Αφου εγινα παλι κατοχος μιας bullet 500 μετα απο χρονια ειπα φετος θα εκδραμουμε με την κουκλα και να σταματησω να τραγουδαω τα ΄΄ε για μόλα ε για λέσα,οπου φυσαει ο ανεμος παω ''κλπ, καθε φορα που με περνουσε τρακτορας μετα επικαθημενου και 127 ledακια αναμμενα πανω στην P200E.Με την χαρα του καινουργιου και την σιγουρια απο τα λογια του προκατοχου''Κωστα δινεις κατι παραπανω αλλα ειναι ολα αλλαγμενα δεν χρειαζετε τιποτε το μηχανακι''πηρα και γω κανα δυο τηλ.και ειπα να παω μια βολτα εκει κατω στην πελοποννησο.Δυο μερες πριν- και αφου εχω βρει σακ βουαγιαζ χαρτη για την διαδρομη,αλλαξα και την μπαταρια στο ξυπνητηρι στο κρεβατι για να σηκωθω τρεις τα χαραματα να παω χαλαρα να πιω και τους καφεδες μου μην ζεσταθει και η καλη μου-δεν αλλαζω και τα λαδακια λεω,αντε να δω και τις βαλβιδες,αντε να δω και τις πλατινες,ωχ εδω ομως εχουμε θεμα μια και δεν εχω ρολογια κουμπασα μοιρογνωμόνια που θελω αφου δεν μπηκαν στον κοπο να βαλουν ενα σημαδακι στο βολαν για το ΑΝΣ.Τηλ.λοιπον σε φιλο,''να ερθω να το δουμε?''παιρνω το ΟΚ και η αλλη μερα μας βρισκει με τις κουπες καφε στο χερι να βγαζουμε τα λαδακια τα φιλτρα και ολα ωραια και καλα...και ενω εχουμε ριξει το φρεσκο λαδακι μεσα εχουμε βαλει και το φιλτρο και κοιταμε τις πλατινες,στο παλιο φιλτρο που στέκεται ορθιο και εχει πλεον στεγνωσει κατι φαινεται μεσα...''τι ειναι αυτα,για ρινισματα μου κανουν'' ''κατσε να βγαλουμε και το ψευτοκαπακο'',η λιμνουλα με το λαδι στην κεφαλη γεματη,''θα βγαλουμε και την βιδα με την σιτα μπροστα''...κομματακια,κομματια,κομματαρες...Ξαφνικα η Νεαπολη το Γυθειο και η Καλαματα φαινοντουσαν τοσο μακρινα...Τα κλεινουμε ολα και την βαζουμε μπροστα...δεν ακουγοταν τιποτε πατ πατ πατ πατ.Και αρχιζει ετσι η ερευνα παλι που ειχα και με την παλια για ρουλεμαν...πολλες οι κουβεντες και ο καθενας την γνωμη του...Ξερεις τι μετρημα θελη αυτο φιλε μου ποιος θα σου το κανει?-θα πνιγει στο λαδι ο στροφαλος θα πεταει λαδια πιο πολλα και απο την vespa σου-θες μπιστονι με φαρδυ ελατηριο-χαλαει το ζυγισμα θα εχεις κραδασμους-κλπ κλπ.Τελικα με την προτροπη του φιλου πηραμε απο Hitchcock κομβιο με ρουλεμαν καθως και ενισχυμενες αντλιες λαδιου τα περασαμε και αυτη την στιγμη η καλη μου γουργουριζει παλι!!Ρωτωντας εμαθα πως εχει γινει κατι σαν ιωση αυτο με τις μπιελες χωρις λογο, μια και ο ενας πηγαινε στην κινηση συνεχεια ΟΚ,ο αλλος ομως στην επαρχια,ο αλλος την ετρεχε,ο αλλος ομως πηγαινε κουτσα κουτσα,τι να πω...Αντε και καλες διακοπες παιδια!!
