Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Τεχνικές λεπτομέρειες κινητήρα royal Enfield bulet

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα όπως έχω ξαναπεί έχω έναν κινητήρα royal Enfield bullet 350cc μάλλον του 1986 

Από την μεριά του στρόφαλου πρως το καπάκι χρονισμού και τρομπας λαδιού ως γνωστόν δεν έχει τσιμουχα...

Αυτό θα το δούμε λίαν συντόμως σε ένα θέμα που θα ανοίξουμε για αυτό το ζήτημα.

Από την άλλη πλευρά του στρόφαλου που δίνει κίνηση στους δίσκους και έχει και τα πηνία έχει τσιμουχα η οποία όμως από τα σχέδια βλέπω πως δεν εφάπτεται στο αξονα του στρόφαλου αλλά σε έναν αποστάτη ..καλά τα λέω; Ρωτάω γιατί τον κινητήρα μου τον πείρα σε κουτί (χαρτοκιβωτιο) λυμένο και με κάποια πράγματα να λοιπόν 

Η άλλη περίπτωση είναι η τσιμουχα να μπαίνει από την μέρα πλευρά από το στροφαλοθαλαμο οποίος έχει σε αυτό εμπειρία ας βοηθήσει

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Γρηγορης

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Δεν έχει το δικό μου μοτέρ ακριβώς τα βιβλία τα έχω αγοράσει και τα περιμένω από τις 5 του μήνα έχουν κολλήσει στο ταχυδρομείο της Αγγλίας 

Αλλά θα με βοηθούσε αν κάποιος θυμόταν αυτή τη λεπτομέρεια εάν η τσιμουχα σφραγίζει επάνω σε δακτύλιο στο στοφαλο .στο δικού μου μοτέρ σίγουρα είναι άλλες η διαστάσεις στη τσιμουχα από όλα όσα έχει ο χιτσκουδις.αυτο θα το δω μετά στα βιβλία

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Γρηγορης

  • 2 εβδομάδες πριν...
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Τελικά βρέθηκε η λύση .

Από την μεριά του βολάν έχει τσιμουχα κετσε η οποία τοποθετείται από την εσωτερική μεριά του κινητήρα μαζί με δύο ροδελες συγκρατήσεις

Προχωράει η ανακατασκευή του κινητήρα με πολύ αργούς ρυθμούς γιατί περιμένω τα ανταλλακτικά .bbk ευχάριστω για την βοήθεια με την αποστολη το manual .

Ο κύλινδρος πιστόνι είναι έτοιμα έγινε το ρεκτιφιε το γιαλισμα και όλα έτοιμα με έχει καθυστερήσει πολύ ο Άγγλος με τη δεύτερη παραγγελία μου που έχει ανταλλακτικά για το καρτερ.

Screenshot_2021-01-29-02-55-55-919_com.miui.gallery.jpg

Δημοσιεύτηκε

Ωωωωωωωω ομορφιές!!!

Αυτό το χρυσό στο πιστόνι τι είναι?

Τοσο όμορφο που είναι εγώ θα το κρατούσα να το βλέπω...χαχαχα

 

Στα pdf που σε έστειλα βρήκες για το δικό σου?

 

Ααααα και μη ευχαριστείς...

 

Καλή συνέχεια

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

 

 

4 ώρες πριν, Ο/Η bbk έγραψε:

Ωωωωωωωω ομορφιές!!!

Αυτό το χρυσό στο πιστόνι τι είναι?

Τοσο όμορφο που είναι εγώ θα το κρατούσα να το βλέπω...χαχαχα

 

Στα pdf που σε έστειλα βρήκες για το δικό σου?

 

Ααααα και μη ευχαριστείς...

 

Καλή συνέχεια

Όχι το δικό μου δεν το ήταν στο pdf 

Το δικό μου μάλλον δεν υπάρχει χαχαχα 

Πλάκα κάνω.. αλλά βρήκα πολλά και ενδιαφέροντα στο pdf.

Δοκίμασα 2 πιστόνια και 3 σετ ελατήρια 

Αυτό είναι το ποιο κατάλληλο στις μετρήσεις ήρθε κοντά στα εργοστασιακά δεδομένα.Ηρθε ακριβός..

