Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Royal enfield 50's ΑΛΠΙΚΟΣ ΤΡΙΤΩΝ

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Αλοιφη Glanol αλλα και Autosol ιδια δουλεια κανει.Μονο χαρτι κουζινας με το χερι τριψιμο και οποτε μαυριζει αλλο.Για να καθαρισεις ολα τα αλουμινια ενος enfield θες περιπου μισο ρολο χαρτι.Εχω γυαλισει και με βουρτσα και για να κανεις σωστη δουλεια θες 3 βουρτσες γιατι μαυριζουν κι απλα πας βολτα την μαυριλα.Ασε που με το χερι κανεις πιο ομορφο τελικο αποτελεσμα.

Δημοσιεύτηκε
 

Εχω γυαλισει και με βουρτσα και για να κανεις σωστη δουλεια θες 3 βουρτσες γιατι μαυριζουν κι απλα πας βολτα την μαυριλα.

 

Έχω γυαλίσει και ξαναγυαλίσει αρκετά μέρη μοτοσικλετών, μικρά ή μεγάλα, αλουμινένια ή νίκελ. Βούρτσα ακόμα δεν έχω αλλάξει. Έχω φάει το μισό σαπούνι. Αυτό που κάνω όταν η μαυρίλα στουμπώνει την βούρτσα είναι να εφαρμόζω πάνω της για λίγο μια συρματόβουρτσα ενώ περιστρέφεται. Με αυτό τον τρόπο καθαρίζει και συνεχίζω το γυάλισμα. Επίσης το σαπούνι θέλει μέτρο πάνω στην βούρτσα για να μη στομώνει, τεχνική που τη βρίσκεις με τη χρήση.

Εκεί που μειονεκτεί η βούρτσα είναι πως για καλό και σωστό αποτέλεσμα πρέπει το υπό επεξεργασία αντικείμενο να το έχεις στο χέρι. Βούρτσα περιστρεφόμενη σε τροχό ή δράπανο σταθερό όπου εσύ απλά πιέζεις το αντικείμενο πάνω της. Πολύ βρώμικη εργασία, φορέστε παλιά ρούχα και μάσκα στο πρόσωπο.

 

Βλέποντας την δουλειά του Αντώνη με  την χαρτοπετσέτα (άRE Στέφανεεεεε) είναι εντυπωσιακή, δεν την έχω δοκιμάσει ποτέ και θα το κάνω  κάποια στιγμή.

  • 2 εβδομάδες πριν...
Δημοσιεύτηκε
 

Επιλεξαμε λοιπον αντι να μας τα παρει η αντιπροσωπεια να κανουμε εμεις το service..

 

 

sinteknos_small.jpg

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Σημερα λοιπον ηρθε η ωρα να της φορεσουμε τα 50's hagon αμορτισερ διπλου ελατηριου.Θα γινει κουκλα...

 

 

20171129_145414.jpg

 

Τα δικα της σαν συμπεριφορα δεν ηταν κακη ΑΛΛΑ σιγουρα τωρα θα ειναι καλυτερη..

 

20171129_145311.jpg

 

20171129_152116.jpg

 

20171129_150642.jpg

 

Καλοριζικα Αλπικεεεεε...καλα χλμ.

 

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Αυτα που μπηκαν στου Θαναση ειναι τα καλυτερα που βγαζει η hagon.Ειναι διπλου ελατηριου τυπου Amstrong και ο Χιτσκοκ τα πουλουσε 352 λιρες χωρις φορους και μεταφορικα.Αρα πανω απο 500ευρω...

Τωρα δεν τα εχει διαθεσιμα ουτε τα εχω βρει στο ebay ή καπου αλλου.Τα εχει μονο σε 29cm.

Αν ψαχνεις για αμορτισερ βαλε τα απλα hagon που στοιχιζουν γυρο στα 200ευρω και ειναι και φοβερα.Εγω στο δικο μου δεν ηθελα τα hagon καθαρα για αισθητικους λογους και γι'αυτο αγορασα τα Yss μα μια χαρα ειναι!

 

Nα δες τα...

 

Screenshot_20171129-204600.png

 

Screenshot_20171129-204647.png

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Κι ο λογος που αυτα επρεπε να μπουν στου Θαναση το μηχανακι ηταν αυτος.