Αφου εγινα παλι κατοχος μιας bullet 500 μετα απο χρονια ειπα φετος θα εκδραμουμε με την κουκλα και να σταματησω να τραγουδαω τα ΄΄ε για μόλα ε για λέσα,οπου φυσαει ο ανεμος παω ''κλπ, καθε φορα που με περνουσε τρακτορας μετα επικαθημενου και 127 ledακια αναμμενα πανω στην P200E.Με την χαρα του καινουργιου και την σιγουρια απο τα λογια του προκατοχου''Κωστα δινεις κατι παραπανω αλλα ειναι ολα αλλαγμενα δεν χρειαζετε τιποτε το μηχανακι''πηρα και γω κανα δυο τηλ.και ειπα να παω μια βολτα εκει κατω στην πελοποννησο.Δυο μερες πριν- και αφου εχω βρει σακ βουαγιαζ χαρτη για την διαδρομη,αλλαξα και την μπαταρια στο ξυπνητηρι στο κρεβατι για να σηκωθω τρεις τα χαραματα να παω χαλαρα να πιω και τους καφεδες μου μην ζεσταθει και η καλη μου-δεν αλλαζω και τα λαδακια λεω,αντε να δω και τις βαλβιδες,αντε να δω και τις πλατινες,ωχ εδω ομως εχουμε θεμα μια και δεν εχω ρολογια κουμπασα μοιρογνωμόνια που θελω αφου δεν μπηκαν στον κοπο να βαλουν ενα σημαδακι στο βολαν για το ΑΝΣ.Τηλ.λοιπον σε φιλο,''να ερθω να το δουμε?''παιρνω το ΟΚ και η αλλη μερα μας βρισκει με τις κουπες καφε στο χερι να βγαζουμε τα λαδακια τα φιλτρα και ολα ωραια και καλα...και ενω εχουμε ριξει το φρεσκο λαδακι μεσα εχουμε βαλει και το φιλτρο και κοιταμε τις πλατινες,στο παλιο φιλτρο που στέκεται ορθιο και εχει πλεον στεγνωσει κατι φαινεται μεσα...''τι ειναι αυτα,για ρινισματα μου κανουν'' ''κατσε να βγαλουμε και το ψευτοκαπακο'',η λιμνουλα με το λαδι στην κεφαλη γεματη,''θα βγαλουμε και την βιδα με την σιτα μπροστα''...κομματακια,κομματια,κομματαρες...Ξαφνικα η Νεαπολη το Γυθειο και η Καλαματα φαινοντουσαν τοσο μακρινα...Τα κλεινουμε ολα και την βαζουμε μπροστα...δεν ακουγοταν τιποτε πατ πατ πατ πατ.Και αρχιζει ετσι η ερευνα παλι που ειχα και με την παλια για ρουλεμαν...πολλες οι κουβεντες και ο καθενας την γνωμη του...Ξερεις τι μετρημα θελη αυτο φιλε μου ποιος θα σου το κανει?-θα πνιγει στο λαδι ο στροφαλος θα πεταει λαδια πιο πολλα και απο την vespa σου-θες μπιστονι με φαρδυ ελατηριο-χαλαει το ζυγισμα θα εχεις κραδασμους-κλπ κλπ.Τελικα με την προτροπη του φιλου πηραμε απο Hitchcock κομβιο με ρουλεμαν καθως και ενισχυμενες αντλιες λαδιου τα περασαμε και αυτη την στιγμη η καλη μου γουργουριζει παλι!!Ρωτωντας εμαθα πως εχει γινει κατι σαν ιωση αυτο με τις μπιελες χωρις λογο, μια και ο ενας πηγαινε στην κινηση συνεχεια ΟΚ,ο αλλος ομως στην επαρχια,ο αλλος την ετρεχε,ο αλλος ομως πηγαινε κουτσα κουτσα,τι να πω...Αντε και καλες διακοπες παιδια!!