Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Σπειρωματα στις ταπες λαδιου.

Δημοσιεύτηκε

Δεν συμβαίνει συχνά να κλωτσήσει το σπείρωμα στο κάρτερ της τάπας αποστράγγισης λαδιού σε Bullet 350cc και 500cc. Μετά το 2002 τα σπειρώματα είναι μετρικά και συγκεκριμένα ακριβώς ίδιο με το σπείρωμα στο μπουζί Μ14 Χ 1,25.

Για την επισκευή χρειαζόμαστε το κατάλληλο κιτ επιδιόρθωσης σπειρωμάτων, θα το βρούμε στο ebay αναζητώντας Thread Repair M14 φροντίζοντας να διαλέξουμε το βήμα της σπείρας στο 1.25

20 ευρώ κοστίζει και είναι αυτό που απεικονίζεται παρακάτω:

 

M14_125.jpgαρκετά οικονομικό και καλής ποιότητας σε σχέση με το επώνυμο κιτ της V-coil που κοστίζει υπερδιπλάσια.

Τα σπειρώματα που διαθέτει το κιτ έχουν ύψος 12,4 mm. 

ΠΡΟΣΟΧΗ, ειδικά στην επιδιόρθωση σπειρώματος της τάπας του στροφαλοθαλάμου (η μπροστινή). Επάνω στο σπείρωμα βρίσκεται η δίοδος από την οποία η αντλία επιστροφής ρουφάει το λάδι στέλνοντάς το στην κεφαλή.

Η εν λόγω τρύπα ΔΕΝ πρέπει να καλυφθεί από το νέο σπείρωμα. Οι σπείρες της τάπας είναι περίπου 8,5 mm όμως οι σπείρες του κιτ είναι 12,4mm και πιθανόν να φράξουν την δίοδο. Αν δεν βρούμε τόσο κοντές σπείρες θα κοντύνουμε αυτές του κιτ.

Η διαδικασία είναι σχετικά απλή:

- αφήνουμε αρκετή ώρα ώστε να στραγγίσει ο στροφαλοθάλαμος από λάδια,

- πλαγιάζουμε τη μηχανή (αφού έχουμε αφαιρέσει το τεπόζιτο),

- φρεζάρουμε τις χαλασμένες σπείρες με το τρυπάνι του κιτ,

- ανοίγουμε σπείρες με το κολαούζο του κιτ,

- βιδώνουμε ένα κομμάτι σπείρες με την ειδική λαβή του κιτ,

- αφαιρούμε (κόβουμε) τέλος το άγγιστρο της σπείρας που μας βοήθησε να την βιδώσουμε,

- με κάποιο τρόπο ξεπλένουμε με βενζίνη άφθονη για να φύγουν τυχόν υπολείμματα γρέζια αλουμινίου.

 

Αν νομίζετε ότι δεν μπορείτε να το κάνετε μην το επιχειρείτε, δώστε 30-50€ σε συνεργείο, ώστε αν την φτιάξει στραβή (έχει συμβεί) να πιάσουν τόπο τα καντήλια.. :swear:

Ενώ έχω επισκευάσει διάφορα άλλα σπειρώματα με εύκολη πρόσβαση, τάπα λαδιού δεν έχω φτιάξει ποτέ μου.

Λέγεται ότι το επισκευασμένο σπείρωμα είναι δύσκολο να κλωτσήσει πάλι, διότι πλέον δεν σφιγγουμε σε αλουμινένιες σπείρες αλλά ατσάλινες.. ;))

 

 

 

  • Απαντήσεις 55
  • Εμφανίσεις 15k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

  • ...η πιο καλη λυση ειναι να βαλεις χειλκοιλ κιτ επισκευης σπειρωματων... ...το θεμα ειναι για να μπδι εκει κατω πρεπει να βαλεις το μηχανακι το πλαι ετσι ωστε να μη βαλεις λοξα το νεο σπειρωμα...

