...τα ηλεκτρικα είναι ενα μεγάλο κεφάλαιο...και αρκετα επικίνδυνο.
Λέω να κανω κάτι τέτοιο όπως η παρακάτω εικόνα ώστε να συνδέσω όλα τα έχτρα μπλιμπλίκια πάνω στην μηχανη.
έχει κανεις καμια άποψη επι του θέματος να μου δώσει καμια ιδέα πως θα ήταν πιο λειτουργικο, απλο και κυρίως ασφαλες για να μην καουν όλα...φωτια να με κάψει...!!!
Η μόνη σίγουρη παρέμβαση θα είναι να βάλω στην κεντρικη παροχη προς την ασφαλιοθηκη στον θετικό πόλο relay ωστε να έχει ρεύμα το κυκλωμα μόνο όταν είναι το κλειδι πάνω στην μηχανι στην θέση on.
...τα ηλεκτρικα είναι ενα μεγάλο κεφάλαιο...και αρκετα επικίνδυνο.
Λέω να κανω κάτι τέτοιο όπως η παρακάτω εικόνα ώστε να συνδέσω όλα τα έχτρα μπλιμπλίκια πάνω στην μηχανη.
έχει κανεις καμια άποψη επι του θέματος να μου δώσει καμια ιδέα πως θα ήταν πιο λειτουργικο, απλο και κυρίως ασφαλες για να μην καουν όλα...φωτια να με κάψει...!!!
Η μόνη σίγουρη παρέμβαση θα είναι να βάλω στην κεντρικη παροχη προς την ασφαλιοθηκη στον θετικό πόλο relay ωστε να έχει ρεύμα το κυκλωμα μόνο όταν είναι το κλειδι πάνω στην μηχανι στην θέση on.
Κλέφτη θα πάρω απο τα φωτα πορείας.