Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 15, 20178 χρόνια comment_54126 Καλοριιιιιζικη...καλα χλμ.και παντα γερη και απολαυστικη!! Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 15, 20178 χρόνια Συγγραφέας comment_54127 Επιλεξαμε λοιπον αντι να μας τα παρει η αντιπροσωπεια να κανουμε εμεις το service..Καλο της ταξιδι..! Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 15, 20178 χρόνια Συγγραφέας comment_54128 Κι επιτελους...εφτασε! Επεξεργάσθηκε Νοέμβριος 15, 20178 χρόνια από το μέλος Αντωνης Σταθακης Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 15, 20178 χρόνια Συγγραφέας comment_54129 Τι ομορφο συναισθημα να εχεις δυο στο γκαραζ... Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 15, 20178 χρόνια Συγγραφέας comment_54130 Ηρθε ομως η ωρα να φυγουν τα περιττα απο πανω της..και να πλυθει με χημικο και πλυστικο. Κοιτα μαυριλα κατω...χα χα! Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 15, 20178 χρόνια Συγγραφέας comment_54132 Ενα απο τα μαζεματα που χρειαζοταν ηταν σφιξημο στο τιμονι και φυσικα καθαρισμα μπροστα ταμπουρου. Βημα βημα λοιπον ξεκινησαμε.. Οτι εβγαινε καθαριζοταν...γυαλιζοταν και ξανα εμπαινα φυσικα στην θεση του,δουλευοντας σωστα. Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 15, 20178 χρόνια Συγγραφέας comment_54134 Kαλοτάξιδη και πάντα όρθιος Αντώνη Reeeeeeee... του Θαναση ειναι!!! Εγω απλα βαζω τις φωτο. Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 15, 20178 χρόνια Συγγραφέας comment_54135 Μεχρι και η ντιζα του φρενου περνουσε απο λαθος σημειο κι επιτελους μπηκε στην θεση της ωστε να δουλευει γλυκα. Ετοιμο σχεδον λοιπον το μπροστα μερος.. Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 15, 20178 χρόνια Συγγραφέας comment_54136 Επομενη μερα...λαδια,βαλβολινη και ATF.Φυσικα και γυαλισμα μιας και ηταν στο χερι τα κομματια. Τα βγαλαμε ολα ωστε να τσεκαρουμε και τι γινετε μεσα της.Αλλα ο George Farmer που ηταν ο πρωην κατοχος μπορω να πω οτι την ειχε σε τελεια κατασταση.Μπραβο Θαναση..πολυ καλη αγορα! Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 15, 20178 χρόνια Συγγραφέας comment_54138 Τσεκ ροτορας-στατωρας και φυσικα αλυσιδα και δισκους.Ολα τελεια.!!Μεχρι και τον μαγνιτη στο φιλτρο λαδιου ειχε σαν αξεσουαρ μεσα στην μπανανα. Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 15, 20178 χρόνια Συγγραφέας comment_54140 Εεε ναι..υπαρχει διαφορα! Υπηρχε δηλαδη... Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 15, 20178 χρόνια Συγγραφέας comment_54141 Λαδακι νεο στις μπουκαλες... Και φυσικα γυαλισμα οπως και αυτο το κοσμημα τιμονοπλακας που τοοοοοοσο γουσταρω!! Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 15, 20178 χρόνια Συγγραφέας comment_54142 Σιγα μην γλυταναμε τα ηλεκτρολογικα που δεν τα κατεχω και πολυ αλλα με βοηθεια του Μιχαλου...κατι καναμε! Διακοπτης φωτων ετοιμος. Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 15, 20178 χρόνια Συγγραφέας comment_54143 Επομενη μερα..βολτα στην εξοχη περιπου 30χλμ. Φτου φτου... Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 15, 20178 χρόνια Συγγραφέας comment_54144 Αφαιρεση pav system με ταπα στον λαιμο της εξατμισης και βουλωμα στο καρμπυρατερ για να μην περνει αερα στον θαλαμο καυσης. Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 15, 20178 χρόνια Συγγραφέας comment_54145 Παμε στην πισο ροδα σιγα σιγα...καθαρισμα πισο ταμπουρου,γυαλισμα κεντρου μα φυσικα προσθεσαμε και το ενα ελατηριο σιαγωνας που ηταν κομμενο.Παραφινελαιο και στην αλυσιδα και μετα ψεκασμα με wd40. Καθαρες δουλειες... Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 15, 20178 χρόνια Συγγραφέας comment_54146 Φυσικα ακολουθει καθαρισμα καρμπυρατερ,αλλαγη κολλαρου με καινουριο και καθαρισμα φιλτρο αερα. Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 15, 20178 χρόνια Συγγραφέας comment_54147 Μερεμετακια... Φτιαξιμο ταμπελας στο φτερο με λαστιχενιες ροδελιτσες καθως ετριζε. Αλλαγη ενος ελατηριου σελας καθως ηταν κομμενο και πριν μπει το καλυμα της σελας βαλαμε ενα κομματι λαστιχοφυλου για πιο ανεση... Πολυυυυυυυ ανεση σου λεω τωρα!Χα χα... Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 15, 20178 χρόνια Συγγραφέας comment_54148 Τωρα λοιπον...ειμαστε σε ενα ομορφο σιγα σιγα αποτελεσμα.Μενει το ξεκαρβουνιασμα το οποιο θα ξεκινησει σε μια εβδομαδα.Εχει παθει σοκ με ολα αυτα και της αφηνω λιγο χωρο... Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 16, 20178 χρόνια comment_54156 Τωρα .Μενει το ξεκαρβουνιασμα το οποιο θα ξεκινησει σε μια εβδομαδα.Εχει παθει σοκ με ολα αυτα και της αφηνω λιγο χωρο... Είσαι απίστευτος! Σιγά Και δεν έκανες ξεκαρβουνιασμα Αφού δεν μπορείς σε πιάνουν τα στερητικα σου Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 16, 20178 χρόνια comment_54157 Καλα εισαι απιστευτος...!!! ...μοναδικος...!!! Συνεχησε εστι να μας ανεβαζεις τη λιμπιντο...!!! Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 16, 20178 χρόνια comment_54160 Τωρα λοιπον...ειμαστε σε ενα ομορφο σιγα σιγα αποτελεσμα.Μενει το ξεκαρβουνιασμα το οποιο θα ξεκινησει σε μια εβδομαδα.Εχει παθει σοκ με ολα αυτα και της αφηνω λιγο χωρο... μπράβο Αντώνη! ... ούτε ο Χίτσκοκ δεν θα φτιάχνει έτσι! ... στείλτου καμιά φωτό να σε κάνει αντιπρόσωπο Χανίων! Καλορίζικη Θανάση! είναι σούπερ! Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 16, 20178 χρόνια comment_54161 Αντώνη ποία αλοιφή χρησιμοποιείς για το γυάλισμα? μπράβο Αντώνη! ... ούτε ο Χίτσκοκ δεν θα φτιάχνει έτσι! ... στείλτου καμιά φωτό να σε κάνει αντιπρόσωπο Χανίων! Καλορίζικη Θανάση! είναι σούπερ! ...εγώ προτείνω να τον κάνουμε αντιπρόσωπο Ελλάδος... Αναφορά
Καλοριιιιιζικη...καλα χλμ.και παντα γερη και απολαυστικη!!