Η επεξεργασία που έχει σε αυτά τα σημεία το πιστόνι με το πετρέλαιο που έχει από το γυάλισμα του κυλίνδρου δίνουν αυτό το χρυσό χρώμα.

 

 

 

Δημοσιεύτηκε

Μου τα έστειλε ο Γρηγόρης στο viber:

 

 

 

 

 

 

είχα συνηθίσει τουλάχιστον να φοράνε σαγιονάρες, στο πρώτο βίντεο έχουν εξελιχθεί, δεν ανοίγουν τον κινητήρα στον χωματόδρομο, έχουν βάλει και χαλάκι.

Όμως γέλασα στο δεύτερο, στο τσεκάρισμα της στροφαλομπίελας χωρίς ρολόγια,

ΑΠΛΟΤΗΤΑ REεεεεε..!!

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Ο κινητήρας μου είναι ίδιος με το πρώτο βίντεο άρα δίκιο είχε μάλλον η παλιά αντιπροσωπεία και ο παλιός ιδιοκτήτης που είχσν πει πως είναι μοντέλο 1967  .

Γι'αυτό και τα ανταλλακτικά από το μοντέλο 1986 δεν ταιριάζουν στον δικό μου στρόφαλο όπως μου είπε και o hitchcocks όταν του έστειλα φωτογραφίες..από το Κάρτερ μου 

Μένει να ζυγίσω και το στρόφαλο όπως μου είπαν οι Ινδοί χαχαχα ( ρε τι γίνεται) 

Για να δω τελικά σε ποια δεκαετία γεννήθηκε το μοτέρ μου....

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Είμαι ακόμη σε διερεύνηση του θέματος με το βάρος στρόφαλου... Περιμένω κάποια mail και θα σας ενημερώσω ..

Χοντρικά όσο ποιο βαρυς είναι αλλά με ένα όριο τα 10 κιλά δουλεύει καλύτερα.

Μετά το 2004 όλοι είναι 10 κιλά .

Τώρα ποίο παλιά είναι ένα θέμα υπάρχουν χρονιές με 11 κιλά με 10 με 8 και πολύ καλός θεωρείται ένας στρόφαλος του περίπου 70 που ήταν στα 9,5 κιλά.

Τελικά σε περίμετρο είναι όλοι ίδιοι 17 περίπου πόντους σε πάχος διαφέρουν με αποτέλεσμα οι οι ποιο μεγάλοι να καλύπτουν και ποιο πολύ χώρο στο στροφαλοθαλαμο...εκεί αρχίζουν οι βελτιώσεις λοιπόν χαχαχα ..... μπλέξαμε να ξέρετε......

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Έλεγα πρώτα ο Θεός να τελειώσει αυτό που φτιάχνω και μετά να ψάξω ...αλλά ας το έχουμε απλά υπόψη όλοι η παρέα . ψάχνω κινητήρα Royal Enfield bullet 350 σε όποια κατάσταση να έχει όμως τα πράγματα του ...για πείραματα ...π.χ.

Ρολεμαν στον άξονα των αντλιών λαδιού εάν γίνετε...

Θα με βοηθήσετε και εσείς με ιδέες για κατασκευές πάνω σε αυτόν τον κινητήρα

Έχει μπει στη διαδικασία κάποιος να φτιάξει κεντροφορους (με ότι αυτό συνεπάγεται) σε κινητήρα Enfield?

 

 

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Γρηγορης

Δημοσιεύτηκε
2 ώρες πριν, Ο/Η Γρηγορης έγραψε:

Είμαι ακόμη σε διερεύνηση του θέματος με το βάρος στρόφαλου... Περιμένω κάποια mail και θα σας ενημερώσω ..

Χοντρικά όσο ποιο βαρυς είναι αλλά με ένα όριο τα 10 κιλά δουλεύει καλύτερα.

Μετά το 2004 όλοι είναι 10 κιλά .

Τώρα ποίο παλιά είναι ένα θέμα υπάρχουν χρονιές με 11 κιλά με 10 με 8 και πολύ καλός θεωρείται ένας στρόφαλος του περίπου 70 που ήταν στα 9,5 κιλά.