 

R9n2tfd.jpg

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
 

Αντώνη πες μας λεπτομέριες για τα αμορτισερ ! γιατί είμαι γενικά στο ψάξιμο... 

Αν τα δικα σου δεν εχουν θεμα μην τα αλλαξεις.Αν ομως δεν δουλευουν πες του Θαναση να σου πουλησει τα παλια του που ειναι σε πολυ καλη κατασταση.(Προτεινω εεεε....δεν θελω να ειμαι μεσαζοντας ουτε να παρεξηγηθω).

Απλα ειναι αμαρτια να φυλαχτουν τα πρωην του..δουλευουν αψογα!Αν δεν τα θελει βεβαια και φυσικα εφοσον δεν ψαχνεις κατι καλυτερο απο το εργοστασιακο.Αν θες καλυτερο απο αυτ,παρε hagon και γνωμη μου αυτα που εχει του ellifain το electra πανω.

Δημοσιεύτηκε

Δεν πουλάω τίποτα:mad2:

Γιώργο  ευκαιρία να έρθεις στο στέκι μας και να έρθεις να τα πάρεις δώρο φυσικά..Απλά να έρθουν Αθήνα πρώτα...

@Αντωνης Σταθακης σε Ευχαριστώ για όλα:santa-pops-out-chimney-1:

Δημοσιεύτηκε

ευχαριστώ για την προσφορά! και από τους 2! νομίζω ότι δουλεύουν τα μαμίσια, το βασικό είναι ότι ψάχνω να τα αναβαθμίσω

 αλλά προσπαθώ να το κάνω κ οικονομικά... 

και έτσι έχω σκεφτεί ότι ίσως κάποια στιγμή ρισκάρω να δοκιμάσω αυτά

 

http://www.njbshocks.co.uk/#road 

 

τα οποία κάποια στιγμή ο Ανδρέας από REOC τα ανέφερε (τα είδε σε διαφήμιση περιοδικού (Αγγλίας)) και το έψαξα και μου είπαν από την 

εταιρία ότι τα βάζουν σε enfield με "ικανοποιητική" βελτίωση... κόστος με έξοδα αποστολής 104 και 114 λίρες χωρίς και με τα καλύμματα.  

Αν είναι σε ποιότητα κ απόδοση ανάμεσα στα hagon και τα μαμίσια  ίσως να αξίζουν την δοκιμή.

 

Κ όπως αναφέρει και ο χιτσκοκ κάπου, ίσως να επέλεγα τα 290mm γιατί χαμηλώνουν λίγο την σέλα και ενδεχομενως και το look της μηχανής 

(10mm κάνουν τόση διαφορά ???)

 

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Oldtimer.gif

 

Παρε τα μεσσαια hagon της φωτο γυρο στα 200 ευρω απο Ελλαδα.Στο ebay ισως τα βρεις φθηνοτερα.Τα τερμα δεξια ειναι σαν του Εllifain που σου ελεγα αλλα κανουν γυρο στα 300.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Για δες στον Χιτσκοκ...μονο 130λιρες.

 

http://www.royalenfieldspares.com/accessory-shop/Rear-Shock-Absorbers-Open-Springs/48685C

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Θες 29αρια...οριστε...!

 

http://www.royalenfieldspares.com/accessory-shop/Rear-Shock-Absorbers-Open-Springs/48685

 

Νομιζω αξιζουν το 50αρικο πιο ακριβα.

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Δημοσιεύτηκε
 

Θες 29αρια...οριστε...!

 

http://www.royalenfieldspares.com/accessory-shop/Rear-Shock-Absorbers-Open-Springs/48685

 

Νομιζω αξιζουν το 50αρικο πιο ακριβα.

Δίκιο έχεις, όταν θα έρθει η ώρα πρέπει να το σκεφτώ καλά. Σαν εμφάνιση βέβαια προτιμώ να είναι με κάλυμμα (τα). Πιο κλασικό....

Δημοσιεύτηκε
 

και έτσι έχω σκεφτεί ότι ίσως κάποια στιγμή ρισκάρω να δοκιμάσω αυτά

 

http://www.njbshocks.co.uk/#road 

 

Γιώργο έχω βάλει παρόμοια, δεν θυμάμαι αν ήταν ίδια μάρκα, τα πήρα περίπου 100€ από αγγλικό eBay. 

Mόνο εμφανισιακά μοιάζουν με τα Hagon και τα κρίνω αν όχι χειρότερα ίδιας ποιότητας με τα μαμίσια.

