Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Πιεση αξονα και αντλιων λαδιου.

Δημοσιεύτηκε

Ανοιγω το θεμα μιας και περιμενω τις αντλιες λαδιου υψηλης ροης.Γνωριζει κανεις τι πιεσεις (psi) δημιουργουνται,μα και φυσικα αν οι πιεσεις αυξανονται εφοσον τοποθετησουμε υψηλης ροης αντλιες?

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε

...εγω ειχα βαλει αντλιες μαζι με εξπαντερ για να μην καιει λαδιβκαι ηταν κομπλε...

...γενικως καλο κανεις κακο δεν κανεις να τις βαλεις...

 

  • 6 months later...
Δημοσιεύτηκε

Στο παρακάτω βιντεάκι θα σας δείξω πως ελέγχουμε τις αντλίες λαδιού στην Royal Enfield και συγκεκριμένα τα έμβολα της αντλίας παροχής και επιστροφής. 

Επίσης θα δούμε την οπτική διαφορά των αντλιών υψηλής πίεσης (μέγεθος και ποιότητα) του Χίτσκοκ σε σχέση με τις απλές ινδικές.

Τις αντλίες του Χίτσκοκ μας τις έδωσε ο Αντώνης Σταθάκης να τις δοκιμάσουμε σε κάποιο μοντέλο προ 2003 που δεν έχουν βαλβίδα εκτόνωσης στον στροφαλοθάλαμο. Διότι τις τοποθέτησε σε μοντέλο 2007 με αποτέλεσμα να καίει λάδια. Υποθέτουμε ότι με το να στέλνει 50% παραπάνω λάδι η αντλία παροχής, η βαλβίδα εκτόνωσης (η οποία ανοίγει στο 1,5 bar) στέλνει περίσσιο λάδι στον στροφαλοθάλαμο και η αντλία επιστροφής δεν προλαβαίνει να τον αδειάσει. Έτσι έχουμε την διαρροή από τα ελατήρια του πιστονιού.

Θα τις δοκιμάσουμε και σε ένα παλιότερο μοντέλο ελπίζοντας πως θα δουλέψουν σωστά.

Προσωπικά έχω βάλει αντλίες υψηλής (ινδικές) στην 350άρα μου μοντέλο 1999 χωρίς πρόβλημα.

Κάτι που δεν ανέφερα στο βίντεο είναι πως η πλάτη των αντλιών πρέπει να τριφτεί (με τον τρόπο που ενδείκνυται) μέχρι όσο το δυνατόν να γυαλίσουν σαν καθρέφτης και να σβήσουν οι ομόκεντροι κύκλοι.

Οδηγίες Χίτσκοκ για την αντλία παροχής:

Παράθεση

OIL PUMP REPLACEMENT, Part 200100

The feed pump carries the smaller diameter pump plunger, and is the one fitted at the rear of the timing cover. The disc should be a reasonably close diametrical fit in the housing, but the seatt between the inner face f the disc and the back of the timing cover is more important. This seating constitutes the valve which governs the whole action of the lubrication system, and if there is any leakage oh this bearing face the pump will operate inefficiently.     r

 

It is recommended that this work is carried out with the= timing cover removed.

 

If there is any sign of scoring, the disc should be lapped in on the seating, using a small quantity of finest grinding compound mixed with oil and a little paraffin. If the scoring is very fine, using Autosol (metal polish) is an adequate substitute. In the outer face of the disc there are 2 small holes; these take the drive of the lapping tool.

 

Before refitting the new pumps ensure all traces of grinding compound are removed from the timing cover and oil ways. Assembly the pumps into the cover with the oil pump drive spindle but not the pump covers and springs. Thoroughly oil the pump bodies and spindle. Ensure the pump spindle rotates freely, in particular both pump plunger operate freely. Thoroughly clean the casting, re-assemble and test again.

 

Check the condition of the oil pump worm and spindle for excessive wear; also the condition of the oil pump disc spring, which should hold the cover off approximately 1/8 inch (3mm)

We also recommend the renewal of the oil feed seal and the relevant gaskets upon reassembly.

και για την αντλία επιστροφής:

Παράθεση

OIL PUMP REPLACEMENT, Part 200101

 

The return pump carries the larger diameter pump plunger, and is the one fitted at the front of the timing cover. The disc should be a reasonably close diametrical fit in the housing, but the seat between the inner face of the disc and the back of the timing cover is more important. This seating constitutes the valve which governs the whole action of the lubrication system, and if there is any leakage on this bearing face the pump will operate inefficiently.

It is recommended that this work is carried out with the timing cover removed.