Τελικά σε περίμετρο είναι όλοι ίδιοι 17 περίπου πόντους σε πάχος διαφέρουν με αποτέλεσμα οι οι ποιο μεγάλοι να καλύπτουν και ποιο πολύ χώρο στο στροφαλοθαλαμο...εκεί αρχίζουν οι βελτιώσεις λοιπόν χαχαχα ..... μπλέξαμε να ξέρετε......

Τα 10 κιλά είναι καλά μόνο για τα 350αρια enfield ή γενικά?

Ο ελαφρύτερος για πιο λόγο δεν είναι καλός?

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Γιατί με τον ποιο βαρύ στρόφαλο έχει καλύτερη ώθηση όταν ρολαρη ο στρόφαλος ειδικά όταν το βάρος είναι στο πίσω μέρος απέναντι από το κομβίο ..

Σίγουρα έχετε δει στρόφαλο enfield με τρύπες δίπλα από το κομβίο και από τις δύο μεριές του κομβιου 

Μετά τα 11 κιλά από ότι λένε αυτοί που τα έχουν δοκιμάσει Ινδία πάντα είναι ασταθείς η λειτουργία του κινητήρα και δεν είναι Εύχαριστος στην οδήγηση με κραδασμούς πόλους ..πράγμα που συμβαίνει και με τον ποιο ελαφρή στρόφαλο .

Εάν παρατηρήσεις το στρόφαλο στη φωτογραφία θα δεις πως το ποιο πολύ βάρος είναι στο πίσω μέρος ενώ από μπροστά λείπει μέταλο 

images (1).jpeg

images (2).jpeg

maxresdefault.jpg

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Γρηγορης

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Μπορούμε όλο αυτό να το αναλύσουμε απλά θέλει πολύ χρόνο εάν κάποια στιγμή βρεθούμε από κοντά μπορούμε να το αναλύσουμε ναι μα το δούμε και με διάγραμματα .....δες την εικόνα ποιο κάτω στρόφαλος με τρύπες

Αν χωρίσεις τον στρόφαλο στη μέση από τη μεριά της μπιελας έχει δύο τρύπες που απλά κλείνουν με φελο για να μην αλλάξει ο χώρος στροφαλοθαλαμος σε cm² Αρα λείπει μέταλο και έχει φελο άρα είναι ποιο ελαφρείς εκεί στο μισό μέρος .Στο άλλο μισό έχει τρύπες που είναι ταπομενες με κάδμιο που είναι ποιο βαρύ από το υλικό που είναι φτιαγμένος ο στρόφαλος άρα αυτό το κομμάτι είναι ποιο βαρυ..δεν ξέρω εάν έγινα κατανοητός.

 

 

 

sk1511.jpg

 

Υ.Γ. δεν μπορούμε να κάνουμε πολλά σε 500cc γιατι έχει τον ίδιο στροφαλοθαλαμο με το 350cc οπότε και να κερδίζεις από το βάρος θα χάνεις στάνταρ από το χώρο που θα καλύψεις στο στροφαλοθαλαμο 

Υ.Γ.2 το κάδμιο είναι πανάκριβο για 6 μικρές τριπες 3 σε κάθε (μάγουλο) του στρόφαλου κοστίζει Πάνω από 300 ευρώ 

IMG_20210131_235025.jpg

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Γρηγορης

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
1 ώρα πριν, Ο/Η bbk έγραψε:

Τα 10 κιλά είναι καλά μόνο για τα 350αρια enfield ή γενικά?

Ο ελαφρύτερος για πιο λόγο δεν είναι καλός?

Εν δεις στο google και έχεις διάθεση για διάβασμα θα βρεις πολλές ασκήσεις και πολλά αρχεία που σε βοηθούν να υπολογίσεις βάρος διατομή διάμετρο κτλπ σε ένα κινητήρα εσωτερικής καύσης

(((Ανάλυση δυναμοδεικτικού διαγράμματος και υπολογισμός.........))) 

