Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

ξεκαρβουνιασμα κεφαλης

Δημοσιεύτηκε

παραθετω λοιπον φωτογραφιες απο ξεκαρβουνιασμα κεφαλης-πιστονιου. χρησιμοποιησα μονο βενζινη, γυαλοχαρτο,τσιμπιδακι,συρματοβουρτσες διαφορων μεγεθων και ενα πινελο. το αποτελεσμα πιστευω πως ειναι πολυ καλο εν συγκριση με το πως ηταν. το πιστονι το περασα στο τελος με τη βουρτσα που γυαλιζω τα αλουμινια και εγινε σαν καινουριο. αφου τελειωσα με τον θαλαμο καυσης, εβαλα στη κεφαλη σε ενα δοχειο με βενζινη και με το πινελο καθαρισα και την πανω πλευρα...και ολα αυτα χωρις τη χρηση χημικων, μονο με υπομονη και στοργη :smile:
οποια απορια ή ερωτηση, μπορω να σας απαντησω


συγγνωμη που δεν εβγαλα φωτογραφιες κατα τη διαρκεια της διαδικασιας, αλλα ή θα κανεις τον καλλιτεχνη ή τον μηχανικο


P1010151.jpg  P1010127.jpg  P1010128.jpg  P1010130.jpg  P1010132.jpg

P1010133.jpg  P1010139.jpg  P1010140.jpg  P1010141.jpg  P1010142.jpg

P1010143.jpg  P1010144.jpg  P1010145.jpg  P1010146.jpg  P1010147.jpg

P1010148.jpg

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε
ΟΜΟΡΦΑΝΤΡΑ μουυυυυυυ!!!!!!! :laugh:
Αυτά είναι γούστα!!!!! :w00t:
Το πιστόνι που το έτριψες με την βούρτσα για τα αλουμίνια να το πλένεις πολύ καλά με βενζίνη.
Τις βαλβίδες θα τις βγάλεις?
Όχι τίποτα άλλο, αλλά εδώ που έφτασες καλό είναι να τσεκάρεις και τους οδηγούς τους.
:drink

Παράκλησηςςςς
Να αλλάξεις τον τίτλο του θέματος σε [b]Royal Enfield 500cc decarbonising / decoke [/b] ώστε οι απανταχού Enfieldοκαμένοι να μπορούν να δουν την δουλειά σου όταν ψάχνουν και αυτοί να βρουν λύση με τις μπετονιέρες τους.
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

[quote author=bbk link=topic=840.msg9430#msg9430 date=1346216422]

Τις βαλβίδες θα τις βγάλεις?
Όχι τίποτα άλλο, αλλά εδώ που έφτασες καλό είναι να τσεκάρεις και τους οδηγούς τους.
:drink



ξερεις τι καταλαβα, οσο πιο πολλα λυνω, τοσα πιο πολλα βλεπω, οποτε τοσα πιο πολλα πρεπει να αλλαξω, οποτε τοσα πιο πολλα πρεπει να δωσω. δεν ξερω αν με νιωθεις...
παντως, λεω να τις λυσω να δω τι γινεται και ο θεος βοηθος

Δημοσιεύτηκε
Να πω πως δεν έχεις δίκαιο…….το έχεις.
Όμως θα χρειαστούν οπωσδήποτε τρίψιμο με αλοιφή και τσεκάρισμα αν χάνουν με βενζινουλα.
Αν δεν γίνουν δεν θα έχεις συμπίεση και θα έχεις πίεση, και δεν λέει να κάνεις τέτοια δουλειά χωρίς να τις δεις.
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
τις τσεκαρα με βενζινη και δεν εχουν καμια διαρροη παντως. αλλα θα τις λυσω οπως και να χει μολις γυρισει ενας φιλος για να μου δωσει το καταλληλο εργαλειο για να τις βγαλω
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

