Σε μια κουβέντα που είχαμε στην τελευταία συνάντηση για καφέ με ένα μέλος (Panouhl) ήρθε και η ιδέα να ανοίξουμε το παρόν θέμα .
Λοιπόν το θέμα αυτό αφορά ομαδική παραγγελία από ίντερνετ.
Όποιος θέλει να παραγγέλλει κάτι από ίντερνετ κάλο είναι να το γράφει εδώ (με μια αναμονή δλδ θα παραγγείλω μια ντιζα εντός 2 εβδομάδων, σε αυτό το χρονικό διάστημα μπορεί να μαζευτούν και άλλες παραγγελίες) ώστε αν θέλει και κάποιος άλλος κάτι από το συγκεκριμένο σαιτ να μπορούν να γλιτώσουν διπλά μεταφορικά και γιατί όχι αν είναι ένα αξιοσέβαστο πόσο να κάνετε και καλύτερο deal.
Θα προσπαθήσουμε να μιλήσουμε και εμείς με κάποια από τα γνωστά μαγαζιά σαν φόρουμ μήπως πετύχουμε κάποια έκπτωση στις αγορές.
Θα ενημερωθείτε από το παρόν θέμα για αυτό.
Λοιπόν το θέμα αυτό αφορά ομαδική παραγγελία από ίντερνετ.
Όποιος θέλει να παραγγέλλει κάτι από ίντερνετ κάλο είναι να το γράφει εδώ (με μια αναμονή δλδ θα παραγγείλω μια ντιζα εντός 2 εβδομάδων, σε αυτό το χρονικό διάστημα μπορεί να μαζευτούν και άλλες παραγγελίες) ώστε αν θέλει και κάποιος άλλος κάτι από το συγκεκριμένο σαιτ να μπορούν να γλιτώσουν διπλά μεταφορικά και γιατί όχι αν είναι ένα αξιοσέβαστο πόσο να κάνετε και καλύτερο deal.
Θα προσπαθήσουμε να μιλήσουμε και εμείς με κάποια από τα γνωστά μαγαζιά σαν φόρουμ μήπως πετύχουμε κάποια έκπτωση στις αγορές.
Θα ενημερωθείτε από το παρόν θέμα για αυτό.
καλές αγορές :smile: