Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 15, 20178 χρόνια comment_54126 Καλοριιιιιζικη...καλα χλμ.και παντα γερη και απολαυστικη!! Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 16, 20178 χρόνια Συγγραφέας comment_54163 Αλοιφη Glanol αλλα και Autosol ιδια δουλεια κανει.Μονο χαρτι κουζινας με το χερι τριψιμο και οποτε μαυριζει αλλο.Για να καθαρισεις ολα τα αλουμινια ενος enfield θες περιπου μισο ρολο χαρτι.Εχω γυαλισει και με βουρτσα και για να κανεις σωστη δουλεια θες 3 βουρτσες γιατι μαυριζουν κι απλα πας βολτα την μαυριλα.Ασε που με το χερι κανεις πιο ομορφο τελικο αποτελεσμα. Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 16, 20178 χρόνια comment_54164 Εχω γυαλισει και με βουρτσα και για να κανεις σωστη δουλεια θες 3 βουρτσες γιατι μαυριζουν κι απλα πας βολτα την μαυριλα. Έχω γυαλίσει και ξαναγυαλίσει αρκετά μέρη μοτοσικλετών, μικρά ή μεγάλα, αλουμινένια ή νίκελ. Βούρτσα ακόμα δεν έχω αλλάξει. Έχω φάει το μισό σαπούνι. Αυτό που κάνω όταν η μαυρίλα στουμπώνει την βούρτσα είναι να εφαρμόζω πάνω της για λίγο μια συρματόβουρτσα ενώ περιστρέφεται. Με αυτό τον τρόπο καθαρίζει και συνεχίζω το γυάλισμα. Επίσης το σαπούνι θέλει μέτρο πάνω στην βούρτσα για να μη στομώνει, τεχνική που τη βρίσκεις με τη χρήση. Εκεί που μειονεκτεί η βούρτσα είναι πως για καλό και σωστό αποτέλεσμα πρέπει το υπό επεξεργασία αντικείμενο να το έχεις στο χέρι. Βούρτσα περιστρεφόμενη σε τροχό ή δράπανο σταθερό όπου εσύ απλά πιέζεις το αντικείμενο πάνω της. Πολύ βρώμικη εργασία, φορέστε παλιά ρούχα και μάσκα στο πρόσωπο. Βλέποντας την δουλειά του Αντώνη με την χαρτοπετσέτα (άRE Στέφανεεεεε) είναι εντυπωσιακή, δεν την έχω δοκιμάσει ποτέ και θα το κάνω κάποια στιγμή. Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 25, 20178 χρόνια comment_54254 Επιλεξαμε λοιπον αντι να μας τα παρει η αντιπροσωπεια να κανουμε εμεις το service.. Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 29, 20178 χρόνια Συγγραφέας comment_54267 Σημερα λοιπον ηρθε η ωρα να της φορεσουμε τα 50's hagon αμορτισερ διπλου ελατηριου.Θα γινει κουκλα... Τα δικα της σαν συμπεριφορα δεν ηταν κακη ΑΛΛΑ σιγουρα τωρα θα ειναι καλυτερη.. Καλοριζικα Αλπικεεεεε...καλα χλμ. Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 29, 20178 χρόνια comment_54275 Αντώνη πες μας λεπτομέριες για τα αμορτισερ ! γιατί είμαι γενικά στο ψάξιμο... Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 29, 20178 χρόνια Συγγραφέας comment_54277 Αυτα που μπηκαν στου Θαναση ειναι τα καλυτερα που βγαζει η hagon.Ειναι διπλου ελατηριου τυπου Amstrong και ο Χιτσκοκ τα πουλουσε 352 λιρες χωρις φορους και μεταφορικα.Αρα πανω απο 500ευρω... Τωρα δεν τα εχει διαθεσιμα ουτε τα εχω βρει στο ebay ή καπου αλλου.Τα εχει μονο σε 29cm. Αν ψαχνεις για αμορτισερ βαλε τα απλα hagon που στοιχιζουν γυρο στα 200ευρω και ειναι και φοβερα.Εγω στο δικο μου δεν ηθελα τα hagon καθαρα για αισθητικους λογους και γι'αυτο αγορασα τα Yss μα μια χαρα ειναι! Nα δες τα... Επεξεργάσθηκε Νοέμβριος 29, 20178 χρόνια από το μέλος Αντωνης Σταθακης Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 29, 20178 χρόνια Συγγραφέας comment_54278 Κι ο λογος που αυτα επρεπε να μπουν στου Θαναση το μηχανακι ηταν αυτος. Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 29, 20178 χρόνια Συγγραφέας comment_54279 Αντώνη πες μας λεπτομέριες για τα αμορτισερ ! γιατί είμαι γενικά στο ψάξιμο... Αν τα δικα σου δεν εχουν θεμα μην τα αλλαξεις.Αν ομως δεν δουλευουν πες του Θαναση να σου πουλησει τα παλια του που ειναι σε πολυ καλη κατασταση.(Προτεινω εεεε....δεν θελω να ειμαι μεσαζοντας ουτε να παρεξηγηθω). Απλα ειναι αμαρτια να φυλαχτουν τα πρωην του..δουλευουν αψογα!Αν δεν τα θελει βεβαια και φυσικα εφοσον δεν ψαχνεις κατι καλυτερο απο το εργοστασιακο.Αν θες καλυτερο απο αυτ,παρε hagon και γνωμη μου αυτα που εχει του ellifain το electra πανω. Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 29, 20178 χρόνια comment_54280 Δεν πουλάω τίποτα Γιώργο ευκαιρία να έρθεις στο στέκι μας και να έρθεις να τα πάρεις δώρο φυσικά..Απλά να έρθουν Αθήνα πρώτα... @Αντωνης Σταθακης σε Ευχαριστώ για όλα Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 29, 20178 χρόνια comment_54283 ευχαριστώ για την προσφορά! και από τους 2! νομίζω ότι δουλεύουν τα μαμίσια, το βασικό είναι ότι ψάχνω να τα αναβαθμίσω αλλά προσπαθώ να το κάνω κ οικονομικά... και έτσι έχω σκεφτεί ότι ίσως κάποια στιγμή ρισκάρω να δοκιμάσω αυτά http://www.njbshocks.co.uk/#road τα οποία κάποια στιγμή ο Ανδρέας από REOC τα ανέφερε (τα είδε σε διαφήμιση περιοδικού (Αγγλίας)) και το έψαξα και μου είπαν από την εταιρία ότι τα βάζουν σε enfield με "ικανοποιητική" βελτίωση... κόστος με έξοδα αποστολής 104 και 114 λίρες χωρίς και με τα καλύμματα. Αν είναι σε ποιότητα κ απόδοση ανάμεσα στα hagon και τα μαμίσια ίσως να αξίζουν την δοκιμή. Κ όπως αναφέρει και ο χιτσκοκ κάπου, ίσως να επέλεγα τα 290mm γιατί χαμηλώνουν λίγο την σέλα και ενδεχομενως και το look της μηχανής (10mm κάνουν τόση διαφορά ???) Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 29, 20178 χρόνια Συγγραφέας comment_54287 Παρε τα μεσσαια hagon της φωτο γυρο στα 200 ευρω απο Ελλαδα.Στο ebay ισως τα βρεις φθηνοτερα.Τα τερμα δεξια ειναι σαν του Εllifain που σου ελεγα αλλα κανουν γυρο στα 300. Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 29, 20178 χρόνια Συγγραφέας comment_54288 Για δες στον Χιτσκοκ...μονο 130λιρες. http://www.royalenfieldspares.com/accessory-shop/Rear-Shock-Absorbers-Open-Springs/48685C Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 29, 20178 χρόνια Συγγραφέας comment_54289 Θες 29αρια...οριστε...! http://www.royalenfieldspares.com/accessory-shop/Rear-Shock-Absorbers-Open-Springs/48685 Νομιζω αξιζουν το 50αρικο πιο ακριβα. Επεξεργάσθηκε Νοέμβριος 29, 20178 χρόνια από το μέλος Αντωνης Σταθακης Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 29, 20178 χρόνια comment_54290 Θες 29αρια...οριστε...! http://www.royalenfieldspares.com/accessory-shop/Rear-Shock-Absorbers-Open-Springs/48685 Νομιζω αξιζουν το 50αρικο πιο ακριβα. Δίκιο έχεις, όταν θα έρθει η ώρα πρέπει να το σκεφτώ καλά. Σαν εμφάνιση βέβαια προτιμώ να είναι με κάλυμμα (τα). Πιο κλασικό.... Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 29, 20178 χρόνια comment_54292 και έτσι έχω σκεφτεί ότι ίσως κάποια στιγμή ρισκάρω να δοκιμάσω αυτά http://www.njbshocks.co.uk/#road Γιώργο έχω βάλει παρόμοια, δεν θυμάμαι αν ήταν ίδια μάρκα, τα πήρα περίπου 100€ από αγγλικό eBay. Mόνο εμφανισιακά μοιάζουν με τα Hagon και τα κρίνω αν όχι χειρότερα ίδιας ποιότητας με τα μαμίσια. Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 29, 20178 χρόνια comment_54293 Νάτα τα βρήκα, τα είχα πάρει 32cm για την 350άρα και τελικά κάθισαν καλύτερα στην 500άρα.. Δεν τα προτείνω κι λόγω ότι αυτά που μας έδειξες στο site είναι στην ίδια τιμή, πιθανόν είναι ίδια με αυτά που είχα πάρει κι εγώ. Hagon να τα ευχαριστηθείς ή περιμένουμε λίγους μήνες τις εντυπώσεις του Αντώνη για τα YSS. Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 30, 20178 χρόνια comment_54296 Εγω δεν καταλαβα ακομα τι σας ενοχλουν τα μανισια... ...απο οσο θυμαμε μια χαρα αποσβεναν τα παντα σε ολες της συνθηκες... Δε μηλω για τους αισθητικους λογους που και αυτο ακομα ειναι υποκειμενικο. Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 30, 20178 χρόνια Συγγραφέας comment_54300 Εγω δεν καταλαβα ακομα τι σας ενοχλουν τα μανισια... ...απο οσο θυμαμε μια χαρα αποσβεναν τα παντα σε ολες της συνθηκες... Δε μηλω για τους αισθητικους λογους που και αυτο ακομα ειναι υποκειμενικο. Αν ποτε κανεις βολτα ενα enfield με αλλα αμορτισερ θα σου λυθει η απορια. Αλλα που να το βρεις... Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 30, 20178 χρόνια Συγγραφέας comment_54302 Στα 150 ευρω εγω θα επαιρνα αυτα.. https://www.e-moto.gr/el/320_0_σετ-αμορτισέρ-yss-yamaha-xv-250-virago-30cm.htm Αλλα εγω ηθελα hybrid και γι'αυτο μου στοιχισαν πανω απο 200ευρα. Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 30, 20178 χρόνια comment_54306 Νάτα τα βρήκα, τα είχα πάρει 32cm για την 350άρα και τελικά κάθισαν καλύτερα στην 500άρα.. Δεν τα προτείνω κι λόγω ότι αυτά που μας έδειξες στο site είναι στην ίδια τιμή, πιθανόν είναι ίδια με αυτά που είχα πάρει κι εγώ. Hagon να τα ευχαριστηθείς ή περιμένουμε λίγους μήνες τις εντυπώσεις του Αντώνη για τα YSS. Ναι το ότι είναι στην ίδια τιμή προβληματίζει ότι μπορεί τελικά να είναι ινδικά Ταϊβάν κλπ. Αλλά το προφίλ της εταιρείας και ότι δεν τα πουλάει μέσω eBay μου έδωσαν ελπίδες... Ίσως να τους ρωτούσα ευθέως.... Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 30, 20178 χρόνια comment_54307 Στα 150 ευρω εγω θα επαιρνα αυτα.. https://www.e-moto.gr/el/320_0_σετ-αμορτισέρ-yss-yamaha-xv-250-virago-30cm.htm Αλλα εγω ηθελα hybrid και γι'αυτο μου στοιχισαν πανω απο 200ευρα. Να υπάρχουν καλύμματα για αυτά αποκλείεται έτσι? Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 11, 20178 χρόνια Συγγραφέας comment_54433 Αλλαζουμε δισκους...μιας και πατιναρε οοοοποτε ηθελε,βγαζουμε τους τεσσερης και βαζουμε τους 5 φιμπερενιους για καλυτερη ψυξη. Εεεε ειχαν ψιλο-χοντρο αρπαξει οι παλιοι. Αυριο θα ειναι ετοιμο γιατι νομιζα οτι ειχε 5 και μου λειφτηκε ενας μεταλλικος τον οποιο θα παραλαβω αυριο. Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 16, 20178 χρόνια Συγγραφέας comment_54483 Εχθες παρελαβα τον μεταλλικο δισκο.. Οποτε μπηκαν ολα στην θεση τους. Ρυθμιστηκαν καθως εχουν αλλο πατημα αυτοι οι δισκοι ωστε να δουλευει σωστα η καμπανα. Κι ολα πλεων δουλευουν τελεια. Αναφορά
Καλοριιιιιζικη...καλα χλμ.και παντα γερη και απολαυστικη!!