Jump to content
Δημιουργία Νέου...

mikezante

Μέλος
  • Καταμέτρηση περιεχομένου

    1168
  • Εγγραφή

  • Συνδεμένος

  • Βραβείο Ημέρας

    64

2 Ακόλουθοι

Σχετικά με mikezante

  • Γενέθλια 11/03/1986

ΤΕΛΕΥΤΑΊΟΙ ΕΠΙΣΚΈΠΤΕΣ

2363 εμφανίσεις προφίλ

mikezante's Επιτεύγματα

Ο Ξεκαπνισμένος

Ο Ξεκαπνισμένος (1/14)

  • Ενεργό Μελός
  • Πολύ Δημοφιλής Rare
  • Πρώτη Ανάρτηση
  • Συμμετοχή
  • Πολυάριθμων Δημοσιεύσεων Rare

Πρόσφατα Διακριτικά

1.7k

Δημοφιλής στην Κοινότητα

  1. ΣΦΥΡΑ το μάστορα!! Σηκωθείτε απο κρεβάτια, πολυθρόνες, ντιβανοκασέλες: ΠΑΜΕ ΤΡΙΚΑΛΑΑΑΑ 22 ΙΟΥΝΙΟΥ Βουνό, έλατα, λίμνες, μυρωδιές, δροσιά, καλοκαιράκι, μοτοσυκλέτες, παREα,... έλα και τρελαίνομαι! 1) Βασίλω noe 2) mikezante 3) ??? Έλα και θα κλείσουμε ξενοδοχείο μπροστα στη θάλασσα
  2. Ήρθε η στιγμή κύριοι για την πρώτη Πανελλήνια στον πανέμορφο Μοριά! Η Μάνη στριφογυρίζει στην κεφάλα μας τα τελευταια δυο χρόνια. Μάλιστα αν θυμαμαι καλά, παραλίγο να πραγματοποιηθεί η 7η Πανελλήνια εκεί. Προορισμός που συνδυάζει το βουνό με τη θάλασσα, το άγριο με το ήμερο, τα στροφιλίκια με την εθνική! Πάμε λοιπόν: Παρασκευή 29 Σεπτεμβρη με Κυριακή 1 Οκτώβρη Προορισμός: Μάνη (Καρδαμύλη, Αρεοπολη, Γύθειο, κλπ) Ευκολότατη πρόσβαση απο εθνικη Αθήνα - Καλαμάτα (250km) Αναμένουμε τις συμμετοχές σας φίλτατοι!
  3. Λοιπόν φίλοι μου, εδώ θα συγκεντρώσω τις σκέψεις μου, και τις συμβουλές σας, για τις μικροεπισκευές που πρέπει να γίνουν μετά την περιπέτειά μας στην Ψάθα-Πίσια. Για όσους δεν γνωρίζουν, η Desert μου μετά από πλύσιμο στο moto clinic που πάντα εμπιστευόμουν, έμπασε νερά στη φίσα του εγκεφάλου με αποτέλεσμα να βραχυκυκλώσει, και να χρειαστεί οδική στην επιστροφή μας απο την εκδρομή. Πριν αυτού όμως, μη γνωρίζοντας τη φύση του προβλήματος, δοκιμάσαμε αρκετές σοφίες στη μηχανή, όπου μία από αυτές πήγε να αποβεί μοιραία. Η ψεκασμένη βενζίνη πάνω στο μοτέρ άναψε κυρολεκτικά από έναν σπινθήρα, και για την κατάσβεσή της αναγκάστηκα να τραβήξω τη μηχανή κάτω. Το κόστος του ελεγχου και του καθαρισμού του εγκεφάλου ήταν 45 ευρώ, αλλά όπως είδαμε με τον Γρηγόρη: 1) εχει στραβώσει το τιμόνι (Το δεξί γκριπ το νιωθεις πιο χαμηλά απο το αριστερό) και η μανετα έχει ενα χτύπημα καλο. Επιπλέον: 2) ο Περιστεράς μαλλον μου εχει κανει μαλακια με το πισω λαστιχο. Κοσκινίζει στα 40 χ/ω , το προσεξε ο Γρηγόρης, εγω δεν ειχα παρει χαμπάρι. Παρατηρίσαμε σε στάση ότι όταν κουνιέται η ρόδα το λάστιχο "παίζει" ενώ η ζάντα φαίνεται να είναι σταθερή. Επίσης μου επισημανε οτι το πισω λαστιχο ειναι λεπτότερο απο το μπροστινό , κατι που με ειχε ενοχλήσει και μενα, και οτι