Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Enfield County

Δημοσιεύτηκε

Πρόκειται για διαδικτυακό κατάστημα με φυσική έδρα την Ινδία, το οποίο στηρίζεται πάνω στη πλατφόρμα του ebay.

http://stores.ebay.co.uk/ENFIELDcounty

i1469516_ec-intro.jpg

Μπορεί η λίστα των ανταλλακτικών και των αξεσουάρ να είναι μικρή σε σχέση με τον χίτσκοκ αλλά υπάρχει η δυνατότητα παραγγελίας οποιουδήποτε ανταλλακτικού ακόμα και αν δεν υπάρχει online.

Το βασικό του χαρακτηριστικό είναι ότι είναι πολύ φτηνό. Τέτοιες τιμές δεν θα βρείτε πουθενά αλλου. (υπήρχε και ο Ashwin αλλά έκλεισε προσωρινά για προσωπικούς λόγους).

[img width=300 height=133]http://www.imagehosting.gr/out.php/i1469517_ec-buy.jpg

[img width=300 height=136]http://www.imagehosting.gr/out.php/i1469518_ec-parts.jpg

Οι τιμές είναι συνήθως σε δολλάρια και τα μεταφορικά αναγράφονται απο κάτω.
Οι συναλλαγές γίνονται μέσω ebay και paypal που είναι εγγύηση.
Βέβαια και το ίδιο το κατάστημα είναι εγγύηση όπως φαίνεται άλλωστε απο τις κριτικές των πελατών του.

Οι παραγγελίες παραδίδονται κατα μέσο όρο μετά απο 20 μέρες.

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

To email για απευθείας επικοινωνία με το κατάστημα Enfield County είναι: singhautos@yahoo.co.in

Μπορείτε να ζητήσετε οποιοδήποτε ανταλλακτικό ή αξεσουάρ με βάση κάποιο κωδικό (απο το χίτσκοκ) ή μια φωτογραφία.
Θα σας απαντήσει αν μπορεί να το βρεί ή όχι.

Καλό είναι να ρωτάτε στο mail και το συνολικό κόστος μαζί με τα μεταφορικά αλλά και να του ζητάτε να το εμφανίσει στο κατάστημα στο ebay για να το παραγγείλετε.

Το λέω αυτό γιατί μπορεί να ανταλλάξετε 3-4 mail μέχρι να τα πείτε όλα αυτά.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Σε μια ερώτηση σχετικά με μια πιθανή έκπτωση στα μέλη του club σε ομαδικές παραγγελίες, πήρα την ακόλουθη απάντηση:

[quote]HI There,
It would be a great oppurtunity for us to serve your club. We will definitely give discounts to your club mebers. Just make sure, you order 10 to 15 items in one go so that we can speed post your items. Further it would be easy and cheaper for us to track them and calculate shipping on them. That way we can forward you the discounts.

Kind regards,
[/quote]

Με λίγα λόγια αν κάνουμε συγκεντρωτική παραγγελία μας έρχεται ακόμη φτηνότερα.
Δημοσιεύτηκε

[quote author=Brancaleone link=topic=83.msg1407#msg1407 date=1294913840]
Με λίγα λόγια αν κάνουμε συγκεντρωτική παραγγελία μας έρχεται ακόμη φτηνότερα.


Υπάρχουν κάποια προβλήματα, όπως:

1) Ποιος θα αναλλάβει την διεκπεραίωση της παραγγελίας, άρα την παραλαβή, τη μοιρασιά, τυχόν προβλήματα με λάθη;

2) Ένεκα του υψηλού κόστους ίσως δημιουργηθούν προβλήματα εκτελωνισμού με δασμούς.

Καλή και φιλότιμη η σκέψη σου Γιάννη αλλά υλοποιήσιμη μέχρι δύο ατόμων, φίλων δηλαδή καρδιακών.. ;)

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Νίκο, καταρχάς το email του το έστειλα μήπως και καταφέρναμε κάποια έκπτωση για ατομικές παραγγελίες με τη χρήση κάποιου κωδικού.
Ο Ashwin όταν λειτουργούσε για παράδειγμα είχε δώσει κωδικό για έκπτωση 5%.