συνεχιζω λοιπον με την αφαιρεση βαλβιδων για καθαρισμα και ελεγχο οδηγων κτλ. χρησιμοποιησα το ειδικο εργαλειο που υπαρχει, απλα προσθεσα σπο τη μερια της βαλβιδας ενα φαρδυ καρυδακι για να μη τραυματισω τη βαλβιδα. τοποθετουμε το εργαλειο απο τη μια ακουμπαει στο κατω μερος της βαλβιδας και απο την αλλη πιανει το ασφαλιστικο του ελατηριου (των ελατηριων στη περιπτωση μας). σφιγγουμε μεχρι να συμπιεστει το ελατηριο και να εμφανιστουν οι ασφαλειες τις οποιες απομακρυνουμε με ενα κατσαβιδακι. τις αφαιρουμε μαζι με το καπελοτο και λυνουμε παλι το εργαλειο. ετσι απλα λοιπον και με προσοχη παντα τακτοποιουμε τα περι εισαγωγης και εξαγωγης και ξεκινουμε το καθαρισμα για να ελενξουμε εδρες και οδηγους.

P1010223.jpg  P1010224.jpg P1010225.jpg  P1010226.jpg  P1010227.jpg

P1010228.jpg  P1010232.jpg  P1010233.jpg  P1010234.jpg  P1010235.jpg

P1010236.jpg  P1010237.jpg  P1010238.jpg  P1010239.jpg  P1010242.jpg

P1010244.jpg

κανονικα εκει υπαρχει καποιο λαστιχο το οποιο ελιωσε απο τις θερμοκρασιες ή απλα θα προσθεσω καποιο ειδος κολλας???

P1010245.jpg  P1010246.jpg

Δημοσιεύτηκε

[quote author=geofa link=topic=840.msg9571#msg9571 date=1346931156]
P1010244.jpg

κανονικα εκει υπαρχει καποιο λαστιχο το οποιο ελιωσε απο τις θερμοκρασιες ή απλα θα προσθεσω καποιο ειδος κολλας???



Από που το ξεφύτρωσες τούτο, τι είναι;

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

αυτο βρισκεται στο κατω μερος της βαλβιδας και ακουμπαει με την κεφαλη..στο μανιουαλ δεν ειδα καποιο λαστιχο ή κατι τετοιο. οποτε ο προηγουμενος εχει βαλει καποια κολλα.
valve.jpg
αφου ελυσα τη κεφαλη την πηγα σε ενα μηχανουργο και μου ειπε πως η εδρα εξαγωγης θελει οπωσδηποτε φρεζαρισμα γιατι ηταν χαλια.οι δηγοι φαινοντουσαν καλοι τουλαχιστον). ειπε πως θα την φτιαξει, αλλα ισως χρειαστει καινουρια, της οποιας η τιμη ειναι στα 40 ευρω+συν τοποθετηση. αληθεια ξερετε πως βγαζουμε-βαζουμε εδρες??? :w00t: την πυρωνουμε και την αφαιρουμε. στη συνεχεια βαζουμε στην καταψυξη την νεα για καμια ωριτσα και μπαινει σχεδον κουμπωτη!!!! :w00t: καλο? τουλαχιστον αυτος ηταν ο παλιος τροπος...

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
μολις πηρα κεφαλη απο μηχανουργειο με φρεζαρισμενη εδρα εξαγωγης. εχει μπει λιγο πιο μεσα η βαλβιδα στην κεφαλη, οποτε μηπως να φαω λιγο το καπελοτο απο πανω (ή θα αδυνατισει και θα χουμε αλλα?)για να ερθει σχεδον στα ιδια?και το υπολοιπο απο ρυθμιση στα ωστηρια (λεω γω τωρα). οσο για την κολλα αυτη,μπαινει για να σφραγιζει και να μη περναει λαδια στη κεφαλη (κατι σα τσιμουχακι αλλα ινδιανικα βεβαια)
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Φθανουμε λοιπον στο σημειο που θα ξαναμονταρουμε τις βαλβιδες πανω στη κεφαλη.