  • Αντώνη έχω πάρει το κιτ επισκευής σπειρωματων για τις τάπες μας,  είναι παρόμοιο με το κιτ για μπουζί.   είναι τύπου helicoil  Όμως μη κάνουμε κουβέντα με πατέντες.  30€ είναι το κόστος επισκευής

  • η λυση ειναι υπερβολικα απλη για οσους δεν θελουν οι ταπες τους να κλωτσησουν τα σπειρωματα της φωλιας !!!!!! 1. λυνουμε την ταπα ΠΑΝΤΑ με κρυο κινητηρα 2. αφου αδειασουμε το λαδι και πρεπει

ΕΙΚΟΝΕΣ

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε

και οι τρεις τάπες (για τα νεώτερα μοντέλα καρμπυρατέρ) 04-1024x766.jpg

Οπως φαίνεται σε αυτήν την φωτογραφία πεντακάθαρα, υπάρχει πολύ υλικό γύρω απο την βίδα.

Κοίτα πόσο εξέχει το αλουμίνιο από το κεφάλι της βίδας, το οποίο είναι πολύ μεγαλύτερο από το σπείρωμα αυτό καθ' εαυτό.

Δεν υπάρχει θέμα ανησυχίας!

 

Μετά την τοποθέτηση του helicoil, νέα τάπα φυσικά, νέα ροδέλα σε κάθε αλλαγή λαδιών και ευλαβικό σφίξιμο σύμφωνα με τις οδηγίες.

Αλήθεια, πόσο σφίγγουν αυτές οι βίδες.. ξέρει κανείς;;;

Δημοσιεύτηκε
Οκ καταλάβαμε ..με προβληματισες μπαγάσα ...ναι θέλει προσοχή ..γραφτό θα κανείς την τρύπα εσυ.χα χα
Δημοσιεύτηκε

 

Αλήθεια, πόσο σφίγγουν αυτές οι βίδες.. ξέρει κανείς;;;

 

Που ειναι ο Στεφανος ...?να απάντηση στο γίγαντα

Οσο κι αν έψαξα σε μανουάλια και σε νήματα στο Ιντερνέτι, δεν κατάφερα να βρω τιμές σύσφηξης στις τάπες του λαδιού.

Οπότε, η τιμή είναι "Οσο σε φωτίσει ο Θεός" :)

Δημοσιεύτηκε
Μην φοβαστε re...
Η τρυπα που ανοιγεις ειναι για τις παλιες βολτες.Πιο πολυ ζορι τραβαει το καρτερ απο το σφιξημο της βιδας μετα το χελικοιλ παρα την ωρα της τριβης απο το τρυπανι.
Ασε που στις πλατινες ειναι πιο λεπτοδουλεια κι εκει αντεχει..
Οσο για τα γρεζια και το γρασσο ειναι καλη ιδεα και ισως και μαγνητης.
Δημοσιεύτηκε

Μην φοβαστε re...
Η τρυπα που ανοιγεις ειναι για τις παλιες βολτες.Πιο πολυ ζορι τραβαει το καρτερ απο το σφιξημο της βιδας μετα το χελικοιλ παρα την ωρα της τριβης απο το τρυπανι.
Ασε που στις πλατινες ειναι πιο λεπτοδουλεια κι εκει αντεχει..
Οσο για τα γρεζια και το γρασσο ειναι καλη ιδεα και ισως και μαγνητης.

Ο μαγνήτης θα ήταν καλή ιδέα αν άνοιγες σε σίδερο.

Το αλουμίνιο δεν.... ;)

Δημοσιεύτηκε
Εχω κι αλλο...
Γιατι δεν βαζεις λαδι απο την τρουπα που αναπνεει ο στροφαλοθαλαμος με μια συριγγα, ωστε σιγα σιγα να τρεξουν τα λαδακια εξω μαζι με τα γρεζια.
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Μπράβο Ανδουαν. Όμως όχι με λάδι αλλά με βενζίνη να καθαρίσει καλά και μετά λάδι να φύγει η βενζινιλα. ΒRE τι εύστροφη παREΑ είστε εσείς.
Δημοσιεύτηκε

