Καλησπέρα όπως έχω ξαναπεί έχω έναν κινητήρα royal Enfield bullet 350cc μάλλον του 1986
Από την μεριά του στρόφαλου πρως το καπάκι χρονισμού και τρομπας λαδιού ως γνωστόν δεν έχει τσιμουχα...
Αυτό θα το δούμε λίαν συντόμως σε ένα θέμα που θα ανοίξουμε για αυτό το ζήτημα.
Από την άλλη πλευρά του στρόφαλου που δίνει κίνηση στους δίσκους και έχει και τα πηνία έχει τσιμουχα η οποία όμως από τα σχέδια βλέπω πως δεν εφάπτεται στο αξονα του στρόφαλου αλλά σε έναν αποστάτη ..καλά τα λέω; Ρωτάω γιατί τον κινητήρα μου τον πείρα σε κουτί (χαρτοκιβωτιο) λυμένο και με κάποια πράγματα να λοιπόν
Η άλλη περίπτωση είναι η τσιμουχα να μπαίνει από την μέρα πλευρά από το στροφαλοθαλαμο οποίος έχει σε αυτό εμπειρία ας βοηθήσει
Καλησπέρα όπως έχω ξαναπεί έχω έναν κινητήρα royal Enfield bullet 350cc μάλλον του 1986
Από την μεριά του στρόφαλου πρως το καπάκι χρονισμού και τρομπας λαδιού ως γνωστόν δεν έχει τσιμουχα...
Αυτό θα το δούμε λίαν συντόμως σε ένα θέμα που θα ανοίξουμε για αυτό το ζήτημα.
Από την άλλη πλευρά του στρόφαλου που δίνει κίνηση στους δίσκους και έχει και τα πηνία έχει τσιμουχα η οποία όμως από τα σχέδια βλέπω πως δεν εφάπτεται στο αξονα του στρόφαλου αλλά σε έναν αποστάτη ..καλά τα λέω; Ρωτάω γιατί τον κινητήρα μου τον πείρα σε κουτί (χαρτοκιβωτιο) λυμένο και με κάποια πράγματα να λοιπόν
Η άλλη περίπτωση είναι η τσιμουχα να μπαίνει από την μέρα πλευρά από το στροφαλοθαλαμο οποίος έχει σε αυτό εμπειρία ας βοηθήσει
Επεξεργάσθηκε από το μέλος Γρηγορης