Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Αγορές από εξωτερικό (Ομαδική Παραγγελία)

Δημοσιεύτηκε
Σε μια κουβέντα που είχαμε στην τελευταία συνάντηση για καφέ με ένα μέλος (Panouhl) ήρθε και η ιδέα να ανοίξουμε το παρόν θέμα .
Λοιπόν το θέμα αυτό αφορά ομαδική παραγγελία από ίντερνετ.
Όποιος θέλει να παραγγέλλει κάτι από ίντερνετ κάλο είναι να το γράφει εδώ (με μια αναμονή δλδ θα παραγγείλω μια ντιζα εντός 2 εβδομάδων, σε αυτό το χρονικό διάστημα μπορεί να μαζευτούν και άλλες παραγγελίες) ώστε αν θέλει και κάποιος άλλος κάτι από το συγκεκριμένο σαιτ να μπορούν να γλιτώσουν διπλά μεταφορικά και γιατί όχι αν είναι ένα αξιοσέβαστο πόσο να κάνετε και καλύτερο deal.

Θα προσπαθήσουμε να μιλήσουμε και εμείς με κάποια από τα γνωστά μαγαζιά σαν φόρουμ μήπως πετύχουμε κάποια έκπτωση στις αγορές.
Θα ενημερωθείτε από το παρόν θέμα για αυτό.


καλές αγορές  :smile:

 

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε

Ο Χίτσκοκ απάντησε σε σχετική ερώτηση:

Hi,


Thank you for your email regarding discounts. Sending parts to Greece is no problem for us but I regret that we do not offer a discount to club members.

Regards, Allan



Με λίγα λόγια δεν κάνει ειδικές τιμές σε μέλη club ή μαζικές παραγγελίες.

Περιμένω την απάντηση του Ashwin.

Δημοσιεύτηκε

Μόλις μου απάντησε και ο Ashwin.
Στα μέλη του club κάνει έκπτωση 5% ανεξαρτήτως ποσού παραγγελίας.
Αυτο για παραγγελίες απο το bonanza όπου είναι τεχνικά δυνατή η εισαγωγή εκπτωτικου κωδικού.
Ο κωδικός είναι:RECG

Ορίστε και το απάντηση του:

Hi John



 

thanks for your message.

 


I have a standard 5% discount for Royal Enfield clubs who purchase in our Bonanza store.

 


couponcode: RECG


Just added your club to our bonanza list. Thanks very much for promoting our store.

 


I am still working on ashwin8186.com and have not set up discounts there yet as it has a loyalty program I am working on.

 


cheers

 


ashwin

  • 5 years later...
Δημοσιεύτηκε

Καλημερα, 

Μετα απο παρότρυνση κ του Αντώνη, ξυπνάω το θέμα έστω κ τελευταία στιγμή γιατί θα κάνω σημερα μία παραγγελία από Χίτσκοκ , ένα τιμόνι κ κάτι ψιλά, εάν ενδιαφερεται κανείς κ επίσης ετοιμάζει παραγγελία κ τον συμφέρει ... ας επικοινωνήσει. 

 

Γιώργος από Αθήνα.

Δημοσιεύτηκε
2 λεπτά πριν, elifain είπε:

Μην με ξεχάσεις! :love:

Τι θες εσύ βRE μαμούνι, τιμόνι ή τίποτα ψιλά..?

1 hour ago, Giorgos είπε:

ξυπνάω το θέμα έστω κ τελευταία στιγμή

Γιώργο μπράβο που ξέθαψες το θέμα, ούτε θυμόμουν πως υπήρχε..:thumbsup:

Δημοσιεύτηκε

REεεεε τι είναι τούτοι, θα μας σκάσουν από την περιέργεια.

Πως είναι δυνατόν να τον καθυστερήσει αφού η παραγγελία είναι μία.

Κάτι άλλο ετοιμάζουν οι μπαμπέσηδες..:mad2:

Δημοσιεύτηκε

Σπύρο όλα οκ, μόλις πάτησα το κουμπί... τώρα υπομονή... ήταν και 3.5 κιλά τα δικά σου ανταλλακτικά... ίσως πάρει μερικές μέρες παραπάνω το πακέτο...

...εγώ λέω να ανοίξουμε και ένα θέμα "Ταξιδεύεις Αγγλία ή Ινδια !? ... δώρο μια βαλίτσα από το club για να την γεμίσεις με τις παραγγελίες μας!"... λέμε τώρα...

:cowboy: 

   

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
2 ώρες πριν, Giorgos είπε:

Σπύρο όλα οκ, μόλις πάτησα το κουμπί... τώρα υπομονή... ήταν και 3.5 κιλά τα δικά σου ανταλλακτικά... 

   

Τι στο διακο γουρνοπουλα παράγγειλε :food2:

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
1 λεπτό πριν, elifain είπε:

Ρε τι 3.5 κιλά!; Γραμμάρια θα εννοείς...:ok:

Αστα αυτά λοποδητη και μολογα τι έχεις παραγγείλει 

Δημοσιεύτηκε
2 ώρες πριν, elifain είπε:

Ευχαριστώ Γιώργη! Θα μιλήσουμε μέσα στο ΣΚ.

hqdefault.jpg

Σπυρο το πακέτο έφτασε! Μόλις παρέλαβα... Κανονιζουμε να τα πάρεις...

