παραθετω λοιπον φωτογραφιες απο ξεκαρβουνιασμα κεφαλης-πιστονιου. χρησιμοποιησα μονο βενζινη, γυαλοχαρτο,τσιμπιδακι,συρματοβουρτσες διαφορων μεγεθων και ενα πινελο. το αποτελεσμα πιστευω πως ειναι πολυ καλο εν συγκριση με το πως ηταν. το πιστονι το περασα στο τελος με τη βουρτσα που γυαλιζω τα αλουμινια και εγινε σαν καινουριο. αφου τελειωσα με τον θαλαμο καυσης, εβαλα στη κεφαλη σε ενα δοχειο με βενζινη και με το πινελο καθαρισα και την πανω πλευρα...και ολα αυτα χωρις τη χρηση χημικων, μονο με υπομονη και στοργη :smile:
οποια απορια ή ερωτηση, μπορω να σας απαντησω
συγγνωμη που δεν εβγαλα φωτογραφιες κατα τη διαρκεια της διαδικασιας, αλλα ή θα κανεις τον καλλιτεχνη ή τον μηχανικο
παραθετω λοιπον φωτογραφιες απο ξεκαρβουνιασμα κεφαλης-πιστονιου. χρησιμοποιησα μονο βενζινη, γυαλοχαρτο,τσιμπιδακι,συρματοβουρτσες διαφορων μεγεθων και ενα πινελο. το αποτελεσμα πιστευω πως ειναι πολυ καλο εν συγκριση με το πως ηταν. το πιστονι το περασα στο τελος με τη βουρτσα που γυαλιζω τα αλουμινια και εγινε σαν καινουριο. αφου τελειωσα με τον θαλαμο καυσης, εβαλα στη κεφαλη σε ενα δοχειο με βενζινη και με το πινελο καθαρισα και την πανω πλευρα...και ολα αυτα χωρις τη χρηση χημικων, μονο με υπομονη και στοργη :smile:
οποια απορια ή ερωτηση, μπορω να σας απαντησω
συγγνωμη που δεν εβγαλα φωτογραφιες κατα τη διαρκεια της διαδικασιας, αλλα ή θα κανεις τον καλλιτεχνη ή τον μηχανικο