Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Relay panel with fuse block

Δημοσιεύτηκε

...τα ηλεκτρικα είναι ενα μεγάλο κεφάλαιο...και αρκετα επικίνδυνο.

Λέω να κανω κάτι τέτοιο όπως η παρακάτω εικόνα ώστε να συνδέσω όλα τα έχτρα μπλιμπλίκια πάνω στην  μηχανη.

έχει κανεις καμια άποψη επι του θέματος να μου δώσει καμια ιδέα πως θα ήταν πιο λειτουργικο, απλο και κυρίως ασφαλες για να μην καουν όλα...φωτια να με κάψει...!!!

 

Η μόνη σίγουρη παρέμβαση θα είναι να βάλω στην κεντρικη παροχη προς την ασφαλιοθηκη στον θετικό πόλο relay ωστε να έχει ρεύμα το κυκλωμα μόνο όταν είναι το κλειδι πάνω στην μηχανι στην θέση on.

Κλέφτη θα πάρω απο τα φωτα πορείας.

0-02-04-8670ce2c12dc759071dc24b96ff45e3b1c6afb50e4f7eefbe14a986a6e9ed1fb_76ca44b4.jpg.70dbd2afe85468e7b7966b3c0ccd306c.jpg

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε

Απ´ότι κατάλαβα θες να βάλεις παντού ρελε και ασφαλειοθηκη για τα αξεσουάρ, αλλά υπάρχουν ρελε που παίρνουν απευθείας ασφάλεια όποτε δεν θα υπάρχει όλος αυτός ο όγκος. Άποψη μου δεν αξίζει να βάλεις τόσα ρελε γιατί είναι σαν να έχεις διακόπτη στον διακόπτη. Εγώ όταν έκανα όλη την καλωδίωση της ενφιλντ όλα περνάνε από την ασφαλειοθηκη που έβαλα 10 θέσεων 

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

...χιμμμμμμμμ

Και για τα μεγαλης καταναλωσης αξεσουαρ δεν χρειάζετε? Εχω ενα ζευγαρι προβολακια led 40wat το καθε ενα. Ο διακοπτης θα αντεξει ή θα λιωσει?

 

Δημοσιεύτηκε

Συνήθως τα διακοπτακια αντέχουν μέχρι και 250A. Άμα τα βάλεις όλα να περνάνε από ασφαλειοθηκη δεν θα έχεις πρόβλημα. Διότι τα προβολακια σου και τα 2 είναι 80w τα οποία σε Α είναι 6.66Α όποτε θα είσαι μπόμπα. Μου έχουν κλέψει και το λαπτοπ και έχω χάσει όλες τις φωτό και σχέδια που είχα κάνει για την δικιά μου να σου έδειχνα 

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Ωχ...

...πιο πολυ τα αρχεια.ειναι σε τετοιες περιπτωσεις παρα το κοστος το εργλειου...οχι πως θα σου το.χαρησουν το αλλο λαπτοπ...

 

Κοιτα το αναρωτηομουν και γω αυτο...

...στα αυτοκινητα βαζουν relay για φωτα και μεγαλες καταναλωσεις?

 

Δωσε αν εχεις λινκ απο διακοπτες.

Απο καλωδια σε τι παχος να κινηθω?

Δημοσιεύτηκε

Σωστά τα ρελέ τα βάζουν για μεγάλες καταναλώσεις στην ενφιλντ δεν νομίζω να αξίζει να βάλεις τόσα ρελέ. Τώρα για το θέμα με καλώδια 16-18awg OFC είναι μια χαρά σε πάχος και όσο για διακόπτες αναλόγως τι διακόπτες θέλεις toggle switch?

rocker switch, latching ή momentary switch υπάρχουν πολλοί...

