Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Αγορές από εξωτερικό (Συζήτηση - Απόψεις)

Δημοσιεύτηκε
Να σημειώσουμε ότι μαζικές παραγγελίες μεγάλων ποσοτήτων -  ποσών εκτός ευρωζώνης (τρομάρα της) ενέχει κίνδυνο τελωνειακών δασμών. Προσωπικά είμαι κατά αυτής της ιδέας, όχι μόνο για αυτόν τον λόγο αλλά και στο μπλέξιμο που μπορεί να υπάρξει με πρόβλημα στην παραγγελία από λάθη.

Είμαι σύμφωνος όμως για μαζικές παραγγελίες από καταστήματα εντός της Ευρώπης. Αφού λοιπόν φάγαμε πόρτα από Χίτσκοκ, υπάρχει άλλο κατάστημα που να μας εξυπηρετεί; Π.χ. [url=http://stores.ebay.co.uk/Classic-Bike-Shop][b]classic bikes shop[/b][/url], [url=http://www.burtonbikebits.net/][b]Burton bikes[/b][/url], [url=http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:4EzkEdH3JZYJ:www.kickstarter.de/+kickstarter.de&cd=1&hl=el&ct=clnk&gl=gr][b]kickstarter.de[/b][/url] κ.λπ.

Επίσης είμαι σύμφωνος στον μόνοδρομο του Χίτσκοκ ώστε να γλιτώνουμε μεταφορικά, είναι σημαντικό κόστος. Έτσι αν κάποιος έχει σκοπό να αγοράσει από δαύτον ας το γράφει εδώ μέσα νωρίτερα μήπως και υπάρχει κι άλλος που θέλει να κάνει τα ψώνια του.

'Ολα τα παραπάνω όμως με την προϋπόθεση πως δεν θα υπάρξουν μελλοντικές προστριβές ανάμεσα στα μέλη και σεβόμενοι αυτόν που επομίζεται το βάρος του τρεξίματος μιας παραγγελίας. Συνήθως τέτοιες παραγγελίες γίνονται μόνο μεταξύ πολύ κολλητών φίλων προς αποφυγή παρεξηγήσεων.

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε
Η εμπειρία που υπάρχει από τον Χιτσκουρίδη, μιας και αγοράζαμε με ομαδική παραγγελία τις περισσότερες φορές εδώ παν……τουλάχιστο δυο άτομα σε κάθε αγορά.
Αρχικά όταν παραγγέλναμε κάναμε το εξής.
Πλήρωνε ο καθένας τα δικά του και του λέγαμε να πάρει τα μεταφορικά από τον ένα όπου θα πήγαινε και όλο το πακέτο.

Στην τελευταία παραγγελία που κάναμε, πριν ένα χρόνο, με τον ίδιο τρόπο αλλά με περισσότερα άτομα μας ζήτησε  μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας, την επόμενη φορά να του την δώνουμε συνολικά με τους κωδικούς και με πληρωμή από τον λογαριασμό αυτού όπου θα πάει η παραγγέλλει……τους αλλάξαμε τα φώτα δηλαδή και δεν θέλουν να ξανά μπλέξουν με ένα πακέτο που έχει πολλά πακέτα διαφορετικών ανθρώπων.

Εγώ πάντως νομίζω πως έτσι όπως το κάναμε ήταν καλύτερα μιας και ανοίγαμε το μεγάλο πακέτο και είχε μέσα το κάθε ένα ξεχωριστά με το όνομα του παραλήπτη.
Πληρωμένο και με μόνη υποχρέωση του καθένα να δώσει την αναλογία του πόσοι με τα μεταφορικά.
Αν δεν πλήρωνε τα μεταφορικά δεν είχε το πακέτο στο χέρι…….έτσι?
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
[quote author=bbk link=topic=597.msg5524#msg5524 date=1319641235]
..τους αλλάξαμε τα φώτα δηλαδή και δεν θέλουν να ξανά μπλέξουν με ένα πακέτο που έχει πολλά πακέτα διαφορετικών ανθρώπων.
[/quote]

