Classic και είναι διακριτικό σε εμφάνιση... 

https://accessories.hitchcocksmotorcycles.com/48427?cont_page=Royal-Enfield-350-Classic-Accessories&sort=priceDown

 

 

Δημοσιεύτηκε
2 ώρες πριν, Ο/Η Μάνος έγραψε:

 

Νίκο σ' ευχαριστώ!

Η Hitchock προτείνει και Continental Escape, που βγαίνει και στις διαστάσεις της Classic και είναι διακριτικό σε εμφάνιση... 

https://accessories.hitchcocksmotorcycles.com/48427?cont_page=Royal-Enfield-350-Classic-Accessories&sort=priceDown

 

 

Δεν είναι άσχημα , όμως τα pirelli μου άρεσαν οπτικά πολύ . Δυστυχώς ούτε για την δικιά μου δεν πρέπει να βγαίνουν .

Και εγώ όταν τα αλλάξω του χρόνου θέλω να βάλω παρόμοια λάστιχα (εντός / εκτος)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.