Δημοσιεύτηκε Μάιος 18, 20206 χρόνια comment_63328 Από παλαιότερο πρότζεκτ που είχα φτιάξει. Η ουσία ήταν να είναι και κλασσικό και Κάστομ μαζί. . Νομίζω όπως είχε μακρυνει περίπου 10 ποντους Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Μάιος 19, 20206 χρόνια comment_63343 Την έχω δει από κοντά και ταιριάζει ταμαμ με τη σοφιστικέ παρουσία του Ριχάρδου. Είναι γ@μ@τη..!! Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Μάιος 19, 20206 χρόνια Συγγραφέας comment_63345 11 ώρες πριν, Ο/Η Nikoss Rocket έγραψε: Κλασικό ναι , καστομ δεν θα το έλεγα Δεν είναι καστομ μια μακρυμενη μοτοσυκλετα? 15 λεπτά πριν, Ο/Η noe έγραψε: Την έχω δει από κοντά και ταιριάζει ταμαμ με τη σοφιστικέ παρουσία του Ριχάρδου. Είναι γ@μ@τη..!! Ναι γεια σου.. Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Μάιος 19, 20206 χρόνια comment_63348 Πιστευω ότι μακραίνοντας απλός ένα ψαλίδι δεν την καστομ Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Μάιος 19, 20206 χρόνια Συγγραφέας comment_63351 3 ώρες πριν, Ο/Η Nikoss Rocket έγραψε: Πιστευω ότι μακραίνοντας απλός ένα ψαλίδι δεν την καστομ Και όμως σε αυτή την φωτο που βλέπεις ολοκληρωμένη πια τη μοτοσυκλέτα, δεν έχει μακρύνει μόνο ένα ψαλίδι. Ωστόσο με χαροποιεί που το λες αυτό γιατί έχει γίνει τέτοια δουλειά που δείχνει σα να μην το πείραξε πότε κάνεις! Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Μάιος 19, 20206 χρόνια comment_63353 Σε αυτό δεν μπορώ να έχω άποψη , βέβαια δεν παύει να βλέπω μια πολύ ωραία κλασική μοτοσυκλέτα Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 22, 20205 χρόνια comment_64399 Μάκρυνε το ψαλιδι για να μπουν τα balloon tyres γιατι αλλιως δεν χωρανε, μακρυτερα αμορτισερ και ντιζα πισω φρενου. Αλλαξε και η θεση του (διαφορετικου) πισω φτερου. Ο ολος σκοπος ηταν να μεινει κλασικη και να μην ειναι custom. Σαν να εβγαινε ετσι απο εργοστασιο. Οσο για τη σοφιστικε παρουσια, με πεθανατε στα γελια. Ευχαριστω απαντες και κυριως τον Γιωργο για τη δουλεια και την υπομονη. Επεξεργάσθηκε Σεπτέμβριος 22, 20205 χρόνια από το μέλος hawklord Αναφορά
Από παλαιότερο πρότζεκτ που είχα φτιάξει. Η ουσία ήταν να είναι και κλασσικό και Κάστομ μαζί. . Νομίζω όπως είχε μακρυνει περίπου 10 ποντους