Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Στραβομα ελατήρια μονοσελας

Δημοσιεύτηκε

Αγόρασα και παρέλαβα καινούργιο μονοσελο μπας  και βρει την υγεία του ο κ@λ@ς μου

IMG_0518.jpg

 

Τα ελατήρια όμως είναι πολύ ίσια και δεν κάθονται καλά 

Pair-3-Chrome-Scissor-Torsion-Type-Solo-

 

Για να κάτσουν καλά χρειάζεται αρκετά να στραβοσουν οι άκρες όπως στην φωτό όμως λίγο ποιο πολύ 

6785247.jpg

 

 

Και ρωτώ πως να το κάνω ?

να πιάσω ένα σφυρί και να αρχίσω να του ρίχνω ?

η να τα ζεστάνω πρώτα ?

δεν ξέρω από τι υλικό είναι και φοβάμαι ότι αν τα ζεστάνω θα χάσουν την “ελαστικότητα τους” και θα σπάσει, και αυτό το λέω γιατί σε μια παλιά σέλα κολοντας τα ελατήρια πάνω  στην σέλα με μια απότομη κίνηση που του έκανα και τα τράβηξα έσπασαν και δεν ξέρω εάν οφείλετε στο ζέσταμα που έφαγαν από την ηλεκτροκόλληση 

 

  • Απαντήσεις 67
  • Εμφανίσεις 9,9k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

  • οριστε και πως ηταν ολοκληρωμενη η δουλεια τους  

  • Μέγγενη και σφυριές ή αν σου δίνει χέρι λύγισε με μοχλό, δηλαδή πιάσε σε μέγγενη την κάτω άκρη όπου αρχίζουν οι σπείρες και βάλε σωλήνα στην άλλη άκρη ως μοχλό. Τέλος αν τα καταφέρεις βερνίκωσε τ

  • Αντωνης Σταθακης
    Αντωνης Σταθακης

    Κανε και λιγο διαιτα..και θα εισαι οκ..

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε

Ααααα re...ωραιος!Τα μπρατσα των πισο πατητηρων εεε??

Μπορεις λοιπον απλα να κοψεις το υψος εκει που κανουν την φρεζα ωστε να χαμηλωσεις την πισο πλευρα 1-2cm και θα εισαι σουπερ..ήή βαλε το πανω κατω.

Παααρα πολυ ωραιο..!!

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Δημοσιεύτηκε

Απλα μηπως τερματιζουν τα ελατηρια οταν καθεσαι,με αποτελεσμα να κουτουλανε οι βιδες-ντιζες πανω με κατω?

Εαν ναι...βαλε στην πανω μερια πριν το ελατηριο ενα παξιμαδι για αποστατη.Ετσι θα κερδισεις περιπου μισο εως ενα ποντο υψος στα ελατηρια.

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Από τι βλέπεις στην φωτό χωρίς να κάθομαι από βίδα σε βίδα η απόσταση είναι παρά πολύ μικρή.

τα παρά στραβωσα, θα δοκιμάσω να τα ανοίξω λίγο αλλιώς θα πάρω αλλά, αν και έχω βρει και κοντά με ελατήρια  θα πάρω μάλλον τα ίδια , μου αρέσουν ποιο πολύ.

Δημοσιεύτηκε

Κανε αυτο που σου ειπα...μην τα ξανα στραβωσεις.

 

Αλλιως αλλη λυση.

Βαλε οπως ξανα ειπα τα μπρατσα των πατητηρων τουμπα...το πανω κατω και γυρνα τα ελατηρια το πισο μερος μπροστα.

 

 

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Δημοσιεύτηκε

Μπορεις και την κατω βιδα..να βαλεις κασονοβιδα ωστε να γλυτωσεις κι απο εκει το κεφαλη της βιδας αλλα και την ροδελα.

603_inox_norm.jpg

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
4 λεπτά πριν, Αντωνης Σταθακης είπε:

γυρνα τα ελατηρια το πισο μερος μπροστα.

Αυτό δεν γίνετε βRE άμα ο κύκλος του ελατηρίου μπει κάτω από την σέλα θα βρίσκει στην σέλα κατευθείαν 

Δημοσιεύτηκε
1 λεπτό πριν, Nikoss Rocket είπε:

Αυτό δεν γίνετε βRE άμα ο κύκλος του ελατηρίου μπει κάτω από την σέλα θα βρίσκει στην σέλα κατευθείαν 

Για δοκιμασε το..νομιζω οχι.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
1 λεπτό πριν, Αντωνης Σταθακης είπε:

Γνωμη μου βαλε πρωτα απ'ολα τις κασονοβιδες..

Θα το ψάξω το θέμα 

Δημοσιεύτηκε

Εεεελα Ρουκετα..

 

Αν υποθεσουμε οτι η κοκκινη γραμμη ειναι το ελατηριο ΠΡΙΝ το στραβωσεις...κοψε φαλτσο τα μπρατσα και θα πατανε ομορφα.

Screenshot_20170716-002802.png

 

Αυτο βεβαια στην περιπτωση που παιρνεις τα ιδια καινουρια ή ισιωνεις τα υπαρχων στην κατω μερια.Αντεχουν ομως παλι ή θα κοψουν!??