τα λαστιχα ειναι προπερσινά. (ΤΕΛΟΣ ο Περιστερας για μένα όπως καταλάβατε). Οπότε σκέφτομαι τα παρακάτω: Αλλαγή τιμονιού (λέω παλι original - 40 €. Τι λετε εσείς??) Αλλαγή μανέτας - αντίβαρα ( 30 €) Αλλαφή grips ( θα βάλω καφέ - €) Αλλαγή αλυσίδας (original 50€, ήθελα να το κάνω ούτως η άλλως, εχει φαει πολυ σκουριά από τον προηγούμενο) Επίσκεψη στο tyre shop να δουν τι μπορεί να γίνει με το πίσω λάστιχο/ζάντα (15 - 90 € αναλόγως) +εργατικά- ??? € [Σε δεύτερο χρόνο: Κάλυμα σέλας, καφέ όπως τα grips Κατάργηση καούκας πίσω, και καινούρια βάση πινακίδας μικρή, με ένα μικρό στοπ]
  4. Μετά απο μελέτη στο αμερικάνικο φορουμ, βρήκα πολύ σημαντικές πληροφορίες σχετικά με την απομάκρινση του αισθητήρα λάμδα.       Χαρακτιριστικό παράδειγμα, ένας εγγλέζος φίλος με ένα battle green. Αυτός αφού έβαλε ελέυθερη εξάτμιση, τον ενοχλούσε η λειτουργία στα "χαμηλά". Οπότε, όπως υποδεικνύουν όλοι οι φίλοι με EFI απο το φόρουμ, αποφάσισε να καταργήσει τον αισθητήρα. Λένε πως όταν αποσυνδέσουμε τον αισθητήρα, ο ψεκασμός λειτουργεί με την default χαρτογράφηση, που για πολλούς είναι καλύτερη, καθώς η διοχέτευση καυσίμου είναι πιό "σταθερή". Συγκεκριμένα όπως υποστηρίζει κάποιος άλλος:Removing the O2 sensor forces the bike to run on its internal default map, without continually modifying the injection duration to maintain a stoichiometric mixture. In my experience this internal map is excellent - the O2 sensor adds nothing to the overall driveability Η default χαρτογράφηση είναι αυτή που λειτουργεί η μηχανή μας τα πρώτα λεπτά. Πριν δηλαδή ζεσταθεί ο αισθητήρας.   Για να αποτρέψει το λαμπάκι EFI να ανάβει, ο τυπάς προμυθέυτηκε ΑΠΟ ΕΛΛΑΔΑ sensor eliminator με 18 ευρώ:   http://www.ebay.co.uk/itm/Oxygen-lambda-o2-sensor-eliminator-Complete-kit-Royal-Enfield-Classic-500-C5-EFI-/252244379543?hash=item3abaefc797:g:5ywAAOSwT5tWOepF     (Μάλιστα, οι τύποι του είπαν ότι δεν είχαν δοκιμάσει αν και ποιό κάνει για RE οπότε λέει του έστειλαν τζάμπα μερικά κομμάτια να δοκιμάσει αν κάνουν. Πράγματι, αφού βρέθηκε ταιριαστο eliminator, οι τύποι ανανέωσαν τη σελίδα τους και τώρα προσφέρουν το συγκεκριμένο συμβατό κομμάτι για RE)   Ο τύπος λοιπόν το συστίνει για  smooth out the cruising at low throttle openings  όπως λέει ο ίδιος. Βέβαια, αν κάποιος το φυσάει το χρήμα μπορεί να βάλει ένα power commander με 400 ευρόπουλα και είναι αρχηγός.         Διάβαστε την συζήτηση ΕΔΩ   (Όποιος έχει κέφι να διαβάσει και τις 6 σελίδες :D )      
×
×
  • Δημιουργία Νέου...

Write what you are looking for and press enter or click the search icon to begin your search