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Mixalos

Δημοσιεύτηκε
17 ώρες πριν, Ο/Η Mixalos έγραψε:

Συνήθως τα διακοπτακια αντέχουν μέχρι και 250A. Άμα τα βάλεις όλα να περνάνε από ασφαλειοθηκη δεν θα έχεις πρόβλημα. Διότι τα προβολακια σου και τα 2 είναι 80w τα οποία σε Α είναι 6.66Α όποτε θα είσαι μπόμπα. Μου έχουν κλέψει και το λαπτοπ και έχω χάσει όλες τις φωτό και σχέδια που είχα κάνει για την δικιά μου να σου έδειχνα 

διόρθωση ηθελα να πω 250V και όχι Α στα Αmps είναι 25-30 που είναι υπεραρκετά

Δημοσιεύτηκε
Παράθεση

Single or Double Pole Toggle Flick Switch 15A 250VAC - SPST SPDT DPST DPDT

5X 12V 20A Waterproof Round On/Off Rocker Switch Car Auto Boat SPST Marine Blue

12V 24V 16mm On/off LED Illuminated Momentary/Latching Push Button Switch NO+NC

 

Επειδή τα links των πωλητών χάνονται μετά από καιρό φυλάω τους τίτλους για εύκολη αναζήτηση στο ebay.

Επί της ευκαιρίας μιας και ο πρώτος διακόπτης μου άREσε, μπορώ να τον τοποθετήσω μετά το κόκκινο της μπαταρίας για να κόβω το ρεύμα ή δεν αντέχει το τσαφ όταν τον κλείνεις? Υπάρχει ειδική διαδικασία ή ειδικός διακόπτης..? 

Δημοσιεύτηκε
12 λεπτά πριν, Ο/Η noe έγραψε:

 

Επειδή τα links των πωλητών χάνονται μετά από καιρό φυλάω τους τίτλους για εύκολη αναζήτηση στο ebay.

Επί της ευκαιρίας μιας και ο πρώτος διακόπτης μου άREσε, μπορώ να τον τοποθετήσω μετά το κόκκινο της μπαταρίας για να κόβω το ρεύμα ή δεν αντέχει το τσαφ όταν τον κλείνεις? Υπάρχει ειδική διαδικασία ή ειδικός διακόπτης..? 

Για αυτό  το θέμα noe προτείνω το battery isolator και θα το βάλω και στην δικιά μου σε κάποιο σημείο. Υπάρχουν και ποιο φθηνά

Δημοσιεύτηκε
5 λεπτά πριν, Ο/Η Mixalos έγραψε:

 Υπάρχουν και ποιο φθηνά

 

Το βρήκα στο τάληρο..!! :wink:

Car Side Post Battery Master Disconnect Cut Off Switch Power Kill Isolator USPO1

 

35 λεπτά πριν, Ο/Η Mixalos έγραψε:

στην ενφιλντ δεν νομίζω να αξίζει να βάλεις τόσα ρελέ.

 

[ψψψψψψψψψιτ] ο μπιμπίκης δεν έχει Enfield, κακώς τον συμβουλεύεις [/ψψψψψψψψψιτ] :lol10:

s-l1600 (1).jpg

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
38 λεπτά πριν, Ο/Η Mixalos έγραψε:

Σωστά τα ρελέ τα βάζουν για μεγάλες καταναλώσεις στην ενφιλντ δεν νομίζω να αξίζει να βάλεις τόσα ρελέ. Τώρα για το θέμα με καλώδια 16-18awg OFC είναι μια χαρά σε πάχος και όσο για διακόπτες αναλόγως τι διακόπτες θέλεις toggle switch?

rocker switch, latching ή momentary switch υπάρχουν πολλοί...

Νομιζα πως το ηξερες...

...δεν εχω πια Enfied...

...και φυσικά δεν εχω και Bonneville...!!!

 

Ολο το συστημα θα το εγκαταστησω σε BMW r1150gs που βγαζει καμια 700watt η γενητρια...

...οσο δηλαδη περιπου 6 δυναμο Enfield...!!!

Δημοσιεύτηκε

ΤΤΤΤΤΤΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ!!!!!!!!!!!!!! και κάθομαι και δίνω τις γνώσεις μου για μία ΒΜW r1150gs? φέρτες γρήγορα πίσω......undefined

 

  • 3 εβδομάδες πριν...
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

ψάχνω να βρω διακόπτη toggle DPDT 12volt με πάνω 10A και πάνω και δεν βρίσκω κατι καλο...πλιτζζζζζζ ΜΙΧΑΛΕΕΕΕΕ βαλε το χεράκι σουυυυυυυυ...!!!