Αυτοί μου άπαντησαν για συγκεντρωτικές παραγγελίες και το αναφέρω για πληροφόρηση.
Στην ουσία λένε ότι αν παραγγείλεις 10-15 πράγματα μαζί (μπορεί να είναι και για τον ίδιο άνθρωπο) και αναφέρεις το club σου κάνουν έκπτωση.
Δημοσιεύτηκε
Παιδια πολυ καλη κινησι μπραβο.Η Αληθεια ειναι οτι οΧΙΤΣΚΟΚ ακριβος μεν εγγυησι δε.Εχω παρει 2 φορες και ολα οκ.
  • 2 months later...
Δημοσιεύτηκε
Καταπληκτικός ο ENFIELDcoundy.
Μου έσπασε το πλαστικό καπάκι των πλατινών (που πια φιλοξενεί την ηλεκτρονική) και παρήγγειλα το μεταλλικό της SAMRAT. Επί της ευκαιρίας αγόρασα και άλλα ανταλλακτικά όπως, φίλτρο αέρα, κολάρο γωνιακό, βίδα αντλίας κ.λπ.
Αυτό που με χαροποίησε είναι πως πλήρωσα Πέμπτη 6/4/2011 και παρέλαβα σήμερα το πρωί. Ουσιαστικά σε δύο εργάσιμες ημέρες παρέλαβα από Ινδία.. :embarrassed:
Πόσο κοντά είναι η Ινδία τελικά..!!
Δημοσιεύτηκε
το ίδιο έπαθα και γω με το καπάκι,μου το'στειλε σε κομματάκια παζλ
αφου το είχε βάλει τάπα στην εξάτμιση που είχα παραγγείλει μαζί. :swoon2:



μετά απο κάποια  :bc:  και κατόπιν διαπραγματεύσεων :angry         



αναγνώρισε το λάθος του και μου το ξανάστειλε  με προβλημα στη χρωμίωση  :embarrassed:


αντε βγάλε άκρη τώρα μ'αυτούς :grin:
Δημοσιεύτηκε
'Εγώ πάντως δεν είχα ποτέ πρόβλημα με τα ανταλλακτικά που μου έχει στείλει κατά καιρούς ο enfield county...
Και οι τιμές του είναι ασύγκριτες...!!Βλέπω σιγά σιγά αρχίζει να μειώνεται και χρόνος παράδοσης των ανταλλακτικών!!Μπράβο!!
'Αρα η ντίζα γκαζιού που παρήγγειλα χθες (Κυριακή) θα έρθει πριν την εκδρομή στο Λουτράκι??!!Είδωμεν!!!
Υ.Γ. ντίζα γκαζιού κόστος με μεταφορικά- 5 euro!!!!!!!
Δημοσιεύτηκε
Ναι ναι ναι και όχι μόνο...........
Ιντερνέτι και καλαες αγορες...............στις κρήσης τον καιρο θέλει ψάξημο το πράγμα εεεεεεεε :cool44:
  • 6 months later...
Δημοσιεύτηκε

Παρήγγειλα αρκετά ανταλλακτικά από το συγκεκριμένο κατάστημα ώστε να στοκάρω, αλλά και ειδικά εργαλεία ώστε να βάζω μόνος χέρι στο κορίτσι μου.
Ήρθε όμως η στιγμή της αντιπαράθεσης με το εν λόγω κατάστημα, είχα διαπιστώσει την Β' διαλογή στα εξαρτήματα που έστελνε και παλιότερα, αλλά δεν ήταν ζωτικής σημασίας. Τώρα όμως αρχίζουν και μου μπαίνουν υπόνοιες αν το ίδιο θα έκανε αν π.χ. έστελνε ανταλλακτικά στην Γερμανία, Αγγλία κ.λπ.
Συγκεκριμένα: Παρήγγειλα εκτός των άλλων δύο ντίζες συμπλέκτη (περίπου 12 €), είχα ήδη αγοράσει μία από αντιπροσωπεία (12 €) έτσι έκανα σύγκριση. Φίλοι μου η ποιότητα κατασκευής δεν έχει σχέση με αυτής που πήρα από την αντιπροσωπεία, δεν ξέρω αν έτυχε. Ενδεικτικά η ντίζα της αντιπροσωπείας στη σωληνωτή βίδα του ρεγουλατόρου έχει εσωτερικά προστατευτικό πλαστικό σωληνάκι ώστε να μη φθείρεται η ντίζα, η Ινδική ΟΧΙ. Μετά το κεφαλάκι τύπου αχλάδι είναι χείριστης ποιότητας.
Αλλά εκτός από την ποιότητα, ο μαμάκας ο Ινδός μου έστειλε δύο διαφορετικές ντίζες. :angry



