Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

ΑΓΟΡΑ ΑΞΕΣΟΥΑΡ ΑΠΟ ΙΝΔΙΕΣ

Δημοσιεύτηκε

Να σας μεταφέρω πρόσφατη εμπειρία.

Είπα να φέρω κάποια αξεσουάρ από Ινδίες μέσω Ebay για την καινούργια μου φιλενάδα (classic 350)

Κόστος 312 ευρώ. Αποστολή με standard international shipping.

Βλέπω στο tracking number ότι το πακέτο έρχεται με FedEx.

1 Ιουνίου τοποθέτηση παραγγελίας.

2 Ιουνίου αποστολή

7 Ιουνίου πρωί ενημέρωση από Orbit Couriers ότι το πακέτο μου είναι στο τελωνείο αεροδρομίου και να τους στείλω στοιχεία αγοράς για να μου βγάλουν κόστος εκτελωνισμού.

7 Ιουνίου βράδυ Γερμανία - Αγγλία σε εξέλιξη. Μήνυμα στο κινητό κόστος εκτελωνισμού 215 ευρώ. Πάρτον ανάσκελα.....

Τα τυπάκια έχουν 93 ευρώ δασμούς και τα υπόλοιπα 122 κερατιάτικα.

Έμπλεξα.

Σήμερα πήρα τηλέφωνο απευθείας στο τελωνείο και αύριο πάω από εκεί να δω μήπως και καθαρίσω μόνος μου και γλιτώσω τις extra χρεώσεις.

Όχι τίποτα άλλο περιμένω άλλες 2 παραγγελίες, μία από Ινδίες και μία από Αγγλία. Ευτυχώς όχι από FedEx. Ελπίζω εκεί τα πράγματα να είναι πιο λογικά.

:mad2:

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε
6 ώρες πριν, Ο/Η VasileiosP έγραψε:

Να σας μεταφέρω πρόσφατη εμπειρία.

Είπα να φέρω κάποια αξεσουάρ από Ινδίες μέσω Ebay για την καινούργια μου φιλενάδα (classic 350)

Κόστος 312 ευρώ. Αποστολή με standard international shipping.

Βλέπω στο tracking number ότι το πακέτο έρχεται με FedEx.

1 Ιουνίου τοποθέτηση παραγγελίας.

2 Ιουνίου αποστολή

7 Ιουνίου πρωί ενημέρωση από Orbit Couriers ότι το πακέτο μου είναι στο τελωνείο αεροδρομίου και να τους στείλω στοιχεία αγοράς για να μου βγάλουν κόστος εκτελωνισμού.

7 Ιουνίου βράδυ Γερμανία - Αγγλία σε εξέλιξη. Μήνυμα στο κινητό κόστος εκτελωνισμού 215 ευρώ. Πάρτον ανάσκελα.....

Τα τυπάκια έχουν 93 ευρώ δασμούς και τα υπόλοιπα 122 κερατιάτικα.

Έμπλεξα.

Σήμερα πήρα τηλέφωνο απευθείας στο τελωνείο και αύριο πάω από εκεί να δω μήπως και καθαρίσω μόνος μου και γλιτώσω τις extra χρεώσεις.

Όχι τίποτα άλλο περιμένω άλλες 2 παραγγελίες, μία από Ινδίες και μία από Αγγλία. Ευτυχώς όχι από FedEx. Ελπίζω εκεί τα πράγματα να είναι πιο λογικά.

:mad2:

Η fedex ξέρω ότι χτυπάει άσχημα στο κεφάλι σε κόστος εκτελωνισμού 

Δημοσιεύτηκε

το ebay δεν περιλαμβάνει μεσα στην αγορα και τους φόρους?

 

ρε τον μπελά μου μεσα 

 

θα σαλτάρουμε

 

κουραγιο φιλε 

δεν εισαι και κοντα να σε κερασω καφε,,,,

 

 

Δημοσιεύτηκε
2 ώρες πριν, Ο/Η bbk έγραψε:

το ebay δεν περιλαμβάνει μεσα στην αγορα και τους φόρους?

Συνήθως από,αμερικα ναι το κάνει

Δημοσιεύτηκε
Την 8/6/2022 at 10:08 ΠΜ, Ο/Η VasileiosP έγραψε:

Να σας μεταφέρω πρόσφατη εμπειρία.

Είπα να φέρω κάποια αξεσουάρ από Ινδίες μέσω Ebay για την καινούργια μου φιλενάδα (classic 350)

Κόστος 312 ευρώ. Αποστολή με standard international shipping.

Βλέπω στο tracking number ότι το πακέτο έρχεται με FedEx.

1 Ιουνίου τοποθέτηση παραγγελίας.

2 Ιουνίου αποστολή

7 Ιουνίου πρωί ενημέρωση από Orbit Couriers ότι το πακέτο μου είναι στο τελωνείο αεροδρομίου και να τους στείλω στοιχεία αγοράς για να μου βγάλουν κόστος εκτελωνισμού.

