Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Relay panel with fuse block

Δημοσιεύτηκε

...τα ηλεκτρικα είναι ενα μεγάλο κεφάλαιο...και αρκετα επικίνδυνο.

Λέω να κανω κάτι τέτοιο όπως η παρακάτω εικόνα ώστε να συνδέσω όλα τα έχτρα μπλιμπλίκια πάνω στην  μηχανη.

έχει κανεις καμια άποψη επι του θέματος να μου δώσει καμια ιδέα πως θα ήταν πιο λειτουργικο, απλο και κυρίως ασφαλες για να μην καουν όλα...φωτια να με κάψει...!!!

 

Η μόνη σίγουρη παρέμβαση θα είναι να βάλω στην κεντρικη παροχη προς την ασφαλιοθηκη στον θετικό πόλο relay ωστε να έχει ρεύμα το κυκλωμα μόνο όταν είναι το κλειδι πάνω στην μηχανι στην θέση on.

Κλέφτη θα πάρω απο τα φωτα πορείας.

0-02-04-8670ce2c12dc759071dc24b96ff45e3b1c6afb50e4f7eefbe14a986a6e9ed1fb_76ca44b4.jpg.70dbd2afe85468e7b7966b3c0ccd306c.jpg

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Αυτη κανει 80SQ045 ?

Μου την ειχε προτεινει ενας γνωστος.

 

Καλα εισαι θεος σε το ειπα?

Θενξ και παλι.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Την ερωτηση αυτη την εκανα γιατι αυτη τη διοδο μας ειχε προτεινει αυτος ο φιλος για τα πισω φωτα led που ειχε βαλει ο Γιγας και του εκανε επιστροφες.

Θενξ και παλι.

Θα το δω αυριο απο το πι τσι  καλυτερα και θα σου πω.

Φιλουρες

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Εισαι θεος λεμεεεεεεεε...!!!

 

Ερωτηση Μιχαλη.

Αυτες οι διοδοι θερμαινοντε ή οχι?

Για την συνδεση εχει κανα κουτακι ή απλα κολλαω και βαζω θερμοσυστελομενο?

Αρε να.μην ειμαι.κοντα να οργανωσουμε μαθημα ηλεκτολογικα και πως να βαλετε φωτια την μηχανη σας...!!!

 

 

Δημοσιεύτηκε

Όχι δεν θερμενονται τόσο όσο πιστεύεις για να βάλει φωτιά. Απλά τα κολλάς και βάζεις θερμοσυστελλομενο

  • 4 εβδομάδες πριν...
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

...λογοι υγειας, ευτυχως ολα πηγαν καλα...με αφησαν πησω στην εγκατασταση...

Μιχαληηηηηη, επειδη στο link του Noe ο τσαχπινης πωλητης θελει και 15€ μεταφορικα αν βαλω διοδο στα 10A με 40 ή 45 ή 50 volt υπαρχει προβλημα? Αυτες στο ebay τις εχουν παμφθηνα.

https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_nkw=Diode+10a+SCHOTTKY&_sop=15&LH_BIN=1&LH_FS=1

 

 

  • 3 months later...
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

το λοιπον και αμαν αμαν

λέω τις επόμενες μερες που θα έχω ρπω να ασχοληθω και να τα συναρμολογήσω όλα μιας και μάζεψα όλα τα υλικά εκτός από κάνα δυο ψιλουδια

 

έτσι ξανα βάζω το σχέδιο τελικό που με αυτό λέω να πάω...

Μίχαλε και όποιος άλλος γνωρίζει δώστε τα φώτα σας...

Η όλη λογικη έχει με το να είναι εντελώς ανεξάρτητη η ασφαλιοθήκη έτσι ώστε αν δεν είναι στο ON η μηχανη να μη δουλεύει ΤΙΠΟΤΑ.

0-02-04-9802cb3d50643fa45260e7bf3f8033a0a1238b7cb9c618448dc57a551123dc72_79502bca.jpg.e89e0f000ee0593ad320762dbf2ed846.jpg

 

αποποίηση εθυνων...

 

ΠΡΟΣΟΧΗ

1. το παραπάνω σχέδιο που έκανα δεν ξέρω αν είναι ασφαλές.

2. αν εσύ που έπεσες πάνω του το κάνεις πες και εμένα αν πήρες φωτιά ή όχι.

3. δεν είμαι ηλεκτρολόγος/ηλεκτρονικός.

4. κάνω νόστιμα κεφτεδάκια.

5. όχι δεν είμαι κουρέας.

 

 

 

 

 

Δημοσιεύτηκε
1 ώρα πριν, Ο/Η bbk έγραψε:

το λοιπον και αμαν αμαν

λέω τις επόμενες μερες που θα έχω ρπω να ασχοληθω και να τα συναρμολογήσω όλα μιας και μάζεψα όλα τα υλικά εκτός από κάνα δυο ψιλουδια

 

έτσι ξανα βάζω το σχέδιο τελικό που με αυτό λέω να πάω...

Μίχαλε και όποιος άλλος γνωρίζει δώστε τα φώτα σας...

Η όλη λογικη έχει με το να είναι εντελώς ανεξάρτητη η ασφαλιοθήκη έτσι ώστε αν δεν είναι στο ON η μηχανη να μη δουλεύει ΤΙΠΟΤΑ.

0-02-04-9802cb3d50643fa45260e7bf3f8033a0a1238b7cb9c618448dc57a551123dc72_79502bca.jpg.e89e0f000ee0593ad320762dbf2ed846.jpg

 

αποποίηση εθυνων...

 

ΠΡΟΣΟΧΗ

1. το παραπάνω σχέδιο που έκανα δεν ξέρω αν είναι ασφαλές.

2. αν εσύ που έπεσες πάνω του το κάνεις πες και εμένα αν πήρες φωτιά ή όχι.

3. δεν είμαι ηλεκτρολόγος/ηλεκτρονικός.

4. κάνω νόστιμα κεφτεδάκια.

5. όχι δεν είμαι κουρέας.

 

 

 

 

 

χαχαχα σχεδόν μια χαρα φαίνεται εκτός απο την δίοδο στο αρνητικό αντεστρεψε την!!! και μια δοκιμή για το τελικο αποτέλεσμα θα σε πείσει.... και να ξέρεις για τεστ να έχεις και το 199 έτοιμο για κλήση

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Σας ευχαριστω για τις συμβουλες και την υποστηρηξη...!!!

 

Νοε εγω λακ δεν βαζω στα μαλια μου...!!!

 

 

Τα επομενα νεα μου ελπιζω να μη τα μαθετε στις ειδησεις...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.