Ακολούθως εντόπισα Β+ διαλογή στο τταμπουρογράναζο, μοιάζει σε ένα σημείο σπασμένο και ξανακολλημένο, πιθανόν να μην είναι ζωτικής σημασίας στο σημείο που βρίσκεται, να είναι θέμα καλουπιού, αλλά και πάλι σπάστηκα.


Για την ντίζα μου υποσχέθηκε ότι θα μου στείλει άλλη, αν και ισχυρίζεται πως και αυτή μου κάνει, εγώ όμως δεν το ρισκάρω να την βάλω, δεν θηλυκώνει σωστά. Για το ταμπουρογράναζο δεν μου έχει απαντήσει ακόμη θετικά. Κι όλα αυτά ενώ έχει περάσει μία εβδομάδα με ανταλλαγή μόνο δύο μηνυμάτων εκατέρωθεν. Ο τύπος είναι απελπιστηκά αργός στις απαντήσεις.
Θα τον μαυρίσω τον τύπο δεν υπάρχει περίπτωση, διότι ούτε αυτόν ούτε και εμένα συμφέρει να στείλω πίσω το βαρύ ταμπουρογράναζο, η μόνη λύση είναι να μου στείλει καινούργιο με καλύτερο ποιοτικό έλεγχο, κάτι που απαίτησα.
Θα σας ενημερώσω σχετικά.


thumb_P1030518_cables.jpg  thumb_P1030517_cables_a.jpg

thumb_P1030520_drum.jpg  thumb_P1030524_drum.jpg

thumb_P1030522_drum.jpg  thumb_P1030521_drum.jpg
Δημοσιεύτηκε

εγώ μόλις τον μαύρισα
να πάει να γαργαληθεί ο μ@μ@κ@ς, αι στα διάλα…..
του παρήγγειλα ένα πακέτο και μαζί μία ντιζα συμπλέκτη με κωδικό
BRAND NEW ROYAL ENFIELD 5 SPEED CLUTCH CABLE 540070/A
Και το link
http://www.ebay.co.uk/itm/250763155668?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649
και ο π@π@ρ@ς μου έστειλε την άλλη σαν αυτή που έστειλε και στον Νίκο.
Του έστειλα μήνυμα λέγοντας του πως δεν είναι αυτό που παρήγγειλα και μου λέει πως ταιριάζει…..ναι όμως ρε φίλε δεν είναι αυτό που παρήγγειλα…
Τελικά ο Χιτσκουρίδης μου φαίνετε πως είναι μονόδρομος σε κάποια πράγματα.
Τουλάχιστο αυτό που παραγγέλνεις αυτό σου στέλνει.
Όχι άλλα ντάλλον

Αν με ξαναδεί να μου γράψει.

Δημοσιεύτηκε
Καλά του έκανες του @ρχiδ@, στην φωτογραφία έχει την καλή με το ωραίο αχλάδι (τον αχλάδα) ακόμη και σε αυτό το σημείο φαίνεται η διαφορά με την υποτιθέμενη σωστή που μου έστειλε.
Εγώ θα εξαντλήσω τα όρια μήπως τυχόν και φιλοτιμηθεί, αλλιώς θα τον κοκκινίσω ακόμη και σε αυτά που ήταν σωστός, δήλαδη ότι αγόρασα θα φάει αρνητική και θα έχει για κάμποσο καιρό σε πρώτη λίστα ένα σιδηρόδρομο αρνητικές.. :roll:

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.