Μου χάρισε ο πεθερός μου ένα bullet 500 του 2000 με 4αρι σασμαν. Το μηχανάκι έχει 600χλμ και είχε να πάρει μπρος 20 χρόνια. Είναι σε πολύ καλή κατάσταση. Το έβαλα μπρος και δουλεύει κανονικά. Θέλω να του κάνω συντήρηση (λάδια, φίλτρα και τα σχετικά) αλλά έχω 2 θέματα.
1) κατέβασα το manual και έχω λίγο χαθεί. Αλλά λάδια στο Κάρτερ, αλλά στο συμπλέκτη και αλλά στο σασμάν.
2) που βρίσκω ανταλλακτικά για αυτό το μοντέλο και αναλώσιμα πχ φίλτρο λαδιου;
Κάθε βοήθεια δεκτή.
Ευχαριστώ και καλές βόλτες σε όλους τώρα που καλοκαιριαζει.
Καλησπέρα και καλώς σας βρήκα.
Μου χάρισε ο πεθερός μου ένα bullet 500 του 2000 με 4αρι σασμαν. Το μηχανάκι έχει 600χλμ και είχε να πάρει μπρος 20 χρόνια. Είναι σε πολύ καλή κατάσταση. Το έβαλα μπρος και δουλεύει κανονικά. Θέλω να του κάνω συντήρηση (λάδια, φίλτρα και τα σχετικά) αλλά έχω 2 θέματα.
1) κατέβασα το manual και έχω λίγο χαθεί. Αλλά λάδια στο Κάρτερ, αλλά στο συμπλέκτη και αλλά στο σασμάν.
2) που βρίσκω ανταλλακτικά για αυτό το μοντέλο και αναλώσιμα πχ φίλτρο λαδιου;
Κάθε βοήθεια δεκτή.
Ευχαριστώ και καλές βόλτες σε όλους τώρα που καλοκαιριαζει.