Έπειτα από αρκετές ανάποδες που με άρχισε η Μαυρούκα (είχε φύγει το καρμπιρατέρ από τη θέση του και δεν το είχα πάρει χαμπάρι) και μετά από καθησιό 3 εβδομάδων που κατέληξε σε άρνηση εκκίνησης, αποφάσισα να αλλάξω μπουζί ΜΠΑΣ και έφταιγε αυτό. Το μπουζί είχε βραχυκυκλώσει (η σπινθήρα ήτανε στα πλάγια και όχι στην ακίδα).
Πράγματι άλλαξα και πήρε μπρος τσακμάκι. Όμως σιγά σιγά άρχισε πάλι τα χοροπηδητά και είπα να το βγάλω να δω πως θα είναι. Σήμερα ήτανε βραχνή και πήγαινα σαν ράπερ με τις στιγμιαίες διακοπές. Δεν έσβηνε, αλλά δεν πήγαινε σωστά.
Το μπουζί που φορούσε πριν ήταν το NGK - B8ES, αλλά ακολουθώντας το μανουάλι έβαλα το BR8ES (μετά είδα πως φορούσε το Β8ΕS).
Η διαφορά είδα πως είναι ένα resistor (το R στην ονομασία). Αυτό λέει πως προφυλάσσει τα ηλεκτρονικά κυκλώματα και δεν ενοχλεί τις συσκευές των γειτόνων, αλλά δεν έχει επιρροή στη μηχανή κατά τα άλλα.
Η ερώτησή μου είναι: ΑΝ έχουμε resistor στη μπουζόπιπα ΜΠΑΣ και η σπινθήρα είναι πιο αδύναμη από ότι πρέπει και μουλαριάζει το μοτόρι;
Χρειάζεται μήπως να έχουμε μπουζί χωρίς Resistor; Ή θα καεί τίποτα και θα αρπάξει φόκο ο ποπός;
Τα ιριδίου (BR8EIX) βοηθάνε στην καλύτερη καύση (και στον μεγαλύτερο χρόνο ξεκαρβουνιάσματος) ή για κάποιο λόγο δεν προτείνονται;
Μακάρι να φταίει αυτό, γιατί βλέπω την τσιμούχα που έβαλα το Μάιο να έχει ρωγμές.
Το ξέρω πως υπάρχει ανάλογο παλιό θέμα, αλλά είπα να το πιάσουμε από την αρχή...
Καλησπέρα σε όλους,
Έπειτα από αρκετές ανάποδες που με άρχισε η Μαυρούκα (είχε φύγει το καρμπιρατέρ από τη θέση του και δεν το είχα πάρει χαμπάρι) και μετά από καθησιό 3 εβδομάδων που κατέληξε σε άρνηση εκκίνησης, αποφάσισα να αλλάξω μπουζί ΜΠΑΣ και έφταιγε αυτό. Το μπουζί είχε βραχυκυκλώσει (η σπινθήρα ήτανε στα πλάγια και όχι στην ακίδα).
Πράγματι άλλαξα και πήρε μπρος τσακμάκι. Όμως σιγά σιγά άρχισε πάλι τα χοροπηδητά και είπα να το βγάλω να δω πως θα είναι. Σήμερα ήτανε βραχνή και πήγαινα σαν ράπερ με τις στιγμιαίες διακοπές. Δεν έσβηνε, αλλά δεν πήγαινε σωστά.
Το μπουζί που φορούσε πριν ήταν το NGK - B8ES, αλλά ακολουθώντας το μανουάλι έβαλα το BR8ES (μετά είδα πως φορούσε το Β8ΕS).
Η διαφορά είδα πως είναι ένα resistor (το R στην ονομασία). Αυτό λέει πως προφυλάσσει τα ηλεκτρονικά κυκλώματα και δεν ενοχλεί τις συσκευές των γειτόνων, αλλά δεν έχει επιρροή στη μηχανή κατά τα άλλα.
Η ερώτησή μου είναι: ΑΝ έχουμε resistor στη μπουζόπιπα ΜΠΑΣ και η σπινθήρα είναι πιο αδύναμη από ότι πρέπει και μουλαριάζει το μοτόρι;
Χρειάζεται μήπως να έχουμε μπουζί χωρίς Resistor; Ή θα καεί τίποτα και θα αρπάξει φόκο ο ποπός;
Τα ιριδίου (BR8EIX) βοηθάνε στην καλύτερη καύση (και στον μεγαλύτερο χρόνο ξεκαρβουνιάσματος) ή για κάποιο λόγο δεν προτείνονται;
Μακάρι να φταίει αυτό, γιατί βλέπω την τσιμούχα που έβαλα το Μάιο να έχει ρωγμές.
Το ξέρω πως υπάρχει ανάλογο παλιό θέμα, αλλά είπα να το πιάσουμε από την αρχή...