 

 

Τώρα που τα βλέπω και τα κραταω στο χέρι μου ... αν θες στα στελνω με ταχυδρομικό περιστέρι...

mail-pigeon-blue-hat-shoulder-bag-423138

 

  • 6 months later...
Δημοσιεύτηκε

ΚαλησπέREς παίδες,

 

ετοιμάζομαι για μια αγορά από χιτσκουρίδη οπότε αν κάποιος θέλει να κάνουμε ομαδική παραγγελία ας επικοινωνήσει μαζί μου.

 

εγώ θα παραγγείλω μια εξάτμιση και ίσως και κανένα μικρό αξεσουάρ εντός του επόμενου 15ήμερου.

 

Καλές μας αγορές...:xara:

 

  • 2 εβδομάδες πριν...
Δημοσιεύτηκε

Συνελφιντάδες έχω μια ερώτηση επειδή ετοιμάζομαι για την παραγγελία μου από χιτσκουρίδη.

 

Έχει κάνει κανείς παραγγελία από χιτσκουρίδη μέσω αντιπροσωπείας;;;

 

Ρωτάω μήπως τυχόν συμφέρει γιατί μπορεί η αντιπροσωπεία να έχει διαφορετική δασμολόγηση από ένα απλό πολίτη (ειδικά μετά από αυτά που γράφτηκαν για τις νέες δασμολογήσεις) ή μπορεί να έχει έκπτωση από τον χιτσκουρίδη λόγω συνεργασίας ως επίσημη αντιπροσωπεία.

 

Ή μήπως τελικά η αντιπροσωπεία κοπανάει στο κεφάλι;;;:angry5:

Δημοσιεύτηκε

Πολυ απλα..

Παραγγειλε τα μονος σου.

 

Πρωτον η αντιπροσωπεια περιμενει να μαζευτουν πολλα ωστε να κανει μαζικη παραγγελια.

Δευτερον ναι..εχει εκπτωση αλλα την κερδιζει αυτος κι οχι εσυ(λογικο).

Τα πραγματα θα τα παρεις ιδια τιμη και ισως λιγο ακριβοτερα αλλα πολυυυυ αργοτερα.Θα σε κοροιδευουν κιολας..ξερεις απο αυριο σε αυριο.

Οποτε γνωμη μου μονος σου μα το πολυ σε 10μερες θα τα εχεις στα χερια σου και φυσικα θα ανοιξεις ΕΣΥ την κουτα να γουσταρεις.!!

Δημοσιεύτηκε

Στην παλιά αντιπροσωπεία, πριν δηλαδή εγκατασταθεί εκεί που βρίσκεται σήμερα, γνώριζα πως είχε έκπτωση 15%  στις αγορές από Χίτσκοκ, δεν ξέρω αν το μετακυλούσε στον πελάτη, έχω την εντύπωση πως ναι.

Όταν ανοίξουν τον Σεπτέμβρη μπορείς να ρωτήσεις αν ισχύει ακόμη και να συγκρίνεις από την προσφορά που θα σου δώσουν.

Βέβαια ισχύει αυτό που λέει ο Αντώνης με την μαζική παραγγελία.

Προσωπικά αγοράζω μόνος μου από Χίτσκοκ και Ινδία και μόνο σε έκτακτες περιπτώσεις καταφεύγω στην αντιπροσωπεία.

Δασμοί από Αγγλία προς το παρόν δεν υπάρχουν, ο Χίτσκοκ είναι αρκετά ακριβός, αν μπουν και δασμοί την πατήσαμε.

Δημοσιεύτηκε

...προσωρινα τουλαχιστο ή οσο αποφασησουν οι υπολοιποι της ΕΕ ή οσο τους συμφερει...Φρεσκια ειδηση

 

...ελευθερη διακηνηση εμπορευματων και χρηματος για εκει που θελουν και συνθηκη Δουβληνου  και θανατο γιαυτους που θελουν ενα κομματι ψωμι και μια καλυτερη ζωη μακρια εμπολεμες ζωνες...βλεπε Συρια και δρομοι διελευσης ενεργειακων αποθεματων...και και και και...

 

...να ψωνησετε ομαδικα απο Χιτσκουριδη, σημφερει περισσοτερο απο το να το παρεις απο αντιπροσωπια...

...παλιοτερα και δεν νομιζω πως αλλαξαν τακτηκη, ακομα και το κοστος των μεταφορηκων το μετακυλουσαν στον αγοραστη...

Δημοσιεύτηκε

Μαλιστα θα προτεινα να κανετε και αγορες για το μελλον, οπως φιλτρα, σετ απο ντιζες και οτι αλλο απο αναλωσημα μιας σηνηθως οταν την παθενεις δεν εχεις για να κινηθεις...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.