Εγω για αρχη θα τα ισιωνα να δω το αποτελεσμα αλλα στην πρωτη ευκαιρια θα τα παρραγγελνα παλι καινουρια ωστε να ειχα την κεφαλα μου ησυχη!Ομως μεχρι να ερθουν τα καινουρια θα ειχα ετοιμη την βαση τους και θα εκανα και την δουλεια μου με τα παλια.Ετσι δεν θα εχεις πουθενα προβλημα...νομιζω!Εμφανισιακα μου αρεσουν παααααααρα πολυ.

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Δημοσιεύτηκε

Και τωρα που το ξανα σκεφτομαι...απλα κοψε φαλτσο τα μπρατσα και βιδωσε τα υπαρχων ελατηρια χωρις να τα ισιωσεις.Θα ερθουν μονα τους βιδωνοντας τα στην βαση.

Ουυυυυυφ...κουραστηκα!!

Δημοσιεύτηκε

Νικο δες εδω και το παξιμαδι σαν αποστατη κατω απο την σελα και πριν μπει το ελατηριο.

 

Screenshot_20170716-010629.png

 

Βλεπεις τωρα...μισο ποντο πανω που βαζοντας αυτο γλυτωνεις την ντιζα που περισσευει αλλα και δεν ακουμπαει το ελατηριο στην σελα.Αυτο λοιπον στην πανω μερια...

Στην κατω βαλε κασονοβιδα που θα γλυτωσεις κι εκει περιπου 1cm...

Kαι λογικα θα εισαι οκ με 1.5cm μεγαλυτερη αποσταση βιδα με βιδα.

Δημοσιεύτηκε

Δυστυχώς οι δύο βάσεις πατητηριων που έβαλες φοβάμαι πως δεν θα αντέξουν τόσο βάρος και θα στραβωσουν από βίδα έως να κάνουν και ζημια στο σημείο που είναι βιδωμενες επάνω στο σκελετό.Φαντασου πως το βάρος που αντέχουν είναι το ακούμπημα ποδιού μιας και το συνολικό βάρος του αναβάτη είναι στη σέλα,...ενώ τώρα θα πρέπει να αντέξουν οοολο το βάρος του αναβάτη με την νέα τους χρήση που τα έβαλες.....και μάλιστα δεν έχουν και καλή στήριξη έτσι,,ενώ στο σημείο που   ήταν εξαρχής είναι χωμένες σε φωλιά  του σκελετου...φοβαμαι πως είναι επικυνδινη πατέντα.....

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
46 λεπτά πριν, χρηστος είπε:

Δυστυχώς οι δύο βάσεις πατητηριων που έβαλες φοβάμαι πως δεν θα αντέξουν τόσο βάρος και θα στραβωσουν από βίδα έως να κάνουν και ζημια στο σημείο που είναι βιδωμενες επάνω στο σκελετό.

Χρησταρα θα δείξει  η νεκροψία το τι θα γίνει :tongue:

 

20 λεπτά πριν, χρηστος είπε:

Το στραπατσαρισμα στο πίσω φτερό κάτω από τη σέλα από που προήλθε?

Από το πρώτο αμορτισέρ, έσπασε η κολλήσει 

Δημοσιεύτηκε

ειδες λοιπον πως οι πατεντες καταληγουν σε εξτρα κοστος ( πατεντιαρικο αμορτισερ=ζημια στο φτερο=φθορα σε τοσο ομορφο  βαψιμο =χαμμενα λεφτα ....μπεηζανης speaking )

αρα.... βαλε σελα που θα καθεται στις κανονικες βασεις ή φτιαξε βαση κανονικη (εξτρα λεφτα) ωστε να μην εχεις φοβο ατυχηματος .....αναλογα με καθε μοντελο μηχανης υπαρχει και η αναλογη βαση για μονοσελλο ....δεν ειμαι σιγουρος ομως πως υπαρχει τετοια βαση για ενφιλντ.....αρα πρεπει να φτιαξεις ....αρα εξτρα λεφτα ...και πρεπει να γινει μελετη σωστη για να φτιαχτει κατι σωστο και ωραιο ....αρα επιπλεον λεφτα..... αρα με την μπεηζανιο θεωρια δεν αξιζει η ταλαιπωρια ....

Αποτέλεσμα εικόνας για solo seatbase harley

Δημοσιεύτηκε

...απαπαπαπαπα τι ειν τουτος ωρε ζαγαρια...

...ολοκληρη οικονομοτεχνικη μελετη εκανε...

...αει βαλ τη κουτρας να δλεψ και φτιαψτ οπως πρεπει, χασε και κανα κιλο να μη τυρανιετε το μηχανιμα και βογκα...

 

...ρι σεις τουτο το μοτορι μεχρι και τα κοψιδια θα σας καμνει να κοψτι...

 

...αρι παλιοκοινωνια...που ναι ωρε τα παλικαρια να βραν του χερι και να σιωνουν τα σιδερα...

Δημοσιεύτηκε
2 ώρες πριν, χρηστος είπε:

αρα με την μπεηζανιο θεωρια

πάρε την κουρελού της μάνας και καθάρισες..:blink:

Δημοσιεύτηκε

πρεπει να φτιαξεις μια τετοια πλακα και επισης να φτιαξεις δυο κυλινδρικα μεταλλακια που θα τα κολλησεις επανω στον σκελετο μπροστα απο τις βασεις των αμορτισερ ,δες στο βιντεο απο το 3.33 εως και 3.49 .

χρημα να ρεει αφθονο ,αλλα γαμω τα αποτελεσματα !!!!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.