If there is any sign of scoring, the disc should be lapped in on the seating, using a small quantity of finest grinding compound mixed with oil and a little paraffin. If the scoring is very fine, using Autosol (metal polish) is an adequate substitute. In the outer face of the disc there are 2 small holes; these take the drive of the lapping tool.

Before refitting the new pumps ensure all traces of grinding compound are removed from the timing cover and oil ways. Assembly the pumps into the cover with the oil pump drive spindle but not the pump covers and springs. Thoroughly oil the pump bodies and spindle. Ensure the pump spindle rotates freely, in particular both pump plunger operate freely. On a few occasions it has been noted that the pump plunger fouls on the pump body casting as arrowed on the diagram. If this happens the two points arrowed need to be relieved with a small needle file. Thoroughly clean the casting, re­assemble and test again.

200101.jpg

 

Check the condition of the oil pump worm and spindle for excessive wear; also the condition of the oil pump disc spring, which should hold the cover off approximately 1 /8 inch (3mm)

 

We also recommend the renewal of the oil feed seal and the relevant gaskets upon reassembly.

 

 

 

 

 

P1070543_small.jpg

P1070544_small.jpg

P1070545_small.jpg

P1070546_small.jpg

 

χα, χα στο youtube υπάρχουν αναλυτικά βιντεάκια..:wink:

 

 

 

Δημοσιεύτηκε

...ξερεις κατι...εμεις εδω παν οταν καναμε την επισκευη στην θκιαμ και του Κωνστντινου το 2011 τις αντλιες τις βαλαμε οπως ηταν με μονη προσοχη να μη χτυπαν τα εμβολακια στην ακμη απο το Οκτω.

...βαλαμε ομως expanter και οι μηχανες μας δεν καιγαν καθολου μα καθολου λαδι...

...προσωπικα θεωρω πως το expanter ειναι μια απο τις πιο σημαντηκες βελτηωσεις που πρεπει να γινετε στις enfield  που επισκευαζοντε.

Δημοσιεύτηκε
 

 

...βαλαμε ομως expanter και οι μηχανες μας δεν καιγαν καθολου μα καθολου λαδι...

 

κάλα κάνατε και το βάλατε για εξήγησε όμως τι εστί expanter?

Δημοσιεύτηκε

Το expanter ειναι το ελατηριο που μπαινει απο την μεσα πλευρα του ελατηριου του λαδιου ετσι ωστε να το σμπροχνει στην επιφανεια του κυλινδρου.

Με αυτο το τροπο στεγανοποιουντε καλυτερα τα πιστονι-κυλινδρος.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
 

...ξερεις κατι...εμεις εδω παν οταν καναμε την επισκευη στην θκιαμ και του Κωνστντινου το 2011 τις αντλιες τις βαλαμε οπως ηταν με μονη προσοχη να μη χτυπαν τα εμβολακια στην ακμη απο το Οκτω.

...βαλαμε ομως expanter και οι μηχανες μας δεν καιγαν καθολου μα καθολου λαδι...

...προσωπικα θεωρω πως το expanter ειναι μια απο τις πιο σημαντηκες βελτηωσεις που πρεπει να γινετε στις enfield  που επισκευαζοντε.

Ναι..αλλα!!

Τον στροφαλο τον ρωτησες?

Η πιεση του σιγουρα θα διπλασιαστηκε οποτε θα ειναι και λιγα τα ψωμια του.

Οποτε αλλο το ενα αλλο το αλλο...ασε που αν βαλεις εξπαντερ σε enfield θα θες ρεκτιφιε καθε 10.000χλμ.Αν μπουν εξπαντερ θελει κι αλλο κυλινδρο.(κανονικα)

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Ασε που και το δικο σου λογικα ειχε την βαλβιδα στον στροφαλο.Αρα ανοιγε συνεχεια οσο ηταν κρυος ο κινητηρας.Αρα μιας κι απ'οσο ξερω ειναι σε ενα απλο ελατηριακι,ποσο θα αντεχε κι αυτη?Ενω στα μοντελα τα παλια που δεν εχουν βαλβιδα δουλευει παντα χωρις αντλια με την μονη διαφορα οτι πιεζετε ο ατερμωνας των αντλιων μονο οταν ειναι κρυο το λαδι.Γι'αυτο λεμε οτι θελει και ζεσταμα.Αλλωστε παλι δοκιμη θα κανουμε στου Θανου με αυτες.Αν παλι του καινε λαδι οπως και στην δικια μου ναι...τοτε δεν μπορουν να δουλεψουν σε enfield παρα μονο με expanter.

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Δημοσιεύτηκε
 

και στην δικια μου ναι...τοτε δεν μπορουν να δουλεψουν σε enfield παρα μονο με expanter.