cylinder_head_set_up_1.jpg  cylinder_head_set_up_1a.jpg  cylinder_head_set_up_1b.jpg  cylinder_head_set_up_1c.jpg  cylinder_head_set_up_1d.jpg

cylinder_head_set_up_2.jpg  cylinder_head_set_up_3.jpg  cylinder_head_set_up_4.jpg  cylinder_head_set_up_5.jpg


Χρησιμοποιησα μια οδοντοβουρτσα,γυαλοχαρτο και μια μπατονετα μαζι με βενζινη για να καθαρισω τον χωρο της εξαγωγης ωστε να φυγει και απο κει η καρβουνιλα.

cylinder_head_set_up_6.jpg  cylinder_head_set_up_7.jpg

Επισης εβαλα φλατζοκολλα στη κατω ροδελα που ακουμπαει η βαλβιδα με την κεφαλη προς πιθανη διαρροη λαδιου στον θαλαμο καυσης
και με την βοηθεια του καταλληλου εργαλειου (συν ενα καρυδακι) μονταρουμε παλι τις βαλβιδες.

Με προσοχη τοποθετουμε τις ασφαλειες ωστε να πατησουν σωστα και να ασφαλισουν τη βαλβιδα με τα ελατηρια (χρησιμοποιησα ενα κομματι συρμα για να τις οδηγησω εκει που θελω)

cylinder_head_set_up_8.jpg  cylinder_head_set_up_9.jpg  cylinder_head_set_up_10.jpg  cylinder_head_set_up_12.jpg 

cylinder_head_set_up_11.jpg  cylinder_head_set_up_14.jpg  cylinder_head_set_up_13.jpg

Την ιδια ακριβως διαδικασια επαναλαμβανουμε και για την αλλη βαλβιδα.

cylinder_head_set_up_15.jpg  cylinder_head_set_up_16.jpg  cylinder_head_set_up_17.jpg  cylinder_head_set_up_20.jpg

Η κεφαλη μας ειναι ετοιμη πια προς τοποθετηση.

cylinder_head_set_up_21.jpg  cylinder_head_set_up_22.jpg

Δημοσιεύτηκε
Γιώργο ένα μεγάλο ΕΥΓΕ,
άντε στην τελική φάση να το κάνουμε όλοι μαζί γιορτάζοντάς το.

Αυτή είναι η πραγματική ομορφιά της Enfield,
σε ζηλεύω τόσο που δεν βλέπω την ώρα που θα κολλήσει και  η δικιά μου..  :swoon2:
Δημοσιεύτηκε
[quote]σε ζηλεύω τόσο που δεν βλέπω την ώρα που θα κολλήσει και  η δικιά μου..[/quote]
Να προηγηθεί εστίαση στου Παίδα πιό πρίν ...  :drink    :drink    :bad:    :bad:    :bad:    :bad:    :bad:    :drink    :drink    :drink
Δημοσιεύτηκε
Λες.....??

Λες ο ζηλιάρης ο Χαρχαλεάς να μας μάτιασε 'κείνο το βράδυ έτσι που μας είδε μονιασμένους και αγαπημένους με τους συνοδοιπόρους εξ αλλοδαπής..;

Άρα, λες να πάθουμε τα ίδια και την Κυριακή που θα έρθει ο αλλαξοπιστευμένος στη Λιβαδειά και θα χαλβαδιάζει τα Ενφιλντοκορίτσια μας..;  :w00t:

Ααααααααααααααααααχουουουουουού το κακό το μαααααααααααάτιιιιιιιιιιιιιιιιιι..!! evil
Δημοσιεύτηκε
[quote author=noe link=topic=840.msg9602#msg9602 date=1347047996]
Άρα, λες να πάθουμε τα ίδια και την Κυριακή που θα έρθει ο αλλαξοπιστευμένος στη Λιβαδειά και θα χαλβαδιάζει τα Ενφιλντοκορίτσια μας..;  :w00t:
Ααααααααααααααααααχουουουουουού το κακό το μαααααααααααάτιιιιιιιιιιιιιιιιιι..!! evil
[/quote]

