Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Στραβομα ελατήρια μονοσελας

Δημοσιεύτηκε

Αγόρασα και παρέλαβα καινούργιο μονοσελο μπας  και βρει την υγεία του ο κ@λ@ς μου

IMG_0518.jpg

 

Τα ελατήρια όμως είναι πολύ ίσια και δεν κάθονται καλά 

Pair-3-Chrome-Scissor-Torsion-Type-Solo-

 

Για να κάτσουν καλά χρειάζεται αρκετά να στραβοσουν οι άκρες όπως στην φωτό όμως λίγο ποιο πολύ 

6785247.jpg

 

 

Και ρωτώ πως να το κάνω ?

να πιάσω ένα σφυρί και να αρχίσω να του ρίχνω ?

η να τα ζεστάνω πρώτα ?

δεν ξέρω από τι υλικό είναι και φοβάμαι ότι αν τα ζεστάνω θα χάσουν την “ελαστικότητα τους” και θα σπάσει, και αυτό το λέω γιατί σε μια παλιά σέλα κολοντας τα ελατήρια πάνω  στην σέλα με μια απότομη κίνηση που του έκανα και τα τράβηξα έσπασαν και δεν ξέρω εάν οφείλετε στο ζέσταμα που έφαγαν από την ηλεκτροκόλληση 

 

  • Απαντήσεις 67
  • Εμφανίσεις 9,9k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

  • οριστε και πως ηταν ολοκληρωμενη η δουλεια τους  

  • Μέγγενη και σφυριές ή αν σου δίνει χέρι λύγισε με μοχλό, δηλαδή πιάσε σε μέγγενη την κάτω άκρη όπου αρχίζουν οι σπείρες και βάλε σωλήνα στην άλλη άκρη ως μοχλό. Τέλος αν τα καταφέρεις βερνίκωσε τ

  • Αντωνης Σταθακης
    Αντωνης Σταθακης

    Κανε και λιγο διαιτα..και θα εισαι οκ..

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε

 

https://m.pt.aliexpress.com/s/item/32809284707.html?spm=a2g0n.search-cache.0.0.19924150HBG8R4

 

Για να το δεις και αναλυτικα..!

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Δημοσιεύτηκε
4 ώρες πριν, Αντωνης Σταθακης είπε:

 

https://m.pt.aliexpress.com/s/item/32809284707.html?spm=a2g0n.search-cache.0.0.19924150HBG8R4

 

Για να το δεις και αναλυτικα..!

Μεγάλη προσοχή όμως.... αυτό στο aliexpress είναι για συγκεκριμένα μηχανάκια που τα αναφέρει ,marauder,intruder  κ.τ.λ.Δεν θα ταιριάζει στις αποστάσεις της ΕΝΦΙΛΝΤ

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε
8 λεπτά πριν, χρηστος είπε:

Μεγάλη προσοχή όμως.... αυτό στο aliexpress είναι για συγκεκριμένα μηχανάκια που τα αναφέρει ,marauder,intruder  κ.τ.λ.Δεν θα ταιριάζει στις αποστάσεις της ΕΝΦΙΛΝΤ

http://www.epfguzzi.com/4bullets/accessories/seats.html. Έλα σου βρήκα αποκλειστικά για ενφιλντ!!!!η πρώτη με τις σωστές βάσεις!!!!

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Πρώτα θα δοκιμάσω να περπατήσει με την δικιά μου πατέντα και εάν δεν κάτσει θα προχωρήσω στις λύσεις που μου δώσατε 

Δημοσιεύτηκε

Πρόσεχε γιατί αυτά τα πατητήρια θα δουλέψουν σαν τραμπάλα με το βάρος και τις ταλαντεύσεις πάνω  κατω και σου κάνουν ζημεια οι βίδες που θα τα κρατάνε πάνω στον σκελετό, παίρνεις μεγάλο ρίσκο που ίσως να μην έχει επιστροφή και να γίνει γερή ζημεια στον σκελετό.......επίσης φαντάσου να γίνει κανένα κρακ ενώ θα τρέχεις ( ούτε να το σκεφτώ δεν θέλω) και σου μπαλατσαρει τρελά και απότομα η σέλα ...... σκοτώνει........μην το ρισκάρεις φίλε.......

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

  • 2 εβδομάδες πριν...
Δημοσιεύτηκε

Ααα μπραβο σε ολα.

Τωρα μπορεις να κοντηνεις και το πισο φτερο ωστε να ερθει ισια με τον αξονα της πισο ροδας.

Εγω θα αλλαζα και εξατμιση...χε χε!

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
11 λεπτά πριν, Αντωνης Σταθακης είπε:

Ααα μπραβο σε ολα.

Τωρα μπορεις να κοντηνεις και το πισο φτερο ωστε να ερθει ισια με τον αξονα της πισο ροδας.

Εγω θα αλλαζα και εξατμιση...χε χε!

Το κόντυμα φτερου θα γίνει αργότερα, για εξάτμιση δώσε ιδέες 

Δημοσιεύτηκε

Κοιτα να δεις..το ενα φερνει το αλλο!

Εμενα θα μου αρεσε παααρα πολυ με πλαινη πυροσωληνα ψιλη δηλαδη αλλα εκει θες κι αλλο τιμονι,πιο χαμηλο δηλαδη...Εσενα απ'οσο ξερω δεν σου αρεσει ουτε το χαμηλο τιμονι αλλα και ουτε η κοντη εξατμιση οποτε γνωμη μου δες σαν αυτο που ειναι απο τα αγαπημενα μου..

 

Foundry-_Triumph-_Bobber-1.jpg

 

Εγω αν το εφτιαχνα στυλ bobber απο αυτο θα επερνα ιδεες..Εμενα αυτο με τρελαινει!!

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Δημοσιεύτηκε

Τωρα ααααν γουσταρεις τα δυσκολα...

 

02_05_2016_Royal_Enfield_Thunderbird_350

 

Κοιτα πως τυλιγει την μπανανα.Σκετη γκααααααυλ@..!!

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Δημοσιεύτηκε

Νικο οσον αφορα το φτερο..μπορεις απλα να το φερεις πιο μπροστα τυλιγοντας το λαστιχο.Ετσι θα εχεις πιο ομορφο αποτελεσμα μιας κι απο μπροστα σχεδον θα γλυφει την ασφαλτο.Ετσι θα χρειαστει μονο να το φας ωστε να περασει στο ψαλιδι.

Κι επιτελους μακρυνε το ή βαλε το στους πισο πατητηρες...

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
14 ώρες πριν, Αντωνης Σταθακης είπε:

Νικο οσον αφορα το φτερο..μπορεις απλα να το φερεις πιο μπροστα τυλιγοντας το λαστιχο.Ετσι θα εχεις πιο ομορφο αποτελεσμα μιας κι απο μπροστα σχεδον θα γλυφει την ασφαλτο.Ετσι θα χρειαστει μονο να το φας ωστε να περασει στο ψαλιδι.

Κι επιτελους μακρυνε το ή βαλε το στους πισο πατητηρες...

Εδώ σε έχασα 

 

14 ώρες πριν, Αντωνης Σταθακης είπε:

Τωρα ααααν γουσταρεις τα δυσκολα...

 

02_05_2016_Royal_Enfield_Thunderbird_350

 

Κοιτα πως τυλιγει την μπανανα.Σκετη γκααααααυλ@..!!

Αυτό το είχε δει και εγώ και είχα κ@λ@ πάθει 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.