 

To 350άρι μου δεν φοράει expander στο πιστόνι, αλλά αυτό που φοβάμαι με τις αντλίες υψηλής ροής είναι πως ο άξονας της αντλίας θα τραβάει ακόμα περισσότερο ζόρι όταν λάδια είναι κρύα και πηχτά. Ή μήπως όχι..? Έχω κάνει κοντά 10.000 χλμ. αλλά βαριέμαι να ανοίξω την μπανάνα, θέλω παREα..:faskelo:

Δημοσιεύτηκε

Χα, το βρήκα, κοίτα η απουσία βαλβίδας αποσυμπίεσης με τι πίεση στέλνει το λάδι στην μπιέλα:

 

 

Και σε αυτό σημείο έρχομαι να θυμηθώ, νομίζω ήταν κάπου 30000 χλμ. όταν ελέγξαμε τον άξονα στην πρώην 500άρα του ΑΛΠΙΚΟΥ και είχε μηδενική φθορά.

Παρά το ότι έχει κατηγορηθεί αυτή η βαλβίδα πως μπορεί να κολλήσει  ανοιχτή, όσο όμως δουλεύει σωστά σώζει τον άξονα.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Αλλο του Αλπικου..κι αλλο εσενα.

Του Θαναση δεν φθειρετε γιατι οπως ειπες ειχε βαλβιδα.Εσενα που δεν εχει καλο ειναι να τον αλλαζεις καθε 15.000-20.000χλμ.

Επειδη ομως εχεις βαλει και αντλιες υψηλης ροης,καλο θα ειναι να βρεις παreα και να τον τσεκαρεις!!

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
 

 

To 350άρι μου δεν φοράει expander στο πιστόνι, αλλά αυτό που φοβάμαι με τις αντλίες υψηλής ροής είναι πως ο άξονας της αντλίας θα τραβάει ακόμα περισσότερο ζόρι όταν λάδια είναι κρύα και πηχτά. Ή μήπως όχι..? Έχω κάνει κοντά 10.000 χλμ. αλλά βαριέμαι να ανοίξω την μπανάνα, θέλω παREα..:faskelo:

Ασε που οι αντλιες υψηλης στα 350cc ειναι σαν τις εργοστασιακες του 500.(Ετσι νομιζω δηλαδη...).Ισως γι'αυτο δεν χρειαστηκε expander.

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
 

Ασε που οι αντλιες υψηλης στα 350cc ειναι σαν τις εργοστασιακες του 500.(Ετσι νομιζω δηλαδη...).Ισως γι'αυτο δεν χρειαστηκε expander.

Ακυρο αυτο που ειπα..Φορανε τις ιδιες αντλιες.Τωρα το εμαθα.Πρεπει να παρω κι ενα 350...:love:

Δημοσιεύτηκε

...αν δεν εχει την βαλβιδα αποσυμπιεσης τοποθετεις το συστημα του Χιτσκουριδη και ειναι ολα μια χαρα...

...και αν φοραει την εργοαστασιακη οταν θα λυσεις ολο το μοτερ, γιατι ολες οι Enfield καποτε ανοιγουν. Ταπωνεις την μαμα και τοποθετης το σηστηματακι του Χιτσκουριδι...

...αν δεν θες να πεδευεσαι περνεις Electra που εχει συγχρονες γραναζοτες...ή μαντεψε BMW και ισυχασες...αχαααααααααααα Noeeeee περιμενωωωωωωωωω...!!!:india:

Δημοσιεύτηκε
 

...αν δεν εχει την βαλβιδα αποσυμπιεσης τοποθετεις το συστημα του Χιτσκουριδη και ειναι ολα μια χαρα...

93140.jpg

 

Μιλάς Νικόλα για την βαλβίδα που μπαίνει μετά την αντλία επιστροφής, στην αρχή του ύψιλον, δηλαδή για μένα κατόπιν εορτής (γνώμη μου) εκτός και αν σε ένα κύκλωμα δεν παίζει ρόλο που θα υπάρχει μία βαλβίδα.

Εκεί που το έχει σκεφτεί να την βάλει ο Χίτσκοκ  (δεν είναι δυνατόν αλλού) το μόνο που προστατεύει είναι την αντλία επιστροφής, δηλαδή την μία μεριά του άξονα, Άσε που όσο είναι παγωμένη η μηχανή θα ανοίγει η βαλβίδα στέλνοντας στις πιανόλες λιγότερο λάδι. Κάπου κερδίζεις κάπου χάνεις. Θα μου πεις και του Ινδού το σύστημα με την βαλβίδα στον στροφαλοθάλαμο προστατεύει την αντλία παροχής, την άλλη άκρη του άξονα.

