Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

ΠΕΡΙ ΜΠΟΥΖΙ Ο ΛΟΓΟΣ

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα σε όλους,

 

Έπειτα από αρκετές ανάποδες που με άρχισε η Μαυρούκα (είχε φύγει το καρμπιρατέρ από τη θέση του και δεν το είχα πάρει χαμπάρι) και μετά από καθησιό 3 εβδομάδων που κατέληξε σε άρνηση εκκίνησης, αποφάσισα να αλλάξω μπουζί ΜΠΑΣ και έφταιγε αυτό. Το μπουζί είχε βραχυκυκλώσει (η σπινθήρα ήτανε στα πλάγια και όχι στην ακίδα).

Πράγματι άλλαξα και πήρε μπρος τσακμάκι. Όμως σιγά σιγά άρχισε πάλι τα χοροπηδητά και είπα να το βγάλω να δω πως θα είναι. Σήμερα ήτανε βραχνή και πήγαινα σαν ράπερ με τις στιγμιαίες διακοπές. Δεν έσβηνε, αλλά δεν πήγαινε σωστά.

Το μπουζί που φορούσε πριν ήταν το NGK - B8ES, αλλά ακολουθώντας το μανουάλι έβαλα το BR8ES (μετά είδα πως φορούσε το Β8ΕS).

Η διαφορά είδα πως είναι ένα resistor (το R στην ονομασία). Αυτό λέει πως προφυλάσσει τα ηλεκτρονικά κυκλώματα και δεν ενοχλεί τις συσκευές των γειτόνων, αλλά δεν έχει επιρροή στη μηχανή κατά τα άλλα.

 

Η ερώτησή μου είναι: ΑΝ έχουμε resistor στη μπουζόπιπα ΜΠΑΣ και η σπινθήρα είναι πιο αδύναμη από ότι πρέπει και μουλαριάζει το μοτόρι;

Χρειάζεται μήπως να έχουμε μπουζί χωρίς Resistor; Ή θα καεί τίποτα και θα αρπάξει φόκο ο ποπός;

Τα ιριδίου (BR8EIX) βοηθάνε στην καλύτερη καύση (και στον μεγαλύτερο χρόνο ξεκαρβουνιάσματος) ή για κάποιο λόγο δεν προτείνονται;

Μακάρι να φταίει αυτό, γιατί βλέπω την τσιμούχα που έβαλα το Μάιο να έχει ρωγμές.

 

Το ξέρω πως υπάρχει ανάλογο παλιό θέμα, αλλά είπα να το πιάσουμε από την αρχή...

 

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε

Έχω την εντύπωση ότι δεν συνιστάτε το μπουζί ιριδίου για τις δικές μας λόγο που βγάζει πολύ ρεύμα μπορεί να κάνει ζημιά στο μπιστονι.

Εδω μπορείς να δεις την κατάσταση του μπουζιου και τι φταίει.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Απο οσο ειδα εχω πλουσιο μιγμα. Μου το μαυρισε στα 100 χιλιομετρα αλλα δεν βρωμαει λαδι. Ειναι μαυρο ματ.

Εβαλα αλλο μπουζι και παει τσακμακι, αλλα κι αυτο σε λιγο θα καρβουνιασει πιστευω.

Θελει γιατρο.

  • 11 months later...
Δημοσιεύτηκε

Καλημέρα σε όλους. Και εμένα φορούσε το NGK - B8ES. Όμως είδα ότι συνιστάται το BR8ES. Υπάρχει κάποιος με σχετική εμπειρία να με κατατοπίσει? 

Δημοσιεύτηκε

Αν δεν κάνω λάθος το γράμμα R δηλώνει ότι όταν περνάς κοντά από το ραδιόφωνο της κυρά Κατίνας δεν υπάρχει φόβος να κάνεις παρεμβολές και να χάσει το σήμα την ώρα που ακούει πρώτο πρόγραμμα..:idea:

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.