Μετά από 6 εβδομάδες κατοχής και 2000 km μπορώ να πω τις εντυπώσεις μου. Για όσους δεν με γνωρίζουν είχα στη κατοχή μου 15+χρόνια Bullet 500 2007 με το οποίο έκανα 41.000km και μου προσέφερε απίστευτη κλασσική οδηγική ευχαρίστηση το οποίο κοινουσα σχεδόν καθημερινά. Τον Μάη αγόρασα το Meteor από τον PETSAS (άψογη εξυπηρέτηση) έχοντας αποφασίσει να κρατήσω και το Bullet το οποίο πουλήθηκε στα μέσα του μήνα με κρύα καρδιά γιατί μου έγινε συμφέρουσα οικονομική πρόταση. Το λέω αυτό γιατί αν είχα πουλήσει το Bullet πριν την αγορά του Meteor θα είχα πάρει το classic εμπας περίπτωση τυχερά είναι αυτά. Ας έρθουμε στο Meteor στα 550km έκανα το πρώτο σέρβις έγινε στο PETSAS μηχανικός είναι ο κορυφαίος Ηρακλής ρύθμιση βαλβίδων κλπ. ακολουθώντας τις οδηγίες της Enfield και αισίως φτάσαμε απροβληματιστα στα 2030 χιλ σήμερα. Εμφάνιση χρώμα κίτρινο ποιότητα κατασκευής κορυφαία. Το πίσω φρένο κάνει κάποιο θόρυβο γιατί ακόμα δεν έχουν καθίσει τα τακάκια που είναι σκληρά έχουν τελευταία στρώσει σχετικά. Πίσω η ανάρτηση ειναι κάπως σκληρή έχει ομως σχετικά μαλακώσει αφού τα 800 χιλ. τα έχω κάνει με δεύτερο άτομο. Στην αρχή έβαλα ζελατίνα που είχα την έβγαλα γιατί δεν καθόταν καλά παρόλα αυτά διαπίστωσα ότι είναι σημαντική γιατί κόβει τον αέρα αρκετά, και θα παραγγείλω την μαμά ζελατίνα. Η θέση οδηγησης είναι άνετη τα ποδοστηρια είναι μεν μπροστά αλλά όχι τόσο πολύ όπως σε καθαροεαιμες custom. Κανένας κραδασμός απο τον κινητήρα υπέροχη λειτουργία υπέροχος ήχος εξάτμισης και οι πιστονιες βαράνε αργά αργά . Η Ροπή του κινητήρα είναι εκπληκτική από 40km ανεβάζει με 5η ταχύτητα γρήγορα έως τα 100 που τα κρατάει άνετα. Παραπάνω δεν το έχω πάει γιατί τώρα έκλεισα τα 2000 km. Όσο για το κιβώτιο ταχυτήτων βούτυρο τι άλλο να πω.Πολυ καλό κράτημα ευελιξία στον δρόμο, για τα λάστιχα μέχρι τώρα παρόλο που έχω ακούσει διάφορα δεν έχω θέμα σε βρεγμένο δεν ξέρω την συμπεριφορά τους. Προσωπικά αυτό που με ενδιαφέρει δεν είναι να φτάσω γρήγορα στον προορισμό αλλά να φτάσω απολαυστικά στον προορισμό και αυτό το Meteor με την κλασσική αίσθηση που έχει το κάνει. Είτε το Meteor πάρει κάποιος είτε το classic είτε το Hunder πάρει έχει κάνει μια τίμια αγορά. Τα 3 χρόνια εγγύησης και 3 χρόνια οδικής βοήθεια που δίνει η εταιρεία δείχνει ότι έχει αλλάξει κεφάλαιο η Royal Enfield η παλαιότερη εταιρεία συνεχόμενης παραγωγής στον κόσμο. Να προσθέσω τα 550 χιλ. Έγιναν στην Επίδαυρο Ναύπλιο Γαλατα στο Event Rally 2023 που είχαμε με το REOC και και άλλα 750 Εύβοια τα υπόλοιπα Αττική λίγα στο κέντρο.