Συμπεραίνω πως μια βαλβίδα είναι καλό να υπάρχει, στα παλιά μοντέλα αυτή που δίνει ο Χίτσκοκ, γιατί δεν πα να έχεις 350άρι ο άξονας της αντλίας δεν καταλαβαίνει από κυβικά..:faskelo: (δες το πρώτο  μήνυμα του kandrik).

 

Δημοσιεύτηκε
 

 

To 350άρι μου δεν φοράει expander στο πιστόνι, αλλά αυτό που φοβάμαι με τις αντλίες υψηλής ροής είναι πως ο άξονας της αντλίας θα τραβάει ακόμα περισσότερο ζόρι όταν λάδια είναι κρύα και πηχτά. Ή μήπως όχι..? Έχω κάνει κοντά 10.000 χλμ. αλλά βαριέμαι να ανοίξω την μπανάνα, θέλω παREα..:faskelo:

Νίκο δες το παρακάτω βιντεάκι που δείχνει το σωστό τρόπο για να ανοίξεις μια μπανάνα και μετά δεν θα χρειάζεσαι παREα...

 

:lol2::crazy::lol4:

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

:lol2::lol2::lol2:

 

Και το γελιο ειναι...

Πως δεν τον ηξερα αυτον τον τροπο ανοιγματος της μπανανας.

Εεεε re τι μαθαινει κανεις αγοραζοντας enfield.

Δημοσιεύτηκε
 

93140.jpg

 

Μιλάς Νικόλα για την βαλβίδα που μπαίνει μετά την αντλία επιστροφής, στην αρχή του ύψιλον, δηλαδή για μένα κατόπιν εορτής (γνώμη μου) εκτός και αν σε ένα κύκλωμα δεν παίζει ρόλο που θα υπάρχει μία βαλβίδα.

Εκεί που το έχει σκεφτεί να την βάλει ο Χίτσκοκ  (δεν είναι δυνατόν αλλού) το μόνο που προστατεύει είναι την αντλία επιστροφής, δηλαδή την μία μεριά του άξονα, Άσε που όσο είναι παγωμένη η μηχανή θα ανοίγει η βαλβίδα στέλνοντας στις πιανόλες λιγότερο λάδι. Κάπου κερδίζεις κάπου χάνεις. Θα μου πεις και του Ινδού το σύστημα με την βαλβίδα στον στροφαλοθάλαμο προστατεύει την αντλία παροχής, την άλλη άκρη του άξονα.

Συμπεραίνω πως μια βαλβίδα είναι καλό να υπάρχει, στα παλιά μοντέλα αυτή που δίνει ο Χίτσκοκ, γιατί δεν πα να έχεις 350άρι ο άξονας της αντλίας δεν καταλαβαίνει από κυβικά..:faskelo: (δες το πρώτο  μήνυμα του kandrik).

 

Ετσι και αλλιως η enfield λογο σχεδιασμου ειναι απαρχεομενη.

...ομως ποιος ειναι αυτος που δεν την πηρε γιαυτο το λογο...???

...και οποιος δεν το ηξερε λοιπαμε πολυ αλλα δεν ρωτησε...

 

...και απο το τιποτα καλυτερα να υπαρχει εστω και μια...

 

...ξερετε υπαρχει και αλλος τροπος, Νικολα σου τον ειχα πει και γελουσαμε.

Προθερμαντηρας λαδιων οπως εχουν τα οχηματα στις βορειες χωρες για να ξεπαγωνουν τα λαδια...

Τα ζεστενεις και βουρ ξεκηνας τουλαχιστον ισυχος για τα λαδια...

...για τα αλλα ειπαμε, Enfield ειναι!

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Ασ'το καλο...

Προθερμαντηρα οταν ειναι κρυα

Και ψυγειο οταν ειναι ζεστα

 

Τι θελει re παιδακι μου..!!

  • 1 month later...
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Και να ενημερωσουμε πλεον στο σωστο θεμα πως οι αντλιες υψηλης πιεσης που εβαζα στο δικο μου μοντελο(αυτες του βιντεο...Ευχαριστουμε Νοε)στο οποιο εχει βαλβιδα εκτονωσης στον στροφαλο εκαιγαν λαδι.Οχι μονο εκαιγαν αλλα εβγαζε ντουμανι ασπρο καπνο απο την εξατμιση.

Της βαλαμε λοιπον σε μοντελο προ 2003 το οποιο δεν εχει βαλβιδα του Thano και δουλευουν σουπερ.Ουτε εξπαντερ ουτε τιποτα στο πιστονι.Μενει βεβαια να δοκιμαστουν αλλα σαν πρωτη εντυπωση ολα καλα..

Καλες βολτες Thano..!!

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.