Κάτι θυμόμουν και γι' αυτό δεν βιάστηκα να πω ότι μας σνομπάρουν οι Εγγλέζοι.
Μα καλά τόσο δύσκολο ήταν να τα μοιράσετε μόνοι σας;
Να μου πεις... λογικό είναι, όταν μπερδεύετε το καλαμάκι σουβλάκι  με αυτό που ρουφάν' κόκα κόλα.. :cheesy:
Δημοσιεύτηκε
περί πίτας κόκα κόλας και που΄ρφαν…..δεν θα σχολιάσω….όχι δεν θα πέσω στην παγίδα της αντιπαράθεσης
                                                  [b][size=12pt]ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΟΧΙ [/size][/b]
μια και το γιορτάζουμε μέρες που είναι
                                                    [b][size=12pt]ΟΧΙ[/size][/b]

                                                                              :drink
Από την άλλη σκέψου να παραγγείλεις οριγκάκια για την μανιβέλα και ροδέλες για την κυλινδροκεφαλη και ένας άλλος φίλος να παραγγείλει πάλι οριγκάκια και ροδέλες για κάποιο άλλο σημείο …..σκέψου τι θα γίνει αν δεν έχουν τον κατάλογο μαζί τους με του κωδικούς και τα είδη.
Είναι καλύτερα να παραγγέλλεις, κατά την γνώμη μου, ξεχωριστά και να τα βάζει όλα μαζί σε ένα πακέτο.
Αφού αυτός θα πακετάριζε ξεχωριστά μία μία τις παραγγελίες και θα τις πακετάριζε όλες μαζί σε μία αποστολή.
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
[quote author=bbk link=topic=597.msg5526#msg5526 date=1319649446]
Αφού αυτός θα πακετάριζε ξεχωριστά μία μία τις παραγγελίες και θα τις πακετάριζε όλες μαζί σε μία αποστολή.
[/quote]

Άκου να δεις απαίτηση που την έχουν οι πονηράκιδες.. στον βορρά :embarrassed:
Γιατί βρε συνεχίζετε να μπερδεύστε και να μπουρδουκλώνετε και τους αλλοδαπούς φίλτατους φιρφιρίδες (εγγλέζους);
Δηλαδή είναι αυτός λόγος να μη βρίσκετε τι ψώνισε ποιός; Κι αν τα είχε  παραγγείλει όλα ένας τι θα γινόταν, δεν θα μπορούσε να βρει που του χωράει η τάδε ροδέλα; Ή μήπως όταν έρθει η στιγμή να την χρησιμοποιήσετε στην κατάλληλη οπή και δεν χωράει, είναι δύσκολο να την δώσεις του Βαγγέλη (ή μήπως του Μήτσου).

Βρε τι είναι τούτοι.. :roll: μας χάλασαν το ντιλ με τους εγγλέζους..!!
Δημοσιεύτηκε
Το πρόβλημα είναι πως ο Άγγλος πόντιος φιρφιρης, όταν του παραγγείλεις πάνω από δύο κωδικούς από όμοια πράγματα, πχ οριγκάκια, τα βάζει όλα μαζί σε ένα σακουλάκι χίμα και γράφει από έξω όλους του κωδικούς που έχει μέσα.
Οπότε είναι δύσκολο να ξέρεις τι είναι για τι.
Εκει είναι το μπέρδεμα.
Το να το πάρεις από τον τάδε το μπλιμπλίκη που έκανες λάθος στον διαχωρισμό δεν είναι δύσκολο, το πρόβλημα είναι πως σε αφήνει στην μέση της δουλειάς και δεν μπορείς να την ολοκληρώσεις μέχρι να σου έρθει στο χέρι.
Δημοσιεύτηκε
Παιδια εσεις που κατεχετε το αντικειμενο καλα στον ΧΙΤΣΚΟΚ δεν γινετε σαν κλαμπ να πετυχουμε καμια εκπτωσουλα  ,καντε κανα κονε ......
Δημοσιεύτηκε
[quote author=kimon delios link=topic=597.msg5587#msg5587 date=1319803948]
Παιδια εσεις που κατεχετε το αντικειμενο καλα στον ΧΙΤΣΚΟΚ δεν γινετε σαν κλαμπ να πετυχουμε καμια εκπτωσουλα  ,καντε κανα κονε ......
[/quote]
Αν δεις πιο πάνω τον προσεγγισαμε όμως η απάντηση του ήταν αρνητική
  • 4 months later...
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Ναι είναι εβραίος ο Χιτσκοκ, όμως όταν είναι να αγοράσουμε ανταλλακτικά για τα σωθικά της κυράς μας είναι καλύτερα να τον προτιμούμε κατά 99% ή αν δεν μπορούμε ή δεν αντέχει η τσέπη μας να αγοράζουμε τα εργοστασιακά που φέρνει η αντιπροσωπεία με επίσης τσουχτερές τιμές αλλά όχι όπως του Χιτσκοκ. Για ανταλλακτικά περιφερειακά (φτερό, ντουλαπάκια, φλας, κόρνες, μασπιέδες κ.λπ.) δεν υπάρχει ιδιαίτερο πρόβλημα της απ'ευθείας αγοράς από Ινδία.

