Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Ηλεκτρονικη Κ Πλατινες

Δημοσιεύτηκε
Για τους μοντερνιστές που ρύθμισαν μια φορά το αβάνς και απο τότε βλέπουν εφιάλτες, υπάρχει η λύση της ηλεκτρονικής

[img]http://i50.tinypic.com/51sg2x.jpg[/img]

[img width=300 height=225]http://i17.ebayimg.com/02/i/01/dd/75/b7_1_b.JPG[/img]

Κοστίζει περίπου 120ευρώ μαζί με τα μεταφορικά συν την εγκατάσταση.

Την βρίσκετε στο παρακάτω Link:

[url=http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=150394613800]http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=150394613800[/url]

Προσοχή να είναι η digital.
  • Απαντήσεις 89
  • Εμφανίσεις 26,3k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε

Κοιτουσα τωρα στο google για το back lash και εγραφε πως για να δουλεψει σωστα ενα γραναζι χρειαζετε τουλαχιστον 0.005-0.008 κενο στα δοντια με αποτελεσμα να δημιουργειτε αυτο το παιξιμο του γραναζιου.

Δημοσιεύτηκε

το back-lash  διαφερει αμα δεις τα γραναζια των εκεντροφορων σε σχεση με το γραναζι χρονισμου ( στο βιντεο ) ,

τα γραναζια τα εκκεντρα εχουν το σωστο ,το αλλο κολυμπαει .....ισως ομως να πρεπει να εχει αυτο το διακενο .....

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε
4 λεπτά πριν, χρηστος είπε:

το back-lash  διαφερει αμα δεις τα γραναζια των εκεντροφορων σε σχεση με το γραναζι χρονισμου ( στο βιντεο ) ,

τα γραναζια τα εκκεντρα εχουν το σωστο ,το αλλο κολυμπαει .....ισως ομως να πρεπει να εχει αυτο το διακενο .....

Χρηστο ειναι τα ιδια(αλλιως πως θα συνεργαζονταν) απλα αυτο ακουμπαει μονο σε ενα γραναζι με αποτελεσμα να μην κλειδωνει με το απεναντη του.Αν ειχε αλλο πανω του δεν θα επαιζε κι αυτο.

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Δημοσιεύτηκε

Ρε ηρεμήστε! Για αγχολυτικό το πήραμε το μηχάνημα, όχι για να τρελαθούμε!

 

Η ηλέκτρες δεν χαλάνε λέμεεεεεεεε!...

Δημοσιεύτηκε

Ο δεύτερος άχρηστος σπινθηρας το μόνο κακό που κάνει είναι στο μπουζί μην τREλένεστε 

Δημοσιεύτηκε
16 λεπτά πριν, noe είπε:

Ο δεύτερος άχρηστος σπινθηρας το μόνο κακό που κάνει είναι στο μπουζί μην τREλένεστε 

Αλλα ναι βre,αφου δεν εχει καυσημο στον δευτερο σπινθιρα για να γινει εκρηξη!Μα που ησουν τοοοση ωρα κι ημουν ετοιμος να την πουλησω...!:lol1:

Δημοσιεύτηκε
12 λεπτά πριν, Αντωνης Σταθακης είπε:

Γιατι αν παρεις θα ξεμπερδεψεις...??:lol2:

...τωρα με μπερδεψες περισσοτερο...!!!:ranting::faskelo:

Δημοσιεύτηκε
8 ώρες πριν, noe είπε:

Ποιος καλός Ενφιλντάς θα μας εξηγήσει τι λέει ο μάστορης στο παρακάτω βίδεο?

 

RE σύντροχοι γιατί νομίζω πως μας δείχνει παπαριές?

Γιατί το παίζει το γρανάζι δεξιά αριστερά πέρα δώθε, τι θέλει να μας δείξει με τον τζόγο?

Αφού το γρανάζι σε λειτουργία δεν γυρνάει, πότε δεξιά και πότε αριστερά, αλλά πάντα προς μία φορά σπρώχνοντας.

Η κίνηση προς μία φορά δεν έχει τζόγους και ο όποιος τζόγος μικραίνει ακόμα περισσότερο με την θερμοκρασία του κινητήρα.

Μετά το ΑΝΣ το τσεκάρουμε τουλάχιστον 3 φορές για σιγουριά πριν ρυθμίσουμε στις 32 μοίρες και το στροβοσκοπικό πιστόλι λέει την αλήθεια.