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

αυτος λες να κανει?

https://electronicroom.eu/el/diakoptes-mpoyton/11171-kn3c-203-6pin-διακοπτεσ-μοχλου-on-off-on-6pin-10-amper.html

 

ή

 

https://www.ebay.com/itm/High-Current-Toggle-Switch-10A-250v-20A-12v-DPDT-on-off-Chrome-Dolly-Nut-846/362156350217?epid=2220537028&hash=item5452335b09:g:jg0AAOSwdW9aB1Uk

 

με ανησυχει που γράφει για Ac και όχι για DC o δευτερος.

Γενικως οι κινέζοι γράφουν ένα 12v αλλα όλοι είναι κατασκευασμένοι για AC.

 

για παράδειγμα

https://www.ebay.com/itm/On-Off-On-3-Position-Mini-Toggle-Switch-Car-Dash-Dashboard-DPDT-12V/253078674013?hash=item3aecaa1a5d:g:nywAAOSwDwtUoIf7

 

 

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Μιχάληηηηηηηηηηηηηηηηηηηη

 

βρήκα το  παρακατ διακόπτη.

https://moutsioulis.gr/διακόπτεσ/241233-DIAKOPTHS_ON_-_OFF_-_ON_10A_6P.html?search_query=dpdt&results=1

 

και έκανα το δοκιμαστικό του κυκλώματος και δούλεψε.

Προσπαθώ να κανό τα led προβολάκια να δουλεύουν και θέση daylight αλλά και κανονικά, όμως όταν είναι σε θέση daylight να μπορούν να δουλέψουν με το σινιάλο της μηχανής.

το κύκλωμα πέτυχε όμωςςςςςςςς

 

ο παραπαν διακόπτης θα αντέξει το φορτίο ή θα την ακούσει κάποια στιγμή...όχι τίποτα δηλαδης αλλά μη πάρουμε και φωτιά...!!!

undefined

 

 

ghostrider_uxv3e99i.gif

Δημοσιεύτηκε

@bbk όποιον διακόπτη και να πάρεις είσαι οκ. μην κοιτάς τόσο τα volt όσο τα Amps άμα ανεβούν τα amps τότε θα δείς την μηχανή να κάνει φλεγόμενο σταντ στους δρόμους τις θεσσαλονίκης...

τώρα όσο για τις θέσεις του διακόπτη μπορεις να μου πεις τι θέλεις να κάνει κάθε θέση? π.χ. όταν είναι στην πάνω θέση να ανάβουν τα ντειλαιτ? αλλα να έχει και την δυνατότητα σινιαλου? και οταν είναι στην κάτω θέση να είναι και τα 2 ανοιχτα? μηπως μπορεις να βγάλεις και φωτό την κάλωδίωση απο τα προβολάκια?

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Το σχεδιο που εκανα ειναι αυτο

 

 

Σε επομενο ποστ θα σου ανεβασω και τα προβολακια.

IMG_20190412_105433_365.jpg

 

ΠΡΟΣΟΧΗ

1. το παπαρπανω σχέδιο που έκανα δεν ξέρω αν είναι ασφαλές.

2. αν εσύ που έπεσες πάνω του το κάνεις πες και εμένα αν πήρες φωτιά ή όχι.

3. δεν είμαι ηλεκτρολόγος/ηλεκτρονικός.

4. κάνω νόστιμες μακαρονάδες.

5. όχι δεν είμαι μάγειρας.

 

 

 

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

το ένα ζευγαρι είναι ααυτο 6D 20W LED συνολο 40Watt και το αλλο είναι αυτο με 40 Watt το ένα συνολο δηλαδη το ζευγάρι 80Watt.

Τα dimmer που βρήκα αντέχουν μεχρι 90Watt και θα βάλω δυο, ενα για το καθε συνολο.

 

 

Δημοσιεύτηκε

Μήπως μπορείς να μου πεις από που ξεκινάει και που τελειώνει? το dimmer για ποιο λογο το θέλεις? και στο ρελέ το 30 γιατί ειναι στην γείωση?