Έχει να κάνει με πόλους παράγοντες τετράγωνος υποτετραγωνος και υπερτετραγωνος κινητήρας είναι από αυτό που ξεκινάμε ... Royal Enfield bullet υποτετραγωνος Περνούμε σαν δεδομένα αυτά που μας λένε αυτοί που έχουν κάνει δοκιμές στη πράξη για να έχουμε ένα μπουσουλα...να είναι καλά το ίντερνετ γιατί αλλιώς θα θέλαμε 100 χρόνια δοκιμών να καταλήξουμε κάπου  
 

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Γρηγορης

Δημοσιεύτηκε
17 ώρες πριν, Ο/Η Γρηγορης έγραψε:

 

Έχει μπει στη διαδικασία κάποιος να φτιάξει κεντροφορους (με ότι αυτό συνεπάγεται) σε κινητήρα Enfield?

 

 

Κάποια στιγμή στο Συνεργειο που την πηγαίνω έχουμε πιάσει κουβέντα (με τον μηχανικό μου και έναν φίλο ,Μηχανικος σε αγωνιστικά αυτός) για τις ανάποδες που δίνει η μανιβέλα καμια φορά (και η αιτία τις καταργήσεις μίζας) μου είπε λοιπόν ότι αυτό οφείλεται από το εκκεντροφόρο και αν κάποια στιγμή ανοίξω μοτέρ μπορεί να μου το φτιάξει τρώγοντας κάποια σημεία στον εκκεντροφόρο και αυτό θα συνεπάγεται και με ομαλότερη λειτουργία του μοτέρ.

Δημοσιεύτηκε

Ομορφιές....

 

...τώρα τι κατάλαβα αυτό είναι άλλο θέμα...:india:

 

Εγώ θα έλεγα να επισπεύσουμε την πανελλήνια...αχαααααα:kilian:

:beer:

 

Γρήγορη βάλε κάνα λινκ από αυτό με τον στρόφαλο και τις διαστάσεις του.

Επίσης τι μας πειράζει αν ο χώρος του στρόφαλου είναι μεγαλύτερος?

 

 

Δημοσιεύτηκε

Α επίσης ο Χιτσκουριδης έχει βελτιωμενους εκεντροφορους.

Τουλάχιστον είχε για τα 500αρια από όσο θυμάμαι...

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Καλημέρα και καλό μήνα απλά το αναφέρω γιατί στο φόρουμ πολλές φορές έχουν γίνει μεγάλες κουβέντες για ανοχές και manual. Εγώ ότι αναφέρω εδώ για ανοχές είναι από το manual που θα σας στείλω σε φωτογραφίες ποιο κάτω...μόνο αυτό θα χρησιμοποιήσω σαν μπουσουλα  γιατί ταιριαζει με τις δικές μου σκέψεις και του μηχανουργου φίλου και συνεργάτη μου οπότε όλοι θα ξέρετε που αναφέρομαι όταν λέω για ένα ανταλλακτικό πως είναι βάση των προδιαγραφών του κατασκευαστή..

Και θα προσπαθήσω να μαζέψω όσο ποιο πολλές πληροφορίες από πηγές βασικά από Ινδίες γιατί καλός η κακός αυτοί έχουν τη μεγαλύτερη πείρα ετών πάνω στις μοτοσικλέτες μας.

Screenshot_2021-02-01-14-43-51-792_com.google.android_apps_docs.jpg.ff123909478fb1ac5f7c78a5311f5c50.jpgScreenshot_2021-02-01-14-44-50-991_com.google.android_apps_docs.jpg.b0d68c6fe7afc606b238b964d80fa407.jpgScreenshot_2021-02-01-14-43-59-972_com.google.android_apps_docs.jpg.1927e1a9683c643090c53b2dd04a2a6e.jpg

Τώρα στο θέμα των στροφάλων επιγραμματικά τα αγγλικά μοντέλα είχαν ποιο βαρύ στρόφαλο και για αυτό το λόγο είχαν πολύ καλύτερη αίσθηση στον αναβάτη με πολύ ροπή στις μεσαίες συχνότητες αλλά και ποιο ομαλή λειτουργία αλλά με περισσότερα προβλήματα αντοχής σαν κινητήρες ....

Στα επόμενα χρόνια μετά από πολλές δοκιμές με πολύ ποιο ελαφρούς στροφαλους κατέληξαν στα 10-10,5 κιλά 

 

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Γρηγορης

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
7 ώρες πριν, Ο/Η bbk έγραψε:

Α επίσης ο Χιτσκουριδης έχει βελτιωμενους εκεντροφορους.