Μην ανησυχείτε! Θα σας δέσω από πίσω και θα σας τραβάω...  :roll: :cheesy:
Ρε, πάτε καλά;! Θα μου βγει και το όνομα... cussing
Δημοσιεύτηκε
[quote author=elifain link=topic=840.msg9607#msg9607 date=1347089049]
...................
Ρε, πάτε καλά;! Θα μου βγει και το όνομα... cussing
[/quote]

Σπύρο μην ανησυχείς, κάθε χρόνο ψάχνουν να βρουν ποιος είναι η μαύρη γάτα, όμως ακόμα δεν κατάλαβαν πως την έχουν αγοράσει, την χαλβαδιάζουν και όλο χαλάει!!!! :roll: :cheesy: :cheesy: :cheesy: :cheesy: :cheesy: :cheesy: :cheesy: :cheesy: :cheesy:

:drink

Γιώργο και πάλι μπράβο για την δουλειά που κάνεις και τα μαθήματα που παραδίνεις!!!! :shake2:
:drink
Δημοσιεύτηκε
με τα οσα διαβασα εδω !!!! 1) αισθανομαι τυχερος που εχω electra,,,,, και 2) αποφασισα να αναπαλαιοσω την ΜΖ,,,, χωρις ξεκαρβουνιασμα κεφαλης !!!!! :cheesy: :cheesy: :cheesy:,,,,,,,,,,,,, :cool44:,,,,
  • 2 years later...
Δημοσιεύτηκε

Αυτό το ξέρατε?
Ένας απλός τρόπος να δεις αν θες ξεκαρβουνιασμα ειναι φέρνοντας το έμβολο στο ΑΝΣ και με ένα μακρύ και λεπτό κατσαβίδι ξυστεί την επιφάνεια του εμβολου ,
Ανάλογα το πάχος της καρβουνίλας που αναφέρεται στη σελ 73 του βιβλίου καταλαβαίνεις οτι θες ξεκαρβουνιασμα!
Οταν γίνει το ξεκαρβουνιασμα και ξαναμπεί η κεφαλή ,θέλει μετα απο 10 ωρες λειτουργίας να ξανασφιχτει

 

Βιβλίο οταν λέω , εννοώ το μανουάλι του Σνάιντερ στα αγγλικά που ειναι στο θεμα μανουαλς!

Επεξεργάσθηκε από το μέλος noe

  • 4 months later...
Δημοσιεύτηκε
Τωρα εγω να συμπληρωσω πως αν κανεις ξεκαρβουνιασνπμα θα πρεπει να κανεις το τεστ με τη βενζινη
στην κυλινδροκεφαλη ...ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΣΤ ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ ΑΝ ΣΤΕΓΑΝΟΠΟΙΟΥΝ ΚΑΛΑ ΟΙ ΒΑΛΒΙΔΕΣ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥ ΜΠΑΜ ΤΗΣ ΑΝΑΦΛΕΞΗΣ..

...γενικα πρεπει να προλαβαινουμε να τριβουμε τις βαλβιδες για να τις εχουμε διαρκως στεγανοποιημενες.....
γιατι αν αμελουμε να ελεγχουμε τις βαλβιδες τοτε μανι μανι διαφευουν τα καυσαερια της καυσεως απο την εδρα και καινε το στελεχος της βαλβιδας με μετεπειτα βλαβη την καταστροφη του οδηγου της βαλβιδας...