7 Ιουνίου βράδυ Γερμανία - Αγγλία σε εξέλιξη. Μήνυμα στο κινητό κόστος εκτελωνισμού 215 ευρώ. Πάρτον ανάσκελα.....

Τα τυπάκια έχουν 93 ευρώ δασμούς και τα υπόλοιπα 122 κερατιάτικα.

Έμπλεξα.

Σήμερα πήρα τηλέφωνο απευθείας στο τελωνείο και αύριο πάω από εκεί να δω μήπως και καθαρίσω μόνος μου και γλιτώσω τις extra χρεώσεις.

Όχι τίποτα άλλο περιμένω άλλες 2 παραγγελίες, μία από Ινδίες και μία από Αγγλία. Ευτυχώς όχι από FedEx. Ελπίζω εκεί τα πράγματα να είναι πιο λογικά.

:mad2:

Πρόσφατα αγόρασα μια αριστερή μανέτα απο εβαυ uk απο Ινδία με free shipping απλό ταχυδρομείο ήρθε με ΕΛΤΑ και πλήρωσα 2 φορές ΦΠΑ. Το ανέφερα στο ebay και μου επέστρεψαν το Αγγλικό ΦΠΑ που είχα πληρώσει. Για τέτοια μεγάλη παραγγελία θα 'έπρεπε να έπαιρνες  και την muvus κερατέα και να σύγκρινες τιμές και μεταφορικά. Θέλει σαφάρι πριν παραγγείλεις. Η muvus φέρνει νομίζω ανταλλακτικά από αποθήκες εντός Ευρώπης και γενικά το κόστος είναι πιο χαμηλό και στα μεταφορικά. Δές το pdf για το τελωνείο για να δείς πως χρεώνουν να πάρεις μια ιδέα.

τελωνειο.pdf

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Εχθές λοιπόν πήγα στο τελωνείο για να κάνω μόνος μου τον εκτελωνισμό.

Είχα πάρει λάθος τελικά πληροφορία ότι αν είσαι ιδιώτης δεν χρειάζεται να συμπληρώσεις τη φόρμα στο icisnet.

Οπότε έχουμε και λέμε:

- Να πάρω τα έγγραφα από Orbit 31 ευρώ

- Δασμοί 100 εωρώ

- Αμοιβή εκτελωνιστή 40 ευρώ

- Έξοδα αποθήκευσης 24 ευρώ

Σύνολο 195 ευρώ.

Η προσφορά της Orbiy 215. Οπότε γλίτωσα 20 ευρώ. Βγάλε διόδια Αττικής οδού και βενζίνες. Κέρδισα ένα 10 άρικο.

Τζάμπα ο κόπος στην τελική. Αν μπορούσα να αποφύγω την αμοιβή του εκτελωνιστή θα άξιζε. Αλλά αυτό το Icisnet είναι μπέρδεμα.

 

Προς γνώση και συμμόρφωση για την επόμενη φορά:lol3:

Δημοσιεύτηκε

Πάντως ότι έχω παραγγείλει απο Ινδία σαν free shipping έχουν έρθει με ΕΛΤΑ.

Το πρόβλημα ήταν τελικά που τα αγόρασες και τα έστειλαν με tracking number.

Και hitchcock που είχα παραγγείλει χωρίς tracking απλό ήρθε με ΕΛΤΑ.

Μερικά απο εβαυ δεν ήρθαν ποτέ αλλά άνοιξα υπόθεση πήρα τα λεφτά πίσω και τα αγόρασα 

απo άλλους sellers.

Καλό είναι να κοιτάς το τρίπτυχο εβαυ-muvus-hitchcock κυρίως τα μεταφορικά και χώρα προέλευσης γιατί αυτά

κάνουν τη διαφορά. 

 

 

 

 

 

Δημοσιεύτηκε

Καλημέρα  στην ΠαREα ! Και εγω εχθές έκανα μια παραγγελία με E-bay,κάποια ανταλλακτικά απο ινδία ! Στο τέλος το  E-bay, μου χρέωσε Φ.Π.Α. (19% αφορά Γερμανία). Όποτε και όταν  παράλαβω θα σας ενημερώσω, σχετικά !

Επεξεργάσθηκε από το μέλος ΠΑΝΑΓΟΣ

  • 9 months later...
Δημοσιεύτηκε

Έχω παραγγείλει πάνω από 20 ανταλλακτικά. Το μεγαλύτερο τελωνείο που έχω πληρώσει ήταν 12 ευρώ, για ένα δέμα με panniers και τις βάσεις τους.

Μια φορά έγινε στραβή με δέμα που δεν ήρθε, άνοιξα υπόθεση και αμέσως μου επέστρεψαν τα χρήματα. 

Αν σταμπαρεις καλούς πωλητές θεωρώ πως δεν έχεις να φοβάσαι κάτι.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.