Παληκάρια, βέβαια δεν έχω εμπειρία στίς ένφιλντ αλλά άς πώ κι εγώ την ταπεινή γνώμη μου. Κατ' αρχάς, το γρασάκι πάνω στον κοχλία του τρυπανιού καλά συστήθηκε νωρίτερα και είναι η πλέον εφαρμοσμένη τακτική απο τούς πιό πολλούς γνώστες. Δεύτερον, η πυκνότητα της βενζίνης είναι ελάχιστη με αποτέλεσμα τα γρέζια να κατακάθονται λόγω βάρους, άρα πάλι θα μείνουν γρέζια μέσα, ενώ το λάδι λόγω πυκνότητας θα τα παρασύρει ευκολότερα. Τρίτον και κατά την πάντα ταπεινή γνώμη μου γιατί να μή βάλουμε κάτι σαν τάπα ή ακόμα και ένα κομματάκι πανί(όχι αυτά που αφήνουν χνούδι) μέσα στην τρύπα προυποθέτοντας ότι μπορούμε να το τραβήξουμε έξω με λαβίδα ή ένα σύρμα σε μορφή γάντζου. Φυσικά το παραπάνω προυποθέτει προσεκτικό τρύπημα με αργόστροφο τρυπανάκι και ελεγχόμενες στροφές ώστε να μην αρπάξουμε το πανάκι και τα κάνουμε μαντάρα. Τέλος, αν το τρύπημα γίνει με φορά απο κάτω πρός τα πάνω τότε η πιθανότητα να μας φύγουν γρέζια μέσα μειώνεται στο ελάχιστο.

Δημοσιεύτηκε
Ισα ισα που με τον αφρο...
Θα πεταχτουν οοοολα τα γρεζια εξω.!!
Γεια σου re Νικο, το φτιαξαμε παλι το θεμα.Χα χα..
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Ευχαριστούμε όλους για τις ευφάνταστες συμβουλές.. :)

Λοιπόν καταλήξαμε στη μέθοδο V-coil και μόνο διότι η μούφα σπείρωμα που χρησιμοποιούν για τα μπουζί προϋποθέτει και ανθεκτικό τοίχωμα. Η τάπα που θέλουμε να δουλέψουμε είναι ευαίσθητη και δεν θέλουμε να έχουμε κάποιο δυσάρεστο αποτέλεσμα υπό μορφή "κρακ".  :wacko:

Δημοσιεύτηκε

Σύντεκνε Αντώνη, εγώ αρχικά μίλησα σοβαρά θέλοντας να βοηθήσω χωρίς καμμιά διάθεση διακωμώδησης του θέματος. Δεν νομίζω ότι παρεκτράπην.

Δημοσιεύτηκε
Αν δεν ρισκαρεις...δεν θα κερδισεις ποτε, δεν θα παθεις ποτε, δεν θα μαθεις ποτε!! Σεβαστο παντως γιατι κι εγω ισως να εκανα το ιδιο.
Δημοσιεύτηκε

Σύντεκνε Αντώνη, εγώ αρχικά μίλησα σοβαρά θέλοντας να βοηθήσω χωρίς καμμιά διάθεση διακωμώδησης του θέματος. Δεν νομίζω ότι παρεκτράπην.

Re Νικολα εννοειται...!!
Εγω το ξεκινησα, το ξερω.Απλα πλεον σας γνωριζω και μπορω να λεω τις αρλουμπες μου.
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

deja vu.. με τον εαυτό μου..!!  :wallbash:

noe το θεμα εχει ξεφυγει ο καθενας γραφει το μακρη του και το κοντο του.Το θεμα δεν προσφερετε για διακωμωδηση.Συνεχισετο γιατι υπαρχουν και μελοι του κλαμπ που ενδιαφερομαστε σοβαρα για το θεμα που ανοιξες.

  • 1 year later...
Δημοσιεύτηκε

Ολοι νομιζω γνωριζουμε ποσο ευκολο ειναι να κλωτσησει ενα σπειρωμα σε ενα enfield λογο κακου κραμματος.Σε ολα ομως ειναι ευκολο με κολαουζο να το φτιαξουμε...οχι ομως και στις ταπες λαδιου.Εκει η πιο λογικη λυση ειναι το μηχανουργειο.Αν ομως δεν θες να πας εκει..μια απλη λυση ειναι να βαλεις φλαντζοκολλα στα χαλασμενα σπειρωματα και να τα βιδωσεις ελαφρα,να την αφησεις μια μερα και μετα να προσθεσεις λαδι.Χμ χμμμμ...

Εμενα αυτο προσωπικα δεν με κανει να νιωθω και πολυ ασφαλεια,καθως με τις θερμοκρασιες και τους κραδασμους της συγκεκριμενης μοτοσυκλετας δεν θα γνωριζα ποτε και ισως σε καποια εκδρομη μου εφευγε η ταπα απο την θεση της κι οχι μονο θα εφευγαν τα λαδια μεσα απο τον κινητηρα με αποτελεσμα αν δεν το προλαβαινα να κολλαγε...αλλα το πιο σημαντικο...την ωρα της διαδρομης να τα παταγε και η πισο ροδα.Εεεε εκει κλαφτε με μανουλες!

