- Απαντήσεις 67
- Εμφανίσεις 9,9k
- Δημοσιεύτηκε
- Τελευταία Απάντηση
Μέλη που απάντησαν περισσότερο
-
Αντωνης Σταθακης 32 posts
-
Nikoss Rocket 17 posts
-
χρηστος 11 posts
-
bbk 4 posts
ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΗΜΕΡΕΣ
Most Popular Posts
-
οριστε και πως ηταν ολοκληρωμενη η δουλεια τους
-
Μέγγενη και σφυριές ή αν σου δίνει χέρι λύγισε με μοχλό, δηλαδή πιάσε σε μέγγενη την κάτω άκρη όπου αρχίζουν οι σπείρες και βάλε σωλήνα στην άλλη άκρη ως μοχλό. Τέλος αν τα καταφέρεις βερνίκωσε τ
-
Κανε και λιγο διαιτα..και θα εισαι οκ..
Featured Replies
Παρακολουθείται από 0
- Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.
Αγόρασα και παρέλαβα καινούργιο μονοσελο μπας και βρει την υγεία του ο κ@λ@ς μου
Τα ελατήρια όμως είναι πολύ ίσια και δεν κάθονται καλά
Για να κάτσουν καλά χρειάζεται αρκετά να στραβοσουν οι άκρες όπως στην φωτό όμως λίγο ποιο πολύ
Και ρωτώ πως να το κάνω ?
να πιάσω ένα σφυρί και να αρχίσω να του ρίχνω ?
η να τα ζεστάνω πρώτα ?
δεν ξέρω από τι υλικό είναι και φοβάμαι ότι αν τα ζεστάνω θα χάσουν την “ελαστικότητα τους” και θα σπάσει, και αυτό το λέω γιατί σε μια παλιά σέλα κολοντας τα ελατήρια πάνω στην σέλα με μια απότομη κίνηση που του έκανα και τα τράβηξα έσπασαν και δεν ξέρω εάν οφείλετε στο ζέσταμα που έφαγαν από την ηλεκτροκόλληση