Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Καλοκαιρινες διακοπες με bullet 500... ρουλεμανάτη

Δημοσιεύτηκε

Αφου εγινα παλι κατοχος μιας bullet 500 μετα απο χρονια ειπα φετος θα εκδραμουμε με την κουκλα και να σταματησω να τραγουδαω τα ΄΄ε για μόλα ε για λέσα,οπου φυσαει ο ανεμος παω ''κλπ, καθε φορα που με περνουσε τρακτορας μετα επικαθημενου και 127 ledακια αναμμενα πανω στην P200E.Με την χαρα του καινουργιου και την σιγουρια απο τα λογια του προκατοχου''Κωστα δινεις κατι παραπανω αλλα ειναι ολα αλλαγμενα δεν χρειαζετε τιποτε το μηχανακι''πηρα και γω κανα δυο τηλ.και ειπα να παω μια βολτα εκει κατω στην πελοποννησο.Δυο μερες πριν- και αφου εχω βρει σακ βουαγιαζ χαρτη για την διαδρομη,αλλαξα και την μπαταρια στο ξυπνητηρι στο κρεβατι για να σηκωθω τρεις τα χαραματα να παω χαλαρα να πιω και τους καφεδες μου μην ζεσταθει και η καλη μου-δεν αλλαζω και τα λαδακια λεω,αντε να δω και τις βαλβιδες,αντε να δω και τις πλατινες,ωχ εδω ομως εχουμε θεμα μια και δεν εχω ρολογια κουμπασα μοιρογνωμόνια που θελω αφου δεν μπηκαν στον κοπο να βαλουν ενα σημαδακι στο βολαν για το ΑΝΣ.Τηλ.λοιπον σε φιλο,''να ερθω να το δουμε?''παιρνω το ΟΚ και η αλλη μερα μας βρισκει με τις κουπες καφε στο χερι να βγαζουμε τα λαδακια τα φιλτρα και ολα ωραια και καλα...και ενω εχουμε ριξει το φρεσκο λαδακι μεσα εχουμε βαλει και το φιλτρο και κοιταμε τις πλατινες,στο παλιο φιλτρο που στέκεται ορθιο και εχει πλεον στεγνωσει κατι φαινεται μεσα...''τι ειναι αυτα,για ρινισματα μου κανουν'' ''κατσε να βγαλουμε και το ψευτοκαπακο'',η λιμνουλα με το λαδι στην κεφαλη γεματη,''θα βγαλουμε και την βιδα με την σιτα μπροστα''...κομματακια,κομματια,κομματαρες...Ξαφνικα η Νεαπολη το Γυθειο και η Καλαματα φαινοντουσαν τοσο μακρινα...Τα κλεινουμε ολα και την βαζουμε μπροστα...δεν ακουγοταν τιποτε πατ πατ πατ πατ.Και αρχιζει ετσι η ερευνα παλι που ειχα και με την παλια για ρουλεμαν...πολλες οι κουβεντες και ο καθενας την γνωμη του...Ξερεις τι μετρημα θελη αυτο φιλε μου ποιος θα σου το κανει?-θα πνιγει στο λαδι ο στροφαλος θα πεταει λαδια πιο πολλα και απο την vespa σου-θες μπιστονι με φαρδυ ελατηριο-χαλαει το ζυγισμα θα εχεις κραδασμους-κλπ κλπ.Τελικα με την προτροπη του φιλου πηραμε απο Hitchcock κομβιο με ρουλεμαν καθως και ενισχυμενες αντλιες λαδιου τα περασαμε και αυτη την στιγμη η καλη μου γουργουριζει παλι!!Ρωτωντας εμαθα πως εχει γινει κατι σαν ιωση αυτο με τις μπιελες χωρις λογο, μια και ο ενας πηγαινε στην κινηση συνεχεια ΟΚ,ο αλλος ομως στην επαρχια,ο αλλος την ετρεχε,ο αλλος ομως πηγαινε κουτσα κουτσα,τι να πω...Αντε και καλες διακοπες παιδια!!

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε

Σου εύχομαι πολλές, πάρα πολλές, δεκάδες χιλιόμετρα απροβλημάτιστα  Κώστα.

Μιας και τα είπαμε από κοντά και για την ιστορία, ο Κώστας αναβάθμισε την Bullet του με τα εξής βασικά ανταλλακτικά.

1. Κομβίο, ρουλεμάν και δακτυλίδι μπιέλας από Χίτσκοκ έτοιμα μετρημένα,

RE13-ALT.jpg

το μόνο που έχει να κάνει το μηχανουργείο είναι να ξεπρεσάρει από τη μπιέλα το παλιό δακτυλίδι όπου εδράζονταν το λευκό μέταλλο και να πρεσάρει το νέο δακτυλίδι που πλέον πάνω του θα κυλάει το ρουλεμάν.

 

2. αντλίες ζεύγος υψηλής ροής 50% επίσης από Χίτσκοκ

200100-1200.jpg

 

Πρώτες εντυπώσεις είναι αισιόδοξες, τα υπόλοιπα αναμένουμε να μας τα περιγράψει ο Κώστας με το πέρασμα του χρόνου και των γλυκών ρολαριστών πλέον χιλιομέτρων της κούκλας του.

Προσωπικά και για πιο σιγουριά θα τοποθετούσα και ελατήριο λαδιού εξπάντερ στο πιστόνι μιας και με τις μικρότερες πιέσεις του ρουλεμάν ο στροφαλοθάλαμος θα είναι πλούσιος σε λάδι. Μάλλον σε αυτό το σημείο βοηθάει η αντλία υψηλής ροής.

'Οταν κάποια στιγμή ανοίξεις τη τάπα του στροφαλαθαλόμου πες μας πόσο λάδι στράγγιξες, φυσιολογικά θα είναι πολύ λίγο, ίσα που σκεπάζει τον πάτο φλιτζανιού καφέ.

Ευχαριστούμε που μοιράζεσαι τις εμπειρίες σου μαζί μας..:geia:  

 

Υ.Γ. Θεωρώντας πολύ σημαντικό το θέμα το καρφιτσώνω για εύκολη εύρεση και προσθέτω στον τίτλο.

 

Δημοσιεύτηκε

Μακάρι να πάνε όλα καλά , όντως έχεις δίκαιο για την ίωση που έχει πίεση με τα ρινίσματα τις μπιελες και το φάγωμα που κάνουν 

  • 2 months later...
Δημοσιεύτηκε
Την 13/8/2019 at 12:34 ΠΜ, Ο/Η Kostas68 έγραψε:

Τελικα με την προτροπη του φιλου πηραμε απο Hitchcock κομβιο με ρουλεμαν καθως και ενισχυμενες αντλιες λαδιου τα περασαμε και αυτη την στιγμη η καλη μου γουργουριζει παλι!!

 

Αναμένουμε εντυπώσεις και τη συνέχεια του εγχειρήματος.

Δημοσιεύτηκε

Η μοτοσυκλέτα πλέον ανήκει στον Κώστα Χαραλαμπόπουλο η οποία είναι η έκτη Ενφιλντ στα χέρια του.Είναι μια χαρά και την απολαμβάνει!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.