Καθως εψαχνα σε διαφορες λοιπον λυσεις,επεσα πανω σε μια πατεντα που προσωπικα εμφανισιακα δεν μου αρεσε..αλλα δεν θα την απεκλεια κιολας.Ριξτε κι εσεις μια ματια,μηπως σκεφτουμε κατι καλυτερο...

 

http://www.whfolk.co.uk/REOCHUMBER/Articles/drainplugs.htm

Δημοσιεύτηκε

...η πιο καλη λυση ειναι να βαλεις χειλκοιλ κιτ επισκευης σπειρωματων...

...το θεμα ειναι για να μπδι εκει κατω πρεπει να βαλεις το μηχανακι το πλαι ετσι ωστε να μη βαλεις λοξα το νεο σπειρωμα...

...το κανα κανα δυο μεσα στο φορυμ ειδικα σε Efi...ονοματα δεν λεμε...!!!

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Αντώνη έχω πάρει το κιτ επισκευής σπειρωματων για τις τάπες μας,  είναι παρόμοιο με το κιτ για μπουζί.   είναι τύπου helicoil 

Όμως μη κάνουμε κουβέντα με πατέντες.  30€ είναι το κόστος επισκευής μιας ταπας, λιγότερο από  25€ τόσο κοστίζει και το κιτ.

Αξίζει να θυσιασουμε την ασφαλειά μας,  αλλά και την ομορφιά της κουκλας μας...? :love:

Δημοσιεύτηκε

η λυση ειναι υπερβολικα απλη για οσους δεν θελουν οι ταπες τους να κλωτσησουν τα σπειρωματα της φωλιας !!!!!!

1. λυνουμε την ταπα ΠΑΝΤΑ με κρυο κινητηρα

2. αφου αδειασουμε το λαδι και πρεπει να ξαναβιδωσουμε την βιδωνουμε μεχρι να τερματισει χωρις σφιξιμο 

3. δινουμε  σφιξιμο ελαχιστα ακομη ,οσο ειναι στο ρολοι απο το 12 εως το 1 .

4.βαζουμε λαδια και εκκινουμε την μηχανη 

5. κοιταμε τις ταπες εαν εχει διαρροη και εαν εχει τοτε σφιγγουμε ελαχιστα ακομη .

ΗΘΙΚΟ ΔΙΔΑΓΜΑ : καλλυτερα να μην σφιγγεις εξαρχης εντελως και να εχεις λιγη διαρροη και να σφιγγεις λιγο ακομη,

παρα να καργαρεις εξαρχης και να σου κλωτσανε σπειρωματα :geia:

 

Εαν παρολα αυτα καποιος εχει κλωτσησει ηδη σπειρωματα στη φωλια της ταπας στροφαλοθαλαμου ειδικα ,θα πρεπει να ειναι υπερβολικα προσεκτικος κατα την προεργασια τοποθετησης χελικοιλ γιατι:

1.πρωτα πρεπει η μηχανη να τοποθετηθει σε μπαρα ωστε να τοποθετηθει ευθυγραμισμενα τρυπανι που θα μεγαλωσει την τρυπα της φωλιας ωστε να δουλεψει μετα το εργαλειο που ονομαζεται σπειρολογος να φτιαξει νεες σπειρες οπου εκει θα βιδωθει το χελικοιλ που θα ταιριαζει στο σπειρωμα της ταπας

2.το  χελικοιλ ΠΡΟΣΟΧΗ δεν πρεπει να καλυψει μια τρυπουλα που ειναι εσωτερικα της φωλιας αλλιως την ΜΑΜΙΣΑΤΕ καθως κλεισατε διοδο λαδιου

3. πρεπει να γινει καλο ξεπλυμα με λαδι στο καρτερ ( και 2 και 3 φορες να ριχνουμε λαδι απο την παροχη και να πεφτει εξω απο την φωλια της ταπας ,οπως οταν αδειαζουμε λαδια μηχανης ,τα λεω εντελως παιδικα για ολους :lol2:)  για να φυγουν τυχον ρινισματα που ισως μπουν κατα την διαδικασια της πρωτης εργασιας με το τρυπανι.

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.