Δημοσιεύτηκε

Νάτα τα βρήκα, τα είχα πάρει 32cm για την 350άρα και τελικά κάθισαν καλύτερα στην 500άρα..

 

P1050168_small.jpg  P1050136_small.jpg

 

Δεν τα προτείνω κι λόγω ότι αυτά που μας έδειξες στο site είναι στην ίδια τιμή, πιθανόν είναι ίδια με αυτά που είχα πάρει κι εγώ.

Hagon να τα ευχαριστηθείς ή περιμένουμε λίγους μήνες τις εντυπώσεις του Αντώνη για τα YSS.

Δημοσιεύτηκε

Εγω δεν καταλαβα ακομα τι σας ενοχλουν τα μανισια...

...απο οσο θυμαμε μια χαρα αποσβεναν τα παντα σε ολες της συνθηκες...

Δε μηλω για τους αισθητικους λογους που και αυτο ακομα ειναι υποκειμενικο.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
 

Εγω δεν καταλαβα ακομα τι σας ενοχλουν τα μανισια...

...απο οσο θυμαμε μια χαρα αποσβεναν τα παντα σε ολες της συνθηκες...

Δε μηλω για τους αισθητικους λογους που και αυτο ακομα ειναι υποκειμενικο.

Αν ποτε κανεις βολτα ενα enfield με αλλα αμορτισερ θα σου λυθει η απορια.

 

Αλλα που να το βρεις...:tongue:

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Στα 150 ευρω εγω θα επαιρνα αυτα..

 

https://www.e-moto.gr/el/320_0_σετ-αμορτισέρ-yss-yamaha-xv-250-virago-30cm.htm

 

Αλλα εγω ηθελα hybrid και γι'αυτο μου στοιχισαν πανω απο 200ευρα.

Δημοσιεύτηκε
 

Νάτα τα βρήκα, τα είχα πάρει 32cm για την 350άρα και τελικά κάθισαν καλύτερα στην 500άρα..

 

P1050168_small.jpg  P1050136_small.jpg

 

Δεν τα προτείνω κι λόγω ότι αυτά που μας έδειξες στο site είναι στην ίδια τιμή, πιθανόν είναι ίδια με αυτά που είχα πάρει κι εγώ.

Hagon να τα ευχαριστηθείς ή περιμένουμε λίγους μήνες τις εντυπώσεις του Αντώνη για τα YSS.

Ναι το ότι είναι στην ίδια τιμή προβληματίζει ότι μπορεί τελικά να είναι ινδικά Ταϊβάν κλπ. Αλλά το προφίλ της εταιρείας και ότι δεν τα πουλάει μέσω eBay μου έδωσαν ελπίδες... Ίσως να τους ρωτούσα ευθέως.... 

Δημοσιεύτηκε
 

Στα 150 ευρω εγω θα επαιρνα αυτα..

 

https://www.e-moto.gr/el/320_0_σετ-αμορτισέρ-yss-yamaha-xv-250-virago-30cm.htm

 

Αλλα εγω ηθελα hybrid και γι'αυτο μου στοιχισαν πανω απο 200ευρα.

Να υπάρχουν καλύμματα για αυτά αποκλείεται έτσι?

  • 2 εβδομάδες πριν...
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Αλλαζουμε δισκους...μιας και πατιναρε οοοοποτε ηθελε,βγαζουμε τους τεσσερης και βαζουμε τους 5 φιμπερενιους για καλυτερη ψυξη.

 

 

20171211_163215.jpg

 

Εεεε ειχαν ψιλο-χοντρο αρπαξει οι παλιοι.

 

 

20171211_165145.jpg

 

20171211_170347.jpg

 

Αυριο θα ειναι ετοιμο γιατι νομιζα οτι ειχε 5 και μου λειφτηκε ενας μεταλλικος τον οποιο θα παραλαβω αυριο.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Εχθες παρελαβα τον μεταλλικο δισκο..

Οποτε μπηκαν ολα στην θεση τους.

 

20171215_142425.jpg

 

Ρυθμιστηκαν καθως εχουν αλλο πατημα αυτοι οι δισκοι ωστε να δουλευει σωστα η καμπανα.

 

20171216_121331.jpg

 

Κι ολα πλεων δουλευουν τελεια.:xara:

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.