Τουλάχιστον είχε για τα 500αρια από όσο θυμάμαι...

Βελτίωμενους σαν υλικό κατασκευής;;;

Οι εκεντροφορους με άλλες μοίρες εισαγωγής εξαγωγής

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Γρηγορης

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
16 λεπτά πριν, Ο/Η bbk έγραψε:

Με άλλες μοίρες. Αγγλικής κατασκευής αν θυμάμαι καλά.

Οκ θα το ψάξω και αυτό ... ευχάριστω

 

Έχω δει και αυτά απλά δεν έχω απάντηση από τους ινδούς πόσες μοίρες είναι και δεν ξέρω εάν θα βγάλω άκρη εκτός εάν αγοραστούν και μετρηθούνScreenshot_2021-02-01-15-45-11-813_com_ebay.mobile.jpg.b8895c49046b98e403ef4759d59895bb.jpg

 

 

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Γρηγορης

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
8 ώρες πριν, Ο/Η Nikoss Rocket έγραψε:

Κάποια στιγμή στο Συνεργειο που την πηγαίνω έχουμε πιάσει κουβέντα (με τον μηχανικό μου και έναν φίλο ,Μηχανικος σε αγωνιστικά αυτός) για τις ανάποδες που δίνει η μανιβέλα καμια φορά (και η αιτία τις καταργήσεις μίζας) μου είπε λοιπόν ότι αυτό οφείλεται από το εκκεντροφόρο και αν κάποια στιγμή ανοίξω μοτέρ μπορεί να μου το φτιάξει τρώγοντας κάποια σημεία στον εκκεντροφόρο και αυτό θα συνεπάγεται και με ομαλότερη λειτουργία του μοτέρ.

Πιστεύω πως εάν δόσεις στο μηχανικό αυτόν που λες της εργοστασιακές μοίρες εισαγωγής εξαγωγής που δείνει ο κατασκευαστής για το μοτέρ σου θα μπορέσει να σου πει με σιγουριά τι μπορεί να κάνει 

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Και στην Ελλάδα μπορούμε να κατασκευάσουμε γρανάζια κεντροφορους τα πάντα και πολύ καλά, απλά σε κάτι τέτοιο τόσο εξειδικευμένο και μοναδικό κομμάτι το κόστος θα είναι υψηλό... επίσης κάτι πολύ βασικό είναι πως για μια καλή και σωστή βελτιώσει κινητήρα θέλει αρκετό χρόνο και χρήμα ...και όλα γίνονται πρέπει να είμαστε διατεθειμένοι όμως για αυτά τα δύο αλλιώς δεν επιχειρούμε καν βελτιώσεις σε έναν κινητήρα με ημίμετρα....

Και άλλο επισκευή άλλο βελτίωση ...στην επισκευή ακολουθείς κατά γράμμα τις προδιαγραφές που ορίζει ο κατασκευαστής και στην περίπτωση της βελτιώσεις πρέπει εσύ να επέμβεις σε αυτές τις προδιαγραφές και να κάνεις άλλα πράγματα που αλλάζουν όλα τα δεδομένα

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
16 ώρες πριν, Ο/Η Nikoss Rocket έγραψε:

Κάποια στιγμή στο Συνεργειο που την πηγαίνω έχουμε πιάσει κουβέντα (με τον μηχανικό μου και έναν φίλο ,Μηχανικος σε αγωνιστικά αυτός) για τις ανάποδες που δίνει η μανιβέλα καμια φορά (και η αιτία τις καταργήσεις μίζας) μου είπε λοιπόν ότι αυτό οφείλεται από το εκκεντροφόρο και αν κάποια στιγμή ανοίξω μοτέρ μπορεί να μου το φτιάξει τρώγοντας κάποια σημεία στον εκκεντροφόρο και αυτό θα συνεπάγεται και με ομαλότερη λειτουργία του μοτέρ.

Εάν χρειαστείς βοήθεια για να βρεις τις εργοστασιακές μοίρες εισαγωγής και εξαγωγής του κινητήρα σου μην διστάσεις να το δούμε μαζί ...το λέω γιατί δεν ξέρω ποιο μοντέλο μοτοσικλέτα έχεις και εάν το έχεις ψάξει καθόλου αυτό ..

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Γρηγορης

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.