Μετά από 6 εβδομάδες κατοχής και 2000 km μπορώ να πω τις εντυπώσεις μου. Για όσους δεν με γνωρίζουν είχα στη κατοχή μου 15+χρόνια Bullet 500 2007 με το οποίο έκανα 41.000km και μου προσέφερε απίστευτη κλασσική οδηγική ευχαρίστηση το οποίο κοινουσα σχεδόν καθημερινά. Τον Μάη αγόρασα το Meteor από τον PETSAS (άψογη εξυπηρέτηση) έχοντας αποφασίσει να κρατήσω και το Bullet το οποίο πουλήθηκε στα μέσα του μήνα με κρύα καρδιά γιατί μου έγινε συμφέρουσα οικονομική πρόταση. Το λέω αυτό γιατί αν είχα πουλήσει το Bullet πριν την αγορά του Meteor θα είχα πάρει το classic εμπας περίπτωση τυχερά είναι αυτά. Ας έρθουμε στο Meteor στα 550km έκανα το πρώτο σέρβις έγινε στο PETSAS μηχανικός είναι ο κορυφαίος Ηρακλής ρύθμιση βαλβίδων κλπ. ακολουθώντας τις οδηγίες της Enfield και αισίως φτάσαμε απροβληματιστα στα 2030 χιλ σήμερα. Εμφάνιση χρώμα κίτρινο ποιότητα κατασκευής κορυφαία. Το πίσω φρένο κάνει κάποιο θόρυβο γιατί ακόμα δεν έχουν καθίσει τα τακάκια που είναι σκληρά έχουν τελευταία στρώσει σχετικά. Πίσω η ανάρτηση ειναι κάπως σκληρή έχει ομως σχετικά μαλακώσει αφού τα 800 χιλ. τα έχω κάνει με δεύτερο άτομο. Στην αρχή έβαλα ζελατίνα που είχα την έβγαλα γιατί δεν καθόταν καλά παρόλα αυτά διαπίστωσα ότι είναι σημαντική γιατί κόβει τον αέρα αρκετά, και θα παραγγείλω την μαμά ζελατίνα. Η θέση οδηγησης είναι άνετη τα ποδοστηρια είναι μεν μπροστά αλλά όχι τόσο πολύ όπως σε καθαροεαιμες custom. Κανένας κραδασμός απο τον κινητήρα υπέροχη λειτουργία υπέροχος ήχος εξάτμισης και οι πιστονιες βαράνε αργά αργά . Η Ροπή του κινητήρα είναι εκπληκτική από 40km ανεβάζει με 5η ταχύτητα γρήγορα έως τα 100 που τα κρατάει άνετα. Παραπάνω δεν το έχω πάει γιατί τώρα έκλεισα τα 2000 km. Όσο για το κιβώτιο ταχυτήτων βούτυρο τι άλλο να πω.Πολυ καλό κράτημα ευελιξία στον δρόμο, για τα λάστιχα μέχρι τώρα παρόλο που έχω ακούσει διάφορα δεν έχω θέμα σε βρεγμένο δεν ξέρω την συμπεριφορά τους. Προσωπικά αυτό που με ενδιαφέρει δεν είναι να φτάσω γρήγορα στον προορισμό αλλά να φτάσω απολαυστικά στον προορισμό και αυτό το Meteor με την κλασσική αίσθηση που έχει το κάνει. Είτε το Meteor πάρει κάποιος είτε το classic είτε το Hunder πάρει έχει κάνει μια τίμια αγορά. Τα 3 χρόνια εγγύησης και 3 χρόνια οδικής βοήθεια που δίνει η εταιρεία δείχνει ότι έχει αλλάξει κεφάλαιο η Royal Enfield η παλαιότερη εταιρεία συνεχόμενης παραγωγής στον κόσμο. Να προσθέσω τα 550 χιλ. Έγιναν στην Επίδαυρο Ναύπλιο Γαλατα στο Event Rally 2023 που είχαμε με το REOC και και άλλα 750 Εύβοια τα υπόλοιπα Αττική λίγα στο κέντρο.