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Mixalos

Δημοσιεύτηκε
6 λεπτά πριν, Ο/Η Mixalos έγραψε:

Μήπως μπορείς να μου πεις από που ξεκινάει και που τελειώνει? το dimmer για ποιο λογο το θέλεις? και στο ρελέ το 30 γιατί ειναι στην γείωση?

Αμα ήξερε να σου απάντηση σε όλα αυτά , θα το είχε φτιάξει κιόλας :lol:

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Ξεκινά από το fuse block και καταλήγει στην στην φωτεινή δίοδο.

Το ρελε ενεργοποιείτε από την μεγάλη σκάλα της μηχανης και μεταφέρει γείωση.

Το dimmer δουλεύει στον αρνητικό πόλο(ετσι μου είπαν δεν ξερω περισσότερα.)

 

Τι θέλω να κάνω?

Θέλω να ανάβουν τα προβολάκια αλλά όχι σε όλη την ισχύ για να μην είμαι με όλα τα φώτα μέσα στην πόλη σαν καγκουρας.

Απο την άλλη θέλω να μπορώ να τα ανάβω σε πλήρη ισχύ όταν χρειάζεται.

Επίσης όταν είναι σε χαμηλή ένταση θέλω να μπορώ να ανάβουν με το σινιάλο έτσι ώστε όταν κάνω σινιάλο να ανάβουν 5 προβολείς.

 

Γιατι θέλω να τα κάνω όλα αυτά?

Παρατήρησα πως από τότε που έβαλα κάτι προβολάκια led κάτω χαμηλά οι οδηγοί αυτοκινήτων με υπολόγιζαν περισσότερο επειδή έδιναν όγκο στην μηχανή.

Σημερα μάλιστα πηγαίνοντας στην δουλειά 6.00 το πρωί ένας ταξιτζής που πήγε να μου βγει σε σφήνα με ένα απλό σινιάλο τα μάζεψε...δεν με είχε δει ο άνθρωπος ή δεν με υπολόγισε.

 

Κάπως έτσι τα σκέφτομαι

 

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Πολύ απλά

Συνδέεις το dimmer PWM κανονικά και χαμηλώνεις τα φώτα.

Αν γεφυρώσεις τη γείωση παρακάπτοντας το dimmer θα έχεις πλήρη ισχύ χωρίς τίποτα άλλο.

Γιαυτο λένε ντιμάρι στην γείωση ή στον αρνητικό.

Aυτο κάνω και εγώ με το relay. δίνω γείωση κατευθείαν στο προβολάκι μετά το dimmer.

 

Δεν ξέρω αν έγινα κατανοητός.

 

Δημοσιεύτηκε

να ρωτήσω και κάτι ακόμη.... το πιάνω λιγο σιγα σιγά επειδή έχεις διακόπτη dpdt οταν είναι στην πάνω θέση θα ανάβουν το 1 ζευγαρί στην μέση θα είνα σβηστά και στην κάτω θέση θα είναι και τα 2 ζευγάρια σωστά?

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

το σχέδιο είναι για ένα ζευγάρι.

απλά στο σχέδιο για ευκολία έβαλα μία δίοδο led.

στην θέση 3-1, 4-2 τα φωτα ανάβουν σε θέση dimmer.

στην θέση 3-5, 4-6 τα φώτα ανάβουν απευθείας απο την τροφοδοσία παρακάμπτοντας το dimmer.

 

 

Δημοσιεύτηκε

Λοιπόν έκανα background test στο κύκλωμα, τώρα δεν είχα όλα τα εξαρτήματα αλλά για dimmer εβαλα ένα ποτενσιόμετρο και δεν είχα και διακοπτη dpdt οπότε το έκανα με 2 διαφορετικούς πάντως η ιδέα είναι ίδια. Το σχέδιο νομίζω είναι πάνω σε αυτό που θέλεις πιστεύω, απλά θέλει και 2 διόδους διότι το ρεύμα θα γυρνάει στο dimmer όταν ανοίγεις τον  διακόπτη και θα σου κάνει περίεργα, οπως και το αντιστροφο σε αυτό. μπορείς να πατήσεις στο λινκ να το τεστάρεις όπως φαίνεται στην εικόνα.

Super Hillar.png

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.