Κ οπως ξερετε, οταν κανουμε νεους οδηγους και νεες βαλβιδες στην κεφαλη ...τοτε ΥΠΟΧΡΕΩΝΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΤΡΙΒΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΕΝΤΟΝΟΤΕΡΑ ΤΙΣ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΕΣ ΒΑΛΒΙΔΕΣ ΠΑΝΩ ΣΤΙΣ ΕΔΡΕΣ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΝΑ ΜΙΚΡΑΙΝΟΥΜΕ ΤΑ ΒΥΘΙΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΒΑΛΒΙΔΩΝ ...ΕΚΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΓΙΝΙΝΤΑΙ ΟΘ ΜΕΓΑΛΕΣ ΒΛΑΚΕΙΕΣ ΣΤΑ ΜΗΧΑΝΟΥΡΓΙΑ ΟΠΟΥ ΜΕΝ ΠΙΑΝΟΥΝ ΣΥΜΠΙΕΣΗ ΑΠΟ ΥΠΕΡΜΕΤΡΑ ΤΡΙΨΙΜΑΤΑ....ΑΛΛΑ ΟΙ ΕΔΡΕΣ ΠΑΡΑΒΥΘΙΖΟΝΤΑΙ Κ ΟΙ ΚΕΦΑΛΕΣ ΥΠΕΡΘΕΡΜΑΙΝΟΝΤΑΙ .....Κ ΞΑΝΑ ΧΤΥΠΟΥΝ ΕΚ ΝΕΟΥ.....!
Δημοσιεύτηκε
Εεεεε μας μπερδεψες!Γιατι τα μετεφερες στο σωστο θεμα??Αφου παντα αλλα λεει το θεμα κι αλλα λεμε εμεις μεσα...χα χα χα..!!!
Δημοσιεύτηκε

Κατα ξεκαρβυνιασμα , καποια πολυτικα tips :

1.την κυλινδροκεφαλη μιας κ ειναι ευπλαστο κ ευασθητο μεταλλο κατα την διαδικασια του ξεκαρβ..
την εχουμε διαρκως τοποθετημενη ΟΧΙ σε σκληρες επιφανειες..( εγω την ακομπαω πανω σε μονωτικα τοιχου που ειναι σφουγγαρενια κ δε πληγωνεται η κεφαλη με τπτ..

http://s12.postimg.org/lqcpu6znd/thermomonosi.jpg?noCache=1446970754

2.τριβουμε κ ξεκαρβουνιζουμε το χωρο καυσης με υπομονη κ μονο υπομονη..
εαν επινοησουμε αλχημιες για γρηγορα ξεκαρβουνισματα...
το μονο που θα κατα φερουμε θα ναι να ΠΛΗΓΩΣΟΥΜΕ ΤΗ ΛΕΙΑ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ
ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΚΑΥΣΗΣ...αγριευοντας την επιφανεια......με αποτελςσμα να καρβονιζεται
συντομοτερα...

3.καλο ειναι...... παντα ΝΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΤΩΝ ΒΑΛΒΙΔΩΝ ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΕΛΕΓΧΕΙΣ
ΣΩΣΤΑ ΤΖΟΓΟ ΒΑΛΒΙΔΑΣ Κ ΟΔΗΓΟΥ

...κ αλλα tips το 2016..!


Επι του θεματος:
 

 

 

Δημοσιεύτηκε
Ελα μωre σιγα...βαζε νερο στο καρμπυρατερ και παιζε ξερογκαζα και θα δεις απο την εξατμιση ολη την μαυριλα να βγαινει εξω...!!Και μ@μω τα ξεκαρβουνιασματα...σε λεω!!
Δημοσιεύτηκε
...Στεφανε το τσεκαρισμα με την μπενζινα το ειχε κανει ο Γιωργος οπως γραφει και ποιο παν...
...γενικος η κεφαλι θελει προσοχη γιατι σπανε ψηκτρες και μπορει να κανεις ζημια με το παραμικρο....

...η κυλινδοκεφαλη υπερθερμενετε κηριως απο τον κακο σχεδιασμο...εν την γεννεσης της...!!! ...βλεπε Summer...!!!
...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.