Γιατί λέω τα παραπάνω; Φίλος καλός παραγγέλνει από Royal Spares ελατήρια, καπελώτα, αντλίες υψηλής πίεσης, φλάτζες κ.λπ. και εκτός του ότι για 65€ πλήρωσε τελωνείο άλλα τόσα, την μέρα που είναι να βάλει τα καινούργια του μπιχλιμπίδια με φωνάζει για παρέα και να μου δώσει τα μισά καπελώτα (το σετ περιλαμβάνει 4). Μου τα δίνει και του λέω "πως είναι έτσι; δεν μου γεμίζουν το μάτι. Κοίτα που το παλιό είναι καλύτερης κατασκευής".

Δεν περνάνε 100 χλμ. πορείας, ξανασηκώνει πιανόλες και να πως είχαν γίνει τα ινδικά φασόν καπελώτα:

μετά 100 χλμ.
[url=http://www.dpgr.gr/usergalleries/albums/userpics/11415/stem_05.jpg][img]http://www.dpgr.gr/usergalleries/albums/userpics/11415/thumb_stem_05.jpg[/img][/url]  [url=http://www.dpgr.gr/usergalleries/albums/userpics/11415/stem_06.jpg][img]http://www.dpgr.gr/usergalleries/albums/userpics/11415/thumb_stem_06.jpg[/img][/url]

καινούργια..
[url=http://www.dpgr.gr/usergalleries/albums/userpics/11415/stem_03.jpg][img]http://www.dpgr.gr/usergalleries/albums/userpics/11415/thumb_stem_03.jpg[/img][/url]  [url=http://www.dpgr.gr/usergalleries/albums/userpics/11415/stem_04.jpg][img]http://www.dpgr.gr/usergalleries/albums/userpics/11415/thumb_stem_04.jpg[/img][/url]

το παλιό μαμά..
[url=http://www.dpgr.gr/usergalleries/albums/userpics/11415/stem_01.jpg][img]http://www.dpgr.gr/usergalleries/albums/userpics/11415/thumb_stem_01.jpg[/img][/url]  [url=http://www.dpgr.gr/usergalleries/albums/userpics/11415/stem_02.jpg][img]http://www.dpgr.gr/usergalleries/albums/userpics/11415/thumb_stem_02.jpg[/img][/url]

βέβαια η όλη κατάσταση επιβαρύνθηκε και από έναν ακόμη λόγο, φθαρμένο οδηγό βαλβίδας σε συνδυασμό με τα πολύ (μα πολύ) σκληρά ελατήρια βαλβίδων. Αλλά και το καπελώτο της εισαγωγής με τον σωστό οδηγό τα ίδια χάλια είχε κι αυτό.

[b]Συμπέρασμα: ΠΟΤΕ αγορά ινδικών ανταλλακτικών για το εσωτερικό του κινητήρα.[/b]

Πέραν του ότι πρόκειται για ανταλλακτικά ινδικών aftermarket χειρότερων από των εργοστασιακών, μου δημιουργείται και η εντύπωση ότι μας αντιμετωπίζουν σα να στέλνουν ανταλλακτικά Γ' διαλογής σε τριτοκοσμική χώρα.  :angry
Δημοσιεύτηκε
Νικο συμφωνω απολυτα με αυτό που λες εγω λέω ΟΧΙ και στα περιφερειακα καθότι και εκει οι Ινδοι μας αντιμετωπίζουν σαν τριτοκοσμικούς....οτι πηρα απο τον χιτσοκοκ ηταν ακριβο μεν ομως εν καιρο γινότανε φτηνό απο την καλη ποιοτητα του υλικού του...τωρα σκεφτομαι για παραδειγμα τις δυσκολίες που αντιμετώπισε ο Γιαννης με την 1950 εμφανιση της μηχανής του απο τα υλικα του πηρουνιου που πηρε απο την Ινδία....κτλ κτλ κτλ...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.