Οι πλατίνες είναι πολύ πιο επικίνδυνες να απορυθμιστούν (καρβουνάκια - ελατήρια φυγόκεντρου).

Μπορεί να λέω βλακείες, αλλά έτσι το αντιλαμβάνομαι.

Και κοιτάτε πόσο απειροελάχιστος είναι ο τζόγος που μεταφέρεται στα γρανάζια των εκκεντροφόρων, μηδενικός.

 

Δημοσιεύτηκε

Ωραια τα λες αλλα μια μικρη παρενθεση...

Αν ο τζογος μικραινει οπως λες στον ζεστο κινητηρα,τοτε γιατι το διακενο στα ωστηρια μεγαλωνει οταν ζεσταθουν?

Δημοσιεύτηκε

Νομίζω το είχα ρωτήσει και έχει να κάνει με την διαφορά των μετάλλων, σιδερένια μέρη (πιανόλες), αλουμινένια κεφαλή, μαντέμι κύλινδρος, αλουμινένια ωστήρια. Κάτι παίζει με την διαφορετική διαστολή των μετάλλων. 

Δεν ξέρω να απαντήσω ακριβώς, αλλά δέχομαι αυτή την εξήγηση.

Τα γρανάζια χρονισμού είναι όλα σιδερένια.

Δημοσιεύτηκε

Πες κι εμάς, μη μας κρατάς σε αγωνία στη γωνία.

Σου έδωσα ιδέα για την υδρόψυξή σου..? :more_rain:

Δημοσιεύτηκε

λεει στο βιντεο πως προσπαθοντας να το φερει στις 11 μοιρες δεν το καταφερνε εξαιτιας του τζογου του γραναζιου αρα η ηλεκτρονικη δεν θα μπορει να σου διαβασει ακριβως τις σωστες μοιρες του ΑΝΣ γιατι συνεχεια μεταβαλονται λογω του παιξιματος που εχει το γραναζι 

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε

εξαιτιας αυτουνου του τζογου λεει the ignition timing slips δηλ. ο χρονισμος γλιστρα ( σου φευγει ) ποτε δεν τον φερνεις αλφαδι ακομη και με ηλεκτρονικη 

Δημοσιεύτηκε
4 ώρες πριν, noe είπε:

Πες κι εμάς, μη μας κρατάς σε αγωνία στη γωνία.

Σου έδωσα ιδέα για την υδρόψυξή σου..? :more_rain:

 

δε σε λέωωωωωω...!!!:lol8:

Δημοσιεύτηκε

...να  προτείνω κάτι...???

...γιατί δεν κάνετε μία μέτρηση σταδιακα σε μερικες χιλιάδες χιλιόμετρα...

...έτσι θα ξέρετε αν η απόκληση αυτη τελικα υπάρχει, πια είναι και αν μεταβάλετε με τα χιλιόμετρα...!!!

...το να έχει απόκλυση κατα την γνώμη μου το θεωρω φυσιολογικο, δεν μπορει να είναι ΑΠΟΛΥΤΑ σταθερο με τίποτα...!!!

Δημοσιεύτηκε

Για να αποφύγεις το σπλιτς σπλατς που λέτε στον χρονισμό θα πρέπει η ρύθμιση να γίνεται προς μία φορά, αυτή που κινείται ο στρόφαλος, αν περάσουμε το σημείο για την διόρθωση δεν θα κάνουμε πίσω τον στρόφαλο αλλά πάλι μια πλήρη περιστροφή του. Όταν νομίζουμε ότι βρήκαμε το σωστό σημείο η μόνη πλέον λύση είναι επαλήθευση με στροβοσκοπικό πιστόλι πάνω στον ρότορα που κινείται μαζί με τον στρόφαλο. Στροβοσκοπικό είτε χρησιμοποιούμε ηλεκτρονική είτε πλατίνες (κάποτε το φώναζε ο Στέφανος, που είναι τος τώρα;)

Δημοσιεύτηκε

Με τις ανάποδες δεν χάνεις τίποτα δεν πάει πουθενά το σπλιτς - σπλάτς ούτε μεταβάλλεται για να γίνει   σ π λ ι τ ς  ----- σ π λ α τ ς, πάντα ίδιο παραμένει. Όμως εσύ έχεις ρυθμίσει στο σπλιτς και όχι στο σπλάτς της ανάποδης. Με πιάνεις..?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.