- Απαντήσεις 55
- Εμφανίσεις 15k
- Δημοσιεύτηκε
- Τελευταία Απάντηση
Μέλη που απάντησαν περισσότερο
-
noe 17 posts
-
Gigas 12 posts
-
Αντωνης Σταθακης 10 posts
-
ΑΛΠΙΚΟΣ ΤΡΙΤΩΝ 5 posts
ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΗΜΕΡΕΣ
Most Popular Posts
-
...η πιο καλη λυση ειναι να βαλεις χειλκοιλ κιτ επισκευης σπειρωματων... ...το θεμα ειναι για να μπδι εκει κατω πρεπει να βαλεις το μηχανακι το πλαι ετσι ωστε να μη βαλεις λοξα το νεο σπειρωμα...
-
Αντώνη έχω πάρει το κιτ επισκευής σπειρωματων για τις τάπες μας, είναι παρόμοιο με το κιτ για μπουζί. είναι τύπου helicoil Όμως μη κάνουμε κουβέντα με πατέντες. 30€ είναι το κόστος επισκευής
-
η λυση ειναι υπερβολικα απλη για οσους δεν θελουν οι ταπες τους να κλωτσησουν τα σπειρωματα της φωλιας !!!!!! 1. λυνουμε την ταπα ΠΑΝΤΑ με κρυο κινητηρα 2. αφου αδειασουμε το λαδι και πρεπει
Featured Replies
Παρακολουθείται από 0
- Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.
Δεν συμβαίνει συχνά να κλωτσήσει το σπείρωμα στο κάρτερ της τάπας αποστράγγισης λαδιού σε Bullet 350cc και 500cc. Μετά το 2002 τα σπειρώματα είναι μετρικά και συγκεκριμένα ακριβώς ίδιο με το σπείρωμα στο μπουζί Μ14 Χ 1,25.
Για την επισκευή χρειαζόμαστε το κατάλληλο κιτ επιδιόρθωσης σπειρωμάτων, θα το βρούμε στο ebay αναζητώντας Thread Repair M14 φροντίζοντας να διαλέξουμε το βήμα της σπείρας στο 1.25
20 ευρώ κοστίζει και είναι αυτό που απεικονίζεται παρακάτω:
Τα σπειρώματα που διαθέτει το κιτ έχουν ύψος 12,4 mm.
ΠΡΟΣΟΧΗ, ειδικά στην επιδιόρθωση σπειρώματος της τάπας του στροφαλοθαλάμου (η μπροστινή). Επάνω στο σπείρωμα βρίσκεται η δίοδος από την οποία η αντλία επιστροφής ρουφάει το λάδι στέλνοντάς το στην κεφαλή.
Η εν λόγω τρύπα ΔΕΝ πρέπει να καλυφθεί από το νέο σπείρωμα. Οι σπείρες της τάπας είναι περίπου 8,5 mm όμως οι σπείρες του κιτ είναι 12,4mm και πιθανόν να φράξουν την δίοδο. Αν δεν βρούμε τόσο κοντές σπείρες θα κοντύνουμε αυτές του κιτ.
Η διαδικασία είναι σχετικά απλή:
- αφήνουμε αρκετή ώρα ώστε να στραγγίσει ο στροφαλοθάλαμος από λάδια,
- πλαγιάζουμε τη μηχανή (αφού έχουμε αφαιρέσει το τεπόζιτο),
- φρεζάρουμε τις χαλασμένες σπείρες με το τρυπάνι του κιτ,
- ανοίγουμε σπείρες με το κολαούζο του κιτ,
- βιδώνουμε ένα κομμάτι σπείρες με την ειδική λαβή του κιτ,
- αφαιρούμε (κόβουμε) τέλος το άγγιστρο της σπείρας που μας βοήθησε να την βιδώσουμε,
- με κάποιο τρόπο ξεπλένουμε με βενζίνη άφθονη για να φύγουν τυχόν υπολείμματα γρέζια αλουμινίου.
Αν νομίζετε ότι δεν μπορείτε να το κάνετε μην το επιχειρείτε, δώστε 30-50€ σε συνεργείο, ώστε αν την φτιάξει στραβή (έχει συμβεί) να πιάσουν τόπο τα καντήλια.. :swear:
Ενώ έχω επισκευάσει διάφορα άλλα σπειρώματα με εύκολη πρόσβαση, τάπα λαδιού δεν έχω φτιάξει ποτέ μου.
Λέγεται ότι το επισκευασμένο σπείρωμα είναι δύσκολο να κλωτσήσει πάλι, διότι πλέον δεν σφιγγουμε σε αλουμινένιες σπείρες αλλά ατσάλινες.. ;))